PS frederike, we hebben dezelfde banner, leuk,hihi
Diabetes type 1, diabetische retinopathie, hartprobleem --> pacemaker & Hypotheroïdie.
Maar eigenlijk wil ik het daar niet teveel over hebben. Ik wil “gewoon” tellen tot de NOD enzo. Misschien komt het nog wel…
@Martje wrote:
PS frederike, we hebben dezelfde banner, leuk,hihi
Zou het geluk brengen??? :dance:
@Frederike1975 wrote:
Diabetes type 1, diabetische retinopathie, hartprobleem --> pacemaker & Hypotheroïdie.
Maar eigenlijk wil ik het daar niet teveel over hebben. Ik wil “gewoon” tellen tot de NOD enzo. Misschien komt het nog wel…
@Martje wrote:PS frederike, we hebben dezelfde banner, leuk,hihi
Zou het geluk brengen??? :dance:
Oke dat snap ik. We zien het vanzelf wel als je het daar over wil praten,geen probleem.
Enne laten we hopen dat het geluk brengt!!! We gaan ervoor!
:-*
Kippie, wat een vreselijk nieuws!! Heel veel sterkte… Hoop juist nu dat jouw negatieve test niets zegt!!
Sam…Wanneer je kan gaan testen als je niet ongi wordt…Tsja das niet makkelijk… Heb je misschien je cycli bijgehoude voordat je met de pil begon??Dan zou je van je langste cyclus + 1 dag uit kunnen gaan, of van het gemiddelde…
Ik ben bij mijn eerste cyclus van mijn pil-cyclus uitgegaan (28 dagen dus), alleen had ik op een gegeven moment sterk het vermoeden wanneer ik mijn ei heb gehad, ben toen daar vanuit gegaan…Klopte nog ook…) Houd er wel rekening met dat je eerste echte cyclus langer kan zijn…Vervelend, maar wel om rekening mee te houden!!
Denk niet dat je een “echte” menstruatie hebt gehad, maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, misschien dat een van de andere meiden dat weet??
Kom op dames…We hebben weer een zwangere nodig!! De statistieken dalen!!lol… :: ::
::
::
Krys
Nou krystle in iedergeval bedankt. Voordat ik met de pil begon had ik een regelmatige cycles, maar hoelang ik denk toch wel 28 dagen. Ik ga nu maar van 28 dagen uit en dan kijk ik wel wanneer ik ga testen. Ik heb al testen in huis, dus ik denk dat ik dag 29 ga testen. Als het negatief is en na een week nog niet ongi ben dan weer test enz. Maar tis idd wel moeilijk. En Kippie idd verschrikkelijk nieuws heel en heel veel sterkte…
Ik ga slapen, want ga weer veels te laat naar bed. Ben al een beetje ziek an tworden. Bah hoofdpijn denk dat het mijn holtes zijn. Men ogen zijn al aan t tranen en mijn neus wordt al verstopt, maar mijn hoofdpijn wordt minder dus komt al aardig los hoop ik .
Weltrusten allemaal!!
En hopelijk is er snel iemand zwanger!! :dance: :dance:
Kus Sam
Kippie, wat erg zeg. Voor iedereen veel sterkte.
Sam, ik ben zelf van 28 dagen uit gegaan en heb toen getest, alleen ik wist dat ik een late eisprong had en ben dan ook na 42 dagen ongesteld geworden.
Wel leuk dat je toch ook weer hier schrijft
@Lisette, heb jij je paard op een manege of pensionstalling staan? en je 1 jarige in de opfok? mag ik vragen wat een opfok gemiddeld kost?
@Frederike, als je hier blijft kletsen ben je er vanzelf steeds meer mee bezig hoor, maar dat is ook het leuke aan hier enne we willen allemaal nu zwanger zijn, daar hoef je echt geen ongeduldig type voor te zijn hoor :lol:
:mrgreen: .
Nou ik denk dat iedereen nu wel op bed ligt dus ik ga ook maar.
Groetjes Dopey.
hihi, volgens mij bedoelde frederike juist dat ze er al WEL veel mee bezig was
Nou ja, volgens mij is dat gewoon iets natuurlijks, zolang je er op een gezonde manier mee bezig bent is er niets mis mee (moet nooit te worden, want te is nooit goed :))
Weltrusten allemaal…
Gauw slapen, weer een dagje dichter bij de NOD
Kippie, wat erg. Heel veel sterkte gewenst voor jou, je zus en de rest van de familie…
Liefs Pinot
Dopey bedankt voor je tip. Ik ga idd (als ik nog niet ongi) ben na 28 dagen testen. En als negatief is gewoon weer een week later. Maarja misschien word ik wel na 28 dagen ongi. Oh het is wel erg spannend. Moeilijk zo’n klusmaand als je vriend onregelmatige tijden werk en vaak in Duitsland zit. Echt allemaal van die rare tijden zijn wij aan het klussen. Ach ja we hebben er lol in
Kus Sam
@Engeltje wrote:
hihi, volgens mij bedoelde frederike juist dat ze er al WEL veel mee bezig was![]()
Inderdaad…

7 days and counting…
@frederike welkom hier (beetje laat maar goed :oops: )
@Kippie heel veel sterkte met je zus, wat een vreselijk nieuws zeg.
Hoe gaat het met de zwangere dames vandaag?
Goedemorgen allemaal!
@ Kippie wat vreselijk! Heel veel sterkte voor jou en de fam!
Nog drie dagen…
Goedemorgen dames!
@Sam, het lijkt me inderdaad lastig klussen zo, maar als jullie er maar lol in houden, want dat is inderdaad het belangrijkste
@Frederike, ik was een beetje suf, maar je zal er nu vast nof veeeeeeeeel meer mee bezig zijn ( ik heb dat nl wel door dit forum ).
En inderdaad hoe gaat het met de zwangere dames?
Denise jij ging naar de huisarts toch?
Groetjes Dopey.
Dopey, mijn jaarling staat in de opfok en dat kost met tot eind oktober 55 Euro per maand. Hij komt waarschijnlijk daarna op de pensionstalling te staan om samen met mijn merrie de wei in te gaan. Kost me wel wat meer maar dan heb ik haar ook dichterbij en kan ik er wat meer mee aanklooien.
Maar dat ligt eraan of ik dan zwanger ben want dan haal ik haar misschien wat later naar de pensionstalling.
Hoi,
Tot hoe lang laat je een jaarling ongeveer staan in de opfok?
( mag ook via pb hoor ).
Groetjes Dopey.
Hoi,
Kippie, ik kreeg het koud van je nieuws, wat vreselijk. Veel sterkte voor jou, je zus en man en de rest van de familie. Het leven kan zo oneerlijk zijn!
Frederike en Martje, ik heb ook dezelfde banner. We bombarderen hem bij deze tot geluks-banner!!
Sam, ik zal je zo toe gaan voegen
Vanes, hoes’t nou? Het is vandaag toch je NOD? (volgens tabel wel, volgens banner pas morgen…)
Jade en Angel, jullie hebben ook niet lang meer af te tellen, hoe is het met jullie?
:-* Smiley
hoi meiden,
@ Kippie; wat een verschrikkelijk nieuws zeg , ik leef echt met jullie mee. Wat is het leven soms oneerlijk.
Ik ben vanochtend naar de ha geweest en ja hoor, mijn eerste schimmelinfectie weer te pakken. Mijn ha zei dat schimmels dol zijn op zwangere vrouwen en dat dit niet de laatste infectie zou zijn tijdens mijn zwangerschap. Heb nu een kuurtje van 3 vaginale pillen gehad, kan geen kwaad voor de beeb. Dat ik zo moe en af en toe duizelig ben komt omdat mijn bloeddruk te laag is. Ze had even mijn bloeddruk opgemeten. Is niks aan te doen. Ze zei dat ik maar af en toe moet toegeven aan mijn moeheid en s’middags een tukje doen. Tja, ik ben iemand die altijd bezig moet zijn dus ik weet niet of dat gaat lukken.
Verder begint de misselijkheid :sick: weer erger te worden met de dag. Vanochtend zat ik te kokhalzen en kreeg echt niks door mijn keel. Hoop niet dat het weer zo erg wordt dat ik constant moet overgeven.
Mijn schoonzus belde net en die krijgt donderdag 13 april een keizersnede! Ze is zwanger van de tweede en moet via een keizersnede omdat haar bekken scheef staan en daar geen beeb door heen kan. Het is echt spannend! :mrgreen:
Vanavond heb ik een lingerieparty. Wel leuk maar ben s’avonds zo moe dat ik hoop dat ik daar mijn ogen kan open houden
kuzzz
Wel je rust nemen hoor Denise, je moet nog een aantal maanden nl
Spannend dat je schoonzus 13 april haar beeb krijgt!
Groetjes Dopey.
Ha meiden nog even een laatste berichtje voordat ik ga werken. Moet om 14.30 op mijn werk zijn en morgenavond om 22.30 landen we pas weer (we gaan via brussel pffffff). Zie mijn mannetje zo verschrikkelijk weinig dat het gewoon niet leuk meer is!
Maar goed, de goede tijden komen wel weer!
@ Smiley, het gaat wel. Heb gisteren getest, veeeel te vroeg :oops: ik weet het… Natuurlijk Neg, maar ergens ook wel goed dat ik het heb gedaan, want ik ga er nu niet vanuit dat ik zwanger ben. Ik weet dat deze theorie nergens op slaat hoor, maar het geeft me wel een beetje rust, ben er niet continue mee bezig.
Waarschijnlijk gaat het zondag of maandag wel weer kriebelen, maar ik moet dinsdag gewoon weer weg, (di en wo) dus ik kijk wel of de :twisted: komen, en wanneer ik dan ga testen.
@ Denise, neem lekker je rust, 's middags tukkie doen. Ook al ben je een doe-mens, zie het dan maar zo, dan heb je 's avonds misschien meer energie om toch nog leuke dingen te doen. Naar dat je zo :sick: bent, misschien gewoon meerdere kleine hapjes over heel de dag eten!
Veel plezier bij de lingerieparty!!
@ Vanes, hoe is het bij jou?!!
Dikke kus :-*
Kippie, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wil jou en je zuz en man heel veel sterkte wensen om dit grote verlies te dragen. Brr. Ik zit hier met kippevel op de bank.
Jade, zit jij in de vliegwereld(of had je dit al verteld)? spannend hoor je naderende nod.