Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

@Hoop wrote:

Helaas, op naar een nieuwe ronde.



Liefs,

Hoop




He meis, toch weer :evil: :evil: ? :cry:

:hug: :hug: :hug:

Hoop, balen meis!!!

Wel redelijk op tijd nog, geen 5 dagen te laat zoals de vorige keren toch?

Dikke knuf en sterkte vandaag!! :hug: :hug: :hug: :hug:

@Martje wrote:



Hier gaat alles goed, genieten volop van onze kleine man.

Vrijdag was ik jarig, heb het niet gevierd, maar lekker samen uit eten geweest. Mn ouders waren hier om op robin te passen.




Beter laat dan nooit: GEFELI met je verjaardag!!! :-*

hier ff een teken van leven van mij :oops: heb het ook zoooo druk, niet normaal meer.



@Hoop: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: wat onzettend klote! Ik had je het zo gegund! Het moet nu toch een keer lukken? :pray: :pray: Hoe gaat het met je?

@ Pinot: heeeeeeeeeeee! Babbel je ook nog mee bij de december-mamaā€™s? :wink: Knap van Zita :clap: :clap:

@ Kippie: hoe is het nu met jouw bm?

@ Martje: al een beetje je draai gevonden zo met werken en het moederschap? Nog gefeliciteerd :-*

@ Chico: weer helemaal het ā€œmannetjeā€?

@ Jade: het schiet zeker op zeg! Voor je het weet heb je jouw kleine eigenwijze mannetje in jouw armen :mrgreen:





Hier gaat alles wel goed, Boaz is een supervrolijk mannetje :inlove: Eet nu lekker rijstebloem en fruit.



kuzzz

Even een kleine update van mij!



Denise: Wat gaat dat hard zeg!! Die kleine man al aan het fruit! :mrgreen:

Het schiet inderdaad op nu, ik ben al 24 kg aangekomen :oops: , ik hoop dat het er ooit afgaat!!



Ik ga lekker met een boek naar bed!



Nog even snel een foto gemaakt gisteren voordat mijn moppie weer voor een weekje wegging. Vind m zelf wel leuk geworden! :mrgreen:



Trusten allemaal!

Hoop wat ontzettend Klt voor je meis.

Sterkte

Balen hoop!!! dikke :hug:

Hai meiden

Daar ben ik weer een keer!! :oops:

De weken vliegen echt, ik zag nu dat het al ruim anderhalve week geleden is dat ik hier ben geweest.

Met Sophie gaat het hartstikke lekker, ze is wel even van slag geweest van haar prikjes en heeft geloof ik deze week een sprongetje gamaakt, een hele dag huilerig en daarna begint ze ineens tegen haar speeltjes te slaan en te lachen en te brabbelenā€¦zo heerlijk :inlove:

Zaterdag hebben we reunie vd zwangerschapscursus gehad, zo leuk al die babietjesā€¦en ik heb Chicoā€™s mooie Jorrit weer even kunnen bewonderenā€¦je hebt een lekker ventje Chico!! :thumbup:



@Hoop, he getver wat kl*te meidā€¦ :hug: :hug:

@Kippie, hoe is het meid, ik moest ook wel even lachen om je waterijsje hoor

@Jade, ooooooooh, de laatste loodjes, het wordt nu wel spannend hoor!

En wat heb je een mooie buik, nou, die kiloā€™s zitten geloof ik wel echt allemaal in je buik, dat komt denk ik best snel weer goed hoor na je zwangerschap :thumbup:

@Denise, die werkweekenden kan ik inderdaad niet vastleggen, maar ik wilde wel weten welke het worden, zodat hubbie daar rekening mee kan houden en we zelf evt. wat dingetjes kunnen plannen.

@Krystle, hoe was het op je werk???

@Engeltje, ik had zelfs bloedverlies met 9 weken (en daarna wel wat meer met 13 weken, maar dat verhaal ken je), maar verder voelde ik ook niet veel hoor, afgezien vermoeidheid. Je bezorgdheid komt me wel bekend voor, maar meid, je boft gewoon met zo weinig klachten. Probeer maar lekker te genieten, het gaat zo snel!



Ooooh, heā€¦kan ik weer niet rustig schrijven en ik wilde ook nog even bij de febr-mamaā€™s schrijvenā€¦het zit er niet in

Sophie-alarm



Liefs Lotje

Ben ik ook weer ffā€¦



Het gaat wel goed op zich, verlies nog steeds veel wondvocht maar volgens de gyn zou ik daar wel ff last van houden.

En vandaag is mā€™n NODā€¦heb af en toe een ongikrampje, maar ik denk dat mā€™n hele cyclus nu een beetje in de war is door de cryo.

Maar ik verwacht niks hoor, lijkt me stug dat ik nu ineens zwanger ben :mrgreen:



Lotje, leuk zoā€™n reunie! Lijkt me heel bijzonder!



Jade, prachtige buik!



Denise, dat gaat hard, je mannetje lekker aan het fruit!

Moest 'ie ff wennen, of vond hij het gelijk al lekker?

@ Kippie: je weet het maar nooit toch??? :wink: :mrgreen: Boaz vond het fruit gelijk al lekker. Wilde meer dan de helft van het potje eten maar bouw het rustig op. Hij kijkt werkelijk het eten uit je mond :lol:

@ Jade: een prachtige buik hoor en ik vind je helemaal nniet dik!

@ Lotje: fijn dat het goed gaat met Sophie :thumbup:





kuzzz

Denise ik kan niet wachten om hier het fruithapje te gaan geven

Ze zeggen trouwens dat je eigenlijk moet wachten tot 6 maanden en dat je dan het beste met het groentehapje kan beginnenā€¦ en dan denk ik, waarom zijn er dan van fruithapjes vanaf 4 maanden?? ik ga er lekker met 4 maanden meebeginnen, hihi



Liefs

ik denk dat ze op iedere CB weer wat anders zeggen. Ze zeggen het liefst 6 maanden i.v.m. allergieƃĀ«n enz binnen de familie. Het CB weet dat ik Milou al heb en toen mocht je met 3 maanden al fruit geven en er is niks mis met haar hoor :wink: Het Cb zei: als je merkt dat hij er klaar voor is(tja wat is klaar :roll: ) dan mag je met fruit beginnen. Nou hij was er klaar voor hoor :lol: Hij heeft geen last gehad van krampjes ofzo en met 5 maanden ga ik ook starten met groente.



kuzzz

Krys gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!

@Denise wrote:

@ Kippie: je weet het maar nooit toch??? :wink: :mrgreen: Boaz vond het fruit gelijk al lekker. Wilde meer dan de helft van het potje eten maar bouw het rustig op. Hij kijkt werkelijk het eten uit je mond :lol:

@ Jade: een prachtige buik hoor en ik vind je helemaal nniet dik!

@ Lotje: fijn dat het goed gaat met Sophie :thumbup:





kuzzz




Heerlijk hoor, als je mannetje zo goed eetā€¦dat 'ie het eten uit je mond kijkt :lol:

Ach, zolang ze er geen krampjes en ze vinden het lekker, kan het geen kwaad lijkt me!



Hier nog geen echte :evil: :evil: kreeg net wel ineens een flinke kramp in mn buik en er zaten 2 druppeltjes bloed op mā€™n maandverbandje.

Dus ze komen er wel aanā€¦

@ Kippie; :cry: maar je had er zelf toch al rekening mee gehouden dat je niet zwanger zou kunnen zijn? Vooralsnog echt balen!



kuzzz

@Denise wrote:

@ Kippie; :cry: maar je had er zelf toch al rekening mee gehouden dat je niet zwanger zou kunnen zijn? Vooralsnog echt balen!



kuzzz




Klopt, het lijkt me zeer sterk.

De gyn zei al dat bloed en sperma niet samen gaat, en elke keer bij het klussen bloedde mā€™n bmm.

(we hebben wel ā€œper ongelukā€ in mā€™n vruchtbare dagen geklust, maar toch verwacht ik niks)

Maar tot nu toe is alles uitgebleven.

Mocht er vanavond nou nog echt helemaal niks zijn, dan doe ik voor de zekerheid ff een testjeā€¦

Euhm meiden ik was net ff op hyves en volgens mij is Jade bevallenā€¦ ga even verder snufffelenā€¦

Echt waar Martje?



Dan is ze wel iets te vroeg!



Ben benieuwd!



Groetjes Chico.

Nou, kan niet missen volgens mij, haha.



Ben benieuwd naar haar verhaal!



Groetjes Chico.

Ja he, heb het toch niet verkeerd gezien ???

leuk hoor, volgens mij heet hij Jarik



Jade als we het goed hebben gezien,



GEFELICITEERD MEID

Geniet ervan en we horen het hele verhaal binnenkort wel



liefs