Ohja, idd. Dat was vandaag.
Ik krijg er gewoon weer kippenvel van…
Sterkte, Kippie.
Smiley, wat spannend!
Ik voor je hoor!
Knuff,
Kaat
oh ja, sterkte kippie :: :: :**:
kuzzz
Hai meiden!
Vandaag stage gelopen, het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer ? :think: :think: :think: Oh ja, ZWANGER WORDEN!!!
Volgens de banner 1 dag over tijd, maar voor mijn gevoel is dat pas woensdag/donderdag, dus als ik het zo lang uithou en er geen :evil: te bekennen zijn ga ik vrijdag testen…
@ Engeltje; ha ha, lekker nuchtere theorie; ik test gewoon twee dagen te vroeg, dan is de test zeker negatief en dan hoef ik de aankomende dagen niet zenuwachtig te zijn? Zoiets?
Ik heb zelf al twee testen versleten, natuurlijk negatief maar ik ben niet meer zenuwachtig - want de ongi komt vanzelf! Ha ha ha, ik herken mezelf er alleen een beetje in.
@ Kippie, hoop dat het mooi was en dat jullie afscheid hebben kunnen nemen.
@ Smiley; slik… ik duim voor je!!
@ Pinot; durf het nou maar te geloven!!!
@ Denise; Balen die :sick: , als ik wat vind laat ik het weten!
@ Sam, fijn dat je een lekker weekendje heb gehad!
Ik ga weer minuten tellen!
Dit vond ik trouwens, echt te grappig!!!
Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.
Hoi iedereen
Even een kort berichtje Ik was vorige week voor het laatst hier en wat is er weer veel bijgeschreven zeg! Ik ben in de tussentijd ziek geworden (griep) en voel me vandaag pas weer een beetje beter. Dus ook goed genoeg om te kokken.
Iedereen welkom die nieuw is en voor de nod’ders duim ik er hard. Voor de klussers klus ze. Ik lees morgen of overmorgen wel weer bij en hoop dan ook weer wat meer hier te zijn.
En dit vond ik ook nog even…
In de periode 2 dagen voor tot 2 dagen na de slijmpiekdag heb je normaalgesproken een eisprong.
Ik denk dat ik wo of do de slijmpiek had en ik maakte me zorgen dat we te vroeg waren met klussen (normaal zouden we gewoon doorklussen, maar het mannetje was er niet en dan wordt het lastig......)
Maar het zou theoretisch kunnen dat ik dan ma of dinsdag mijn eisprong heb gehad. Maandag was de laatste klusdag......
Oh, en even voor de duidelijkheid, ik ben heus niet zenuwachtig :roll:
@Jade wrote:
Oh, en even voor de duidelijkheid, ik ben heus niet zenuwachtig :roll:
Neehoor, die indruk wek je ook helemaal niet

Hoi Meiden,
Hier ben ik eindelijk weer eens.
Wat een lappen teksten komen er voorbij zeg
Het is voor een aantal onder ons wel errug spannend momenteel!
Ik duim voor jullie dat er een dezer dagen een errug positieve test in jullie handen is!!!
Denise en Pinot balen dat jullie ff niet zo lekker zijn, maar het is voor een goed doel meiden!!! En leuk dat jullie hier nog steeds meekletsen!!!
Enne voor alle klussers onder ons, klus ze, maak het gezellig en geniet ervan!!!
Ik ga nu even snel een happie eten en dan zo weer weg, ff de grote boodschappen voor de hele week doen.
LIefs
Hai hai meiden!
Ik heb alles eens even op mn gemakkie gelezen.
Ik heb niet zoveel te melden, de :twisted: zijn nog ‘gezellig’ aanwezig en ik ben compleet gesloopt (vannacht weer maar 2 uur geslapen! :x , dit heb ik dus steeds de nacht voordat ik moet werken, errug fijn)
Vanavond komt een kennis van mn ouders langs om me te behandelen tegen die slapeloze nachten (hij is paranormaal begaafd), ik hoop echt dat dit gaat helpen!
Maarja…misschien laten ‘ze’ me vast wennen aan slapeloze nachten, zoals je die kunt hebben door een huilerig beebje :lol:
@Krystle
Ik heb de persona niet meer op tijd, het meisje dat hem gaat sturen, stuurde net een berichtje wat mn adres ook al weer was :roll:
Dus op zn vroegst heb ik hem woensdag en dat is net te laat.
Ik had net vanmiddag stripjes gekocht…
@Kippie
Hoe is het met je na deze zware dag?
Ik heb effies geen puf om op iedereen te reageren… :oops:
Maarre…ik leef met jullie mee hoor!
Hmm, voor iemand die weinig te melden had…klets ik behoorlijk
Mijn buurman is overleden en ik ben waarschijnlijk degene die hem het laatst gezien heeft. Zo raar…Ben er helemaal ondersteboven van.
Liefs Pinot
Jeetje, Pinot.
Dat is verschrikkelijk nieuws.
Sterkte meis…
Kus,
Kaat
@ Pinot: wat erg zeg, veel sterkte!
kuzzz
Jeetje Pinot, wat erg, heel veel sterkte!!!
:-* Vanes
Mijn buurman is overleden en ik ben waarschijnlijk degene die hem het laatst gezien heeft. Zo raar.....Ben er helemaal ondersteboven van.
Raar!!!! Hoop dat het een beetje met je gaat!
Ik ben weer een beetje van de schok bekomen.
Onze buurman was 58 jaar en we woonden allebei op de derde etage van onze flat. We hadden niet zo’n nauw contact, maar als er iets was dan hielpen we elkaar. Als we elkaar op de trap tegenkwamen dan lachte hij altijd vrolijk en maakte een grapje.
Afgelopen dindag liep ik naar beneden en toen kwam ik hem onderweg op de trap tegen. Hij maakte een beetje een verwarde indruk en zei dat zijn sleutel kapot was en dat de onderbuurman hem binen had gelaten. Het viel me op dat zijn oogwit erg geel zag. Dit vertelde ik 's avonds nog aan hubbie toen deze vanaf zijn cursus belde. Ik zei dat ik dacht dat hij waarschijnlijk iets aan zijn lever had, maar dat ik het raar vond om dit aan hem te vragen als hij er zelf niet over begon.
Woensdagavond kwam hubbie thuis. Rond half 9 stond er opeens een amubulance en 2 politieauto’s voor het huis. Bleek dat de buurman 's morgens voor controle in het ziekenhuis had moeten zijn en daarna op zijn werk. Hij werkt daar al 15 jaar en toen hij niet kwam heeft een vrouw met wie hij al heel lang samenwerkt de politie gebeld. Die wilde eerst nog 24 uur wachten, maar zij heeft gezegd dat dat veel te lang was. Uiteindelijk hebben ze hem buiten bewustzijn aangetroffen. Raar idee, want zijn slaapkamer ligt naast die van ons. Vrijdagavond is hij in Leiden overleden, wachtend op een nieuw lever. De advertentie stond vandaag in de krant. Die las ik dus pas rond half 6.
Heb net echt zitten janken. Zullen ook wel de hormonen zijn.
Ik vraag mezelf toch af of ik niet iets had moeten doen dinsdag. Ik wist gewoon dat er iets niet helemaal klopte, maar dat het zo erg zou zijn…Ach het heeft geen zin om daar over te piekeren.
De buurman heeft altijd een stenen zuiltje naast onze voordeuren staan en daar heb ik net een kaarsje neergezet. Ons eerbetoon aan hem. Want ook al hadden we niet zo veel contact, al je hem nodig had dan was hij er toch maar mooi.
Bedankt voor jullie reacties :-*
Liefs PInot
Pinot, veel sterkte…maar denk ook aan jezelf he…
Jade, bedankt voor je felicitatie… ik hoop dat ik jou ook nog deze maand kan feliciteren!!
Groetjes xx
Simba
Pinot Sterkte meis!!!
Liefs :-*
@Simba wrote:
Pinot, veel sterkte…maar denk ook aan jezelf he…
Jade, bedankt voor je felicitatie… ik hoop dat ik jou ook nog deze maand kan feliciteren!!
Groetjes xx
Simba
Jeetje Simba de eerste April stopper 2006 die zwanger is!
Gefeliciteerd!! had laatst ff jullie topic gelezen, dat gaat snel!!!
Geniet er van!
Liefs
Hoi Hoi
Hier ben ik nog eventjes voordat ik lekker mn bed in duik
Kan het zijn dat je ei sprong wisselend is?
Lijkt net of ik hem nu al heb, een paar dagen na mn NOD… :?: :!:
Heb veel en heldere afscheiding… gelukkig hebben we gister nog lekker geklust En daar gaan we ook nog gewoon mee door, want wie weet zit ik er naast…
Slaap lekker allemaal
Pinot, sterkte, kan me voorstellen dat je wat ondersteboven bent… Dat van dat kaarsje vind ik lief!!
Vanes, balen dat dat meisje het te laat op stuurt… Naja…Dan maar volgende maand (als het dan nog nodig is natuurlijk!!)… Overigens is het zo dat als je ongesteld wordt na je “testtijd” de volgende dag pas dag 1 is… (ik werd zaterdag in de middag ongesteld, dat is normaal dag 1 van mijn cyclus, maar te laat om de persona in te stellen(na mijn testtijd), dus was zondag mijn 1e dag voor de persona…) snappie???
Hoe was de behandeling van die kennis van je ouders??
Martje het kan zeker zijn dat je eisprong eerder is…Smiley kan het mooi uitleggen…toch??
Kippie, hoe is het met je?? Hoe was de crematie/ begrafenis?
Tantekaatje, vervelend dat je ziek bent/ was… Beterschap!!
Denise… Red je het nog?? Snapt Milou dat mama een btje ziek is??
Weltrusten dames, ik ga naar bed toe. Tis morgen weer vroeg dag…
Krys