@martje het is geen probleem om te gaan vliegen je mag tot 7 maanden geloof ik vliegen.
Het is niet schadelijk voor je baby.
dit komt van internet:
Vliegen met een zwangere buik kan net zo lang als de luchtvaartmaatschappijen het toelaten. Dat wil zeggen, als je geen medische indicatie hebt waarbij vliegen wordt afgeraden. De meeste airlines nemen zwangere vrouwen niet later dan tot de 31ste, soms tot de 32ste week van de zwangerschap mee. Dit om het risico van een bevalling in het vliegtuig te minimaliseren. Wanneer je een opvallend grote buik hebt, kunnen luchtvaartmaatschappijen vragen naar je zwangerschapsverklaring, een papiertje waarop de duur van je zwangerschap vermeld staat. Veel luchtvaartmaatschappijen vragen vanaf de 30ste week om een zwangerschapsverklaring. Vraag de vroedvrouw om zo’n verklaring en zorg dat je hem bij je hebt bij het inchecken
Dank je wel Vlinder!!
Er kan dus gewoon volop geklust worden
Martje ga gerust lekker op vakantie! Pas na 28 weken zwangerschap mag je niet meer vliegen. (Is trouwens ook afhankelijk van de maatschappij met wie je vliegt en of je ha het goed vind) Maar als je net zwanger bent kan er niets mis gaan door het vliegen!
Door mijn nieuwe baan heb ik minder tijd om over het zwanger worden na te denken en ben ik er ook minder mee bezig. Vaak hoor je dat mensen op die momenten zwanger worden dus misschien is het wel goed!
Liefs,
Inge
@-INGE- wrote:
Martje ga gerust lekker op vakantie! Pas na 28 weken zwangerschap mag je niet meer vliegen. (Is trouwens ook afhankelijk van de maatschappij met wie je vliegt en of je ha het goed vind) Maar als je net zwanger bent kan er niets mis gaan door het vliegen!
Door mijn nieuwe baan heb ik minder tijd om over het zwanger worden na te denken en ben ik er ook minder mee bezig. Vaak hoor je dat mensen op die momenten zwanger worden dus misschien is het wel goed!
Liefs,
Inge
Dank je wel, en het is mss idd wel ff goed om er even wat minder mee bezig te zijn. We wachten het geduldig af, meer zit er helaas niet in. Hoop echt dat jullie snel goed nieuws zullen krijgen, want jullie zijn al een tijdje bezig.
LIefs
Hihi kun je wel zeggen ja! alweer ruim een jaar inmiddels! Dadelijk blijf ik hier ook nog alleen over
Hallo allemaal,
Kaatje: Oh nou gelukkig ben ik dan niet de enigste :oops: hahah
Martje: Ik ga eind mei/begin juni op vakantie dus ik had al wat info opgehaald dus het kan idd geen kwaad gelukkig. Een beetje zon kunnen we wel gebruiken. Hier in Nederland valt het weer nog steeds tegen. Mijn viooltjes zijn onderhand vastgevroren
Inge: Je hebt idd gelijk over dat als je er TEveel mee bezig bent het juist niet lukt. Dus geen gek idee. Bevalt je nieuwe baan?? Wat voor werk doe je?
Vanesa; Heel veel succes morgen met testen. Ik hoop voor je dat je nog een beetje kan slapen. Ik ga in ieder geval voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
en zal morgen zeker het forum in de gaten houden op mijn werk.
Ik had vandaag weer wat. Een collega van mij zijn vrouw is zwanger dus we hadden het erover. Hij begon er zelf over trouwens, ik dacht niet te opvallend vragen. Dus blablabla. Vraagt ie aan mij of ik al kinderen wilde. Nou ik kan vrij moeilijk liegen, dus ik wist mij geen houding aan te geven en werd rood. Dus ik maakte er maar een grapje van dat ik al zwanger was. Maar ik heb het idee dat ze het doorhebben. Mijn collega tegenover me die zou niks zeggen. Maarja ze hebben geen bewijs dus!!! Maar was weer een blunder hahaahahah
:oops: :oops: :oops:
Kus Samantha
Ik werk 12 uur als secretaresse en 24 uur als receptioniste telefoniste bij de GGZ (Geestelijke gezondheidszorg)! En het is erg leuk!
Vandaag al alleen aan de receptie gezeten ! (ben maandag begonnen)!
Vanes, spannend!!! Ik duim voor je!!
Heb niet alles bijgelezen… Ben net pas thuis…Ruim 4,5(!!!) uur bij de kapper gezeten…
Eerst ontkleurd, schrok me dood (ik was nu behoorlijk donkerrood)…Ik gaf echt licht… Toen een blonde kleur erin…Schhrok me weer dood… Was blonder dan hoogblond. Dus moest weer in de kleur… Nu ist me eigenlijk iets te donker, maar had het gehad, dus het is goed… Het is iets lichter dan ik zelf ben… Over een week of wat highlights erin, dan is het prima!!
Tot zover…Ik ga nu eten…
Krys
@-INGE- wrote:
Ja het is zeker nog erg leuk op mijn werk!
…
En op sercretaressedag (20 april) mag ik ook al mee gaan drinken en wat eten!
Fijn dat 't zo goed gaat op je nieuwe Job! Dat telt heel veel. Wie weet is dit wel net wat je nodig had om zwanger te raken, mss dat je er zonder dat je 't besefte toch wat te veel mee bezig was. Nu 't niet meer kan bij je huidige baan, en die drukte en nieuwigheid erbij, tel je misschien wel aan.
Hope so... :pray:
20 april zeg je? Dat moet ik dan wel effe in de baas z'n agenda zetten. Ben dan wel geen secretaresse (nét niet...meer :mrgreen: ), maar wil dit jaar wél 'n bosje bloemen. Vorig jaar stond ie te vroeg bij het tuincentrum, de doos (normaal regel ik zulke dingen, maar niet voor mezelf natuurlijk!) :roll:
Jee Krys, da's lang! Kan me voorstellen dat je buikje nu wel knort.
Als 't maar leuk is geworden, dát telt he!!!
Hier is de hele bult was weggewerkt, ben er anderhalf uur mee bezig geweest! :?
Knuff,
Kaat
@Kaatjes wrote:
Hier is de hele bult was weggewerkt, ben er anderhalf uur mee bezig geweest! :?Oh verrek ja, die heb ik ook nog liggen… maar ik zit hier en de was ligt daar goed. :mrgreen:
Secretaressedag, ik ga de krant bellen als mijn baas daar aan denkt. Geloof er niks van. Hij was vandaag ook de verjaardag van mijn collega vergeten… :naughty::
Verder geen nieuws hier.
Weltrusten!
Inge, werk jij bij de GGZ in Eindhoven?
@Frederike1975 wrote:
Hij was vandaag ook de verjaardag van mijn collega vergeten… :naughty::
Daar is de secretaresse (bij ons office manager) toch voor, om 'm daaraan te herinneren?! :P
Ik zet gewoon 'n herinnering in zijn agenda, die 'n dag ervoor opspringt.
:P
Slaap lekker!
Knuff,
Kaat
@Smiley wrote:
Jade en Angel, jullie hebben ook niet lang meer af te tellen, hoe is het met jullie?
:-* Smiley
Jaaaa het word spannend…ben wel beetje zenuwachtig hoor. :shifty:
Maar ik heb er geen goed gevoel over zeg maar. Volgens mij ga ik gewoon ongi worden. Heb ook gewoon witte vloed. Ik denk dat ik een 2007 mamaa ga worden :?
Ik babbel wel niet zo veel maar ik leef met iedereen nog steeds mee hoor

@Vanes26 wrote:
Als ik morgenochtend getest heb kom ik het natuurlijk wel even vertellen!!
Ik ben morgen vrij en mn mannetje werkt thuis (gezelli)
Liefs Vanessa
Ik :thumbup: :thumbup: en

Inge is wel leuk dus. Spannend altijd een nieuwe job.
Maar ik vind het weer veels te laat worden. Ik zeg al een hele week tegen mezelf dat ik vroeg naar bed wil en nu is het weer half twaalf haha. Dus echt tijd om naar bed te gaan.
Trus allemaal
Kus Samantha
@lisette30 wrote:
Inge, werk jij bij de GGZ in Eindhoven?
Ja klopt, bij het regionaal centrum ouderen, waarom??

Hoi meiden,
Gisteren ben ik ongi geworden…
Ik probeer vanavond weer ff online te komen!
Jammer Kippie! Succes in de volgende ronde!
Liefs,
Inge :-*
hoi meiden,
Nou gistermiddag was ik zo moe dat ik dacht; nou ga ff op de bank liggen. Ik had het alarm op de telefoon aangedaan en viel dus in slaap! Helaas maar voor 15 minuten want toen ging mijn telefoon en het was de buuf of ik haar dochter mee uit school wilde nemen. :shock: Balen dus, toen was ik helemaal van de wereld. De lingerieparty was wel leuk, heb een leuk setje gekocht en een schattig hemdje en onderbroekje voor Milou. Was pas tegen 23.00 thuis en toen waren ze in de straat bezig met de riolering. Jullie begrijpen het al; het stonk zo verschrikkelijk :sick: Binnen stonk alles naar rotte eieren, dus het slapen ging ook niet helemaal geweldig.
Zat me gisteravond ineens te bedenken dat vanochtend de chauffeur van mvm zou komen. Hij brengt de flessen acterom maar ik deel de schuttingdeur met mijn buurman. Hij is weduwnaar en overdag aan het werk dus dat kan geen kwaad. Maarre, de oppasmoeder van Milou die maakt dus iedere vrijdagochtend een paar uurtjes schoon bij mijn buurman :wall: En die is echt reuze nieuwsgierig dus die ziet dat die chauffeur dus die flessen brengt. Hoop maar dat ze net aan het stofzuigen is zodat ze het niet merkt.
@ Kippie: balen dat je ongi bent geworden Hoe gaat het met je?
@ Inge: fijn dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werkgever :thumbup:
@ Vaness: enne heb je al getest???
@ Martje: heerlijk dat je lekker op vakantie gaat naar Rhodos.
kuzzz
@-INGE- wrote:
@lisette30 wrote:Inge, werk jij bij de GGZ in Eindhoven?
Ja klopt, bij het regionaal centrum ouderen, waarom??![]()
Ik moet vandaag op sollicitatiegesprek bij het GGZE in Veldhoven voor een baan als adm. medewerker.