Leuk dat je schoonouders er blij mee waren. Maar dat kan natuurlijk niet anders.
Veel plezier met vertellen vanavond aan je mams en zusjes. :dance:
Kippie:
Heel veel sterkte aanstaande maandag voor jullie
Denise:
Arme jij….misselijk enzo. Hopen dat dat snel allemaal weer minder word.
En je bent geen zeur. De 1e drie maanden zijn gewoon wat vervelend en dan mag je best klagen hoor……gaan wij dadelijk ook doen als we zwanger zijn, hihi :mrgreen:
Leuk dat je met milou bent gaan shoppen, zijn jullie geslaagd?
Smiley:
Kan me voorstellen dat je ongeduldig begint te worden. Ik heb het ook :oops: . Helaas kan ik nu de tijd niet vooruit kijken. :shifty:
Maar blijf duimen voor je! :thumbup:
Jade:
Fijn dat je tentamen goed ging.
Nog even volhouden meis en dan ben je weer van de onzekerheid af….en we bidden :thumbup: ervoor dat je niet meer onzeker hoeft te zijn….aankomende maanden qau NOD betreft.
Voor de gene die ik vergeten ben, hoop dat alles goed is met jullie :thumbup:
Druk dagje geweest en wat hebben jullie weer wat afgekletst!
Mijn mannetje zit de halve dag al achter de comp, dus nu even snel online nu hij aan het koken is (frietjes halen ha ha!).
Ik hou me nog wel even in, ga voorlopig uit van donderdag (pas mijn banner nog niet aan, maakt het spannender ha ha. Wel al twee weken ongi-pijnen in mijn buik, vandaag vooral net boven mijn “botje” ( :oops: )waarschijnlijk lekker aan het ontpillen.
Vanmiddag even een ijsje wezen eten met het zusje van mijn mannetje en haar vriend. Ze vroegen ons op de man af of we bezig zijn. Ze lopen al een paar weken te vissen, maar nu een echte directe vraag… We hebben het niet verteld… Voor het geval het een jaar duurt voordat ik zwanger ben! Vanavond gaan we bij hun een spelletje spelen, dus ik denk dat ze nog een poging zullen doen!
Maar grappig dat de omgeving het merkt!
@Angelenrob; Ik denk ook heel hard en jou en hoop dat de :twisted: wegblijven!!!
Vanes, balen dat de :twisted: door zijn gekomen…Op naar de volgende ronde!!
Denise, klaag maar een eind raak hoor!! zoals een van de andere dames ook al zei…Over een tijdje doen wij t ook…
Jade, goed hoor dat je het nog verborgen weet te houden tegenover vrienden…Ik kan dat echt niet :?
Angelenrob :thumbup: :thumbup: :**:
Pinot, hoe reageerde je moeder?? Hoe was het bij het graf van je paps? Kan me voorstellen dat het best emotioneel is geweest?
Pff ik ben laatst zo stom geweest… Mijn ouders weten inmiddels dus dat we bezig zijn (mijn moeder vroeg er nogal direct naar en kon er niet omheen praten…) heb haar ook gezegd dat ik de persona heb gekocht. Had ik niet moeten doen. Ze ging er steeds over in “discussie”… Ik moest de natuur zijn werk laten doen… “vroeger hadden we dat niet” …Zucht…Hadden ze het toen maar denk ik dan…lol…Heb haar uitgelegd dat ik de persona in eerste instantie heb om te weten wanneer ik ongesteld moet worden, dat ik geen zin heb om net zoals vroeger zo’n 3 weken van te voren al met maandverband/ tampons in/om te lopen. Ze wil het niet begrijpen… Heb gezegd dat ieder het op zijn manier doet… Laat me mam…Nu ist hopelijk over…
Ik zit op het moment trouwens weer helemaal onder de puisten…Vreselijk…Naja…Hoort erbij he??
Oja… door de 4,5 uur bij de kapper en al het geverf blijkt nu dat er bij mijn haargrens op mijn voorhoofd allemaal blaren zitten…Fijn… Heb er gelukkig geen last van, maar echt charmant is het niet…Gelukkig draag ik mijn haar daar naar voren zodat ik het wat kan camoufleren…
Vandaar de uitzet opgehaald… Dames…Tis echt super!!! Bedje, hemeltje, commode, kast, 3 in 1 wagen, maxi cosi, wippertje, buikdrager, badje en standaard en veel linnengoed, dekentjes, slaapzakjes… Pffff…Tis echt veel hoor!! En het is echt een koopje geweest!! Tis allemaal nog zo mooi/nieuw!! De meubeltjes hebben hier en daar een likje lak nodig, maar is nergens beschadigd. De wagen e.d. zien er echt uit als nieuw… Ik ben er echt helemaal gelukkig mee!!! Nu het kindje nog…lol
T was nog wel een hels karwei om alles boven te krijgen… Loeizwaar en groot!! De kast moest uiteindelijk uit elkaar… Maar goed…We hebben het… Naar mijn id heeft dit zo moeten zijn!! Blijf het raar vinden dat het allemaal onze smaak is…
Zo…wat een lap tekst…Ik duik lkkr mijn bedje in, ben moe.
@ Krystle: doen die blaren op je hoofd geen pijn :?: Laat je moeder lekker kletsen, ze blijven toch alles vergeleijken met vroeger. En als je straks zwanger bent dat reageert ze wel anders
Ik ben weer lekker misselijk :sick: maar ga zo met hubbie de slaapkamer behangen met glasvezelbehang. Voor ons allebei de eerste keer dus hopelijk gaat het goed :think:
Krystle het is niet leuk als je moeder zo reageert. Vroeger ging het idd anders geen pil, als maagd het huwelijk in en binnen no time kinderen. En dan nog de pastoor die kwam zeuren als het te lang duurt…
Nee geef mij onze tijd maar. Je moeder bedoelt het goed maar sommige dingen snappen ze niet. Gewoon niet meer over hebben.
Mijn vriend is vandaag jarig dus een druk dagje. Ik heb mijn eisprong nog niet gehad, ik verwacht dat deze woensdag zal zijn. Ik ben benieuwd of mijn menstruatie nu een beetje normaal zal zijn.
Mijn ukkie ligt in bed dus ik heb net even geleerd en wat opgeruimd. Nog even de wc poetsen en dan ben ik klaar.
Krystle: ik vraag me wel af hoe je al die spullen ongezien binnen gekregen hebt. Dit is volgens mij al een prestatie op zich!!!
Wel leuk hoor, nu al zoveel babyspulletjes. :inlove: :inlove: :inlove:
Wij wachten nog even. Moeten eerst een paar keer naar de stort rijden om een heleboel oude troep kwijt te raken. Eerst willen we onze slaapkamer afmaken. Daar moet nog een muur behangen worden, plafond opnieuw verven, oude laminaatvloer eruit en een nieuwe erin. Laminaat moest besteld worden, is waarschijnlijk volgende week binnen. Hebben wel zoveel besteld dat we het ook in de babykamer kunnen leggen! Verder hebben wij het probleem dat de wasmachine op de babykamer staat :? :shock: :? . Daar bouwen we maar een ombouw omheen, met een deurtje dat dicht kan. Daar leggen we het aankleedkussen maar op. Schoonpaps denkt mee hoe we dat het beste kunnen doen
Denise: succes met je glasvezelbehang. Het is ons ook gelukt, dus bij jullie komt het vast ook goed. :thumbup:
Gisteren eerst bij mijn vader geweest. Inderdaad weer dikke tranen , maar ik heb we heel fijn tegen hem gepraat. Mijn kuikentje met ei, een kaarsje en een vergeet-me-nietje neergezet. Ik heb hem gezegd dat hij eenzame zieltjes naar jullie moet sturen.
Aan mijn moeder heb ik hetzelfde gegeven als aan mijn schoonouders: Een fotolijstje met een gedichtje. Ze pakte het uit, las het, bleef heel stil, keek mij aan, keek toen weer naar het gedichtje en toen weer naar mij…
Toen schreeuwde mijn jongste zusje: je bent zwanger. Mijn middelste zusje vloog op uit haar stoel om mij te feliciteren. Mijn moeder kreeg een glimlach van oor tot oor. En mijn jongste zusje zei: ik moet er bijna van huilen…en barste vervolgens in tranen uit :inlove: Zo lief!!!
Het was verder een heel gezellig etentje. Rond half 11 kon ik mijn ogen alleen niet meer open houden, dus toen zijn we naar huis gegaan.
Wat mooi zeg zulke reacties van je mamsie en zusjes! Ik kan me voorstellen dat je moest huilen bij het vertellen tegen je vader. Hij heeft het vast en zeker gehoord en zal zeer trots zijn!
Balen Chelleke van de :twisted: (kmoest eerst ff denken wie je nou bent…lol)… Op naar de volgende maand!!
Denise… Die blaartjes op mijn hoofd zijn idd wel pijnlijk… Maar is al minder, heb het goed ingesmeerd…
Lisette gefeli met je vriend!!
Pinot, Wat heerlijk hoe je mams en zussies reageerden!! Ik kan me voorstellen dat het emo was bij je vader, zou het eerder vreemd vinden als het je niets deed…Lief dat je aan hem hebt gevraagd of hij zieltjes wilt sturen!!
Ik heb eigenlijk geen flauw id of iemand het gezien heeft… De wagen hebben we wel snel en sneaky naar binnen gehaald, maar de rest?? Geen id… Voordeel is wel dat we de auto naast de poort hadden gezet (hebben een hoekhuis met poort aan de zijkant) zodat het zo binnen was… We merken het vanzelf!!
Wij wilden eigenlijk ook niets kopen voor we zwanger waren, maar het kwam gewoon zo uit…Heeft zo moeten zijn!!
Enne Kaatjes… Ik laat me er echt niet gek door maken, al ben ik er wel errug blij mee!!!
Jammer dat je moeder zo reageert, maarja, de tijden zijn nou eenmaal veranderd…mijn moeder leek die persona ook niet helemaal te begrijpen…
Ik heb er namelijk ook 1 gekocht, via marktplaats, hij wordt morgen als het goed is opgestuurd! Trouwens meiden, echt een aanrader hoor via marktplaats, ik heb m echt voor een kooppie :lol:
Ik kan hem jammer genoeg alleen pas volgende maand gaan gebruiken…
Geweldig zeg, je kamertje, wat zit er trouwens een hoop bij!
@Jade, Engeltje, Smiley, hoe is het daar, ik duim nog hoor!! :thumbup:
(ik vergeet toch niemand he?)
Mn pctje heeft nu echt even de geest gegeven, ik ga hem morgen maar even wegbrengen, we kunnen gelukkig wel de laptop van mn mannetje gebruiken, maarja, die heeft hij overdag bij zich voor zn werk, ik zal dus effies niet zoveel online zijn
Vanes, tijdens de eerste 5 dagen van je cyclus kan je nog met de persona beginnen!! Ik weet niet meer wanneer jij ongi was geworden, maar misschien kan het dus nog!! (als je wilt natuurlijk)
Enne…Marktplaats is super!! Ik heb er al veel dingen gekocht, maar ook verkocht!!
Tis zowaar stil hier… Allemaal aan het genioeten van het mooie weer??
Hee, dat wist ik niet, dat je de eerste 5 dagen van je cyclus nog kunt beginnen met de persona!! Bedankt voor de tip :!:
Als het goed is red ik dat nog, ik ben gisteren namelijk ongesteld geworden en als zij hem (zoals afgesproken) maandag verstuurt, dan heb ik hem net op tijd!
Ik heb net ook effies heerlijk in het zonnetje gezeten, op een beschut plekje was het heerlijk, ik voelde het zonnetje zelfs een beetje branden
Wij zijn net nog even heerlijk naar het tuincentrum geweest. We hebben voor op het balkon een mooie passiebloem gekocht en dingetjes voor in ons volkstuintje. Daar moeten we ook vlug weer eens aan de slag.
Nu eerst even eten en daarna hebben we weer salsales. Begin de vermoeidheid nu ook goed te voelen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. :?