Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Waar zijn jullie toch allemaal???

Hier !!!

:wink:

Ben deze week weer begonnen met werken… dus ff wennen weer.

Maar probeer volgende week weer wat meer tijd vrji te maken hoor.

Het was ff inkomen zeg maar :wink:

Kus

Hey Martje,

Dat zal wel weer wennen zijn inderdaad! Voor je het weet is het weer de normaalste zaak van de wereld!

Liefs,

Hoop

Jaaa over een week of twee weet ik niet beter… het is nu ff wennen hoor, hahaa

Een nieuw deeltje…

Is idd rustig hier, maar ook bij de “mama’s” hoor… Het is ook zulk lekker weer!!!

Dit is jullie deel Kippie en Hoop!!! :pray: :pray: :pray:

Hier gaat alles zijn gangetje… Nog een weekje verlof en dan moet ook ik eraan geloven…

Wat gaat de tijd toch snel!!!

Liefs

Ik hoop het Krystle dat dit ons deeltje gaat worden! Het wordt wel eens tijd!

Geniet nog van je weekje thuis!

Liefs,

Hoop

Hai meiden!!

Alweer een nieuw deeltje!!! :dance:

En ik ben het helemaal met Krystle eens…dit wordt gewoon het deeltje

van Hoop en Kippie :pray: :pray:

@Krystle, geniet maar lekker van je laatste week meid, pff, kan me voorstellen dat je wilt dat die weer eeeeeeeuwig zal duren!

Gelukkig wordt het lekker mooi weer.

@Jade, meid, wat heb je een mooie buik zeg :thumbup: !! De laatste loodjes, spannend hoor! Was je nu al met verlof?

@Engeltje, heel veel plezier in York!! :dance: :dance:

Ik baal effies een beetje van mn werk, mn baas is woensdag geweest (zou eerst maandag zijn) en zou alles meenemen om mijn contract aan te passen en wat mijn werkweekenden werden enzo. Was ze het vergeten (en van die weekenden had ik al 2 keer gevraagd) :wall: Kon ik er gisteren dus weer achteraan bellen + naar p&o om te zorgen dat het salaris gelijk klopt deze maand. Begonnen ze bij P&O ook nog te z**ken over een coordinatie-toeslag waar ik volgens hen als parttimer geen recht meer op zou hebben :twisted: :twisted: , dat ging hij wel even met mn baas bespreken…grrrrr :twisted:

Ik heb echt het gevoel dat ik dus heel de week met mn werk bezig ben. En ik heb er zo’n hekel aan als ik moet vechten voor de dingen waar ik recht op heb, bah…

Gisteren heeft Sophie haar inentingen gehad, op zich was ze hartstikke snel stil na de prikjes, alleen 's middags heb ik heel de middag met haar op mn arm gelopen. Ze was zo zielig hoog en hard aan het huilen :frowning: , echt alsof ze pijn had.

Maar gisteravond was het weer helemaal oke gelukkig.

Gisteren ook nog even naar de vk geweest voor nacontrole en alles was oke. 1 stukje van onderen zag er nog wat rood geirriteerd uit, dus dat moet nog een beetje herstellen.

Liefs Lotje

Hoi Lotje

Dus bij jou gaat dat ook niet helemaal vanzelf met je werk

Hier ook al, ben inmiddels al aan het werk en heb mn nieuwe contract nog niet. Ik zou de hele week al een gesprek krijgen met mn chef, maar dat kwam er maar niet van. Heb toen donderdag zelf de stoute schoenen aan getrokken en naar PZ gelopen. Als het goed is krijg ik nu aankomende week mn contract. We zullen zien… heb er een beetje de balen van dat ik zelf overal achter aan moet.

Oh wat zielig dat die kleine meid zo’n last van dr prikjes heeft gehad, hoop dat het de volgende keer niet zo zal zijn, want ze krijgt er nog wel een aantal de komende tijd.

En jaaaaa dit word zeker het deeltje van Hoop en Kippie !!!

liefs

Das balen meiden van het werk… Nou ja als alles verder wel lekker gaat… Daar ben ik dus bang voor… Ik ging al niet al te lekker weg op mijn werk (veeel te veel werk voor mijn uren en men begreep dat niet) dus daar ben ik wel een btje angstig voor…

Ik verander nog niets aan mijn contract… Blijft gewoon 32 uur, alleen neem ik een jaar lang 8 uur per week ouderschapsverlof op… Klinkt hetzelfde als terugzetten van mijn contract, maar financieel gezien is dat niet slim… Via de belastingdienst krijg je namelijk een behoorlijk gedeelte van je ouderschapsverlof terug als je meedoet aan de levensloopregeling… Die heb ik dus afgesloten voor een minimaal bedrag…

Als ik eenmaal terug gegaan ben in mijn uren kan ik denk ik geen ouderschapsverlof opnemen (financieel gezien) dus kan ik het maar beter nu doen…

Daarbij is de positie van mijn man ook onzeker… Mocht het zo zijn dat zijn contract volgend jaar niet verlengd wordt kan ik altijd weer 32 uur gaan werken zonder problemen (help…moet ik niet aan denken…)

Wat een gedoe dames op dat werk! Hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

En we sluiten dit deeltje gewoon niet totdat Kippie en ik zwanger zijn! Dan is het zeker weten ons deeltje! hihihi :mrgreen:

Hier gaat het wachten weer beginnen, als er onder op die banner nog maar 9 dagen staan dan komt het wel weer erg dichtbij!

Maar jullie duimen mee, dat weet ik!!! Meer kunnen we niet doen!

Alvast hele fijne paasdagen allemaal (kom voor die tijd vast nog wel even hier, maar dan heb ik dat alvast gedaan).

Liefs,

Hoop ?

Hoi Hoi !!

Iedereen een beetje gezellige paasdagen gehad ?

Hoop en Kippie nog een week en dan is het weer spannend. Ik leef echt met jullie mee meiden.

Ik vroeg me eigenlijk af of sterre inmiddels al bevalle nzou zijn of niet. Die was toch eind maart uitgerekend ? Ik zal zo nog even op de lijstjes kijken :wink:

Wij hebben ons dit lange prima vermaakt. Op goede vrijdag zijn we bij mn broer geweest, waren 3 jaar getrouwd en hebben lekker met zn allen chinees gegeten. Zaterdag overdag lekker thuis met mn kleine man en s avonds ben ik ff lekker naar een concert van vandikhout geweest. Zondag op eerste paasdag zijn we naar de camping gegaan waar mn ouders een jaarplek hebben, Robin vond het geweldig! En vandaag lekker thuis gerommelt, ik vooral in de tuin en mn schoonouders kwamen ook nog ff buurten… En toen waren de dagen weer voorbij. Ik ben nu nog ff met de was bezig, want morgen moet ik weer werken, dus schiet het er ws bij in. Daar moet ik mn ritme weer in zien te vinden, in het huishouden nu ik weer wat minder thuis ben. Komt helemaal goed. Hoop deze week of volgende week verder te kunnen gaan met de tuin, moet de voortuin ook nog doen zeg ik net… puffff. Maar bekijk het maar zo, zo gaan de laatste kilo-tjes er mss wat sneller vanaf, hihi.

Liefs

@Hoop wrote:

Wat een gedoe dames op dat werk! Hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

En we sluiten dit deeltje gewoon niet totdat Kippie en ik zwanger zijn! Dan is het zeker weten ons deeltje! hihihi :mrgreen:

Hier gaat het wachten weer beginnen, als er onder op die banner nog maar 9 dagen staan dan komt het wel weer erg dichtbij!

Maar jullie duimen mee, dat weet ik!!! Meer kunnen we niet doen!

Alvast hele fijne paasdagen allemaal (kom voor die tijd vast nog wel even hier, maar dan heb ik dat alvast gedaan).

Liefs,

Hoop ?

Hoop, dat vindt ik nou een goed idee…we weigeren dit deeltje af te sluiten voordat het bij ons allebei raak is :mrgreen:

Ik begin toch al een klein beetje zenuwachtig te worden voor donderdag… :shifty:

Maar gelukkig ben ik lekker vrij deze week, en kan ik nog ff genieten van het relaxen en het mooie weer!!!

Ik heb niets meer van Sterre vernomen, ik verwacht dat ze inmiddels wel bevallen is, maar ze schrijft helemaal niet meer op het forum. Ik heb haar laatst een pb-tje gestuurd maar daar heb ik (helaas) geen reactie op gehad!

Kippie, heel veel sterkte voor donderdag!

Hier gaat alles z’n gangetje, we wachten weer af! Spannend weer, net als altijd!

Liefs,

Hoop

Hoi hoi!

gister teruggekomen van een heerlijk weekend. York is een prachtige stad, in een mooie omgeving en we hadden supergoed weer. Heb heel veel gewandeld en echt genoten.

Vandaag weer aan het werk en meteen weer moe, haha. Nou ja, nog een dikke maand en dan staat de volgende vakantie alweer voor de deur :slight_smile:

Over 2 weken voor het eerst naar de VK, ben erg benieuwd… en dan nog een weekje wachten op de echo :slight_smile:

Kippie: veel sterkte donderdag! kan me voorstellen dat je er wat zenuwachtig voor bent.

Hoop: je NOD komt alweer behoorlijk dichtbij! Spannend hoor. Ik duim voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:: :: :: :: :: ::

Dit wordt jullie deeltje Hoop en Kippie!

:: :: :: :: :: ::

Lotje & Martje: wat balen van jullie werk zeg. Dat soort dingen zouden toch gewoon simpel geregeld moeten kunnen. Vooral ook jammer dat je zelf overal achteraan moet…

pfft, gelukkig hoef ik met dat soort dingen nog niet bezig te houden, maar ik zou niet weten hoe ik het allemaal ga regelen als de kleine er eenmaal is, want ik heb niet een baan, maar een belastingvrije beurs en ik kan maar weinig info vinden. Maar ja, ook geen zin me daar nu al helemaal in te verdiepen, dat komt over een paar maanden wel (als ik het eenmaal verteld heb op werk, kan ik ook wat makkelijker info vragen natuurlijk).

Nou ja, ik moest maar weer eens netjes aan het werk gaan, druk druk druk…

tot later!

Goedemorgen dames,

Even een kort (ego) berichtje hoor! Kom straks nog wel een keertje terug!

Ik stond vanmorgen op en was echt ontzettend misselijk. Ik had echt het gevoeld dat ik ieder moment naar het toilet moest rennen :sick: ! Nu heb ik melk gedronken en wat gegeten en nu is het over! Ik kan niet zeggen dat ik echt honger had, want dat broodje ging er met tegenzin in!

Zou het een goed teken zijn? Van de ene kant voelt het goed van de andere kant moet ik nog vier dagen tot mijn NOD dus verwacht ik ook weer niet dat het daardoor komt!

Pffff dat wachten en die onzekerheid, ik ben het zat!!

Liefs,

Hoop

goedemorgen!

Zo hier was ik ook weer even :mrgreen: Heb het zo druk,druk,druk!

Ben weinig thuis en mijn vader aan het helpen met het voorbereiden van de marathon van Rotterdam. Ik be zo trots op hem :inlove: Hij is nu 56 jaar en gaat voor het eerst de marathon lopen. Hij is super getraind maar zijn knie laat hem nog weleens in de steek dus ik :pray: zo dat hij het kan uitlopen.

Met mij gaat het wel redelijk alleen mijn weerstand is zeer slecht na de bevalling. Ben nu bezig met Pre biotica dus hoope dat het helpt. Met boaz gaat het weer iets beter, kan erg moeilijk poepen waardoor hij 2 nachten aan het spoken was :zzz: Vanavond ga ik lekker uit eten met een vriendin, heb ik echt zin in :dance:

@ Hoop: wat een onzekerheid he? Ik hoop echt dat die misselijkheid betekent dat je zwanger bent maar dan zijn die eerste tekenen wel heel erg vroeg :eh: Ik begrijp dat je het zat bent, je verdiend het zo!

@ Engeltje: fijn dat York zo leuk was. Spannend zo’n eerste echo.

@ Kippie: ook voor jou wordt het nu tijd, ik ga voor je duimen :thumbup: :**:

@ Martje: wat balen zeg van dat contract, heb je er al wat over gehoord?

@ Lotje: ook al balen zeg! Maar kan je in het contract dan vastleggen welke weekenden je moet werken?

kuzzz

@ Hoop: wat een onzekerheid he? Ik hoop echt dat die misselijkheid betekent dat je zwanger bent maar dan zijn die eerste tekenen wel heel erg vroeg Ik begrijp dat je het zat bent, je verdiend het zo!

Dat dacht ik inderdaad ook, dat het erg vroeg zou zijn. Maar ik las op de site van predictor dat een bloedtest vandaag wel al positief zou kunnen zijn! En mijn eisprong is wel wat eerder geweest deze ronde dus wie weet.
:wall: ik draaf door en ga teveel hopen!

Denise, fijn dat alles weer beter gaat met Boaz! Hopelijk voel jij jezelf ook snel weer fit!

Engeltje, fijn dat York zo geslaagd was!!!

Liefs,
Hoop

Hee lieve meiden!!

Hoop: Ik hoop dat het zo is voor je, ben hier dik duimen aan het draaien en pak aan :: :: :: :: :: :: !

Kippie; Spannend zeg donderdag al! Denk aan je die dag! :hug:

Engeltje; Fijn dat je zo’n leuk weekend hebt gehad in York! Hoe is het met de zwangerschap? Kwaaltjes, of loopt alles gewoon lekker?

Denise; Wat knap van je paps!! Veel plezier vanavond, lekker uit eten met een vriendinnetje!!

Martje: Klinkt als een heerlijk weekend! Lekker chinezen, naar de camping en dan ook nog zulk mooi weer! (Oh, en tussen neus en lippen door ook nog vermelden dat je naar Van Dikhout bent geweest…jaloers…) Eind mei is de opening van het nieuwe gebouw van mijn studie en dan komt Rowenheze! Ik had zo graag gegaan, maar ik ben al blij als ik volgende week nog gewoon kan lopen :?

Krystle; Fijn dat je ouderschapsverlof op kan nemen! Ik ga 3 maanden achter elkaar (na mijn bevallingsverlof) met ouderschapsverlof. Ik hoef in januari 2008 pas weer te werken.

Lotje; Ik hoop dat het snel geregeld is allemaal!! Het is inderdaad balen als je achter dingen waar je recht op hebt aan moet lopen!!!

Hier gaat het allemaal wel. Ik slaap slecht (midden in de nacht wakker en niet meer kunnen slapen omdat ik gewoon niet weet hoe ik moet liggen, alles doet zeer) en ik heb zere vingers van het vocht. (Niet mijn polsen maar mijn vingers).

Verder doet die kleine me erg zeer, af en toe maak ik m wakker als ik een poosje niets heb gevoeld, maar dan heb ik bijna direct spijt, want ik voel hem helemaal, alles!! En dan heb ik nog geluk, want het is waarschijnlijk kont/rug en knieeen, hij trapt me dan nog niet eens!

Ik werk ook niet meer, dat gaat gewoon niet. Maar vandaag wat beter opgestaan danb gisteren dus vandaag zie ik het wel weer zitten (gisteren dacht ik daar heel anders over :cry: ).

Het frustreert me te weten dat het ergste nog moet komen, ik moet verdorie nog 8 weken!!!

Maar om mezelf op te vrolijken hebben we lekker een pretecho vanmiddag :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jade, vervelend dat je zo’n last hebt! Veel plezier vanmiddag met de pretecho (wel showen hè?)

Liefs,

Hoop