Februari/Maart 2006-stoppers (deel 4)

Vervelend pinot die vermoeidheid, maar gelukkig ben je nog niet misselijk.

@Frederike, het wordt wel hel spannend, wat denk je zelf?

Groetjes Dopey.

hoi meiden,

@ Frederike; bedankt voor de link naar marktplaza maar de advertentie was 30-07-2005 geplaatst! In iedere geval bedankt voor jullie reactie en ik zal van de week ff bij Praxis kijken.

@ Jade, Engeltje, Smiley en Frederike ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: dat jullie een positieve test in de handen hebben van de week :!:

Ik ben nog steeds erg misselijk, vanochtend stond ik kokhalzend boven de w.c. Er zat nog niks in dus er kwam ook niks uit. :sick: Heb net 2 hapjes beschuit gegeten maar kreeg het niet meer weg. De ha heeft wel pillen n.l. Emesafene maar geeft die alleen als je niks meer binnen houdt. Bij Milou was dat namelijk het geval maar daar begon het echte overgeven ergens in week 6. Ik :pray: dat dit echt weg blijft maar ik vrees het ergste :?

Heb zo een vergadering van 11.00 tot 14.00. Hoop dat de misselijkheid dan wat afzakt.

kuzzz

@Pinot wrote:

Goedemorgen dames,

Wanneer wordt er weer voor het eerst getest? Het wordt weer spannend!!!

Denise, de Praxis heeft inderdaad sjablonen van franse lelies. Fijn trouwens dat het behang mooi zit. Waar hadden jullie het glasvezelbehang trouwens gekocht?

Salsales gisteren ging wel aardig. Alleen mijn dubbele draai lukte steeds niet. :? . Volgens mij een combinatie van moeie benen, toch een beetje duizelig en gewoon niet durven :shifty: . Normaal schuiven de dames steeds door, maar gisteren heb ik de hele les met hubbie gedanst. Gaf me nu toch wel een veiliger gevoel…

Mijn buikpijn is eens stuk minder (wat me vervolgens ook weer zorgen baart, wat ben ik toch een muts :mrgreen: ) Vermoeidheid wordt wel erger. Ik sta 's morgens al niet fit op en zit overdag ook steeds te gapen. Gelukkig nog geen last van :sick: .

Liefs Pinot

We hebben het behang bij Karwei gekocht.

kuzzz

Denise: gember schijnt te helpen tegen misselijkheid, zie ook hier http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwanger/kwaaltjes_01.htm

Ik kon het toch niet laten even te testen vanmorgen (oeps), vooral omdat ik wou weten hoe handig dat nou ging… nog best lastig als je heeel nodig moet plassen, maar eerst de test moet openen enzo, hihi

Nou ja, de test was goed gelukt, maar de uitslag negatief, helaas. Ik weet dat het nog te vroeg was om te testen, maar dit bevestigt mijn vermoedens toch weer meer, ik word deze week waarschijnlijk gewoon ongesteld.

@Denise wrote:

@ Frederike; bedankt voor de link naar marktplaza maar de advertentie was 30-07-2005 geplaatst! In iedere geval bedankt voor jullie reactie en ik zal van de week ff bij Praxis kijken.

oops… :oops:

@Engeltje wrote:
Nou ja, de test was goed gelukt, maar de uitslag negatief, helaas. Ik weet dat het nog te vroeg was om te testen, maar dit bevestigt mijn vermoedens toch weer meer, ik word deze week waarschijnlijk gewoon ongesteld.

Jammer dat het negatief was. Maar als je dat vermoeden toch al had geeft het misschien alleen maar bevestiging en wie weet een stukje rust…?

Engeltje, de hoop nog niet opgeven. Je bent pas niet zwanger als je ongi bent geworden.

Ik probeer heel hard aan mijn scriptie te werken. Merk alleen dat ik steeds weer afdwaal naar KOK, marktplaats enz… :wall: :wall: :wall:

Wat kan je concentreren toch moeilijk zijn… :oops:

Liefs Pinot

Ik ken het probleem :think: :mrgreen:

Groetjes Dopey.

Hoi,

Chelleke, balen joh!

Jade, Engeltje en Frederike, spannend weekje zo samen he!

Ik kan de tijd wel vooruit kijken (maar dat lukt maar niet, gek… :? ) Ik ben er heilig van overtuigd dat ik ongesteld ga worden morgen. Ik heb helemaal geen klachtjes (op buikpijn na), en dat had ik de vorige keer dat ik zwanger was wel. Vandaag is mijn temperatuur ookal een beetje gezakt (wel maar 0,1 gr, maar toch…) Niet zwanger dus vermoed ik, en als dat wel zo is eet ik mijn hoed op (gelukkig heb ik geen hoed, just in case :wink: ) Ookal is het theoretisch nog niet helemaal verkeken, gisteren heb ik een ENORM baalmoment gehad, en vandaag ben ik ook niet in mijn beste bui, dus ik moet even zeiken hoor… :shifty: Normaal zie ik alles altijd van de positieve kant, ik zit niet snel bij de pakken neer, en bij tegenslag baal ik even hard en knok dan vol goede moed weer verder, maar vandaag lukt dat me gewoon even niet. Ik zit in een dip, voel me drie keer kt en moet het gewoon even kwijt :shifty:

Ik heb de laatste 15 jaar behoorlijk wat te verduren gehad op gezondheidsgebied (al eens kort over verteld), maar ik heb ermee leren leven (ik kijk gewoon steeds naar wat ik nog WEL allemaal heb en gelukkig is dat ook nog genoeg) Door die gezondheid mocht ik niet zwanger raken toen ik daar eigenlijk zelf klaar voor was. Ik was er te ziek voor, en dat is dan gewoon niet verstandig, dus moesten we wachten. Toen ik opknapte en stabiliseerde moest ik eerst medicijnen afbouwen en kijken of ik het ook zonder kon. Toen dat ook ging kregen we eindelijk groen licht! Krijg ik 4 dagen voor de nieuwe cyclus (dus waarin we wilden gaan proberen) te horen dat ik geopereerd moet worden. Geen probleem, gewoon nog 3 maanden uitstel, maar in november kunnen we er dan eindelijk (jaren nadat mijn kinderwens begon te kriebelen) voor gaan. Ik raak de eerste ronde meteen zwanger, krijg de ene na de andere controle, alles lijkt zowaar goed te gaan, en na het passeren van de 12 weken grens en 3 echo’s, waarvan 2 met kloppend hartje, durf ik te geloven dat het nu echt gaat gebeuren. En vervolgens gaat het dan alsnog mis… De curretage gaat vervolgens ook niet volgens plan, er blijft weefsel achter, ik loop een infectie op, die moet eruit (weeënopwekkers), en dan moet ik weeeeken wachten op mijn eerste menstruatie… Ruim 4 weken geleden kwam die dan eindelijk en hadden we opnieuw groen licht. Door de zwangerschap en het kwijtraken van dat kindje besef ik alleen maar meer dat een kindje is wat we willen, ik mis wat ik had en ik wil het heel erg graag terug. En dan zal je zien dat het nu natuurlijk niet in 1 keer lukt, sterker nog, opeens dringt het tot me door dat het ook wel eens heel lang kan gaan duren… En dat terwijl ik het kort geleden al bereikt leek te hebben… Het voelt oneerlijk, en ik vind heel egoïstisch dat het nu gewoon mijn tijd is…

Zo, dat lucht best op :oops: Nu vol goede moed weer verder :wink: (en misschien toch nog een heel klein beetje hoop houden voor nu… wie weet… :shifty: )

:-
Smiley

Als ik mijn verhaal teruglees moet ik bijna een beetje lachen om mijn bui vandaag, wat een negatieve emo-doos zeg, zo ken ik mezelf niet, maar ik heb toch maar besloten het gewoon te posten…

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik je verhaal las. Maar ja, ik ben momenteel ook een enorme emo-doos. Ik heb het geluk ook gelijk de eerste ronde zwanger te zijn, maar durf nog steeds niet blij te zijn. Gewoon uit zelfbescherming. Heb al zoveel verhalen gelezen waar het idd fout gaat. Moet eerst met eigen ogen op de echo zien dat het goed gaat. En jouw verhaal bevestigt wel weer dat het zelfs na 12 weken nog mis kan gaan. Toch ben ik meer bang dat het voor die tijd misloopt…

Ik kan af en toe zo boos worden op mezelf. :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Liefs Pinot

Nou wat een verhaal Smiley. Echt vervelend allemaal zeg. Hoop dat het allemaal goed komt met je :pray: :pray:

Ik heb het erg naar mijn zin gehad in de Beekse Bergen, veel lol gehad. Lekker gedachten op nul. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al een paar dagen last heb van mijn onderbuik. krampjes/steekjes heel de dag door. Vandaag ben ik opeens hartstikke misselijk :oops: . Zou dit een beginnend buikgriepje zijn? (heb dit nog nooit gehad zeg). Zwangerschapskwaaltje kan je toch nooit zo vroeg hebben?? :wall: :wall: het zit gewoon tussen mijn oren denk ik of misschien door stoppen met de pil ofzo.

Dames heel veel succes deze week, ik blijf :thumbup: :pray: voor jullie. Spannend zeg…

Kus Sam

@Pinot wrote:

Engeltje, de hoop nog niet opgeven. Je bent pas niet zwanger als je ongi bent geworden.

Nee, ik geef de hoop niet op, wil mezelf alleen geen valse hoop geven :)

Het geeft me in ieder geval wel wat meer rust... ik wacht gewoon tot ik ongi ben (waarschijnlijk morgen of overmorgen denk ik), en als dat vrijdag nog niet het geval is, dan test ik nog eens

Smiley: ik duim voor je. Je verdient het absoluut. Wees maar lekker egoistisch hierin!

Jade... hoe gaat het met jou?

Frederike: nog even volhouden :D Wachten duurt lang he, deze laatste dagen lijken nog langer te duren dan de afgelopen week en die duurde al zooo lang

Sorry Pinot, ik wilde je niet ongerust(er) maken, ik wilde gewoon mijn (figuurlijke) ei kwijt (mijn echte eitje probeer ik juist met alle macht vast te houden :wink: )

Je bent nu zwanger (en hardstikke snel ook nog), dus die horde heb je al genomen. En zwanger zijn gaat zoveel vaker goed dan fout, daar moet je je aan proberen vast te houden. Je hebt er geen invloed op, of je nou de hele dag bang bent of niet. Dan kun je het jezelf maar beter makkelijker maken (fijner/prettiger) door enorm te gaan genieten! En gaat het dan mis, dan heb jij je best gedaan. Maar het gaat natuurlijk gewoon goed! :thumbup: Maak je maar niet te druk hoor!!

Sam en Engeltje, bedankt!

:-* Smiley

@Smiley wrote:

Sorry Pinot, ik wilde je niet ongerust(er) maken, ik wilde gewoon mijn (figuurlijke) ei kwijt (mijn echte eitje probeer ik juist met alle macht vast te houden :wink: )

Je bent nu zwanger (en hardstikke snel ook nog), dus die horde heb je al genomen. En zwanger zijn gaat zoveel vaker goed dan fout, daar moet je je aan proberen vast te houden. Je hebt er geen invloed op, of je nou de hele dag bang bent of niet. Dan kun je het jezelf maar beter makkelijker maken (fijner/prettiger) door enorm te gaan genieten! En gaat het dan mis, dan heb jij je best gedaan. Maar het gaat natuurlijk gewoon goed! :thumbup: Maak je maar niet te druk hoor!!

Sam en Engeltje, bedankt!

Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Je moet ook gewoon blijven vertellen wat je op je hart hebt hoor. Daar zijn wij voor. Ik had alleen verwacht op een roze wolk te zitten en die komt nog niet erg…Morgen komt MvM. Als ik dan weer een positieve test zie, heb ik misschien wat meer vertrouwen. Ik vind mezelf zo’n enorme zeur. In plaats van dit ik gewoon blij ben dat ik zo snel zwanger geraakt ben, maar ik me zorgen dat het allemaal niet zo voorspoedig kan blijven gaan… Ga maar weer verder met mijn scriptie.

Houd je ei maar stevig vast :wink:

Liefs Pinot

Smiley, wat ´n rottijd moet het voor jullie geweest zijn. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het moet zijn om je kinderwens uit te stellen vanwege medische redenen. En is ´t dan zover, dan gaat ´t nog niet goed.

Misschien is dit wel juist de geschiedenis, moet ´t zo zijn en ga je nu voor ´n goede afloop, misschien duurt het dan wel een paar maandjes voor je aan mag tellen, maar dan zal ´t ook goed gaan. Het is je zo gegund, meid!

Pinot, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je moet voelen. Maar het is wat Smiley zegt, je kunt er niets aan doen áls het gebeurd. Maar hoe groot is nou die kans, het is nou eenmaal zo dat alle foute verhalen overal uitblinken, de goede afloop lees je niet zo vaak. En jij hoort bij de goede afloop!

Als je nu niet hééél gauw gaat genieten… :stuck_out_tongue:

Nee, meis, je mag gerust hier zeuren hoor. Maar wat doe je jezelf aan, straks denk je `was ik maar eerder gaan genieten´… :stuck_out_tongue:

Knuff,

Kaat

@Engeltje wrote:

Denise: gember schijnt te helpen tegen misselijkheid, zie ook hier http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwanger/kwaaltjes_01.htm

Ik kon het toch niet laten even te testen vanmorgen (oeps), vooral omdat ik wou weten hoe handig dat nou ging… nog best lastig als je heeel nodig moet plassen, maar eerst de test moet openen enzo, hihi

Dank je voor de tip maar gember vind ik zo viessssss :naughty:

Jammer dat de test negatief was maar het is nog veel te vroeg om te testen dus zolang je niet ongi bent, heb ik alle goeie hoop :wink:

kuzzz

@ Smiley; wat een verhaal zeg en ik kan me voorstellen dat je dit even kwijt wilt zo vlak voor je niet ongi-day. Ik ga echt voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: dat voor jou snel weer het zonnetje mag schijnen, want je verdient het!

kuzzz

Hoi,

Pinot, ik doe hard mijn best om hem vast te houden, maar of het aan het lukken is :?: :wink:

Kaat en Denise, ook bedankt voor de lieve woorden.

Ik ben alweer ietsje vrolijker. Ik denk er nog steeds hetzelfde over uiteraard, maar ik kan er toch niet veel aan doen… Probeer me er dus maar bij neer te leggen en weer geduldig door te gaan!

Had ik al gezegd dat vandaag eindelijk mijn NOD is, ik ben erachter dat ik een luteale fase van 12 dagen had voor de mk, ik heb alleen mijn banner maar op 2 dagen meer gezet (standaard 14 dagen), omdat ik niet weet wat mijn lijf doet na de mk… Maar nu zit ik dus op 12 dagen na mijn eisprong. En op de megakrampen na nog helemaal niks hier, maar dus ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes zoals de vorige keer… Zou er dan toch nog een kans zijn? Zucht… :wink:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoe zou het met Kippie zijn? Vandaag is de begrafenis van Tim…

@Pinot wrote:

Hoe zou het met Kippie zijn? Vandaag is de begrafenis van Tim…

Dat is ook zo… Kippie, hoe was het? Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen. Ik zal vanavond een kaarsje branden voor Tim :**: