Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Kippie, balen meis… Ik zat ook te denken aan een vroege miskraam… :hug:

@Kippie: :hug:

Hoop hoe is het met jou?? Bijna NOD toch?

:-*

@Kippie, nog een extra :hug:

Jorrit zijn tandje is zichtbaar :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik hoorde al tikken op zijn beker ( ik laat hem af en toe uit een beker “drinken” ), en het voelde heel scherp van het weekend.

Het is alleen zo lastig kijken, tenzij hij huilt, haha.

Dus vandaag tijdens het huilen even gekeken ( ik, mijn oma en mijn broer, en mijn man, in deze volgorde :mrgreen: ) en ja hoor, een tandje :inlove:

Hij heeft er weinig last van gehad ( hij was ook al even bezig, haha ).

Jorrit wordt groot :inlove: :inlove: :inlove:

Groetjes Chico.

Die duivels zitten me in ieder geval goed dwars na zoiets :naughty:

Griebels… 't lijkt wel een ritueel slachtfeest in m’n buikie!

Maar goed, we krijgen nog meer kansen…we kunnen weer een maandje klussen :mrgreen:

Inderdaad Hoop, hoe gaat 'ie?

Chico, Jorrit wordt een een grote knul!!! :thumbup:

Kippie, wat ontzettend jammer weer! Ik had zo’n goede hoop voor jullie!

Ik zal het lijstje snel aanpassen!

Hier gaat het op zich prima, het wachten duurt altijd lang! En de dingen die ik voel kunnen naar mijn idee ook nog van de operatie komen. Zoals het moe voelen en net als vannacht wakker worden met buikpijn en de gedachte dat als ik naar de wc zou gaan in geconfronteerd zou worden met een vervroegde menstruatie, maar gelukkig nog niets te zien!

We wachten geduldig nog een paar dagen af!

Voor allemaal :-*

Liefs,

Hoop

Kippie en Hoop leef met jullie mee en blijf gewoon door duimen tot het niet meer nodig is, en hopelijk is dat zeer snel!!

Chico wat leuk dat Jorrit al een tandje heeft… Het is hier ook al een tijdje aan het broeien, maar dat laatste zetje om echt door tekomen… hihi

Heb het lijstje weer aangepast!

Hier nog steeds buikpijn, lijken wel of mijn darmen in de knoop zitten :?

Ooooh wat ben ik blij als ik donderdagmiddag vakantie krijg! Ben er zo aan toe! Moe moe en nog eens moe. Ze zeggen dat het nog van die narcose kan komen! (Kan een jaar nawerken heb ik me laten vertellen).

Liefs,

Hoop

@Hoop wrote:

Ooooh wat ben ik blij als ik donderdagmiddag vakantie krijg! Ben er zo aan toe! Moe moe en nog eens moe. Ze zeggen dat het nog van die narcose kan komen! (Kan een jaar nawerken heb ik me laten vertellen).

Klopt. Hoewel na een maand of 3 het ergste er wel af is. Ben narcose expert. 8x tussen okt 2003 en feb 2007. :shifty: En moe… ooooohhh breek me de b*k niet open. :zzz:

Fijne vakantie alvast! :dance:

Hey, Hoe is het met iedereen?

Kippie, ik denk dat idd iedereen wat gelijk heeft dat je ws een vroege miskraam hebt gehad. zeker omdat je zo veel last hebt. ik blijf :thumbup: voor de volgende keer.

De laatste dagen is het hier super druk geweest. Ons Yelina is ziek geweest en ik moest gisteren terug voor de eerste keer gaan werken. Dat vond ik echt niet fijn want tegen dat ik thuis kwam was ons popje in diepe slaap en dan is ze pas tegen een uur of twaalf wakker geworden voor haar papje. :?

En als ik de voorbije dagen even wat vrije tijd had heb ik voor mijn popje een site gemaakt. Is echt wel leuk, hij is nog niet volledig af maar het eind resultaat gaat wel mooi zijn.

Ik ga eens van mijn dochtertje genieten nu ik vandaag thuis ben.

groetjes,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

sterre

Sis, dank je wel!

Sterre, is je meisje nu wel weer beter???

Heel veel plezier vandaag en geniet van je dochter :mrgreen: :inlove: !

Hier is het weer superspannend…

Nog steeds krampen in mijn buik en gevoelig borsten! Pfff wachten duurt zo lang en ikkrijg meteen weer valse hoop! :?

Liefs,

Hoop

Zo daar ben ik ook weer even…

Hoop, wat duurt dat wachten altijd lang he :wall:

Klopt inderdaad dat narcose heel lang kan doorwerken…waardeloos.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Maar…morgenmiddag heb je lekker vakantie!!!

Martje, heb je al RSI door het duimen?? :mrgreen:

Thanx Sterre!

Een :hug: voor je meissie en voor jou…

Hier nog steeds last van die verrekte :evil: :evil: en veel bruinverlies :sick:

Maar goed, dat houdt vanzelf een keer op.

Nou Kippie neem af en toe wel ff een korte pauze hoor :wink:

:-*

Hey meiden,

Bedankt meiden voor de steun. Yelina is al veel beter, ben daar blij voor want anders wilde ik helemaal niet gaan werken. Gisteren heb ik een beetje heeeeeeeeeeeeeeeel verwend met knuffels, al denk ik dat je ze daar niet in kan verwennen. :smiley:

Vandaag moest ik terug gaan werken, het gaat op het werk al wat beter. Het is toch echt heel hard aanpassen zene, maar morgen ben ik weer thuis en dan vrijdag en zaterdag werken. Gewoon ff gewoon geraken.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

sterre

Kippie, vervelend dat je zo’n last hebt deze keer, hoop dat het snel over is!

Martje, pauze houden kan niet hoor :wink: :mrgreen:

Sterre, fijn dat Yelina weer een stuk beter is! En het werken is waarschijnlijk echt een kwestie van weer gewoon worden! Succes en sterkte!

Hier gaat alles prima, heb goede hoop maar weet ook dat het helemaal de andere kant op kan slaan. Morgen NOD dus wie weet! Als ik overtijd ga wil ik zondag testen!

Liefs,

Hoop

@Hoop: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: dat je zondag een positieve test in jouw handen hebt!

@ Chico: wat lief een tandje :inlove: Boaz is nog steeds Koos tandloos :mrgreen:

@ Kippie: wat vervelend dat je nog steeds bruinverlies hebt. Hopelijk is het snel weer over :pray:

@ Sterre: gelukkig is je kleine meid weer aan de betere hand.

Hier zijn we zeer trotse ouders want Milou heeft gisteren haar zwemdiploma A gehaald :dance: :clap: :inlove:

Nog steeds niets! :pray:

Milou, gefeliciteerd met je diploma!!

Liefs,

Hoop

Hoop. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Denise wat gaaf dat ze haar A diploma heeft!! gefeliciteerd!

Hoop, spannend !!!

Hoop, ik duim voor jullie!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Denise, gefeliciteerd voor Milou! schijnt tegenwoordig niet makkelijk te zijn je zwemdiploma halen :wink:

Volgens mij duurt het niet lang voordat ook Jorrit zijn tweede tandje doorkomt!

Echt zo lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Groetjes Chico.

Dank jullie wel lieverds!

Krysle, hoe gaat ie met jullie?

Chico, zo Jorrit gaat goed met zijn tantjes!

Nog steeds niets hier :pray:

Van mij mag het wel een keer raak zijn nu (lekker ego hè?)

Liefs,

Hoop