gaaf Pinot van mvm! Ze hebben om 15.30 de eerste 2 kratten groene flessen gebracht en ik heb al 2x mijn aandeel gegeven :thumbup: Ze zeiden dat de geur minder sterk was geworden van die flessen maar ik werd toch :sick: van die lucht!
kuzzz
Tja meid, dat zijn de hormoontjes :mrgreen: .
Daar heb ik gelukkig nog geen last van. Ik eet ook nog evenveel als voorheen. Zou alleen willen dat die verrekte buikpijn eens ophield :? .
Misschien heeft mijn buikje wel gewoon rust nodig. Ga vanavond in ieder geval lekker op de bank hangen.
@Vanes Jammer van de negatieve test. Ik hoop mee dat je te vroeg was…
Ik ga gauw koken, val om van de honger maar kon het niet laten eerst bij te lezen. Ben net thuis van mijn werk en de boodschappen. Ben blij dat het weekend is, ben zo moeoeoeoeoeoeoe.
Hier ook net thuis van 't werk en eerst (nou ja, na honden uitlaten en koffie maken) bijlezen.
Hubbie zit nog bij de vrijdagmiddagborrel, ga ik zo halen!
Balen zeg, weer 'n negatieve test, Vanes. Maar we hopen op het uitblijven van de :evil: hoor
Jammer dat je niet aangenomen bent, Lisette. Maar met die studie kan je wel op meer vacatures reageren. En die baan van max20 komt er voor jou wel.
gossie, m’n toetsenbord is van slag… dadelijk m’n pc-tje maar effe opnieuw opstarten, dit is wel erg vervelend typen… :roll:
Heb nog steeds zo’n vreemd gevoel. Het gevoel wat ik eerder beschreef, steken in m’n onderbuik, last van mijn rug, ik heb 't nog steeds. En 't lijkt ook nog erger te worden. Heb ook nog die schimmelinfectie, als dat halverwege volgende week niet over is, ga ik toch even weer naar de HA. Kan ik meteen vragen of m’n buik/rug te verhelpen is!
Pinot, goed nieuws zeg, je studie, MvM!
Het gaat met jou ook goed komen.
Heb je nu alleen nog last van je buik? of zijn er nog andere kwaaltjes.
En hoe is 't de roze wolk, ben je er toch al op geklommen? Hope so!!!
Leuk, Jorien, zo’n tuintje! Als Robbert 't nou ook es leuk gaat vinden
Nu ben ik 't zat, vreselijk toetsenbord hier. Ik ga m’n pc herstarten hoor :twisted:
Tsja balen dat ik ongi ben geworden, maar volgende ronde beter!
@Smiley m’n nieuwe NOD is idd 5-5, zou het geluk brengen?
Wat een lieve berichtjes allemaal, jullie zijn poepies :-*
Verder gaat het goed, mijn zus en hubbie en mijn ouders hebben het er erg moeilijk mee, dus ik probeer sterk te zijn voor allemaal.
Hij zou Tim gaan heten, mijn zus had bedacht dat het een afkorting was van Trouble In Mommy, aangezien ze heel ziek is geweest in de eerste maanden, en hij ontzettend veel bewoog in haar buik.
Maandag wordt hij begraven, ze hebben hem nu lekker thuis in zijn bedje liggen, dan kunnen ze (en wij ook) uitgebreid afscheid van hem nemen.
Gelukkig heeft ze veel foto’s gemaakt, van toen hij net geboren was en van toen hij al overleden was. En ze hebben in het ziekenhuis afdrukjes van zijn handjes en voetjes gemaakt. Die heeft ze ingelijst…
Voor de zweverigen onder ons :mrgreen: , de maatschappelijk werkster zei dat hij gewoon niet wilde blijven en liever naar zijn broertje of zusje ging, ze heeft in de 2e maand nl een vruchtje verloren, het zou dus een 2-ling zijn.
Ik ga straks alle berichtjes proberen terug te lezen, want jullie hebben aardig wat afgeklept :mrgreen:
Fijn dat jullie Tim nu nog even bij jullie kunnen hebben. Zo’n 7 jaar geleden is mijn ex-schoonzus na 6 maanden zwangerschap bevallen. Het kindje was al in haar buik gestorven. Ik heb het verdriet toen ook van heel dicht bij mee gemaakt. De vele foto’s, gipsafdrukjes, het babietje toch even bij je hebben en een mooie intieme begrafenis maakte het verdrietige, maar ook hele bijzondere dagen. Het is heel belangrijk in het verwerkingsproces.
Nogmaals heel veel sterkte, ook tijdens de begrafenis maandag.
En: durf te lachen, want lachen maakt je sterk en het mag best…
Ow ik krijg gewoon kippevel als ik dit lees Kippie! :-* speciaal voor je zus. Wat een pech zeg alle twee je kindjes verliezen! En wat goed dat jij je sterk houd voor alle andere maar pas je wel goed op jezelf???
Tim, rust zacht klein mannetje en let goed op je zusje/broertje (erg leuke naam trouwens en leuk bedacht wel)!
Succes en sterkte maandag!!!
(ik vind het zo moeilijk om op dit soort berichten te reageren dus als het niet goed overkomt…sorry :oops: )
@ kippie: toch wel fijn dat jullie op een waardige en mooie manier afscheid kunnen nemen van de kleine Tim. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen alleen dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef. Heel veel sterkte voor de begrafenis a.s. maandag. :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Kippie, heel veel sterkte gewenst voor as. maandag. Wat een mooi naam hebben ze hem gegeven. Neem de tijd om dit verlies te verwerken en pas goed op jezelf.
Jammer kippie, succes in je volgende ronde. Heel veel sterkte maandag, kreeg ook kippevel.
Lisette: Jammer dat je niet aangenomen ben, maar wel een mooi complimentje.
Vanes: Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: , misschien idd te vroeg getest.
Engeltje: Voor jou wordt het spannend zeg! Ik :thumbup: :thumbup: voor je.
Nou ik heb een lekker druk weekend, dus weinig tijd om me hiermee bezig te houden , haha Ga morgen huis doen, zondag naar Safaripark Beekse bergen. Dus lekker afleiding voor mij. De weken gaan gelukkig wel snel, dus aftellen maar. Ben benieuwd, maar ja 1e maand zal wel niet. Zou wel erg veel geluk zijn dan :inlove: . Groetjes Sam
Jammer, Lisette, maar er komt vast en zeker een andere leuke baan voor jou!!
Vanes, hoe is het nu met je?? Nog geen tekens??
Kippie, Tim prachtig gevonden… Heel veel sterkte maandag!!
Pinot ook aan de mvm…Spannend!
Denise, eerste donatie… Ondanks dat het zo stinkt moet het wel een goed gevoel geven!! Hoop dat je misselijkheid snel over gaat!!!
Martje…Hoop ook dat jullie vakantie leuke gevolgen heeft!! Misschien had je het al gezegd, maar wanneer gaan jullie???
Jade, hoe is het met jou??? Voor jou en Engeltje wordt het nu spannend he?? Wanneer gaan jullie testen?? Zijn er nog meer meiden nu nu zon btje hun NOD hebben?? Kan het lijstje niet checken nu ik aan het schrijven ben…
Iig wens ik jullie allemaal :thumbup: :: :thumbup: ::
Morgen komen mijn ouders en dan gaan we de babykamer enzo ophalen…Spannend!! Tis zoveel dat we het niet zelf op kunnen halen, hulp was dus nodig… Moeten nog even de boel aan kant maken op zolder zodat we daar alles kunnen stallen…
mijn NOD duurt nog 4 dagen, wel spannend, maar ik verwacht niet zwanger te zijn. Ik ga pas op vrijdag testen, als ik dan nog niet ongi ben, tenzij ik eerder toch opeens verdachte kwaaltjes krijg…
Ik zie ze vliegen… of misschien toch niet??? :think:
Ik heb tieten die steken zowat door mijn shirt heen.
Ik heb zeurende buikpijn, op de achtergrond
Ik heb zeurende rugpijn, meestal op de achtergrond soms ook niet. Zo onder in de rug, je weet wel.
Moeoeoeoeoeoeoe
En.... ik heb vandaag al 3x een hypo gehad. Dat is een lage bloedsuiker van mijn diabetes type 1. En.... dat kà n ook een teken zijn. Meeste vrouwen met type 1 diabetes zitten met hun bloedsuikers erg laag in het eerste trimester.
Tsjonge ga ik nu ècht hopen dat het raak is? In ronde 1......?! Ik probeer het niet teveel maar het lukt bijna niet zo. Bij mijn moeder was het bij mijn kleine broertje (haha 2 koppen groter) ook meteen raak. En dan fluistert een stemmetje: zou het erfelijk zijn??
Argghhhh :wall: :wall: :wall:
Wachten duurt lang.
Als het niet raak is hoop ik toch dat me dit in volgende ronde(s) makkelijker afgaat......
Ben weer terug van werktrip, redelijke jetlag, moet nog even mijn aantekeningen doorkijken want ik heb zo een tentamen!!!
@ Martje, lekker dat je op vakantie gaat! Het vliegen is al redelijk toegelicht, maar idd hangt van de luchtvaartmaatschappij af.
Dan heb je ook nog de “ioniserende straling” waar jij je misschien zorgen over maakt… Nou meis, dat kan absoluut geen kwaad. Ik ben zelf stewardess en ik mag tot de zevende maand vliegen en zelfs 37 keer naar Amerika vliegen (mocht ik zwanger zijn). De transatlantische vluchten vlieg je n.l. hoger en is die straling groter, maar helemaal niets om je zorgen over te maken!
@ Kippie, heel veel sterkte maandag.
@ Krystle, idd nog 1 dag voor NOD… Niet echt spannend. Heb 4 dagen voor NOD een test gedaan (lekker dom), maar ik ben nu niet zo zenuwachtig. Ik ga er niet vanuit dat het raak is. Ik denk dat ik 3/4 dagen later mijn ei heb gehad dan gedacht (cervixslijm) dus ik ga uit van een langere cyclus. Lekkere theorie, gebaseerd op zelfbescherming… ha ha! Als ik het zo lang uit kan houden en er zijn vrijdag nog geen :twisted: :twisted: wil ik dan gaan testen.
@ Engeltje, gezellig, gaan we dezelfde dag testen!
@ Frederike, Spannend he?! Nou, ik leef met je mee hoor!
@ Pinot, fijn dat het gesprek goed is gegaan!
@ Vanes, ik :thumbup: voor je dat de :twisted: :twisted: wegblijven!
Pufff wat heb ik een ontzettende rot nacht achter de rug. Ik wist gewoon niet hoe ik moest gaan liggen zeg…
Maar goed de rode duiveltjes zijn zo goed als weg dus kan het klussen weer gaan beginnen. Gewoon weer netjes om de dag of om te twee dagen. Niet verplicht, gewoon lekker zoals altjid, moet niet een verplichting worden want heb het gevoel dat het dan juist niet gaat lukken om zwanger te worden. Mss hebben Denise en Pinot nog wat klus tips voor ons omdat het bij hen zo snel raak was, hihi
De regen valt hier momenteel met bakken uit de lucht, balen, had mss wat in de tuin willen gaan doen… dat komt dan nog wel een keertje.
En hoe is het de AngeleRob en Jade? Nog een dag voor jullie NOD… spannend!!!
Jammer Vanessa, volgende keer beter. Volgens mij moet je vandaag als eerste dag aanhouden. (Pas als je duidelijk ongi bent, helder rood bloed zeg maar :? )
Martje: Klus ze . Enne…geniet ervan.
Frederike: misschien is het wel raak. Het kan immers best de eerste ronde :mrgreen: :mrgreen:
Ga zo naar mijn schoonouders: het grote nieuws vertellen. Ben nu al zenuwachtig (en hubbie nog erger :inlove: )
Liefs Pinot
p.s Ik heb ‘het negen maanden zwanger dagboek’ en daar stond bij vandaag: misschien begin te vermoeden dat je zwanger bent. Denk eens aan een zwangerschapstest :? :shock: :? :shock: :? Volgens mij is er op heel KOK geen mens te vinden die rond deze tijd pas vermoedens krijgt :mrgreen: :mrgreen: . Iedereen heeft er volgens mij al minimaal twee testen tegenaan gegooid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Fijn zeg dat de opzet en het 1e deel van je afstudeeropdracht zijn goedgekeurd, weer een zorg minder! Goed hoor dat je je hebt aangemeld voor MvM, dat is iets dat ik ook zeker ga doen als ik zwanger ben!
Dat toetesenbord he, daar heb ik ook vaak last van, hij springt dan automatisch over op een Engels toetsenbord (in mijn geval dan), dit kun je ontgrendelen door Alt+Shift tegelijk in te toetsen.
Misschien wist je dit al, maar het heeft bij mij even geduurd voor ik daar achter kwam, tot die tijd startte ik ook altijd mn Pc opnieuw op, dus misschien een tip?
Leuk Safari Park Beekse bergen, veel plezier morgen!
Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben…soms lastig om op alles te reageren!
In iedergeval, alle meiden voor wie het spannend wordt;
Jade, Frederike, Engeltje… :thumbup: :**:
Ik zag trouwens dat ik mn eisprong gehad heb op de laatste dag van mn menstruatie. Ik heb verder niets gevoeld, ik heb wel vanaf precies die dag gevoelige tepels, misschien kan ik het daar dus aan merken!?
Liefs Vanessa
Pfff…ik ben wel aan de klets geloof ik, zijn er nog meer meiden online…?
Enneh, hebben jullie al een advies voor mij?..zie vorige berichtje
Ga zo naar mijn schoonouders: het grote nieuws vertellen. Ben nu al zenuwachtig (en hubbie nog erger :inlove: )
p.s Ik heb ‘het negen maanden zwanger dagboek’ en daar stond bij vandaag: misschien begin te vermoeden dat je zwanger bent. Denk eens aan een zwangerschapstest :? :shock: :? :shock: :? Volgens mij is er op heel KOK geen mens te vinden die rond deze tijd pas vermoedens krijgt :mrgreen: :mrgreen: . Iedereen heeft er volgens mij al minimaal twee testen tegenaan gegooid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Oh wat spannend dat jullie het vandaag gaan vertellen!! Denk dat ze heeeeeeeeeeeeeeel erg blij zullen zijn meis. En idd, denk dat iedereen allang een test gedaan had, haha. wel grappig !!!
En ja we gaan er van genieten, probeer er minder mee bezig te zijn na de teleurstelling van vorig weekend… denk dat dat beter voor me is.