Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Hoi meiden,

Even stoom afblazen hoor!

Ik ben vorige week door de scan geweest, in het mri centrum in Rotterdam.

De uitslag is dan met een week binnen.

Nou de uitslag is inderdaad binnen alleen de arts komt pas 23 juli terug van vakantie :evil:

Geef niet als je op vakantie gaat, maar zorg dan wel dat iemand anders je werk overneemt lijkt mij, in ieder geval de uitslagen. Of zeg dat je met vakantie bent!

Er is nu geen arts die een uitspraak wil doen.

Ik heb het mri centrum gemaild, of hun een kopie van het verslag op kunnen sturen, zodat ik in ieder geval iets weet en mijn fysio ook zodat zij in ieder geval kan behandelen. Nou naar mij sturen ze het niet op maar ze wilde het wel naar de fysio faxen :evil:

Nu maar hopen dat ze het gedaan hebben en de fysio mij morgen meer kan vertellen, anders ben ik weer 2 weken verder, en het wordt nu toch wel knap lastig :evil:

Chico.

Sterre leuke foto, mooie naam zeg!!

Leuk dat je er weer bent

Chico wat balen zeg dat je arts op vakantie is. lekker knullig van hem dat ie dat niet even heeft laten weten zeg…

Denise hoop dat de hormonen helpen meis… en hoop ook dat Boaz snel wat langer blijft slapen. Hoelaat krijgt ie zn laatste fles dan ???

Pinot ik ben welzijnscoach geworden. Doe dit dus naast mn huidige baan. Ik doe analyse’s met mensen over hun eetgewoontes, beweging en lichaam. Is erg leuk en heb diverse trainingen gedaan. over een tijdje weer eentje… wie weet kan ik er wel mn enige echteb aan van maken, zal wel fijn zijn gezien het gezeur en gez**k op mn werk. haha

Kusss

Sterre, ik heb zo genoeg, ik zal het straks even aanpassen!

Chico, jeetje zeg wat slecht! Hoop dat je eerder meer weet hoor!

Succes!

Denise, hoe is het gegaan vandaag???

Liefs,

Hoop

Denise, wat lastig dat Boaz steeds zo vroeg wakker is…daar raak je wel flink oververmoeid van.

Ik hoop dat de hormonen werken, en dat het straks allemaal weer z’n gangetje gaat! :hug:

Gefeliciteerd met Milou, geweldig dat ze mag gaan afzwemmen!!! :dance:

He Sterre, leuk wat van je te horen!

Gefeliciteerd met Yeline, mooie naam :thumbup:

En wat een schatje is ze :inlove:

Bedankt Pinot, Hoop en ik kunnen de kaarsjes en de :pray: :pray: goed gebruiken!

Chico, wat is dat voor ballentent!!! Zo ga je toch niet met mensen om… :naughty:

Nou maar hopen dat je wat van de fysio hoort.

Martje, zou zeker leuk zijn als je je echte baan ervan kunt maken!

Hier nog steeds geen verandering…inmiddels 4 daagjes overtijd.

We wachten gewoon rustig af :shifty:

Kippie ga je morgen of vrijdag weer testen…

duim nog steeds voor je

En voor Hoop ook natuurlijk!!

Vrijdag…weet alleen nog niet s’morgens of s’avonds…

Ligt eraan hoe lang we ons kunnen beheersen.

Het lijkt wel of ik elke dag wel weer een symptoom bij krijg.

Dus ik hoop maar dat m’n lijf me niet gewoon weer in de zeik neemt, anders sta ik ook zo voor schut grmbl :x

Chico: Ik snap dat de stoom uit je oren komt :evil: Das ook nog wel erg lang wachten…

Martje: Klinkt leuk zeg. Hopelijk kun je er idd steeds meer je ‘echte’ baan van maken

Kippie: spannend!!!

Vandaag een mijlpaaltje:

Zita kan min 10 seconden alleen zitten!!!

Liefs Pinot

:dance: Milou mag volgende week afzwemmen :inlove:

@ Martje: Boaz krijgt om 19.00 zijn laatste fles. De late heft hij al 2 maanden niet meer omdat hij niet wakker wilde worden en amper iets dronk van de fles. Hopelijk kan je je er werk van maken :pray: en dat gezeik achter je laten.

@ Kippie: echt vervelend dat afwachten :shifty:

@ Sterre: :think: :eh: :lol: oh ja weet weer wie je bent :wink: leuke meid heb je :thumbup:

@ Chico: wat kl*te zeg!

Vandaag had Boaz ineens weer een slaapdag :roll: denk dat hij al zijn slaap aan het inhalen is van al die vroege ochtenden. Is mama niet zo blij mee, die heeft liever dat hij s’morgens gewoon wat langer slaapt :?

Verder gaat het wel goed met hem hoor, tis een heerlijk vrolijk ventje. Zeer ondernemend en zit echt overal aan met zijn kleine tengeltjes( tja aan de staart van de kat, orrbellen van mama en de bril van Milou). Hij kan nog niet zitten ofzo maar wel als de beste rollen. Ik was gisteren in de keuken en ineens hoorde ik Boaz huilen(lag op een kleed op de grond). Ik zoeken :roll: was hij de gang ingerold en lag klem achter de deur :lol: Hij probeert de schuiven maar dan wel achteruit. Met als gevolg dat hij vaak onder de kast zit met zijn benen. Zijn haren beginnen eindelijk een beetje te groeien en hij is nog steeds Koos Tandloos :mrgreen:

ga mijn mandje in want morgen weer vroeg dag :?

kuzzz

Kippie, wat ontzettend spannend nog steeds! Ik zou in de ochtend testen (schijnt toch beter te zijn dan 's avonds). :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray:

Het wordt echt weer eens tijd voor een zwangere (of twee) :mrgreen:

Martje, zou geweldig zijn wanneer je er je echte werk van kan maken! Bevalt het nog steeds heel goed?? Ik heb al een gratis consultje gehad :stuck_out_tongue: :mrgreen: hihi een miniklantje! Wie weet kom ik nog eens bij je terug, ik ga me er eens een keertje goed in verdiepen!

Denise, wat geweldig dat ze mag gaan afzwemmen, ik wist wel dat ze het kon!! :dance:

Liefs,

Hoop

Denise wat fijn dat ze af mag zwemmen

toppertje!

Hoop ja vind het nog steeds leuk omte doen…

en je mag er altijd op terug komen :wink:

Ik zou idd ook s morgens testen !!

LIefs

Sterre, jullie staan inmiddels op het lijstje!!! :-*

Kippie, hoe gaat het vandaag? Nog nieuws??

Liefs,

Hoop

Pinot, goed van Zita! :clap:

Denise, Boaz on the move! :mrgreen: nog even en dan loop je hem overal te zoeken :shifty:

Koos Tandloos :lol:

Nou heb vanochtend maar weer een testje gedaan, maar weer negatief.

Maar ook nog steeds geen ongi of ook maar een spoor daarvan.

Begrijp er echt niks meer van :frowning:

Heb al wel de huisarts even gebeld, als ik dinsdag nog steeds niet ongi ben en negatief test, dan mag ik langskomen.

Jeetje Kippie, wat vervelend die onzekerheid!

Ik blijf voor je duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou de onzekerheid is tenminste over… :wink:

Gistermiddag had ik een beetje bruinverlies, en vannacht werd ik wakker van enorme buikpijn. Heb van 04.00 tot 05.30 op de wc gezeten.

Verlies nu ook veel bloed :sick:

Alleen snap ik echt niet wat dat vage streepje op de kruidvat test was een paar dagen geleden. Toch voelde ik me anders dan anders, voelde me gewoon echt zwanger :oops:

Heb uiteraard wel eens vaker wat gedacht, maar dit was weer een compleet nieuw gevoel.

Heb een topic gevonden waar iemand het exact zelfde streepje had als ik.

Dan weten jullie wat ik heb gezien :eh:

Het gaat om de foto van de kruidvattest helemaal onderaan pagina 2.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=34516&postdays=0&postorder=asc&start=15

Dus we gaan weer op naar de volgende ronde!

Ga toch maar weer eens ovulatietesten halen…dat temperaturen! :silenced:

En de gyn zei ook al dat ovualtietesten ook goed waren, ik hoefde van hem niet persé te temperaturen.

:cry: het wat vervelend Kippie! Misschien dat je toch een hele vroege miskraam hebt gehad :think: en dat het hcg zo laag was dat het streepje niet duidelijker was?

Een :hug: voor jou.

kuzzz

Kippie, balen zeg.

Dat streepje in het andere topic had ik ook zo.

Kan het niet zo zijn dat je misschien wel zwanger was, maar dat het niet gepakt heeft?

Dat hoor je nl vaker ( sommige vrouwen weten dan niet eens dat ze zwanger zijn geweest ). Dat zou ook het streepje kunnen verklaren en je zeer heftige menstruatie.

Groetjes Chico.

Oh meissie toch… dat is gewoon ronduit Kt…

Sterkte en ik denk idd net zoals Denis en Chico dat je ws wel zwanger was maar het vruchtje zich niet goed heeft in kunnen nestelen…

Hele dikke knuf meissie

:-

Bedankt meiden, jullie zijn schatten :-*

Hai Kippie,

Ik denk idd hetzelfde. Heb wel eens gelezen dat die Kruidvat testen best goed zijn en al snel reactie geven. Waarschijnlijk dus inderdaad een vroege miskraam.

Dikke knuff :hug:

Liefs Pinot