Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

En erg spannend idd ja! hihi

Mijn beste vriendin had vannacht gedroomd dat ik zwanger was!!! Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Het zou wel toevallig zijn!

Liefs,

Inge

Klinkt als een leuke sfeer en leuke nieuwe collega’s :mrgreen:

Fijn dat je het naar je zin had :mrgreen:

Groetjes Dopey.

@-INGE- wrote:

Hey wat leuk, ik heb in mijn pauze in het centrum van Eindhoven rond gehangen! Mijn nieuwe baan is bijna in de stad! Kunnen we wel een keertje wat afspreken :wink:

Ik woonde 4 jaar geleden vlak bij eindhoven, werkte er zelfs. Maar dat was met mijn ex. :? Ben erg blij dat ik nu ergens anders in brabant woon, met mijn hubbie en dat we een beepje krijgen. :mrgreen:

Ik kom nog wel regelmatig in eindhoven om te shoppen. En op ekkersrijt. Gehaktballetjes eten bij ikea :mrgreen:

Liefs Pinot

Oh, spannend wanneer ga je testen?

Ik kan ook niet meer wachten, jij bent altijd zo lief voor iedereen die zijn nod heeft of zwanger is, dat ik vind dat jij nu eerst eens aan de beurt bent :smiley:

Groetjes Dopey.

:oops: Is dat zo!!!

Ik denk (probeer) tot het weekend te wachten!

@-INGE- wrote:

:oops: Is dat zo!!!

Ik denk (probeer) tot het weekend te wachten!

Weet je wanneer je je eisprong gehad hebt?

Volgens mij heb je idd een leuke nieuwe job! Fijn :dance:

LIefs pinot

Ja Inge dat vind ik, ik kan me nl voorstellen dat het niet altijd leuk is als een ander al snel zwanger is, maar je hebt toch altijd een positief woord, en dat mag best wel eens gezegd worden :mrgreen:

We moeten wel lang wachten dan, maar als het dan beloond wordt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes Dopey, ik ga nog even een onderdeel van mijn cursus afmaken.

Hoi meiden,

Zo weer een lange dag erop zitten. Ik heb het toch mijn teamcoördinator verteld. Ze bleef me maar aankijken en vragen; gaat het echt wel goed met je? Gezegd dat ik zwanger ben en toen zei ze dat ze dat al dacht maar niet durfde te vragen. je ziet er zo wit en moe uit, zei. Wel fijn dat ze het nu weet dat ik zoooooo moe ben. 24 april de eerste afspraak met de vk! Dan gaan ze allemaal medische vragen stellen en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een termijnecho.

Ik praat wel veel over mijn zwangerschap he :?: :oops: Hopelijk vinden jullie het niet erg, en anders even zeggen!

@ Martje: :cry: :cry: wat erg dat je ongi bent geworden zeg! Wat kan vroeg testen dan een domper zijn, zeg! Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat het de volgende ronde raak is!

@ Inge: je eerste werkdag was dus goed bevallen.

Ik heb verder niet alles gelezen, het is zoveel!

kuzzz

Ben 't met dopey eens hoor, Inge!

Jij hebt altijd 'n fijn antwoord klaar, ondanks dat 't bij jou nog niet zo had mogen zijn. Ik duim voor je dat je dit weekend goed nieuws afleest :mrgreen:

Fijn, dat 't zo goed ging vandaag, op je nieuwe werk!

Denise, dat hóórt erbij. Ik vind het heerlijk om te lezen hoe het met je gaat. En ik hoop dat je dat ook blijft doen!!!

Wie weet, zijn we nog 'ns samen zwanger!!

Dikke knuff,

Kaat

Inge, ik duim ook erg hard mee voor jou hoor. Fijn dat het zo goed bevallen was de nieuwe job.

Kaatjes, lekker dat je die al hebt kunnen kopen. Maakt het toch al wel echt he?

Denise, toch wel fijn dat je teamcoordinator het weet. Kan ze er toch een beetje rekening meehouden.

Ik had het ook gelezen op tt van Frederique Huyts. Is inderdaad erg. IK kijk altijd wie is de mol en zij speelt daar nu nog in. Wel raar om dan die afleveringen te kijken. Wel erg dat mensen al zo jong moeten sterven eigenlijk.

Hey Karika, wanneer ga jij testen??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetejs Dopey.

Als ik vannacht niet ongesteld word dan ga ik morgen al meteen testen. Kunt het maar weten he. En anders kan ik toch niet langer wachten :wink:

moet eerst morgen nog een test gaan halen. Dus zal wel morgen middag zijn.

Ik moest even slikken hoor van al die lieve woorden. Maar ik meen altijd alles van wat ik zeg!

Ik kan jullie nu al niet meer missen :-*

Zaterdag krijgen jullie nieuws van hier, mocht ik dan nog niet ongi zijn!

Oke, spannend ik duim nog even voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Wel gelijk wat laten weten he?

Groetjes Dopey.

Tuurlijk, kan jullie toch niet de hele dag in spanning laten?

En die duimpjes zijn ook voor jou Inge.

Groetes Dopey.

Inge, ik :thumbup: heel hard mee voor je. Hoop echt dat het raak is voor je.:pray: Las vandaag een stukje dat 95% van de vrouwen binnen 2 jaar zwanger is. Voor jou maken we er maar een jaar van!

Oh meiden wat spannend, ik duim ook heel erg hard voor jullie!

En ik ben het met jullie eens, ondanks het feit dat Inge al langer bezig dan ons, is ze er altijd met een lief woordje. Hoop echt dat jij snel aan de beurt bent om ons zeer goed nieuws te vertellen inge.

Natuurlijk geldt dat ook voor alle andere dames hier, maar dat begrijpen jullie hopelijk wel

Liefs

@Smiley wrote:

Hoi Martje, ik vind het heel vervelend voor je!!

Ik heb begrepen dat 50% van de bevruchte eitjes (en als je vlak voor je eisprong hebt gevreeën heb je die waarschijnlijk gehad) nog voor de NOD, of vlak erna afgestoten wordt. Dat is heel normaal, je wordt dan gewoon ongesteld. Soms een paar dagen later dan je verwacht had, maar niet echt heftiger of met weefsel ofzo. Die andere 50% blijven zitten (vinden een goed plekje), waardoor je dus langer overtijd gaat en zwanger bent. Daarvan loopt vervolgens 90% goed af en 10% verkeerd (miskraam/vroeggeboorte)

Wat misschien bij jou gebeurd is, is dat jij inderdaad een bevrucht eitje had (grote kans als je juist geknuffeld hebt) en dat een poging heeft gedaan om in te nestelen. Maar er iets heel pril misggegaan (verkeerd ingenesteld, niet gaan delen, … zoals bij 50% van de bevruchte eitjes dus voorkomt) en is dus weer met de menstruatie mee naar buiten gekomen, net als wanneer het niet bevrucht is. Je hebt dan misschien heel kort heel weinig HcG aangemaakt, waardoor je vrijdag een vaag streepje had. Maar door het afsterven/niet innestelen/foutieve delen van het eitje is het hormoon al snel weer gaan afbouwen ipv verder opbouwen zoals bij die 50% die wel een goed plekje vind en doorgaat met delen enzo. Daarom zou je vandaag weer negatief getest hebben.

Uiteraard kan het ook gewoon dat de test verkeerd werkte…

Heb je je eisprong gevoelt/gemeten? En wanneer was die dan? Je kunt me evt pb-en voor meer info :-

:-
Smiley

Dank je wel voor je goede uitleg. We dachten zelf mss ook wel aan zoiets, maar hadden er eerlijk gezegd nog niet verder na gekeken op het net. Lief dat je het voor ons opgezocht hebt… We hopen dat het snel anders zal zijn, dat we na een paar dagen overtijd een positieve test zullen hebben. We hebben nu met elkaar afgesproken dat we alleen nog maar gaan testen als ik meer dan 3 dagen overtijd ben, om dit in de toekomst nog eens te voorkomen.

Na een paar uur mokken ben ik nu weer redelijk bij getrokken… heb er van geleerd en weet nu dat ik meer geduld moet hebben en er mss iets minder mee bezig moet zijn…

Smiley begreep ik het trouwens goed dat jij hier al eerder was onder een andere naam ?.. sorry dat ik dat niet helemaal mee gekregen heb…

Liefs