Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

He Lotje, wat goed om van je te horen!

Het lijkt me ook heel moeilijk om je meissie achter te moeten laten :hug:

Ik zal voor je duimen dat het werken meevalt…

Hoop, ik ga zo gelijk je weblog lezen!

Had net weer wat ongikrampen, maar dan net onder m’n navel, normaal zit het wel een stuk lager. Of het zijn gewoon m’n darmen… :think:

(volgens mij zit ik mezelf weer eens gek te maken :oops:)

Heb net je ff op je weblog gekeken, wat goed dat het nu allemaal in gang gezet gaat worden!

Ik zal voor je duimen meis :thumbup:

Dank je wel Kippie, en ik duim voor jou hoor!!!

Zullen we samen naar de maartmama’s gaan??? :mrgreen:

Dat vind ik nou een goed idee, we gaan ervoor :mrgreen:

Jaaaah!!! :pray: :pray: :pray:

Lotje wat leuk om weer eens wat van je te horen

kan me goed voorstellen dat het niet leuk is om haar naar een kdv te brengen. had het al toen ik onze kleine man naar mn eigen moeder moest brengen… het went wel een beetje hoor :wink:

Jeetje kippie logisch dt je ff in de war bent…

Ik zou idd ook ff wachten met testen tot donderdag/vrijdag

Hopelijk blijven die duiveltjes weg

Hoop dit verhaal komt me erg bekend voor, is precies zoals het bij mn broer en schoonzus ook gegaan is… en met erg goed resultaat… mn neefje daan :wink:

Zooo nog even bji de jan babbelaars lezen en dan lekker mn bedje in

Liefs

Kippie, hoe is het vandaag??? Ik blijf voor je duimen hoor!

Martje, je hoort vaak hele positieve verhalen en daar houd ik me dan ook maar aan vast!

Heel veel liefs,

Hoop

Hee meiden!

Kippie wat spannend!!! Ik duim voor je!!! :pray: :pray:

Jeetje Hoop, ook voor jou spannend allemaal!!! Ben je al aan het oefenen op sinaasappels? Op ben je “druk” met andere dingen :wink:

Hier komen ze, vangen !!! :: :: :: :: :: :: :: ::

halloooooo 8)

was er wel hoor :wink:

@ Lotje: heeeeeeeeeeeeeee leuk dat je weer even wat van je laat horen! Tja de pil is rotzooi voor je lichaam daarom slik ik die al 10 jaar niet meer. en je gaat nu dus pas weer aan het werk? zal wel even tegen vallen maar je zit erzo weer in hoor! Fijn dat het goed gaat met Sophie.

@ Kippie: wat een onzekerheid zeg :thumbdown: hoe voel je je verder?

@ Hoop: wat spannend dat je i.u.i. krijgt en ene vriendin van mij is ook via i.u.i. zwanger geraakt en heeft nu een prachtige dochter van ruim 3 maanden dus ik ga :pray: voor je en het zou zeker super zijn als het deze maand nog spontaan zou gaan.

Voor de rest een :-* kon niet verder naar beneden scrollen :eh: :mrgreen:

Hier vandaag een spannende dag zie topic huiskamer: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41761&start=15&postdays=0&postorder=asc&highlight=

verder gaat het met mij wat minder. Boaz wordt echt iedere dag wakker om 5.10 en dat is echt slopend :evil: daarnaast ben ik nu aan de hormonen sinds maandag. Dit omdat mijn menstruatie sinds de bevalling een grote puinzooi is. Na 10 dagen moet ik ermee stoppen en als het goed is krijg ik dan een hevige menstruatie :roll: en zal alles van binnen “schoon” moeten worden. Werkt dit niet dan moet ik naar de gynaecoloog.

Zo ga ff verder snuffelen.

kuzzz

hello,

hoe is het met iedereen?

ik schaam mij zo erg :oops: :oops: :oops: maar ik ben al maanden niet meer bij jullie komen kijken om twee heel simpele redenen, mijn lieftallig dochterje is ondertussen geboren en we hadden tot vandaag geen internet thuis en dan is het echt niet gemakkelijk om jullie te blijven volgen. Vooral omdta jullie ook zo goed kunnen kletsen he.

ik beloof dat ik nu echt meer mijn best ga doen nu ik kan.

dikke kusjes aan iedereen en ik blijf duimen voor onze laatste klussers

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik zal eerst eens een paar dingen gaan aanpassen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

:think: :eh: sorry maar weet even niet meer wie je bent?

kuzzz

heeey,

geen probleem had mij daarstraks even met het verkeerde profiel aangemeld, je zult me beter kennen als sterre.

maar het is ook zo lang geleden dat ik hier nog ben geweest dus ik ga jullie zeker niets verwijten.

dikke kusjes sterre

Welkom terug sterre, maar vertel eens over julile dochtertje en show eens een mooie foto van haar . We zijn natuurlijk wel ff nieuwsgierig na al die tijd :wink:

@Denise wrote:

:think: :eh: sorry maar weet even niet meer wie je bent?

kuzzz

Ik had hetzelfde, maar ik zie intussen dat het Sterre is :mrgreen:

Sterre: Hoe is het met je. En met je dochtertje??? (Foto :mrgreen: )

Denise: Ik ga zo kijken op die topic. Bij de dec mama’s had je dezefde topic gezet, maar daar is denk ik iets fout gegaan. Kan hem iig niet aanklikken.

Hoop en Kippie: Ik vind het een heeeeeel goed plan dat jullie samen naar de maart mama’s gaan!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: En ook nog maar wat kaarsjes (kan nooit kwaad, toch?) :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

En Hoop, jij wordt dus ook een mini beetje verpleegkundige :mrgreen: . Ik weet nog dat ik die eerste keren spuiten best eng vond (en ik hoefde godzijdank niet eens bij mezelf te spuiten :silenced: )

Lotje: Naar he, die eerste keren kdv. Wat dat betreft ben ik blij dat ik al weer aan de slag moest toen Zita drieenhalve maand was. Toen had ze zelf nog niet zo door dat ze erheen moest. En nu: Ze vindt het geweldig!!! Ze gaat twee ochtenden in de week en ze vindt het echt leuk. Vooral nu samen met de andere kindjes aan tafel fruit en brood kan eten (eerst een liedje zingen enz :inlove: :inlove: )

Martje: Wat voor bedrijfje ben je nou begonnen. (of heb je dat al verteld, ik kon het nl zo snel niet terugvinden)

Liefs pInot

Denise, wat naar dat Boaz zo vroeg wakker is telkens, kan me voorstellen dat je daardoor helemaal gesloopt bent!

En ik hoop dat de medicijnen helpen dat je cyclus snel weer goed is.

Ik ga zo even in de huiskamer kijken naar wat jullie voor spannende dag hebben!

Sterre, welkom terug! Hoe gaat het met je??? Leuk dat je weer wat laat horen, ben benieuwd naar jullie dochter!

Allemaal :-*

Liefs,

Hoop

Sterre als je je gegevens weer even doorgeeft zet ik je weer terug op het lijstje!!! :smiley:

hey iedereen,

Met ons is alles in orde, mijn dochtertje is ondertussen al vier maand.

alleen moet ik volgende week terug gaan werken en daar heb ik absoluut geen zin in.

ik zal eens eerst een foto laten zien he

xxxxxxxxxxxxxxx

sterre

de foto die ik heb bijgevoegd is gisteren getrokken met mijn gsm, we gingen naar zee en het foto toestel was stuk :frowning:

Mooi meisje en een hele mooie naam :inlove:

Wat een schatje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En idd een mooie naam :thumbup:

Liefs Pinot

hey,

hoop: ze is op 040307 geboren, moet je nog iets anders van gegevens hebben?

het is mes een rare foto met mijn vinger in haar mond maar haar tandjes gaan echt niet meer lang wegblijven. Als ze haar eigen vingers niet in haar mond kan steken zijn het de onze wel en maar bijten met dat tandvlees. :smiley:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

sterre