Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

@Kippie, spannend hoor ( van mij mag je heus wel morgen testen :smiley: ).

@Vanes, het kan nog alle kanten op hoor!

:pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Die zijn voor jullie meiden!

Groetjes Dopey.

hoi meiden,

wat is er toch weer veel geschreven zeg!

@ Inge: echt shit dat de :evil: :twisted: :evil: :twisted: weer zijn gekomen, ik had het jou zoooooo gegund :!: Superknap van je dat je zo positef blijft.

@ Vaness: zo, dat is behoorlijk schrikken van je zwager, hij had zeker een engeltje op zijn schouder.

@ Kippie; spannend voor jou hoor! Ben zo benieuwd!

kuzzz

Hallo allemaal,

:smiley:

Hoe gaat het hier?? Ik zie dat hier de NOD er aan komen van een paar of jullie. Heel veel succes met testen!!! Jeetje wat een geduld heb je der voor nodig he? Maar idd zoals wat er hier gebeurd is met Martje wil niemand meemaken. Echt heel rot voor je. Dus idd niet te vroeg testen. :smiley: Succes allemaal ik lees natuurlijk nog elke dag mee hier. Echt heel leuk dat iedereen mekaar steunt. Heb je idd wel nodig als bijna niemand het weet in je omgeving. :smiley:

Trust alvast allemaal

Kus Sam

Hai meiden

ben ik weer even om toch even wat te laten horen!!

@Pinot, ik wordt er zelfs emo van dus kan me voorstellen wat het met jou doet…

@Vanes en Kippie, ik duim nog steeds voor jullie!

@Inge, positief blijven meiske!! We leven allemaal met je mee!

Mijn ventje komt zo thuis, ik ga lekker beneden op m wachten!

Weltrusten allemaal!

Ing, zucht… Ik had echt heel erg gehoopt voor je vanmiddag!! T heeft niet mogen baten… Volgende maand, dan gaan we allemaal januari mama’s worden, kay??

Vanes…Pfieuw…Je zwager heeft zeker een maga-engel!! Hoop dat alles goed gaat en dat je hubbie wat bij is gekomen…

Kippie en Vanes… :pray: :pray: :pray: :pray:

Enne…idd niet te vroeg testen…Ik vind het echt heel rot voor jou Martje, maar het heeft ons denk ik wel allemaal aan het denken gezet!!

Pinot… Toen ik je verhaal las dacht ik gelijk… Tis haar vader die een ukkie ā€œgestuurdā€ heeft…Mooie gedachte!!Mooi verwoord Vanes! Ik kan wat dat betreft ook een behoorlijke ā€œzweefteefā€ zijn…lol

Succes Pinot als je naar je pa gaat…

Hey Sam, leuk dat je hier weer even langs komt!! Jij klusze he??!!

Nu ik ongesteld ben geworden gaak deze week mijn haar maar rigoreus veranderen… Heb meestal blond haar in de zomer en rood in de winter. Van blond naar rood is niet zo lastig…Andersom wel…Nu ik niet zwanger ben kan ik het met een gerust hart laten doen…Donderdag dus de metamorfose…Hoop dat t gaat lukken!! Normaal laat ik eerst het rood helemaal uitgroeien, maar heb daar nu geen zin in…Ziet het er een tijd zo lelijk uit…

Morgen lkkr vrij…Heerlijk!!

Trusten!!

Krys

Goedemorgen meiden!

Ben lekker vroeg op, samen met mijn mannetje opgestaan en straks aan de gang voor school! Moet nog veel doen!!! :?

Maar eerst nog even een bemoedigend woord voor de meiden die zitten te wachten op de NIET- :twisted: !!! Ik hoop dat het allemaal niet doorzet en dat het inderdaad een vruchtbaar clubje blijft! :thumbup: :thumbup:

Hele fijne dag allemaal!

Goedemorgen meiden,

Er is weer een hoop gebeurd las ik maar helaas geen nieuwe zwangeren onder ons. Maar er is nog veel goede hoop want er zitten wat NOD-jes aan te komen.

Vorige week donderdag is mijn mirena spiraal verwijderd. Ik dacht dat je cyclus met een mirena gewoon doorgaat en dat ik rondom mijn menstruatie zat. En nu ben ik gisteren ongesteld geworden. Maar bij het dragen van een mirena bouw je toch geen baarmoederslijmvlies op. Ik ben nu wel veel erger ongesteld, verlies echt wat stolsel etc. Weet iemand hoe het zit?

Ben in ieder geval nog nooit zo blij geweest met deze ongi. We moesten van de gyno namelijk één ongi afwachten, en dat is dus nu gebeurd. Dus in mei kan ik ook met jullie mee zenuwen rondom mijn NOD. Spannende tijden zijn dus weer opkomst.

:smiley: Hoi Krystle,

Bedankt he, nou jij ook hor. Hopend dat we allemaal snel zwanger zullen worden. Fijn dat we mekaar zo kunnen steunen, aangezien je dat niet met je omgeving kan doen (bij mij weten het maar 2 mensen, mijn buv en een collega/vriendin). Dus je kan hier echt goed je ei kwijt.

Maar wordt wel spannend nu de NOD eraan komt (of niet natuurlijk). De zenuwen spelen wel. Je bent er heel de dag mee bezig. Maar zal nog zeker vaak inbreken hiero.

Dikke Kus Samantha

Hai hai meiden!!

Ik ben vandaag lekker vrij en mn mannetje is gezelli thuis aan het werk!

Hij heeft alleen steeds de internetverbinding nodig, dus ik kan niet achter de pc (nu dus maar effies snel… ik heb 'm effies weggejaagd:lol: ).

@Dopey e.a.

Nou, het kan bij mij inderdaad nog alle kanten op hoor, ik had vanochtend weer een ieniemienie-beetje bruine afscheiding en nu weer niets…maarja, als ik ongi word, dan heb ik tenminste wel een regelmatige cyclus (laten we het positief blijven zien :wink: ).

We zijn weer wat bijgekomen van de schrik en hopen dat mn zwagertje een beetje snel herstelt…je weet nooit wat die klap nog voor gevolgen heeft…

Hee Samantha, gezelli dat je hier weer even komt kletsen, voor jou wordt het ook spannend, je eerste NOD na je pil!! ik duim voor je :pray:

@Krystle

Klinkt grappig…zweefteef :lol: :lol:

Heerlijk zo’n metormafose, lekker tutten bij de kapper lekker van genieten!! Ik heb ook altijd veel geexperimenteerd met mn haar, veel kleurtjes, rastavlechtjes, extensions en korte koppies, maar nu is het lang en dat bevalt me ook wel goed…

@Mosje

Fijn dat je ongi bent!!! Hopelijk is het snel weg en kunnen jullie weer voor het echie :inlove: :inlove: !!!

Wel balen dat het zo hevig is, ik heb geen idee hoe het zit met opbouw van slijmvlies bij een mirena.

@Kippie

Hoe is het daar…??? :pray: :pray:

@Denise

Alles goed ??

Nou meiden, ik heb een ongeduldig mannetje achter me…hij wil weer verder!!

Hihi, hij heeft groot gelijk, moet natuurlijk centjes verdienen :lol:

Misschien kom ik vanmiddag nog even online

:-* Vanessa

Pfffff Nog 4 dagen!!!

Ben gewoon in staat om een test te halen en alvast te oefenen!! (Zitten er tog twee in zo’n verpakking!)

Welke test kon ook alweer 4 dagen voor NOD!!!

die van Romed volgens mij maar die zijn niet te vertrouwen, zegt men. Ik heb weleens gelezen dat een man over die test had geplast en die was positief!

Nog ff geduld, ja ik weet het ,heb makkelijk praten. Ik :thumbup: :thumbup: voor je!

kuzzz

Hoi Vaness,

Het gaat wel goed ondanks die verschrikkelijk moeheid, ben ook heel de dag slap. Vandaag wezen sporten maar na 10 minuten op de lopende band, was ik kapot! Ik ga ervan uit dat dit alleen de eerste 3 maanden zo is en dat ik daarna weer fit ben :thumbup:

kuzzz

Nog ff geduld, ja ik weet het ,heb makkelijk praten. Ik voor je!

Ik zal proberen mezelf in de hand te houden! Echt blij dat ik nog geen testen in huis heb, anders had ik wel vier keer op een dag getest!

Die druk in mijn buik is trouwens weg. Bne alleen nog maar misselijk :sick: - vooral als ik net heb gegeten (een alweer honger gevoel misselijkheid).

Balen dat je zo moe en slapjes bent, maar is ook niet gek! Er groeit een kindje in je buik!!!!! :dance:

Zijn idd die van romed…

Overigens blijf ik erbij dat dat onmogelijk is van die man… Ik had zaterdag ook een romed gebruikt en daar was echt niets op te zien… Na een tijdje wordt wel het schermpje roze en t kan zijn dan men dat heeft aangezien (bij die man) als een positieve test…

Ik geloof dat het niet zozeer aan die testen liggen, maar dat het te maken heeft met het verhaal van smiley (vroege ā€œmiskraamā€)

Als ik jou was zou ik toch nog even wachten Jade…

Overigens moet ik zeggen dat er er nu al minder mee bezig ben… Denk ook dat de eerste maand echt het spannendste is…

Mijn menstruatie lijkt alweer over te zijn!! Had ik niet verwacht omdat ik echt leeg liep…Voordat ik met de pil begon was ik altijd 7 dagen ongesteld…Met de pil 5 dagen, nu dus 4… Kan slechter toch??

Vreemde is wel dat ik nog steeds ongi-krampen heb…Naja, gaat ook wel weer over!!

Vanes, ik vind het ook heerlijk om van alles en nog wat te doen met mijn haar… Ben nu nog jong en kan het dus nog…lol

Ik heb al jaren kort haar, maar verander ook zo af en toe van kapsel… En van kleur dus…Paarse extensions heb ik ook gehad, stond echt heel leuk!!

Mosje, ik kan je niet helpen met je vraag, maar vind het wel fijn voor je dat jullie nu echt kunnen beginnen!!

Fijne dag allemaal!!

@Krystle wrote:

Zijn idd die van romed…

Overigens blijf ik erbij dat dat onmogelijk is van die man… Ik had zaterdag ook een romed gebruikt en daar was echt niets op te zien…

Het is ook niet zo dat wanneer een test minder betrouwbaar is (zoals blijkbaar de romed), dat ie dan ook helemaal nooit een juist resultaat geeft (zwanger, als zwanger, niet zwanger, als niet zwanger). De meeste staafjes zullen nog steeds het juiste resultaat geven, maar niet allemaal. Het probleem bij een minder betrouwbare test, is dat je meer kans hebt op een verkeerd staafje (want daar zijn er meer van), en je dus niet zeker genoeg kan zijn van het resultaat.

Of het waar is van die man, tja, wie weet. Er moet toch een reden zijn dat deze test soms een vals positief geeft (minder betrouwbaar is), dus misschien reageert ie per ongeluk ook op andere stoffen uit de urine, die die man toevallig ook had… wie weet

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Moet nog even wennen aan al het jargon hoor. Maar dat went snel denk ik. :dance:

Wij proberen ook zwanger te worden. Eerste kindje, eerste ronde. (haha, daar begin ik al met dat jargon! :mrgreen: ) Ik vind het echt best wel spannend en volgens mij zie ik ze vliegen. Denk steeds allerlei ā€œkwaaltjesā€ te voelen maar ik moet gewoon geduld hebben.

Oh ja, ik ben dus Frederike en ben 31 jaar.

Groetjes Frederike

Hoi welkom Frederike. Je went vanzelf aan het jargon hoor :mrgreen:

Als je je nod opgeeft zal Smiley je el toevoegen aan het lijstje!

En ik zou veel inloggen omdat het anders niet bij te benen is :mrgreen: .

Hoi,

Frederike, welkom, ik zal je toevoegen. NOD zal 13-4 zijn, als je nog 8 dagen te gaan hebt, ik heb nog 7 dagen te gaan, dus da’s geen moeilijk rekensommetje :wink:

Ik zal zo even bij komen kletsen :smiley:

:-* Smiley

@Vanes, je houd het wel spannend zeg :smiley:

Is er verder nog nieuws van meiden die rond of op hun nod zitten :smiley:

Mijn schoonzus kwam net even met mijn knappe nicht, ze verandert echt hard. Toen ze geboren was was ze 49 cm en nu is ze al 55cm en een stuk boller :inlove:

Groetjes Dopey.

Dank je wel!

@Dopey wrote:

Als je je nod opgeeft zal Smiley je el toevoegen aan het lijstje!

Ja nou daar gaan we dus. NOD. Welke dag is dat dan? Die (in mijn geval) 31ste dag? Dat zou dan… ehhh… 13 april zijn. Volgende week donderdag. Of tel ik nu verkeerd?

:oops: