Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Hallo Hoop!!

Ik had vanmorgen tijdens het kolven op het werk al even gespiekt (was toch wel heel nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

En ik zat met kippevel achter de computer!!!

Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :

En Kippie: We duimen met zijn allen dat het de volgende ronde bij jou raak is!!!

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Liefs Pinot

Meiden allemaal ontzettend bedankt voor jullie felicitaties!

De ouders en de zussen zijn al op de hoogte! Voor de rest houden we het nog even stil!

We hebben zelfs al cadeautjes gehad!!

Het moet nog steeds doordringen hoor!

Kippie, ik hoop dat jullie ook snel een positief resultaat mogen hebben! Ik blijf aan je denken! :hug: :-*

Liefs,

Hoop

jeeeeej!!!

was eigenlijk niet van plan forum te lezen (ben net terug van vakantie en we gaan zo de computer inpakken voor de vakantie :(:frowning: ), laat staan even te reageren, maar toen ik het goede nieuws zag hier, kon ik het toch echt niet laten om even te reageren :D:D:D

Hoop, gefeliciteerd! Echt super!!! Ben echt heel blij voor je. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zal hebben (net zo kwaalloos als ik tot nu toe, als je daar tenminste niet onzeker van wordt, want dat is ook weer niets haha).

Morgen dus verhuizen en dan duurt het een tijdje tot we weer internet hebben, dus zal donderdag op mijn werk wel even proberen wat tijd vrij te maken om bij te lezen verder :slight_smile:

DOEI!

Dank je Rijntje!

Succes met verhuizen!!!

He Hoop wat een lekker gevoel he…hubbie verklaarde me voor gek toen ik zat te jubelen achter de flaptop :mrgreen: (toen wist 'ie nog niet wat er was hihihi)

Ben blij dat m’n vruchtbare dagen nog niet zijn aangebroken, lig plat met de griep :frowning:

Het begon eerst donderdag met keelpijn, en vrijdag, zaterdag en gisteren echt gaar liggen wezen, en nou begint het geintje weer overnieuw want nu ben ik dus snippieverkouden grrrrrr :x

Ook ben hier niet vaak meer te vinden maar toen ik dit las.

Hoop, Gefeliciteerd!

Dat jullie wens toch nog mag uitkomen. Geniet er maar van hoor meis.

Groetjes Karika

Dank je wel!!!

14 augustus heb ik een afspraak voor de 1e echo!!!

Hoop, hoe voel je je?

Ik heb vorige week onofficieel de uitslag van de scan gekregen.

Daarin stond, geen nieuwe hernia, maar wel een uitpuiling van de tussenwervelschijf wat de zenuw aanraakt. Op de wervel erboven zat ook een uitpuiling en die is toegenomen ten opzichte van 2005.

Tevens zit er meer reactie rond de tussenwervelruimte en er is licht vochtverlies uit beide wervels ( dit wist ik al ).

Nu heb ik eindelijk de arts gesproken vandaag, en het enige wat hij zei was dat er geen nieuwe hernia zit.

Ik heb gelijk gezegd dat ik wel pijn heb enz, waarop hij me terug verwees naar de huisarts die me dan weer door moet verwijzen naar de pijnpoli voor eventueel een injectie ( ik vermoed om de zenuw te verdoven ). Met ander woorden het wordt weer lekker afgeschoven en ik kan weer van hot naar her.

Ik heb gelijk nog een keer een kopie van het verslag van de scan gevraagd ( nu had ik hem via de fysio, die mij ook stiekem de uitslag al gegeven had, maar dat kon ik niet zeggen natuurlijk ), omdat hij niks maar dan ook niks zei over de uitpuilingen ( hernia’s beginnen met uitpuilingen :evil: ).

Ben ik nou gek of is de wereld gek geworden.

Dit geintje had ik in 2003 ook zo, toen was er hetzelfde verhaal, en toen heeft deze arts me eindelijk geholpen in 2005 ( toen was de hernia al megagroot geworden ), nu laat die zelfde arts me voor mijn gevoel gewoon barsten.

Ik heb er zo de balen van :cry:

Groetjes Chico.

Chico jeetje zeg, wat balen! Kun je niet ergens naar toe voor een second opinion??? Zeker omdat je het al eens hebt gehad!!!

Hier gaat alles goed! 14 augustus heb ik mijn eerste echo!! Kijk er al echt naar uit! Ik ben dan ongeveer 8 weken!!! Verder nog niet echt last van kwaaltjes, moet alleen wel op tijd eten anders voel ik me erg slap!

Liefs,

Hoop

Chico wat een verhaal zeg… .dat meen je niet

Moet je weer terug naar de HA…

ben je lekker met opgeschoten maar niet heus

Hoop fijn dat je je goed voeld, enne optijd eten is het ergste niet :wink:

Leuk dat je de datum van je eerste echo weet!! Leuk leuk leuk

Ik WIST het!!! Ik ben zoooo blij voor je Hoop!!1 Van harte meis!!! (hey had degene die voor jou gependeld ad dat niet voorspeld???)

Geniet ervan meis, het is je gegunt!!!

Hier verder alles goed, zal morgen of int weekend wat meer schrijven… Zit nu op mijn werk…

liefs

Hey Krystle, er was idd gependeld dat ik vlak voor de zomer zwanger zou zijn! Het is al wel een maandje zomer, maar ik vind het prima!!!

Liefs,

Hoop

ehhh… Hoop… je laatste menstruatie WAS een maand geleden (5 wkn zwanger–>maand) dus t klopt… Ach maakt het ook uit…

Tis je echt zo gegunt meis!!!

WAUW, HOOP, GEFELICITEEEEEEERD!!!

EINDELIJK MEIS!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Geweldig joh!

Wat zal je hebben staan shaken toen je je testje zag, dringt het al een beetje tot jullie door???

Liefs Lotje

@Krystle wrote:

ehhh… Hoop… je laatste menstruatie WAS een maand geleden (5 wkn zwanger–>maand) dus t klopt… Ach maakt het ook uit…

Tis je echt zo gegunt meis!!!

In dat opzicht klopt het helemaal :mrgreen:

Lotje, dankje wel, het is moeilijk te bevatten nog, maar het begint door te dringen! Hoe is het met jullie???

Liefs,

Hoop

Hi meiden!

Daar ben ik dan weer een keer.

Ik kom er echt heel vaak niet toe om achter de pc te kruipen en steeds opnieuw neem ik het me weer voor…

Ik ben sinds vorige week dinsdag weer aan het werk en ik vind het echt vreeeeeeeeeselijk! Het wegbrengen van Sophie valt gelukkig wel mee, ze heeft het best naar haar zin, maar dat werk…

Ik had echt helemaal niet de tijd om me even een beetje in te lezen en een beetje rustig erin te komen. Gelijk eindverantwoordelijk van nogal complexe clienten waar vanalles mee was. Donderdag op vrijdag nact had ik nauwelijks geslapen en alleen maar geroepen dat ik vrijdag ontslag ging nemen :silenced: Maargoed, het gaat vast wel wennen :shifty: , afgelopen dinsdag fing het al iets beter…

Met Sophie is alles oke, ze weegt alweer 7 kilo en is 67 cm klein. Een lekker vrolijk meissie. We zijn sinds vorige week aan het babyzwemmen, geweldig joh!

Ik heb vluchtig eea gelezen, dus kan niet echt op iedereen reageren denk ik…

@Chico, wat irritant zeg die arts, bah, die onduidelijkheid, je hebt al genoeg ellende gehad met je rug! :twisted: Ik ga je snel mailen…

@Denise, lekker zeg dat Milou haar zwemdiploma heeft gehald, wat stazt ze lekker trots op de foto!

@Kippie, meid, wat balen dat het weer niet zo mocht zijn afgelopen maand :frowning: :frowning: , ik ga heel hard voor je duimen :pray: :pray: :pray: dat ook jij volgende maand goed nieuws hebt.

@Martje, wat lief Robin in die tummytub!!!

Hub is zaterdag trouwens van de trap gegeleden met Sophie, we zijn enorm geschokken joh, Sophie had niets, maar Hubs teen (naast de grote teen) stond recht omhoog :shock: Hij is dus maar even midden in de nacht (het gebeurde 24.00u) met mijn zus en zwager naar het zh geweest waar het gezet is (AUW!!) Hij zit dus gezelli naast me te werken, want hij kan nog geen auto rijden.

Liefs Lotje

Fijn te lezen dat het goed gaat met jou en Sophie!!!

Sterkte voor je mannetje, lijkt me erg pijnlijk!

Liefs,

Hoop

He Chico, wat een @&#^$^#%@ die arts zeg.

Wat Hoop al zegt, misschien dat je een second opinion kan krijgen?

Hoop, 14 augustus…voor je het weet is het zover!!! Spannend!

Hai Lotje, leuk wat van je te horen!

Lekker dat Sophie zo’n vrolijk meissie is :inlove:

En een :hug: voor je hubbie, getsie…dat was wel ff schrikken zeg!

Hoop, kun jij je nog herinneren wie van het forum voor je voorspeld had?

Ze hadden voor mij voorspeld deze zomer zwanger :shifty: :mrgreen:

Als het dezelfde was, dan ben ik heel benieuwd :pray:

Hier gaat het weer beter, nog een beetje last van een snotkop, maar niet meer zo gaar en wiebelig als een paar dagen geleden.

We hebben gisteravond maar even gebruik gemaakt van het feit dat ik me weer wat beter voel :mrgreen: dus het klusseizoen is weer geopend, en de jacht op het ei is weer begonnen! :wink:

@kippie wrote:

Hoop, kun jij je nog herinneren wie van het forum voor je voorspeld had?

Ze hadden voor mij voorspeld deze zomer zwanger

Als het dezelfde was, dan ben ik heel benieuwd

Tallie heeft het voor mij voorspeld! Ik hoop dat het voor jou ook uitkomt!! :pray: :pray: :pray:

Liefs,
Hoop

Oeh oeh oeh bij mij was het ook Tallie :mrgreen: