Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Niks ego! Niet meer dan logisch dat je dat denkt!!!

Mag je best wel eens hardop zeggen hoor meis

Nog steeds helemaal niets en stiekem begin ik hele goede hoop te krijgen! :wall:

Ik moet tot zondag wachten met testen (van mezelf hoor) maar het wordt wel moeilijk!

Liefs,

Hoop

Martje, nou heeeeel af en toe pauze dan hoor :mrgreen:

Sterre, gelukkig gaat het weer beter met je meisje!

Denise, had je al gefeliciteerd in het showforum maar…

GEFELICITEERD!!!

Echt knap van haar :thumbup:

Hoop :pray: :pray: :pray:

En zoals Martje al zegt, niks ego…is toch logisch.

(tell me about it hihihi)

Blijf voor je duimen hoor :thumbup: :thumbup:

Hier zijn de :evil: :evil: weer weg, dus we gaan weer op voor een nieuwe ronde! :mrgreen:

En nog een beetje goed nieuws…ons huis is (onder voorbehoud) verkocht!!! :dance:

@Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: en voel je je anders dan anders,zeg maar?

@ Kippie: super kun jullie weer fijn klussen :wink: en super dat jullie huis onder voorbehoud is verkocht, wanneer is het definitief?

kuzzz

Duim nog rustig even door! Wie weet helpt het deze keer echt!

Nu nog steeds niets te zien namelijk!!!

Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan!

Denise, ik voel wel wat dingen anders dan anders, maar door die kijkoperatie weet ik niet wat ik kan verwachten!

Liefs,

Hoop

Spannend Hoop!!!

Ik ga morgenochtend gelijk kijken!

Groetjes Chico.

hoe laat ga je de test doen??? Ik ben echt superzenuwachtig voor jullie :oops: :shifty: Oh, ik hoop :pray: het zo, het moet gewoon :evil:

kuzzz

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Al redelijk vroeg! We moeten mijn ouders rond 09.00 uur al ophalen dus het is voor die tijd!!!

Tot nu toe dus nog steeds niets!

Heb wel af en toe een kramp waarbij ik denk, nu is het zover en dan toch weer een helemaal schone tampon!!!

Ik begin steeds meer te denken dat ik eindelijk zwanger ben, maar toch twijfel ik nog heeeel erg hoor!

We wachten af en hopelijk heb ik morgen duidelijkheid!

Liefs,

Hoop!!!

Oehhhhhhhhhhhh spannend!

Ik kom morgenochtend na het geven van de 1e fles gelijk even hier neuzen…

Kusssssssssssss

Robin net weer eens in de tummy gedaan.

We zijn gestopt met balneum en ineens is zijn exceem ook weg!! Na een rondje internet kwamen we er dus achter dat er pinda en noot extracten in Balneum badolie zit en daar heeft ie dus al die tijd zo heftig opgereageerd. .En dat word je dan aangeraden door de huisarts en het CB!!!Pinda en noten zijn de meest voorkomende allergie veroorzakers !!! We gebruiken nu dermocare (de nijntje lijn) en hij doet het gewoon goed!!! Dus vandaag eindelijk weer eens een echt schuimbadje voor Robin!!! De boef vond het heerlijk!!!

@ Martje: met het huidje van Boaz gaat het juist heel erg goed sinds we Balneum gebruiken :think: Van Zwitsal kreeg hij eczeem en dat hebben we gelijk het huis uitgebannen. Je moet ook maar net weten dat er pinda en noten extracten inzitten. En Robin reageert daar juist dan heftig op. Maar fijn dat hij wel goed reageert op Dermocare :thumbup: En wat een leuke foto!

@ Hoop: wel gelijk morgenochtend laten weten wat de uitslag is he?! Ik ga morgen heerlijk uitslapen maar zodra ik wakker ben, ga ik gelijk kijken :pray: :pray:

Ik ga naar een verjaardag, lekker taart en hapjes eten :drool:

Goedemorgen!

Het testje is gedaan (om half 6 vanmorgen al, na een uur wakker liggen)!

Maar het was het waard!!!

IK BEN ZWANGER!!!

Ik geloof het nog niet helemaal, maar de test gaf echt duidelijk ZWANGER aan!!!

Ik ben zo blij!!! :dance:

Liefs,

Hoop

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh meid ik ben zo blij voor je!!! Ik zit helemaal te shaken hier!!! SUPER!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEPIEDEPOEPIE, HOOP IS ZWANGER!!! GEWELDIG FANTASTISCH!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Oh lieve HOOP dit is echt fantastisch nieuws!!!

Heel erg gaaf

Super de super

Hele dikke kus!!!

Liefs

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Van harte gefeliciteerd, meid! Ik werd net wakker en heb hubbie achter de pc vandaan gebonjourd. Ik moest het weten en jaaaaaaaaaaaaaaaaa het is gewoon eindelijk raak. Toch nog spontaan en vlak voor de zomer, toch :wink:

Wat zul je je gelukkig voelen zeg! En hubbie hoe reageerde hij? En je zult het vast al aan je ouders verteld hebben?

Ik ben echt blij :mrgreen:

kuzzz

Ben jullie hier uit het oog verloren (helaas, door de drukte…), maar Sis wees me op het goede nieuws van Hoop.

Hoop, ik heb het bij de november 2005 stoppers al gezegd, maar hier nogmaals: GEFELICITEERD!!! Ik ben zooooooooooo blij voor je, wat is dít gaaf zeg!!!

Andere meiden, ik zal eens mijn best doen om hier bij te lezen, ben best benieuwd hoe het met iedereen is…

Hoop en man!!! super :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd met dit super goede nieuws!!!

Geniet er lekker van.

Groetjes Chico.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Hoop!! GEFELICITEERD!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Het is je zo gegund meis, geniet ervan!!! :-*

Hallo iedereen,

Fantastiche hoop!! ik krijg gewoon kieke vel van jouw nieuws. Ik ben echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooo blij voor jou. Meisje geniet er van en alles komt goed. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

vele kusje en dikke knuffels