Dan heb je het goed begrepen. Je nod is je niet ongesteld dag ( duurde bij mij ook even voor ik dat door had ).
Dan gaat het ook opschieten voor jou!
Groetjes Dopey.
@Dopey wrote:
En ik zou veel inloggen omdat het anders niet bij te benen is :mrgreen: .
Nou inderdaad⦠wel leuk!!!
Ik had trouwens nog niet op je banner gekeken, anders had ik dat wel gezien ( dat het opschiet ) :mrgreen:
Groetjes Dopey.
En dan nog een beginnersvraagje: Op welke dag kan je dan testen? De dag na NOD? :think:
Je zou op je NOD al kunnen testen, maar als je niet een regelmatige cyclus hebt, wordt aangeraden uit te gaan van de langste cyclus + 1 dag
En welkom
Leuk weer iemand erbij, onze NODās liggen dicht bij elkaarā¦
samen aftellen is veel leuker
@ Frederike
Heeee, nog een maartstopper erbij, gezellig, welkom!!
Het schiet zeker al op bij je, spannend hoor de eerste ronde, je weet maar nooit, Pinot was in de eerste ronde zwanger! ik zal voor je duimen
@ Dopey
Nou, het is zeker errug spannend hoor, er zijn momenteel nog geen :twisted: en dat bruine is ook weer even wegā¦maarja, ik denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor, mn mannetje is nogsteeds nerveuzer dan ik! :lol:
@Jade
Nou meid, spannend hoorā¦nog effies geduldā¦
@ Denise
Lekker dat alles goed gaat, behalve dan die vermoeidheid, dat is wel irritant denk ik. Maarre, was dat toen je zwanger was van Milou na 3 maanden ook weg? Gelukkig ben je nu een paar dagen vrijā¦toch?
Liefs Vanessa
Enneh, alle meiden voor wie de NOD nadert⦠:thumbup: :thumbup:
:thumbup:
O trouwens Frederike: ik zag net pas dat je 31 bent, lijkt geluk te brengen op dit forum (zie het zwangerlijstjeā¦:D)
Regelmatig, regelmatig,⦠tsja. Het is wel eens 35, het is ook wel eens 28. Maar meestal kom ik wel uit rond de 30-31-32.
Ik had me eerder voorgenomen te testen op de 14e, indien er nog geen duidelijkheid is dan, zeg maar. Dat is tevens Goede Vrijdag. Ik ben niet (bij)gelovig ofzo maar het heeft wel wat symbolisch. Mijn Oma is ook begraven op een Goede Vrijdag en dat was ondanks de droevenis natuurlijk ook een hele bijzondere dag. Heeeeeell mooi weer, echt voorjaar toen.
Ja, samen tellen is leuk. 8dagen is nog maar kort natuurlijk maar het lijken wel 8 weken!!! :roll:
@Engeltje wrote:
O trouwens Frederike: ik zag net pas dat je 31 bent, lijkt geluk te brengen op dit forum (zie het zwangerlijstjeā¦:D)
:lol: :lol: Daar lijkt het wel op he!!
Maarre Engeltje, ā¦dat duurt nog 5 jaar voor ons

Liefs Vanessa
Ik ga ook testen op vrijdag (omdat mijn laatste cyclus 30 was)), als ik dan tenminste nog niet ongi ben natuurlijkā¦
had er nog helemaal niet bij stil gestaan dat het dan goede vrijdag isā¦
En de 14e⦠ik heb iets met de 14e
misschien brengt het geluk
@Vanes26 wrote:
@Engeltje wrote:O trouwens Frederike: ik zag net pas dat je 31 bent, lijkt geluk te brengen op dit forum (zie het zwangerlijstjeā¦:D)
:lol: :lol: Daar lijkt het wel op he!!
Maarre Engeltje, ā¦dat duurt nog 5 jaar voor ons![]()
Liefs Vanessa
Haha ja, nou ja, er is vast nog wel een beetje geluk over

@ Frederike, welkom op het forum! Het is hier supergezellig! Lekker kletsen en het schijnt ook een super vruchtbaar clubje te zijn dusā¦
@ Vanes, Spaaaannneeeend!!! Ik doe voor je :thumbup: :thumbup: Heb je niet nu al de neiging om te testen??
Ik heb t dan toch gedaan; heb testen gehaald van clearbleu - digitaal. Geen gedoe met lichte streepjes, stipjes, meteen zekerheid hoop ik! Zitten er drie in. En nu opbergen en afblijven, al ben ik me rot aan het surfen naar mensen die 4 dagen voor NOD al pos testen! Ik ben een sukkel sorrie! :oops: :wall: :shifty:
hoi meiden,
@ Frederike: welkom bij ons cluppie, ik hoop voor je dat het de eerste ronde raak zal zijn. het kan want Pinot was ook de eerste ronde zwanger( ikke de 2e ).
@ Vaness: van Milou was ik helemaal niet moe alleen kotsmisselijk :sick: Ik ga van de week toch even naar de ha want ik denk dat ik weer een schimmelinfectie heb. Gelijk vragen of ze voor de zekerheid even mijn ijzer willen prikken. Toen bij Milou had ik ook een ijzertekort.
@ Karika: ik zie dat het vandaag je nod moet zijn, hoe staat het er nou mee?
kuzzz
@Engeltje
Daar gaan we maar wel van uit !!! :lol: :lol:
Liefs Vanessa
@Denise wrote:
@ Karika: ik zie dat het vandaag je nod moet zijn, hoe staat het er nou mee?
Was t niet Kippie die vandaag haar nod heeft?
Ben wel benieuwd....
@ Denise; Balen!!! Zoān schimmelinfectie! Let er wel even op bij de ha dat je niet iets oraals krijgt en of je het wel mag hebben!!! Suc6!
@Jade
Nee joh, je bent geen sukkel!!
hartstikke logisch die spanning
Ik heb nog niet zo de neiging om te testen, ik denk dat ik zeker tot het weekend wil wachten, zeker nu ik al een beetje bruine afscheiding had.
Ik dacht trouwens zelf dat ik pas rond 10-4 mn NOD zou hebben, ik dacht dat ik mn eisprong had gevoeldā¦we houden het spannend
@Denise
Ik kan me voorstellen dat je je Hb even laat testen als je hier bij Milou last van had! Maarre, een schimmelinfectie tijdens je zwangerschap, is dat een beetje goed te behandelen?
Ga effies The bold kijkenā¦
Doei doei
Heb even gecheckt en Kippie heeft vandaag idd haar NODā¦
@Denise wrote:
@ Frederike: welkom bij ons cluppie, ik hoop voor je dat het de eerste ronde raak zal zijn. het kan want Pinot was ook de eerste ronde zwanger( ikke de 2e).
Dank je wel!!
We hebben ons best gedaan⦠:dance: :dance: :dance:
klopt, kippie heeft vandaag haar Nod en Karika had het gisteren!
Toen ik zwanger was van Milou had ik aan de lopende band schimmelinfecties :shock: Ik had vaak een blaasontsteking en kreeg daar dan anitbiotica voor. Deze zorgde er weer voor dat mijn afweer minder werd waardoor ik weer een schimmelinfectie kreeg. Een schimmelinfectie is op zich wel goed te behandelen maar ik heb altijd een aantal middelen nodig wil het helpen. Dus we wachten maar weer af :eh:
kuzzz