Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

even Jorrit spam hoor :inlove:

Groetjes Chico.

Oh Chico thuisblijfmama, wat ben ik nu ff jaloers op je… puffffffff vandaag weer zo’n rotdag op het werk gegaan. dit is echt niets voor mij, maar ga echt met tegenzin naar het werk… baal er gewoon van, vooral van mezelf. Maar goed…

Morgen naar het zkh met Robin vanwege zn hartafwijking. We moeten om de zoveel weken op controle komen. Krjigt ie een echo enz… Hoop maar dat het allemaal nog steeds zo is als de vorige keer… blijf het spannend vinden…

Ga even rond surfen

Kus :-*

Ps sorry dat ik niet op iedereen reageer, heb ik ff de puf niet voor… sorry

En mij 3 mannen bij elkaar :inlove:

Groetjes Chico.

@Martje,

Vervelend zo op je werk zeg!

Kan je er anders niet over praten.

Je moet het toch een beetje naar je zin hebben lijkt mij.

Succes morgen in het ziekenhuis.

Groetjes Chico.

Martje, wat vervelend dat je je op je werk zo voelt! Hoop dat het snel toch wat beter gaat worden!!!

Succes in het ziekenhuis, ik duim voor je dat er geen verslechteringen zijn!

Liefs,

Hoop

@Martje, he wat rot van je werk, maar inderdaad, is dit ook niet met je leidinggevende te bespreken??? Heel veel succes in het ziekenhuis vandaag, kan me voorstellen dat het wel weer spannend is, hopelijk is het niet verlechterd :pray: :pray: :pray:

@Chico hahahahahahaha :lol: :lol: :lol: die met die hoed!!!

Hij kijkt echt zo beduusd, MAM, wat doe je nou met me!!!

En wat is hij lekker aan het schateren op die 3e foto met dat petje!

Enneh…grapjas met je nagels knippen :lol: :mrgreen: :mrgreen: …dat vind ik zo eng, ik ben altijd bang dat ik een pootje meeknip ofzo, hij spartelt altijd zo.

Trouwens, reageert Armani een beetje op Jorrit als hub hem zo vasthoudt?

Liefs Lotje

Gisteren kreeg ik mijn salarisstrook en daar stond dus leuk op vermeld dat de coordinerende toeslag (waar ik het over had) iom mijn leidinggevende is gestopt. Fijn dus dat mijn leidinggevende ook even met mij overlegt :wall: :wall: :twisted: :twisted: Ik heb haar gelijk maar even gebeld…, ze dacht dat ik dat wel zo had begrepenbah wat een gezeur, geef gewoon toe dat je me even had moeten bellen

Ze heeft nu een compensatie voorgesteld, durf nog niet te hard te juichen, eerst maar kijken waar ze mee komt…

Hoi,

@Lotje, fijn geregeld zo met je salaris.

Hopen dat ze het een beetje goed oplost.

Armani had Jorrit al gezien.

Hij was nieuwsgierig.

Vorige keer ging Arrie ( afkorting voor vriendjes van Armani ) keihard hinneken, waardoor Jorrit schrok en ging huilen.

Hierdoor schrok Arrie weer en was zeer verbaasd at zoiets kleins ook zoveel geluid kan maken :mrgreen:

Enne breng je konijntje maar hoor, ik heb een tang en doe het gratis :wink:

Groetjes Chico.

@ Chico: wat een heerlijk schatje zeg die Jorrit van jou :inlove: Wat fijn voor je dat je thuisblijfmoeder bent. Ik persoonlijk moet er niet aan denken om thuis te blijven maar 1 dagje minder werken zou ik wel willen :mrgreen:

@ Lotje: hopelijk krijg je toch de compensatie :pray: Leuk dat je een meeting hebt! Wij hebben een meeting op 14 juli.

@ Hoop: hoe is het nu met je?

Hier alles zijn gangetje, Boaz is vandaag voor het laatst naar de osteopaat, het gaat nu zo goed met hem :mrgreen:

Zal ook nog ff spammen :inlove:

@ Martje: en??? hoe was het vandaag bij de cardioloog met Robin?

Denise :inlove: :inlove: prachtige foto’s van Boaz!!

Hier gaat alles goed, heb me geloof ik over gegeven aan de MMM. We gaan volgende maand weer naar de gyn. en die helpt ons vast wel verder, ik ben ervan overtuigd. Ben er nu ook echt niet mee bezig.

Martje, alles goed gegaan met Robin in het zkh???

Liefs,

Hoop

@Hoop,

De gyn zal jullie zeker wel verder helpen!

En ik blijf duimen dat dit jaar jullie jaar wordt :pray: :pray: :pray: :hug:

@Denise, wat een lekker mannetje heb je!

Hij kijkt zo wijs :mrgreen:

@Martje, hoe was het in het ziekenhuis.

Groetjes Chico.

Hoi Allemaal,

Het was een warme autorit naar het ziekenhuis, onze kleine man had hele rode wangen ondanks het natte washandje wat we meegenomen hadden.

We werden gelijk geholpen, als eerste werd er een echo van Robin’s hartje en longen gemaakt en na even wachten konden we naar de ruimte waar een hartfilmpje gemaakt werd, ook dat ging goed. Hij bleef lekker liggen en ging tegen de artsen kletsen. Na het hartfilmpje werd hij nog even gewogen en gemeten, ca 5985 gram (robin lag namelijk niet echt stil op de weegschaal, haha) en 63 cm en toen mochten we door naar de kamer van onze kindercardioloog.

De uitslagen lagen al op zijn bureau en we kregen al snel te horen dat de vernauwing niet slechter geworden was… oef een hele opluchting!! We hadden al die tijd niets vreemds aan hem gemerkt, maar je weet het natuurlijk maar nooit. Altijd fijn om te horen uit de mond van een arts dat het stabiel gebleven is. Over 3 maanden moeten we terug komen, mogen dus al wat langer wegblijven dan de vorige keer, allemaal positief dus

Liefs

PS lees zo bij hoor :wink:

gelukkig Martje! Die kleine Robin van jullie heeft zich keurig gedragen, goed van hem zeg :clap:

@ Hoop: het komt goed, echt waar :-*

Hoop, hou hoop aub… het komt goed, ben ik met Denise eens

Denise wat een lekkere knul is Boaz zeg. enne mag ik vragen hoevee hij overdag slaapt tusen de voedingen door? robin is namelijk steeds wakkerder en slaapt een stuk minder…

Liefs

Martje, wat fijn dat het stabiel is gebleven bij Robin, lijkt me inderdaad een hele opluchting! Fijn dat je nu ook langer weg mag blijven voor de volgende controle! Lief, sterk en knap mannetje hebben jullie!!!

En voor jullie :-* een dikke kus!!! Dank jullie wel voor alle lieve woorden, ik heb er echt heel veel steun aan!!!

Liefs,

Hoop

@ Martje: Boaz heeft nooit veel geslapen overdag, wel s’avonds en s’nachts. Maar de laatste weken slaapt hij ineens meer :think: S’morgens tussen 7.15 en 8.00 wordt hij wakker, na zijn fruithapje(9.30) gaat hij naar bed en slaapt dan tot ongeveer 11.00. S’middags slaapt hij van ongeveer 13.00 tot 14.45 soms wat langer. En vanaf dan is hij echt wel wakker tot 18.30 en gaat dan na de fles naar bed( lees tijdens de fles valt hij al in slaap).

kuzzz

@ Hoop: daar we toch ook voor om elkaar te steunen :wink:

kuzzz

Chico, die foto’s van Jorrit :inlove: lekker lachebekkie!

Martje, wat balen van je werk zeg :cry:

Het is zo frustrerend om met tegenzin naar je werk te gaan!

Wat goed dat alles goed was in het ziekenhuis met Robin, wat een stoere vent! :thumbup:

Lotje, ben benieuwd hoe ze het gaan regelen met je salaris!

Denise, wat is Boaz toch een lekker ventje! :inlove:

En wat lekker dat het zo goed met hem gaat!

Hoop, het komt absoluut goed…positief denken is het halve werk (zeggen ze hihihi)

De gyn gaat er zeker wat mee doen, en anders trek je hem gewoon over z’n bureau heen!!! :mrgreen:

Hier gaat 'ie goed…wel heel af en toe nog wat bloedverlies, maar dat is alleen is me druk maak en ga zitten stressen. Niet doen dus :shifty:

Het is heerlijk weer, dus ik ga lekker bakken in de zon dit weekend 8)

Moet even wat kwijt…

Ooooh meiden gister kwam er een oude kennis op visite en voor ik het wist zat ik midden in een soort van sollicitatiegesprek!! We hadden het namelijk over haar werk en daar reageerde ik zo leuk en enthousiast op dat ze me allerlei vragen begon stellen en zodoende werd het ineens een soort sollicitatiegesprek, hihi

Aanstaande woensdagavond ga ik met haar mee naar een informatieavond en als het me dan nog zo leuk lijkt als ik het nu vind moet ik in mei een weekend op training en dan kan ik ga beginnen met thuiswerken !!!

Ik blijf nog wel gewoon werken waar ik nu werk hoor, eerst eens zien of het een beetje gaat lopen allemaal. maar oh wat ben ik enthousiast en ineens super happy… Ik heb het verder nog niet tegen iemand verteld, familie enz. Alleen mn mannetje weet het natuurlijk. Maar ik moest het even kwijt… dus nog ff niets op hyves en of de babysite zetten aub…

Liefs