Oh, Lekker Martje, op vakantie naar de zon. En naar Griekenland nog wel. Heerlijk. Wij gaan meestal kamperen in Frankrijk, maar van onze vliegvakanties was Samos favoriet. Rhodos ben ik nooit geweest. Ben ook helemaal weg van Griekse salades (voor feta en olijven mag je me 's nachts wakker maken) Misschien krijg je wel een vakantiebeebje . Ontspanning schijnt goed te zijn als je zwanger wilt raken en je hebt daar natuurlijk ook alle tijd om uitgebreid te klussen (wel rekening houden met de buren trouwens)
Vanessa heb je al getest? Ik zit uitgebreid te duimen voor je. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Denise: Hoop dat je flessen ongezien blijven :mrgreen: Heb je voor jezelf ook nog iets gekocht op de lingerieparty (of hadden ze geen zwangerschapslingerie :mrgreen:
)
Krystle: dat is wel heel lang bij de kapper zitten zeg. Gelukkig is het mooi geworden. En je weet het he: haar verven brengt ook geluk (Denise en ik hebben allebei ons haar geverfd voor we een positieve test hadden :lol: )
Ik begin ook steeds meer moe te worden. Vannacht voor het eerst weer eens 10 uur geslapen. Heerlijk. HEb nu eigenlijk vakantie maar ga zo toch even naar het overleg. (Vorige keer had ik nl ook vakantie en tweemaal achter elkaar een overleg missen, vind ik ook wel jammer, want het is meestal erg gezellig :mrgreen: ) Daarna even een opdracht van school bij een lerares bespreken. Mocht bij haar thuis komen, zodat ik niet helemaal naar school hoefde te komen. En: Hierbij beloof ik dat ik morgen echt heeeel hard aan mijn scriptie ga werken. (Hoop dat ik niet :liar: , want het moet echt)
Vandaag zijn ze de badkamer komen inmeten. Was dezelfde man als die de tekening in de showroom gemaakt heeft. Hij was erg benieuwd hoe onze ieniemienie badkamer er in het echt uit zagā¦
Jeetje, wat een lang verhaal en volgens mij heb ik nog niets eens op iedereen gereageerdā¦
Liefs pinot
Hai hai meiden
Nou, de test was hartstikke negatief!!!
Met een hele felle lamp dacht ik effies een licht streepje te zien, maarja, dat is vast het streepje dat hoort op te lichten en onder een klein laagje klaarligt om op te lichten (hmmā¦Vanes wat klink je duidelijkā¦hihi).
Eigenlijk viel de teleurstelling wel mee, ik verwachte eigenlijk toch niet dat het zo snel zou zijn. Mn mannetje was eigenlijk teleurgestelder.
Ik had om 6.00 getest en ben weer lekker terug gegaan naar mn bedje tot 10.15, ben eindelijk een beetje bijgeslapen van vd week (dat slechte slapen)
Nou maar wachten op de :twisted: :twisted: en weer weer lekker aan de kroel!!
@Kippie, balen zeg je ongi, hoe is het nou verder , hebben ze het kindje nog een naam gegeven (of misschien heb je het er liever niet over, wat ik ook zou kunnen begrijpen)
@Denise
Ehnā¦is MvM al geweest, heeft ze iets gemerkt?
@Krystle
4,5 uur bij de kapper, jeetje wat lang, maar wel gezellig?
Dus je bent nu weer een zomerse blondine?? :lol:
@Martje
Heeerlijk Rhodos, wie weet, een vakantie met zn 3tjes als de :twisted: niet komen!! :lol:
Jade, Angele en alle anderen met een naderende NOD
Liefs Vanessa
Ik moet vandaag op sollicitatiegesprek bij het GGZE in Veldhoven voor een baan als adm. medewerker.
Succes vandaag Lisette, spannend!
:thumbup: :pray:
Hoi,
Jade, hoe was je werktrip?
Pinot, spannend hoor, eerste keer naar de VK. Daarna zal je wel snel een echo mogen maken, en dan wordt t pas echt echt (dan kun je het zien )
Kaat, dan maar geen foto, laat dat ding maar lekker binnen staan. Straks loopt de hele buurt op de zaken vooruit, lijkt me niet de bedoeling :lol:
Kippie, jammer dat je ongesteld bent geworden. En hoe is het verder met je?
(ik heb nav je banner je nieuwe NOD op 5-5 gezet, klopt dat?)
Vanessa, balen, die negatieve test⦠Maarja, misschien ben je te vroeg⦠Ik blijf nog even duimen, goed?
Inge, fijn dat je baan zo bevalt, en dat jullie binnenkort allemaal leuke dingen gaan doen. Leer je de groep meteen beter kennen :thumbup:
Martje, dat vliegen kan geen kwaad, waar je wel op moet letten als je zwanger bent (hoop, hoopā¦) is het zonnetje. Door de HcG in je lichaam reageert je huid anders op de zon en heb je kans op een āzwangerschapsmaskerā, dan is een pigmentverkleuring in je gezicht. Als je die eenmaal hebt blijft hij iig de rest van de zwangerschap en soms gaat het nooit meer (helemaal) weg. Dus als je wel net voor je vakantie positief test, goed insmeren met sunblock en niet te lang in de brandende zon!!
Krystle, 4,5 uur bij de kapper :shock: Dan zal je wel een houten zitvlak hebben nu :lol: Gelukkig was het de moeite waard. En het zonnetje maakt het meestal nog een beetje lichter (bij mij wel altijd iig), dus misschien is het al snel niet meer ietsje te donker.
Denise, rotte eieren is niet het beste luchtje voor een zwangere vrouw :sick: Hopenlijk gooien ze de boel snel dicht en is het over.
Rottig he, die flessen van MvM. Bij mij werden ze op woensdag gebracht en het hele ritueel duurt 3 minuten, maar mijn buuf had het mooi gezien⦠Dus die wist als een van de eersten van mijn zwangerschap :? Gelukkig hield ze haar mond dicht tegen de rest tot ik het zelf had verteld :lol:
Hier nog steeds niks boeiends te melden :shifty:
:-* Smiley
Kippie balenā¦Ook op naar de volgende ronde.
Vanes, ook balen voor jou⦠Ik blijf toch stiekum nog even voor je duimenā¦
Mijn haar is helaas iets te donker nu⦠Maar idd met een paar zonnestralen moet het goed komenā¦Over een tijdje laat ik er maar high lights inzetten of verf ik het zelf opnieuwā¦
Tis wel mooi hoor, daar niet vanā¦
Houten zitvlak?? Ach heb ook gewandeld door de zaak⦠Daarbij heb ik genoeg op mn achterste zittenā¦lol
Lisetteā¦Suc6 met je sollicitatie!!
Ik ga even pauze vieren⦠Geheel in mn uppie wandelen⦠Al mān collegaās hebben andere plannen⦠Iemand zin om mee te gaan?? lolā¦
Krys
@Kippie wrote:
Hoi meiden,
Gisteren ben ik ongi gewordenā¦
Ik probeer vanavond weer ff online te komen!
Balen meis

@lisette30 wrote:
@-INGE- wrote:@lisette30 wrote:Inge, werk jij bij de GGZ in Eindhoven?
Ja klopt, bij het regionaal centrum ouderen, waarom??![]()
Ik moet vandaag op sollicitatiegesprek bij het GGZE in Veldhoven voor een baan als adm. medewerker.
Heel veel suc6 :thumbup:
lisette: succes op je sollicitatiegesprek!
Vanes: negatieve test jammer⦠hoop dat je gewoon iets te vroeg getest hebt. Heb je al een beetje het gevoel dat de :evil: :evil: eraan komen, of helemaal niet?
Zelf heb ik maar weinig te melden⦠zit nog te ver van mijn NOD om het al aan te voelen komen (ik voel het meestal pas de dag ervoor). Heb nergens last van eigenlijk⦠Ik merk het wel, ik ga er maar gewoon van uit dat ik volgende week ongi wordā¦
Vanes, wat balen van de negatieve test. We blijven hier duimen. Mocht het deze maand raak zijn dan wacht ik zeker een paar dagen met testen. Merk wel dat we haast geen ti jd hebben om te klussen. Sinds Robbert er is moeten we er echt tijd voor reserveren. Ik heb nu nl. nog geen zin om verplicht te gaan klussen puur voor de zaadlozing. We willen het nog wel ontspannend houden.
Heb net in mijn volkstuintje lopen ploegen. Zat helemaal onder het zwarte zand. Robbert was het na ruim een half uur zat en begon te huilen, dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Morgen weer verder dan kan mijn hubby het zware werk gaan doen.
Helaas pindakaas, ik heb de baan niet gekregen. Omdat ik maximaal 20 uur wilde werken en de ander die ze goed vonden 24 uur. Als ik 24 uur had willen werken had ik de baan gehad. Maar ik had zoān goede indruk achter gelaten dat als er een andere vacature kwam ze contact met mij zouden opnemen.
Ik ben op dit moment toch bezig met een opleiding medisch secretaresse waar veel tijd in gaat zitten dus heb ik wat meer tijd om te studeren.
@jorien wrote:
Vanes, wat balen van de negatieve test. We blijven hier duimen. Mocht het deze maand raak zijn dan wacht ik zeker een paar dagen met testen. Merk wel dat we haast geen ti jd hebben om te klussen. Sinds Robbert er is moeten we er echt tijd voor reserveren. Ik heb nu nl. nog geen zin om verplicht te gaan klussen puur voor de zaadlozing. We willen het nog wel ontspannend houden.
Heb net in mijn volkstuintje lopen ploegen. Zat helemaal onder het zwarte zand. Robbert was het na ruim een half uur zat en begon te huilen, dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Morgen weer verder dan kan mijn hubby het zware werk gaan doen.
Ik heb ook een volkstuintje!! We moeten ook weer eens aan de slag, anders worden de oude mannetjes boos :mrgreen: :mrgreen:
Liefs pinot
@lisette30 wrote:
Helaas pindakaas, ik heb de baan niet gekregen. Omdat ik maximaal 20 uur wilde werken en de ander die ze goed vonden 24 uur. Als ik 24 uur had willen werken had ik de baan gehad. Maar ik had zoān goede indruk achter gelaten dat als er een andere vacature kwam ze contact met mij zouden opnemen.
Ik ben op dit moment toch bezig met een opleiding medisch secretaresse waar veel tijd in gaat zitten dus heb ik wat meer tijd om te studeren.
Jammer van de baan, maar studeren is ook belangrijk!!
Liefs Pinot
Dinsdagochtend om 10.00 heb ik het intakegesprek van MvM :dance: :dance: :dance:
LIefs Pinot
Had vandaag een afspraak met een lerares van school. Ze heeft deel 1 van mijn afstudeeropdracht (het praktijkgedeelte) op wat kleine aanpassingen na goedgekeurd. Ze heeft ook gelijk even naar de opzet van mijn scriptie gekeken en die is ook goedgekeurd!!!
Liefs Pinot
Waar is iedereen trouwens? Zie dat de laatste vier (en nu dus vijf) berichtjes van mij zijn :shock:
Liefs pinot
Pinot ben hier, ben helemaal net thuis en zit even alles bij te lezen. hihi
Fjin dat je opdrachten goed gekeurd zijn. En goed van je dat je je ook bij MvM hebt aangemeld.
Enne we hopen idd op een leuke ontspannende vakantie met hele leuke gevolgenā¦
Liefs
@ Kippie, balen dat je ongesteld geworden bent⦠hopelijk is het de volgende ronde beter nieuws!!!
Liefs
Oh vanes jammer dat je een negatieve test hebt⦠maar zolang er nog geen rode duiveltjes zijn blijven we positief⦠wie weet heb je te vroeg getest!!!
Liefs
Ik ben hier
Mooi dat je afstuderen spoedig verloopt Pinot!
lisette: jammer dat je de baan niet hebt, maar zoān fijn compliment moet je toch goed doen lijkt me
gaaf Pinot van mvm! Ze hebben om 15.30 de eerste 2 kratten groene flessen gebracht en ik heb al 2x mijn aandeel gegeven :thumbup: Ze zeiden dat de geur minder sterk was geworden van die flessen maar ik werd toch :sick: van die lucht!
kuzzz