Hoi Martje klinkt leuk hoor!
Is het echt thuiswerk of werk wat je vanuit huis kan doen?
Groetjes Chico.
Werk wat ik vanuit huis kan gaan doen en soms bij mensen langs moet, maar kan het zelf helemaal indelen…
aaa ik ben weer tante, vanmorgen is mn broer vader geworden van een zoon! Daan heet hij en het is een lieffie om te zien. HIj is met de pomp geboren en heeft aan een handje twee duimpjes… maa rdat gaan ze nog verhelpen… ik ga denk vanavond weer ff neuzen in het zkh hoor
Liefs
Martje, gefeli!!! Leuk dat je weer tante bent geworden!
Wel bijzonder…2 duimpjes aan één handje…
En wat spannend dat thuiswerken zeg, ik hoop dat het wat wordt!
Martje, gefeliciteerd met je neefje!!! Heb je hem al gezien inmiddels???
En succes met het “baantje” je klinkt erg enthousiast, leuk!!!
Kippie, hoe gaat het met jou?
Hier alles prima!!! Genoten van een heerlijk weekend met heeel veel zon! (net als iedereen). Ben wezen shoppen en heb een super gaaf badpak gekocht! Durf alleen niet te zeggen wat ik ervoor betaald heb (€ 150,–) :oops: :oops: :oops: maar hij is zooooooo gaaf!!!
Verder nog een witte linnen broek, met een rose/zwart hemdje en een rose vestje met korte moutjes!!! Helemaal geslaagd dus!!!
Liefs,
Hoop
Hoi Hoi
Ben net weer naar het CB geweest, Robin weegt 6105 gram!! Hij doet het heel erg goed en ze zijn helemaal weg van hem bij het bureau. Hij gaf nog ff een showtje weg door te brabbelen enz, heerlijk!! De prikjes gingen ook weer goed ,hij gaf bij de eerste geen kick en bij de tweede en beetje, toen de naald eruit was, was het alweer over… Hij ligt nu heerlijk te slapen in de wagen. Hij heeft zich vanmorgen trouwens voor het eerst op z’n zij gedraaid, helemaal alleen, was ff trots
Liefs
Wauw Martje, wat goed!! Grote knul al hihihi :inlove:
Zo ik heb eindelijk de lijstjes weer bijgewerkt op de eerste pagina!!!
Hai hai!
Wat een lekker weertje he!
@Chico, wat leuk dat Arrie zo nieuwsgierig is! Hahaha :lol: ik zal je in gedachten houden voor mn konijn
Morgen zal hub het nog effies vragen voor je bij de dierenarts
@Denise, wat is Boaz een heerlijk ventje zeg! Die babygym heeft Sophie trouwens ook, is ze helemaal wild van!
@Martje, wat fijn dat alles stabiel is gebleven met Robins hartje, gelukkig maar!! :dance: gefeliciteerd met je neefje, wat bijzonder zeg, 2 duimpjes, ze stonden denk ik wel even gek te kijken, of hebben ze het op de echo kunnen tellen!!! klinkt goed joh, dat thuiswerken, wie weet meid…als het wat wordt…kun je misschien van je ander baan af… :silenced: Wat is het voor iets (of wil je daar nog even niets over zeggen).
@Kippie, ben je nu een gebraden kippie…?? (sorry flauw, flauw) Afgezien van dat bloedverlies, heb je nog ergens last van gehad, of voel je je verder helemaal oke?
@Hoop, tjeeeeee 150 euries :shock:, dat moet wel een hele mooie zijn zeg! Enneh, mooi bijgewerkt weer.
Jade en Lisette, hoe is het met jullie?
De meeting was errug leuk zeg, al die beebjes bijelkaar!
En ik heb Sisil en Smiley nu ook live gezien, leuk hoor!
Ik heb goed nieuws, vandaag kreeg ik een mail van mijn leidinggevende dat mijn toeslag (GELUKKIG) weer in ere wordt hersteld, gaaf he !! :dance: :dance: :dance: :dance:
Liefs Lotje
Ik vind hem heeel mooi en vele met mij.
Hieronder even een fotootje!
wauw, nou hij is inderdaad wel heel mooi (ik zou zoiets nooit aan kunnen, maar hij staat jou erg goed!)
Ik heb net even lekker gezwommen en nu moet ik aan het werk, tot een uur of 3 (engelse tijd), want dan gaan we naar het ziekenhuis voor de echo! Zenuwen! Heb er wel zin in hoor, maar een klein stukje van me is toch bang voor slecht nieuws, maar ja, gewoon maar even afwachten, vanmiddag weten we het
Groetjes!
@ Martje: gefeliciteerd met jouw neefje Daan! Verder alles goed met hem naast zijn 2 duimpjes? Goed van Robin dat hij zich op zijn zij draait en hij groeit goed! Ben benieuwd of het wat wordt met thuiswerken.
@ Hoop: gaaaaaaaaaaaaaaf zeg die badpak! Je hebt er het perfecte figuur voor :thumbup: ( hoef ik niet te dragen met die flubberbuik :silenced: )
@ Lotje: :dance: wat fijn dat je de toeslag weer krijgt!
@ Kippie: hoe is het nu met het bloedverlies?
@ Engeltje: heel veel succes en plezier vandaag met de echo! We willen uiteraard de foto zien :mrgreen:
Hier alles goed, Boaz vond de 2e keer zwemmen erg leuk. Koppie onder vond hij zelfs leuk Als ik hem op zijn buik leg probeert hij vooruit te komen door zijn beentjes onder zijn kont te doen en dan vooruit te komen, gek kind :lol: Dan wordt hij toch kwaad als het niet lukt :mrgreen: Nee Boaz :naughty: het is nog veels te vroeg om te kruipen. Het gaat al zo hard, hij moet nog even baby blijven hoor
Ik ben maandag voor het eerste weer wezen harlopen, wat viel dat tegen na een jaar zeg! Maarre, ik ga vanavond weer een poging doen, die laatste 3 kilo willen er maar niet af :evil:
kuzzz
Hoi,
Zo Hoop, mooi badpak zeg, staat je goed ook.
@Denise, fanatiek hoor hardlopen.
Fijn dat Boaz het zwemmen nu wel leuk vond.
Vond je het kopje onder gaan niet eng?
@Lotje, gelukkig is het weer goed opgelost met je werk.
@Martje, gefeliciteerd hoor met je neefje :dance:
En wat is Robin goed gegroeit zeg!
@Engeltje, hoe gaat het?
Jorrit heeft een hard wit puntje op zijn tandvlees onder, hij is duidelijk zichtbaar. Ernaast zit nog een kleinere.
Hij kwijlt echt heel veel en zit hele dagen op zijn vingers te sabbelen.
Ook heeft hij nu een paar keer dunnere ontlasting gehad.
Zijn wangetjes hebben ook een mooie rode kleur, haha.
We denken toch dat het een beginnned tandje is ( mijn schoonzus en zwager dachten het ook al ).
Wat denken jullie, zo aan de symptomen te horen?
Groetjes Chico.
:inlove: :inlove:
datum is nu 14 november, wat betekent dat ik vandaag dus precies 12 weken ben :)
Ik klets later even bij
Wauw Engeltje! :inlove:
Gefeliciteerd dan meteen met je eerste mijlpaaltje!!!
Chico, het klinkt inderdaad of er een tandje aan zit te komen!!
Wat leuk :inlove:
gefeliciteerd Engeltje! Dat wordt vast een prachtig kindje!
@ Chico: jazeker dat zijn echt de tandjes die aan het doorkomen zijn! is hij verder niet huilerig ofzo? Hij is wel erg vlot hoor met tandjes :shock: maar wel een guitig gezicht :inlove: Milou had pas met 10 maanden een tandje dus ik ga ervan uit dat Boaz ook niet de vlotste is w.b. tanden :mrgreen:
kuzzzz
Mooie foto hoor engeltje!
@Denise en Hoop, hij kan ineens van lachen ( hij is altijd wel vrolijk ), naar even klagerig huilen en dan weer lachen.
Dat doet hij inderdaad normaal niet.
Hij is zeker vlot dan zeg, haha.
Maar misschien groeit hij niet verder voorlopig.
Groetjes Chico.
Ow ik vind dat altijd zo schattig zo’n kleintje met een tandje! hihihi :inlove: Wel altijd zielig als ze er veel last van hebben!!!
Denise, 10 maanden is wel laat inderdaad, maar dit wil toch niet zeggen dat Boaz ook zo laat pas is?!
Hier gaat alles prima, we zijn weer aan het aftellen en hopen eigenlijk stiekem dat we naar de gyn mogen voor een echo ipv een behandeling! Maar we gaan ervan uit dat dat er niet in zit. Gelukkig heb ik me erbij neer kunnen leggen.
Ik had liever gehad dat ze tijdens de eerste onderzoeken iets hadden gevonden zodat ze gerichter kunnen behandelen. Nu blijkt er niets aan de hand te zijn, maar wil het ook niet zo lukken.
Deze maand ben ik er niet echt mee bezig geweest, waarschijnlijk ook omdat ik me er dus bij neergelegd heb! Het komt goed! En volgend jaar mag ik hier mijn beebje showen! Ik weet het gewoon zeker!!
Liefs,
Hoop
@ Hoop: ik weet het ook zeker dat je volgend jaar jouw beeb kan showen aan ons :**:
kuzzz