Kippie, wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Zo’n compleet mannetje. Er zijn geen woorden voor als er zoiets gebeurt. Zeker als je zelf zwanger probeert te raken. Ik wens jou en je familie en voornamelijk je zus erg veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.
Hallo allemaal,
Vandaag een grote dag: afspraak gemaakt met de verloskundige! Ik mag maandag 1 mei voor de eerste keer komen: spannend.
Vandaag samen een dagje naar haarlem geweest. Was erg gezellig, maar wel vermoeiend. Slaap nog steeds slecht en het feit dat hubbie thuis is werkt niet echt positief…Begon vannacht enorm te knarsentanden. :? Heel erg fijn…Verder alles goed. Begin wat meer richting de roze wolk te schuiven :mrgreen: . Werd ook wel eens tijd.
Hier nog wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Denise: hoop dat je snel van je schimmeltjes af bent. Ben blij dat ik nog niet misselijk ben (maar ja, ik loop dan ook een week achter, dus wat niet is kan nog komen :? ). Rust lekker uit!
LIefs PInot
Frederike, welkom hier!
Hopelijk kun je 't bijhouden, het gaat soms zo hard…
Kippie, wat 'n vreselijk nieuws. Veel sterkte met het verwerken, meid.
@sam23 wrote:
Smiley: Ja eigenlijk wel, je mag me der bij zetten. Ik sta dan alleen bij 2 topics ingeschreven :oops: :oops: :oops: . Weet niet of dat erg is?
Da’s vast niet erg, want ik sta ook hier en bij april :mrgreen:
@Krystle wrote:
De statistieken dalen!!
Whaha… da’s wel 'n goeie! Komop met die positiefjes, meiden!
Denise,
Het is in ieder geval fijn dat je iets hebt gekregen voor je infectie, en wat niet kwaad kan bij de beeb. Wel blijven genieten he?!

Loop al 'n tijdje met 'n schimmelinfectie (“voetschimmel” zegmaar) in m’n lies, krijg 't maar niet weg, heb al 3 weken met iets gesmeerd, nu weer lamisil van de HA gekregen, moet volgende week dinsdag weg zijn, maar ik betwijfel 't. Hopelijk trekt 't weg, heb geen zin in nog 'n bezoekje HA.
Jade,
Wat balen zeg, van die test. Hopelijk blijven ze toch weg, en is de volgende test goed nieuws!
Pinot,
ik neem wat van je hormoontjes hoor! :mrgreen:
Blij te horen dat de roze wolk haast komt. Je voelt je toch niet schuldig tov ons he? Ik, en meerderen met mij denk ik, vind 't heerlijk om jouw en denise’s zwangere verhalen te horen! Kan daar helemaal naar toe leven hier, en natuurlijk naar positieve testjes. Helaas deze keer (nog) geen… Hopelijk wel vlug.
Geniet ervan meid, straks wordt 't ongemakkelijk (dikke buik?!) en wilde je dat je eerder was begonnen met genieten!
Ik weet nu niet of ik 't al had verteld: maar de wandelwagen is binnen!!!
Hij is superrrr :inlove: Ben er helemaal verliefd op!
Zelfs de hond, die sprintte er meteen op af, toen we er mee binnen kwamen!
Knuff,
Kaat
Hallo dames,
Hier geen nieuws en ben er voorlopig minder vaak!
Ik wil even nog Kippie heel veel sterkte wensen!!! :-* voor je zus en de rest van de familie.
Hebben ze het mannetje nog een naam meegegeven???
Liefs,
Inge
We willen wel een foto zien hoor Kaatjes ( van de wandelwagen :mrgreen: ).
@Pinot, misschien dat het nu meer tot je doordringt omdat je een afspraak heb bij de verloskundige? maar in ieder geval moeten jij en Denise lekker genieten, want dat gaan wij ook doen als het zover is
Inge is het nog steeds leuk op je werk, wel druk zeker?
En het is wel weer tijd voor een zwangere, want wij hebben ook die hormoontjes allemaal nodig
Ik mag morgen trouwens eindelijk naar een verzekeringsarts van het uwv, dat is echt snel gegaan :wall: :mrgreen:
Groetjes Dopey.
Haha, Dopey…
Ik zat net bij 't april-topic te vertellen dat ik wel 'n foto wilde plaatsen. Maar de advertentie is al van marktplaats af, en als ik duidelijke foto’s wil maken, moet heel de boel naar buiten. Dan kan tevens de hele buurt meegenieten, en aangezien iedereen over elkaar roddelt, wil ik ze dat verhaal nog niet gunnen
Dus nog ffe geen foto’s…
Straks, als ik zwanger ben???
Of hebben jullie daar geen vrede mee?!
Knuff,
Kaat
@ Kippie
Vreselijk meid…ben er even stil van…heel veel sterkte voor je zus/zwager en de rest van de familie
@Krystle
Is je metormafose goed gelukt!!?
@Lisette
Wat fijn dat je zus bij de bruiloft kan zijn, gelukkig maar… :dance:
@Smiley
Die banner klopt inderdaad niet helemaal, vandaag is namelijk mn NOD.
(heb ik denk ik niet helemaal goed ingevoerd :oops: )
Er is nog niets te zien behalve af en toe een heel klein beetje bruine afscheiding.
Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.
Net na het avondeten moest ik plassen en toen werd ik toch even heel nieuwsgierig. Dus had ik het er met mn mannetje over om toch te gaan testen. Wij dus die beschrijving (in het Engels) goed doorgelezen, daar raadden ze toch ochtendurine aan, dus hebben we maar besloten nog even te wachten (waarschijnlijk testen we morgen, we houden het toch niet meer uit hoor tot het weekend :lol: ).
Ik heb trouwens van die goedkope testen van het internet gekocht (merk:babystart)
Dusseh dames, duim nog maar even door hoor, enneh, zwangere dames…de hormoontjes zijn welkom hoor, stuur er gerust nog een paar… :lol: :lol:
Liefs Vanessa
Nou… Voorruit dan maar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maarre zie je nou dat je hier moet blijven want nu praten we langs elkaar heen
Groetjes Dopey.
@Kaatje
Leuk zeg, dat je wandelwagen er is, je maakt ons nieuwsgierig,…maar logisch dat je niet heel de straat wil laten meegenieten!
@Pinot
Gaaf, dat museum in Nijmegen, wil ik ook heel graag eens zien.
Geniet maar lekker van je roze wolk… :inlove: , die afspraak met de verloskundige maakt het allemaal wat werkelijker voor jullie denk ik!!!
Ik ga zo maar eens een filmpje kijken met mn mannetje, lekker hangen op de bank…
:-* Vanessa
Vanessa, voor jou wordt het dus heeel erg spannend. Duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Pinot
@Dopey wrote:
Nou… Voorruit dan maar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maarre zie je nou dat je hier moet blijven want nu praten we langs elkaar heen
Groetjes Dopey.
Heppie ut tegen mij??? :think:
@Pinot wrote:
Vanessa, voor jou wordt het dus heeel erg spannend. Duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Pinot
Dank je wel Pinot, enneh, ik heb je hormoontjes gevangen hoor…ik hoop dat het helpt! :lol:
Ooooooooooooooooooh spannend, duim voor jullie :thumbup:
Wie heeft er nu nog meer haar NOD??
Ik blijft duimen en de zwangere dames moeten gewoon ff met de hormoontjes blijven strooien, en dan komt hopelijk alles goed.
LIefs
Als ik morgenochtend getest heb kom ik het natuurlijk wel even vertellen!!
Ik ben morgen vrij en mn mannetje werkt thuis (gezelli)
Liefs Vanessa
@ Denise, balen van die schimmelinfectie zeg, maar wel fijn dat ze er wat aan kunnen doen zonder dat de baby er last van heeft. Hoop dat je gewoon zo nu en dan je rust neemt, gewoon elke middag dus, en naar je lichaam luistert. Je moet nog effies en willen wel dat het ook goed met jou gaat!!!
Liefs
@Vanes26 wrote:
Als ik morgenochtend getest heb kom ik het natuurlijk wel even vertellen!!
Ik ben morgen vrij en mn mannetje werkt thuis (gezelli)
Liefs Vanessa
Ja dat moet je zeker even laten weten…
Tot die tijd draaien mn duimen overuren hoor
:-*
Ja het is zeker nog erg leuk op mijn werk!
En idd erg druk. Heb 's avonds niet zo veel puf meer om nog veel te schrijven. Maar goed! Ik doe mijn best om het een beetje bij te houden.
Ik heb volgende week donderdag een teammiddag (gaan we lekker een middagje lol maken en eten)! En op sercretaressedag (20 april) mag ik ook al mee gaan drinken en wat eten!
Liefs,
Inge
@ Pinot, leuk dat je een eerste afspraak gemaakt hebt, dan lijkt het allemaal nog echter lijkt me zo. Kan me goed voorstellen dat je nu nog in een soort van roes leeft, omdat je nog maar net weet dat je zwanger bent… Lekker van genieten en zoals ik net al tegen Denise zei, luister goed naar je lichaam en neem optijd rust als dat nodig is.
Liefs
@-INGE- wrote:
Ja het is zeker nog erg leuk op mijn werk!
En idd erg druk. Heb 's avonds niet zo veel puf meer om nog veel te schrijven. Maar goed! Ik doe mijn best om het een beetje bij te houden.
Ik heb volgende week donderdag een teammiddag (gaan we lekker een middagje lol maken en eten)! En op sercretaressedag (20 april) mag ik ook al mee gaan drinken en wat eten!
Liefs,
Inge
Fijn dat je het naar je zin hebt,dat is erg belangrijk meis!
Hopelijk binnekort nog ff een positieve test en dan is je geluk is compleet, met jullie mooie nieuwe huis in het vooruit zicht… is het echt huisje boompje beestje… duim voor je!
Ha meiden,
Had het gister al gevraagd, maar kan het kwaad om te vliegen als je (net) zwanger bent??? We gaan half mei nl twee weken naar Rhodos en net daarvoor is mn NOD…
Liefs