Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Volgens mij zien we het heel goed hoor :wink:



Zijn naam had ik niet gezien.



In ieder geval als het klopt



Gefeliciteerd!!! en geniet ervan.



Groetjes Chico.

Huh… Even zoeken… Iig gefeliciteerd Jade!!!



Hmmm… Ben ik nou zo scheel?? Waar staat dat dan??



Hmm… was haar man/ vriend niet net weg voor een week??

Denk dat het niet zo is…

De foto’s stonden er van de week nog niet, maar we zien net dat ze in 2006 gepost zijn…



Sorry Jade als we verkeerde info hier geplaatst hebben… :oops:

Hai hai



Waar zoeken jullie dan??? :think:



Ik zie dat je jarig bent geweest Krystle, GEFELICITEEEEERD

Ik heb het een beetje druk de laatste tijd, weinig tijd om online te zijn, hubbie is woensdag 30 geworden :dance: …hihi, ik heb hem lekker geplaagd,oud hoor :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Vanavond op mn 2 nichtjes en neefje passen, leuk hoor en ze zijn helemaal wild van Sophie. Mn ene nichtje ga ik vanmiddag uit school halen, ze wil Sophie graag showen aan haar vriendinnetjes :lol:



@Kippie, ben je al ongi??

@Denise, wat leuk zeg dat Boaz al lekker aan zn hapjes is begonnen en wat fijn dat het zo goed gaat. Ik zal het de volgende keer eens vragen op het cb. Het lijkt me namelijk wel erg leuk om het met 4 maanden te gaan proberen.



Liefs Lotje

Nou m’n ongi wil nog niet echt heel erg doorzetten, maar ik hou het er maar wel op.

Ik verlies af en toe wat druppeltjes bloed…denk dat het gewoon een beetje in de war is door de cryo :wall:



Lotje, nog gefeli met je hubbie!!!



Krystle, jij ook nog gefeli!!!

Jade gefeliciteerd met je verjaardag!!

Geniet er maar lekker van



Enne nogmaals sorry dat ik dacht dat je al bevallen was, dikke kus :-*

Jade GEFELICITEEEERD!!

Kippie balen adt het niet echt door wil zetten… dan heb je dat maar weer gehad…



Lotje ook nog gefeliciteerd met je hubbie

Enne 30 is helemaal niet oud hoor… (ben het zelf vorige week geworden,hihi)



Kus

Hiihihihihihihihihi :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Hai meiden,



had een enorme dip, maar toen ik mijn mail checkte zag ik dat jullie allemaal denken dat ik ben bevallen!!!

HiHIHIHIHI, ik heb de foto’s al weggestopt in hyves, ik kan me de verwarring voorstellen!



Ik weet dat ik nog even moet wachten, maar mag ik voor deze ene keer… stik ik doe het gewoon…



BIB :mrgreen:



Tot snel

Gelukkig kan je er om lachen !

Enne hebben we je wel weer een beetje uit je dip gekregen op deze manier :wink:



:-*

Al ben ik dan wel neiuwsgierig wie dat mooie mannetje is…

@ Jade gefeliciteerd met jouw verjaardag! Maarre hoe kwam het dan iedereen in de war was? Zit jij ook op hyves dan? Dan mag je mij ook wel toevoegen( Denise Compas-Calot niet te missen :wink: )

@ Kippie: bah wat vervelend dat het zo gaat met jouw ongi :evil:

@ Lotje: gefeliciteerd met hubbie!



kuzzz

Jade gefeli!!!



Het zet nog steeds niet door :frowning:

En we gaan met m’n schoonouders nou net lekker een weekendje naar een hotel!!!

Maar goed, ik ga bepakt en bezakt met maandverband :mrgreen:

Hahahaha wat een verwarring!



Jade, nog even geduld hihihihi



Meiden of hubbies die jarig zijn geweest van harte gefeliciteerd!!



Ik kom van de week wat uitgebreider reageren!



Liefs,

Hoop

hai hai!



@Kippie, heb je een leuk weekend gehad??

@Jade, hahahaha :lol: , die BIB-melding!!!

Geniet nog maar effies van je buik meid, het is straks ineens gek hoor als hij weer weg is…maar dan begint het echte genieten :inlove:



We zijn gisteren voor het eerst met Sophie naar het strand geweest, echt geweldig :inlove:

We hebben zaterdag een draagzak gekocht van Baby-bjorn, zodat we lekker konden gaan wandelen in de duinen en op het strand bij Rockanje.

Ze vond het allemaal wel best bij haar pappie op zijn buik :lol:

We hebben ook wel hele mooie foto’s gemaakt, ik zal ze binnenkort wel even showen!



Liefs Lotje

Oja, vandaag is officieel de eerste dag dat mijn zw-verlof is afgelopen, gek hoor, gelukkig heb ik nog even vrij!! :dance:

Lotje geniet idd nog maar ff lekker van het feit dat je nog niet hoeft te werken… ik had achteraf ook nog mn vakantie dagen er achter aan moeten plakken, maar ja, dat is achteraf he :wink:



En die foto’s mag je inderdaad binnenkort wel ff showen, ben wel benieuwd hoor!!



Ik ga ff naar de wasmachine, die is net klaar, kan ik het nog even ophangen voordat ik zo moet gaan werken



Liefs

Werkze Martje voor straks, heb je je draai wel weer een beetje gevonden in je werk?

Ik heb trouwens al een paar leuke foto’s op het showforum gezet, maar die van het strand moeten nog even van mijn camera worden gehaald.



@Engeltje, hoe is het met jou (ik zag dat je net online was)???



Liefs Lotje

dank je wel lotje…

Ik heb mn draai nog altijd niet terug gevonden op het werk

Het is heel erg raar, heb het er altijd reuze naar mn zin gehad, maar sinds ik terug ben van mn verlof is alles anders… heb geen vaste werkplek, geen vaste taken, allemaal tegen de afspraken in… Kijk het nog wel f f aan hoor, mss ligt het wel aan mij, heb ik nog teveel last van mn hormonen ofzo… :wink:



Ga zo ff neuzen op het showforum dan



Kus

Heb de foto’s gezien hoor Lotje

Heel erg leuk, vooral die met dr armpjes naast dr hoofdje… schitterend!!



En zag er oko leuke foto’s van Hieke!!! Hoe gaat het sis???



Liefs

He, vervelend van je werk… :frowning: maar je moet het inderdaad denk ik nog even de tijd geven, het is ook nogal een verandering, ineens parttime en een kleintje thuis. Maar ze moeten zich natuurlijk wel aan de afspraken houden :naughty:

Soms heb ik ook het idee dat je in sommige bedrijven ineens een stuk minder interressant bent en meetelt als parttimer…

Ben benieuwd hoe dat straks bij mij zal gaan.

De prioriteiten zullen denk ik ook enorm verschuiven, werk is ineens een stuk minder belangrijk denk ik :silenced:



Liefs Lotje