Ik weet niet of je er ook staafjes bij krijgt, maar anders kan je die maandag al halen bij de apotheek, dan heb je die iig al… In de eerste maand heb je 2 pakjes met testen (16 dus ipv 8 ) nodig, deze moeten van hetzelfde serienummer zijn. (dat staat tenminste in de gebruiksaanwijzing…)
T weekend alweer bijna voorbij…Jammer…Naja…Voor je t weet is het weer weekend…
Wauw chel…4x 29 dagen…Regelmatiger kan volgens mij niet!!
Nou het behangen ging erg goed maar huubbie heeft alles gedaan :oops: Ik was weer zo beroerd en dizzy. Toen heeft de buurman maar geholpen en het zit er nu prachtig op. Moet nog wel gewit worden en ik ben op zoek naar sjablonen van een Franse Lelie. Weet iemand misschien waar ik dat kan kopen/vinden? Mijn groene flessen van MvM staan boven in de badkamer. De buurman ging even zijn handen wassen boven en volgens mij heeft hij het niet in de gaten gehad van de groene flessen :shifty:
Hij heeft het met mijn hubbie constant over kinderen. Hij heeft zelf ook 1 dochter van bijna 5 en nu wil hij samen met zijn vriendin toch een tweede. Mijn hubbie heeft wijselijk zijn mond gehouden maar vond het wel heeeeeel moeilijk :mrgreen:
Vermoeidheid vandaag ging redelijk goed maar die kl*te misselijkheid :thumbdown:
Of bij die knutsel winkel… poeh kan even niet op de naam komen. Met die grote rode letters, zeg maar… :wall:
Ik heb verder vandaag niet alles bij kunnen lezen. Hier is ook verder niet veel nieuws te melden. Ben steeds erg moe, maar mijn suikers zijn inmiddels wel weer hoog. Denk dat ik mezelf toch valse hoop heb aangepraat. We wachten af tot minimaal vrijdag en dan zien we wel weer verder.
Maar ik lees mee, ik duim mee en ik baal mee hoor. Alleen ben ik niet zo spraakzaam.
Ik denk dat de :twisted: eraan zitten te komen. Buikkrampjes... gaan altijd vooraf daaraan
Neeee! Dat kan niet!!! Wij doen samen tellen Engeltje!! Ik heb geen krampjes niks, :pray: :pray: :pray: Please geen ongi voor ons deze week!!! En aan het eind van de week samen testen!!!
Hier nog steeds niks te melden. Had ik maar wat te melden, dan wist ik misschien wat meer waar ik aan toe was... Ik begin aardig ongeduldig te worden, vind de onzekerheid maar niks!
Ik denk dat de :twisted: eraan zitten te komen. Buikkrampjes… gaan altijd vooraf daaraan
Neeee! Dat kan niet!!! Wij doen samen tellen Engeltje!! Ik heb geen krampjes niks, Please geen ongi voor ons deze week!!! En aan het eind van de week samen testen!!!
Ik duim meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik wil ook testen!!!
Ik weet niet of je er ook staafjes bij krijgt, maar anders kan je die maandag al halen bij de apotheek, dan heb je die iig al… In de eerste maand heb je 2 pakjes met testen (16 dus ipv 8 ) nodig, deze moeten van hetzelfde serienummer zijn. (dat staat tenminste in de gebruiksaanwijzing…)
T weekend alweer bijna voorbij…Jammer…Naja…Voor je t weet is het weer weekend…
Wauw chel…4x 29 dagen…Regelmatiger kan volgens mij niet!!
Fijne avond!!
Thanx!!
Ik ga inderdaad morgen alvast wat staafjes kopen en ik heb alvast de site van persona even uitgeplozen!
Apart he, dat die staafjes van hetzelfde serienummer moeten zijn!
Ik ben wel erg benieuwd hoor.
Hoe bevalt hij je tot nu toe, is het een beetje makkelijk in het gebruik?
Morgen weer om 6.00 uur op…pff…ga zo mn mandje maar in
Denise, een troost… De buurman is een man… Die heeft a. de flessen nooit niet gezien (daar is een man voor) en b. als hij ze heeft gezien weet hij vast niet wat/ waarvoor t is!! Wel fijn dat hij heeft geholpen!! Zijn er geen middeltjes die je kan nemen (via de ha) tegen die misselijkheid???
Volgens mij hebben ze die sjablonen ook bij de bouwmarkt!! (misschien stuk goedkoper dan bij de pipoos)
Vanes… Hoe de persona bevalt… Ach…Heb eigenlijk nog geen id…Heb hem op dag 1 ingesteld op de goede tijd. (is voor het testen) Toen 5 groene dagen gehad (geeft hij zelf aan door menstruatie), dag 6 de eerste test, geeft hij duidelijk aan, als ook wanneer ie klaar is…Rood lampje… Gister en vandaag geen testen en ook rode lampjes… Wat logisch is omdat hij mijn cyclus natuurlijk nog niet kent… Ik vind hem praktisch in gebruik. Je moet alleen over die staafjes plassen, maar dat kan ik niet, zeker niet in de ochtend, dus ik vang mijn plas op en houdt het staafje in de urine. In het boekje staat dat je dit moet doen als je niet moet plassen in je test venster, maar ik kan dat gewoon niet…lol
Morgen weer een test…Ben benieuwd offie echt mijn ei aangeeft deze maand!!
Frederike, Engeltje, Jade en Smiley…SUCCES!!! :: :thumbup: :: :thumbup:
Nou ik moest aardig wat pagina’s bijlezen zeg. Spannend voor degene die van de week gaan testen, ik hoop voor jullie dat de :evil: :evil: :evil: uitblijven!!! Heb een druk weekend gehad zeg. Ben vandaag naar Safaripark Beekse Bergen geweest. Was heel erg leuk. Lekker een weekend nergens aan gedacht. Zo maar even aftellen deze maand. Nog twee weekies zeg. De tijd gaat gelukkig snel. Maar ik ga nu lekker slapen want is WEER veels te laat.
Wanneer wordt er weer voor het eerst getest? Het wordt weer spannend!!!
Denise, de Praxis heeft inderdaad sjablonen van franse lelies. Fijn trouwens dat het behang mooi zit. Waar hadden jullie het glasvezelbehang trouwens gekocht?
Salsales gisteren ging wel aardig. Alleen mijn dubbele draai lukte steeds niet. :? . Volgens mij een combinatie van moeie benen, toch een beetje duizelig en gewoon niet durven :shifty: . Normaal schuiven de dames steeds door, maar gisteren heb ik de hele les met hubbie gedanst. Gaf me nu toch wel een veiliger gevoel…
Mijn buikpijn is eens stuk minder (wat me vervolgens ook weer zorgen baart, wat ben ik toch een muts :mrgreen: ) Vermoeidheid wordt wel erger. Ik sta 's morgens al niet fit op en zit overdag ook steeds te gapen. Gelukkig nog geen last van :sick: .
Wanneer wordt er weer voor het eerst getest? Het wordt weer spannend!!!
Ik test denk ik vrijdag.
Vanmorgen moe opgestaan. Denk dat ik zo nog maar even terugga… Maar ook weer buikpijn en helemaaaaal geen zin om te ontbijten. Voel me alsof ik gisteren ben wezen stappen. Bleeeehhhh. Sorry hoor moet even zeuren. :sick: