Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

@Hoop wrote:

Jade, vervelend dat je zo’n last hebt! Veel plezier vanmiddag met de pretecho (wel showen hè?)



Liefs,

Hoop




Ik probeer zo snel mogelijk de beeb te showen!!

Ben ik weer…ff een egoberichtje hoor :oops:



Het viel me eigenlijk best mee, de behandeling zelf ging best goed.

Toen we in de wachtkamer zaten kwam de assistente het “cryokarretje” brengen naar de gyn, toen begon ik echt zenuwachtig te worden…

Al met al zijn we maar 10 minuten binnen geweest!

Liggen, 3 minuten bevriezen, aankleden, ff bespreken en weer wegwezen.

Na 1,5 minuut bevriezen begon ik pas wat te voelen. Het trekt in het begin een beetje, dan gaat het langzaam over in menstruatiekramp.

Aan het eind begon het wel flink pijn te doen, maar een half minuutje later was het al klaar.

Nou hup naar de assistent om een nieuwe afspraak te maken begin juli.

Toen ze naar een datum aan het zoeken was kreeg ik hele erge buikkramp en ging ik bijna van m’n stokkie…dus toch maar ff gaan zitten.

Assistent had maar gewoon een afspraak op m’n kaart gezet, moet 6 juli terugkomen.

Dan wordt er gekeken of het allemaal geholpen heeft.

Toen ik eenmaal buiten stond ging het wel weer, lang leve de frisse lucht!

Onderweg naar huis begon het toch wel flink pijn te doen, en eenmaal thuis gekomen ben ik gelijk m’n bed in gekropen.

Nu zakt de kramp wel, alleen als ik kracht zet of m’n spieren daar aanspan, doet het nog wel pijn. Dus lachen is ff niet handig…

Verder loop ik me helemaal een slag in de rondte naar de wc.

Het hele zwikkie is aan het ontdooien, het blijft lopen, voel me net een ijsje :mrgreen:

Had gelukkig een flinke voorraad maandverband ingeslagen!



Nu is het ff afwachten hoe het verder gaat, maar we mogen een maand niet klussen :shock:

Dus zwanger raken zit er ff niet in de komende maand…maar ja, je moet er wat voor over hebben toch :mrgreen:



Nou da’s weer een flink verhaal!!!

Sorry als het een beetje door elkaar is…de ibuprofen die ik had genomen gaat goed werken, en dan wordt ik altijd een beetje suf :shifty:

oe, dat klinkt allemaal niet zo fijn… nu maar hopen dat het geholpen heeft!





hier iemand die met de dag onzekerder wordt. Heb echt vrijwel geen kwaaltjes en vraag me soms af of het wel allemaal zo is. Maar ja, ik hou maar vast dat het belangrijkste symptoom… uitblijven van ongi… wel goed zit. Geen druppeltje bloedverlies en ook geen krampen (af en toe wat steken, maar die horen erbij). Nog iets minder dan 3 weekjes en dan krijg ik de echo… pfft. Moet maar gewoon proberen te genieten van dat ik me zo goed voel verder (op moeheid en minder eetlust na).



Groetjes!

Kippie, ik wilde je vanmorgen nog sterkte en succes wensen maar het is me helemaal ontschoten! Het klinkt best heftig allemaal. Hopelijk heeft het geholpen en hebben jullie snel een positief resultaat! Ik blijf voor je duimen!



Engeltje, ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Maar wat je zelf al zegt zolang je menstruatie uitblijft is het wel goed hoor! En die vermoeidheid en de slechte eetlust zegt ook al genoeg!!! Nog 3 weekjes en dan zul je zien dat het ook echt goed zit!!!



Liefs,

Hoop

Kippie, gelukkig is het achter de rug!! Nu hopen dat het allemaal werkt… Dan is een maandje niet klussen helemaal geen probleem toch??

Hoop dat de pijn snel weg is!!!



Hoop, klinkt goed meid… Ik kan je geen :**: meer sturen, maar duim heeeeel hard voor je!!!



Engeltje… Ik had ook helemaal geen kwaaltjes… Ik was wel behoorlijk moe, maar geen misselijkheid oid en er ligt echt een kerngezond hummeltje in de wieg!!! Heb vertrouwen in je eigen lichaam meis!!! (en wees blij dat je geen kwaaltjes hebt!! Al kan ik jouw gevoel goed voorstellen hoor, had ik ook…)



Jade, doe rustig aan meis!! Hoezo moet t ergste nog komen??? Je bedoelt kwa pijn, dat uk in de weg gaat zitten enz?? Tsja dat kan erg frustrerend zijn, ik weet het… Ik had enorme bekkenklachten en was blij toen Ymke er eindelijk was (11 dagen overtijd…) maar heeeeeeel snel daarna was ik al mijn klachten vergeten en miste ik dat hummeltje in mijn buik heel erg… Wat ik wil zeggen is probeer er nog even onwijs van te genieten!!!



Hier een regeldag gehad gister, lijkt weer voorbij te zijn vandaag… Ymke brabbelt zo heerlijk… Echt genieten!!!

Morgen naar het consultatiebureau voor de 2e ronde prikjes. Hoop dat ze er niet al te veel last van krijgt… Verder moet ik maandag weer werken… BAH!!!



Liefs

Kippie, hoe voel je je vandaag???



Jade, trek je het nog een beetje? Doe lekker rustig aan en geniet van het lekkere weer!!!



Krystle, ik hoop dat je gelijk hebt en dat het er echt goed voor me uitziet. Op het moment heb ik geloof ik even een dipje. Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in dat het ons (op de natuurlijke manier) ooit gaat lukken. Ik ben me alweer aan het voorbereiden op mijn ongi die er vermoeddelijk over een dag of twee weer aan zit te komen…



Denise, Smiley, Martje, Pinot, Lisette, Jorien, Engeltje, Karika, Chico, Sisil en Lotje hoe is het met jullie (hihi dat zijn er een boel :mrgreen: )!



Liefs,

Hoop

Voor Hoop:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Als je 2 weken geleden je eisprong had dan is vandaag toch een beetje je NOD?

Snap best dat je er af en toe weinig vertrouwen in hebt. Toch jammer dat er zoveel onzekerheid bij komt he. Kinderen neem je niet maar krijg je… maar o wat zou ik graag willen dat je ze wel gewoon kon “nemen” (en dat iedereen dat dan kon he!)





Krystle: ik herinner me nog wel dat jij ook weinig kwaaltjes had inderdaad. Had jij ook dat je het zo moeilijk vond bij het mama’s topic… al die miskramen de eerste weken… bah. Vandaag weer iemand… termijn-echo gehad, zat er alleen een vruchtzak :frowning: Ze had echt een goed gevoel over de zwangerschap. Nou ja, ik hou maar vast aan de verhalen van andere vrouwen die vrijwel geen kwalen hadden en die nu gezonde kindjes hebben. En aan het feit dat het vaker goed gaat dan niet… waarom dan niet ook bij ons!



Kippie: hoe gaat het nu?



Jade: hoe was de pretecho?



Denise: knap hoor! de marathon. Doe jij zelf ook aan hardlopen? mij niet gezien hoor… hollen is echt wat ik het minst leuk vind aan sport, verder ben ik wel gek op sporten. Vervelend dat je zo lage weerstand hebt… hoop dat je gauw wat fitter wordt!



Hoe gaat het met de rest? en met de kleintjes?



Groetjes!

Hoi,



Even snel!



Ik heb buikgriep gehad, verschikkelijk, haha.



Hoop, ik hoop dat het nu eens jou beurt is!

Ik denk aan je meid!



Later meer.



Groetjes Chico.

hihihi Kippie, ik wil jou theorie wel geloven! hahaha 31 maart heb ik (denk ik) mijn eisprong gehad dus dat is inderdaad morgen twee weken geleden!! Maar de lutaele fase kan tussen de 11 en de 17 dagen zijn dacht ik…



Bedankt voor het duimen en het meeleven :-*

Engeltje, dat vond ik idd erg moeilijk… Ben ook pas na 12 weken zo’n beetje echt mee gaan lezen bij de mama’s… Daarbij vond ik het hier veel te gezellig!!!

Enne kwaaltjes zeggen echt niets over het wel/ niet goed gaan van de zwangerschap (dat weet je ook vast wel, maar altijd goed om nog even te zeggen)… Er zijn ook genoeg dames die heel ziek zijn en toch een miskraam krijgen… Eigenlijk moet je juist blij zijn dat je geen kwaaltjes hebt!! (al is dat onwijs moeilijk… I know…)



Hoop, kom op meis… Ook jij wordt mama… Misschien niet nu, misschien niet volgende maand, maar het gebeurt… Echt… Al kan ik je dip heel goed voorstellen, het is ook niet niks!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik blijf heel hard duimen…



Chico, buikgriep… Bah… Gelukkig ben je weer aan de betere hand!!



Ymke heeft vandaag weer prikjes gehad… Mevrouw liet duidelijk merken dat ze het er niet mee eens was… Gelukkig was het verdriet snel over… Ze ligt nu al vanaf 15.00 uur te pitten (wel voedingen gehad hoor!!). Haar temperatuur was net wel iets hoger dan normaal, hoop dat dat snel over is!!



Liefs

Zo ik meldt me ook weer even :oops:

Hier gaat het goed, heb alleen af en toe nog een beetje een trekkerig gevoel en dan wordt ik een beetje licht in m’n hoofd, en het wondvocht loopt nog steeds. (dat blijft nog wel ff).

Da’s eigenlijk het enige wat “lastig” is, ik heb sinds donderdag bijna 2 pakken maandverband (voordeel dubbelpakken van always) er doorheen gejaagd…en dan moet ik nog ongi worden :shock:



Maar goed, het is voor een goed doel!!!



En Hoop, hoe gaat 'ie?

Ik duim me werkerlijk wezenloos voor je!!!

Hoi Hoi



Ben ik ook weer eens :oops:

Hebben drukke dagen achter de rug en nu ik ook weer werk komt het er niet iedere dag meer van om te reageren hier, sorry… Enne met het mooie weer van vandaag zit ik natuurljk niet binnen.



Hier gaat alles goed, genieten volop van onze kleine man.

Vrijdag was ik jarig, heb het niet gevierd, maar lekker samen uit eten geweest. Mn ouders waren hier om op robin te passen.



Hoop hoe gaat het meis ??? SPANNEND

Ik heb al die tijd gewoon voor je zitetn duimen hoor!!



Kippie jeetje mina 2 pakken maandverband al… puffff dat klinkt vrij heftig meis. Hoop maar dat het niet voor niets geweest is allemaal



Chico balen van je buikgriep, nu weer alles oke ?

En hoe is het met jorrit ?



Krys sterkte maandag met je eerste werkdag na je verlof… Weet hoe is het… Hoop voor jou dat het bij jullie beter geregeld is allemaal



Engeltje, ik was in het begin ook erg onzeker…en ik had wel wat klachten, voornamelijk vreselijk moe en erg zere borsten… dus het zegt niet veel denk, wel of geen klachten. Probeer je niet al te veel zorgen te maken, al snap ik het maar al te goed.

Hee meiden!



Kippie; Ik hoop dat de pijn snel over is! En een maand niet klussen… :? nou ja, voor een goed doel laten we dan maar zeggen!



Hoop; Hoe is het meis?!! Ik duim me een ongeluk voor je!! :: :: :: :: :**:



Engeltje; Ik had dat gevoel ook, is het nu wel, of is het nu niet?! Even doorheen en binnenkort een prachtige echo om je te laten zien dat er ECHT een ukkie in je buik zit!



Martje; Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!



Chico: Buikgriep :? Gelukkig weer een beetje beter nu!



Krystle: Succes morgen!





Hier gaat het allemaal goed. De pretecho was een beetje een teleurstelling want meneer hield consequent zijn armen voor zijn gezichtje :frowning: . Maar wel een glimp van een neusje en mondje gezien, en brede voeten, heeeeeel veel haar (zo’n mat in zijn nek) en de mevrouw van de pretecho zei toen ze zijn piemeltje zag: Zo die heeft niet achteraan gestaan dus mijn mannetje was helemaal trots :mrgreen: (pfff mannen!! :lol: )



Verder voel ik me ok wel weer okee, als ik lekker slaap ziet de dag er een stuk gezelliger uit (met minder pijn enzo). Gisteren zelfs zonder middagtukje tot 01.30 opgebleven, lekker terrasje gedaan en genoten van het heerlijke weer!



Het begint nu wel op te schieten, dus ik beloof ik zal er zoveel mogelijk van genieten!!

hallo meisjes, Ben ik ook weer eens een keertje



Ik neem me iedere keer voor om flink te lezen en te schrijven, maar volgens mij heb ik dagen nodig van 40 uur om dat allemaal te kunnen…



Hier gaat alles goed. Zita begint zelfs al te draaien…Wat gaat het toch snel.



Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Engeltje: nog gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance:



Kippie: pfff, lijkt me geen pretje…(Heb wel moeten lachen om je uitspraak over dat waterijsje :lol: :lol: )



Jade: de laatste loodjes. Jammer dat de pretecho niet zo mooi was.



Oh Zita-alarm…



Liefs Pinot

Hoi meiden,



Ik heb ontzettend genoten van het mooie weer de afgelopen dagen (net als iedereen waarschijnlijk).



Verder nog geen :evil: :evil: :evil: te zien. Maar ze zullen nog wel komen verwacht ik.



Hubbie is de hele week van huis, morgen vroeg om 05.45 uur gaat hij en hij is donderdagavond laat of vrijdagmiddag pas weer thuis. Mochten de :evil: :evil: wegblijven weet ik niet of ik ook ga testen (ik heb liever dat hij daarbij is). Dus we moeten nog even wachten!!!



Chico, buikgriepje is niet prettig zeg. Gelukkig gaat het weer beter!!



Martje, gefeliciteerd met je verjaardag nog!



Pinot, leuk weer wat van je te horen!! Fijn dat het goed gaat! En draaien, grote meid al hoor die Zita :inlove:



Meiden tot snel!



Keep you posted!



Liefs,

Hoop

Hoop meissie waarom denk je dat de rode duiveltjes komen, heb je bepaalde klachten of gewoon om jezelf niet weer teleur te stellen… Ik begrijp het wel hoor, maar hoop zo dat je lekker niet ongesteld word. En dan zou ik idd ook ff wachten met testen tot jullie samen zijn…



Liefs

Pinot leuk om je ook hier weer ff te zien meis

Leuk dat Zita zich al draait

Zal straks eens op het december show gedeelte kijken of er nog leuke nieuwe foto’s van je meissie te vinden zijn… ben wel benieuwd naar dr



liefs

Nee ik heb helemaal geen klachtjes, maar ik voel me ook niet anders dan anders, dus niets dat wijst op dat ik zwanger ben!



Maar ik denk dat het vooral zelfbescherming is!



Liefs,

Hoop

Even speciaal voor Hoop vandaag:



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::



Ik hoop dat de :evil: uitblijven meis!! Denk aan je!

Helaas, op naar een nieuwe ronde.



Liefs,

Hoop