Pinot! Tuurlijk “willen wij je nog!” Leuke foto’s van Zita en fijn om te horen dat alles goed gaat!
Rijntje veel plezier in Nederland!!! En alvast succes met de verhuizing! We zien je wel weer verschijnen!!!
Liefs,
Hoop
Pinot jaaa natuurlijk vinden we het gezellig!!!
Wat is Zita al lekker groot geworden zeg!!
Rijntje hopelijk tot snel!
Liefs
Chico, wat een raar mens zeg…ze kan toch wel even bellen :think:
Pfff nog ff wachten op de uitslag…ik hoop in ieder geval dat ze er wat aan kunnen doen!
Sisil, wat is Hieke toch een schatje :inlove:
Gelukkig heeft ze niet zo heel erg veel last van de vijfde ziekte.
Ik hoop dat je minder kunt gaan werken, is wel lekker…ben je ook lekker veel bij Hieke!
Pinot, uiteraard ga je ons missen :mrgreen:
Wat gaat het goed met Zita! :thumbup:
Rijntje, veeeel plezier in Nederland…we horen je wel weer!
Nou hier wel wat ontwikkelingen, maar ik wordt er niet zekerder van…
Tot nu toe nog steeds helemaal niks, geen stipje of streepje bruinverlies of wat dan ook.
Dus hebben we er vanmiddag maar een Kruidvat testje tegenaan gegooid.
En er verscheen een heeeeeeeeel licht dun streepje…maar wel zo licht dat ik het niet op de foto kan zetten (na iets meer dan een half uur was het streepje ietsjes duidelijker maar nog steeds niet heel erg duidelijk).
Maar goed, zo wordt ik niet veel duidelijker.
Dus hubbie vond het wel een goed idee om morgenochtend met ochtendurine te testen (heb voor dan een Clear Blue).
En als dat weer zo’n licht streepje is, dan testen we over een paar dagen wel weer (als er dan nog geen :evil: :evil: zijn uiteraard).
Eén ding is zeker…ik voel me anders. Kan er geen vinger op leggen, maar ik voel me anders.
Zucht…die onzekerheid!!! grrrr :wall:
(maar normaal heb ik helemaal geen streepje of wat dan ook op de kruidvat test)
Ooooooooooooh Kippie wat spannend…
Hoop zo dat morgenochtend het steepje duidelijker te zien zal zijn
Liefs
Ooohhhh Kippie!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Ik hoop het ook…
Dat zijn een hoop :: :: :mrgreen:
Dat moet wel helpen hihi
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mn duimen draaien overuren meis!!
Dank je! :-*
Ik laat het morgen weten!
Oh Kippie!!! spannend.
Ik kan me nog herinneren dat ik ook een zeer vaag streepje had, die ik met geen mogelijkeid op de foto kreeg.
je zag hem alleen in het licht! Dus ik duim mee hoor, spannend!!! :: :: :: :: :: :: :**:
Groetjes Chico.
Kippie… Spannneeendd!!!
En Kippie ?? al getest ?
Leef met je mee meis!
Spannend!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kippie, weet je al wat???
Groetjes Chico.
Ben ook erg benieuwd chico…
moet zo werken… dan kan ik pas na 19.30 uur weer even snel online, daarna heb ik weer een afspraak voor een analyse, voor mn eigen bedrijfje… leuk!!
Sorry, kon niet eerder reageren…kan niet op KOK op m’n werk
Maar de Clear Blue test die ik vanochtend gedaan heb, was negatief…
Dus nu ben ik nog meer in de war eigenlijk…want onig ben ik nog steeds niet, zelfs geen stipje bruin of bloedverlies.
Als ik donderdag nog niet ongi ben, gooien we er maar weer een testje tegenaan!
Bedankt voor jullie inmiddels oververmoeide duimen! :-*
Jeetje Kippie, je maakt het erg spannend!
Ik ben nu op mijn werk, nog even. Vanavond kom ik verslag doen van het ziekenhuis bezoekje (of je moet even op mijn log kijken)!
Liefs,
Hoop
Hai meiden,
Durf ik me hier nog te vertonen :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ???
SORRYYYYYYY, dat ik jullie zo schandalig heb verwaarloosd, ik las dat Sisil jullie al een beetje op de hoogte had gebracht, ik heb het zo ontzettend druk gehad en ik had echt helemaal geen puf om achter de pc te gaan zitten, ik heb hem dan ook echt geloof ik bijna 2 maanden niet aangeraakt, dus ook geen mailtjes beantwoord (sorry Chico, ik ga je echt mailen meid, want ik vind het wel erg leuk om weer eens af te spreken en Jorrit live te bewonderen!!). Ik zat helemaal niet lekker in mn vel (achteraf door de pil dus) en dat gedoe met mn schoonzusje en zwager er dan nog eens bij, bah! Nu ga ik het helaas alleen nog veel drukker krijgen, want ik ga vanaf as dinsdag weer werken
En…
OOOOOOOOOOH, wat zie ik daar tegenop.
Ik heb vandaag Sophie weggebracht voor haar 1e echte dag op het KDV.
, wat was dat moeilijk zeg.
Afgelopen vrijdag heeft ze 2 uurtjes gewend, daar had ik eigenlijk helemaal geen moeite mee, maar nu…
Ik heb echt een heel goed gevoel bij dit KDV en heel de tijd zei ik heel stoer dat ik er helemaal niet zoveel moeite mee had en dat dacht ik ook echt, maar ik ben me toch in huilen uitgebarsten toen ik net thuiskwam, ik wil geloof ik echt niet meer werken…
Sophie is nu sinds gisteren ook voor het eerst sinds haar geboorte hartstikke verkouden.
Gelukkig mag ik gaan aftellen en mag ik Sophie weer bijna ophalen…over 1 uurtje :dance:
Maargoed, genoeg geklaagd, ik heb wel ontzettend veel gemist, maar ik ga het proberen weer een beetje bij te houden.
@Rijntje, je bent Engeltje toch???
Ik zie dat je al 21 weken zwanger bent, wat gaat dat snel zeg, gaat alles goed???
En met de rest???
@Kippie, meid, zou het dan EINDELIJK
oH, ik hoop het zo joh, ik ga heel hard voor je :thumbup:
@Chico, goh…wat is er toch as. donderdag :think: :think: :think:
hihihihihi…ik heb nog 2 jaar gna gna
Als ik het vergeet, een hele fijne dag meid!!
Oh, Jeroen belt al dat hij bijna thuis is, dus ik ga gauw mn meissie halen!!
Liefs Lotje
Hey Lotje,
Wat leuk om weer wat van je te horen!
Erg lijkt me dat inderdaad om je kleine voor de eerste keer weg te brengen!
Het wordt vast steeds makkelijker!
Liefs,
Hoop
Het verslag van het ziekenhuis (even gekopierd van mijn log)
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest om de planning van de I.U.I. te bespreken.
Ik moest er om 10.00 uur zijn, maar zoals meestal het geval is liep het een beetje uit en was ik om 10.30 uur aan de beurt.
Ik had verwacht dat ze wel zou kijken naar de wondjes en de hechtingen van de kijkoperatie maar helemaal niet. Ze vroeg alleen hoe het gegaan was, of het mee- of tegengevallen was en hoe het nu met me ging.
De rest van het bezoek is alleen maar besteed aan uitleg van de voglende stappen. De I.U.I.
Ik heb een Puregon Pen® meegekregen, een soort zoutoplossing en naaldjes om alvast op een spons of in een sinaasappel te proberen. Met de Puregon Pen® ga ik straks bij mezelf Puregon® inspuiten. Ook heb ik een CD-rom met prikinstructies gekregen, een folder en alvast een recept voor als we gaan beginnen.
We slaan één cyclus over (juli) voordat we beginnen omdat ze in het ziekenhuis 3 weken gesloten zijn voor dit soort dingen in verband met vakantie. Op cyclus dag 3 (augustus) ga ik dan beginnen met Puregon® dit moet ik spuiten tot ongeveer cyclusdag 9 of 10 en dan krijg ik in het ziekenhuis de Pregnyl® ingespoten (zie ook Ovulatie-inductie met FSH). Daarna moet er zaad ingeleverd worden bij het lab, dat zaad wordt daar opgewerkt en daarna bij mij ingebracht (zie ook I.U.I.). En dan is het afwachten…
Spannend allemaal weer, maar we hebben nu gelukkig deze cyclus en die van juli nog om kans te maken op een spontane zwangerschap.