Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Kippie het zijn zeker weer spannende dagen voor je… denk aan je

Hoop hoe gaat het nu met jou???

Liefs

Fijn dat het weekend zo goed is gegaan Martje!!

En Kippie!!! Spannend!! :pray: :pray: :pray:

Denise, hoe is jullie weekendje geweest???

Liefs,

Hoop

Hoi,

hoop hoe is het nu met je?

@Martje, fijn dat je weekend geslaagd is!

@Kippie :pray: :pray: :pray:

@Denise, hoe was jou weekend?

Ik ben vandaag door de scan geweest, nu weer wachten op de uitslag :roll:

Jorrit wordt al echt een grote bink!

Hij zit sinds zondag in de eetstoel, echt grappig!

Verder mogen we donderdag weer naar het cb, ik ben benieuwd hoeveel hij nu weegt.

Nog even een foto plaatsten hoor!

Groetjes Chico.

Jorrit op de bank!

Groetjes Chico.

Chico, leuke foto’s van Jorrit, hij wordt echt al groot zeg!!! :inlove:

Hier gaat het goed. De wondjes genezen goed en de hechtingen beginnen op te lossen!

En de hoop begint weer te groeien!!!

Liefs,

Hoop

haaiiiiiii 8)

Weekendje weg was heerlijk :thumbup: Boaz vond het zwemmen super terwijl hij het babyzwemmen hier :thumbdown: vindt :think: Alleen veel te kort maar ja :roll:

Sollicitatiegesprek was niets. Ze verwachten dat je 5 dagen per week beschikbaar bent voor maar 16 uur per week! Ik wilde zowiezo ongeveer 21 uur werken en daarnaast ben ik wel flexibel maar zoooooooo flexibel niet. Ik vroeg of hun kinderen hadden: nee dus. Dus maar op zoek naar iets anders.

@ Chico: wat een lekker ding is Jorrit :inlove: en wanneer krijg je de uitslag van de scan?

@ Hoop: wat fijn dat alles zo goed geneest en nooit maar dan ook nooit de hoop verliezen :-*

@ Kippie: ohhhhh wat spannend :pray: hoe is het nu?

@ Martje: super dat Robin het zo goed heeft gedaan op CP :thumbup:

kuzzz

Chico, wanneer krijg je de uitslag?

Wat een schattige foto van Jorrit :inlove:

Hoop, wat fijn dat het zo goed gaat! :dance:

Denise, lekker he zo’n weekendje weg…goed dat Boaz het zwemmen zo leuk vond!!

Hier gaat 'ie nog steeds hetzelfde…nog steeds elke dag menstruatiekrampen, maar geen ongi of wat dan ook te bekennen.

Verder heb ik uiteraard weer allerlei symptomen, maar die heb ik elke maand wel :wall:

Alleen snap ik m’n ticker niet…volgens m’n tempschema’tje is vrijdag m’n NOD, maar volgens m’n ticker is dat zaterdag…

Ach ik weet toch niet wat ik moet aanhouden :mrgreen:

Heb er trouwens weer een nieuwe bij…soms voel ik wat lopen (sorry :sick:) net alsof ik ongi ben. Het is geen bloed, maar afscheiding…Herkennen jullie dit misschien?

spannend Kippie!

Ik had trouwens helemaal geen speciale kwaaltjes ofzo, maar die had ik ook nooit vlak voor mijn ongi, denk dat hormonen niet zo veel met mij doen ofzo, lichamelijk dan (ook nu heb ik nog steeds maar weinig last van dingen, kan me nu steeds beter indenken dat er vrouwen zijn die zwanger zijn zonder dat ze dat door hebben).

Wat ik wel had vlak voor mijn NOD (en dan ook echt Niet OD :)) was een lichte innestelingsbloeding (beetje bruin met vegen) en zoooo vreselijk moe en ik moest 's nachts opeens naar de wc (is daarna verder weinig voorgekomen, gelukkig is zelfs die “kwaal” me bespaard gebleven tot nog toe). O ja en ik vond veel dingen echt enorm stinken, maar het kan ook dat dat later kwam.

Ik ben in ieder geval voor je aan het :thumbup: :thumbup: en voor Hoop ook natuurlijk!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Chico: wat een schatje, die jorrit, die ogen, echt heerlijk!

Martje: mooi dat jullie zo’n fijn weekend hadden en mooi van het weer (ik vraag me wel eens af of we de zomer dit jaar in de lente hadden en nu al weer bij de herfst zijn aanbeland…)

Denise: Grappig dat Boaz het zwemmen nu wel leuk vond :slight_smile:

Jammer van het solliciteren, maar hopen dat je gauw wat geschikters vind. Slaat inderdaad nergens op 5 dagen beschikbaar zijn als je er maar 16 gaat werken.

Hoop: doe rustig aan he! Mooi dat het goed geneest en goed om te lezen dat de hoop weer groeit.

:: :: :: :: :**:

Hier gaat ie verder prima. Zondag ga ik naar Nederland voor 2 weken, mijn vriend gaat eerst een week naar Japan voor zijn werk (conferentie) en komt daarna ook nog een week naar Nederland. En als we dan terug zijn gaan we meteen verhuizen. Erg veel zin in (vooral als het dan allemaal klaar en netjes en alles uitgepakt is en we gewend zijn en ik lekker dichtbij mijn werk woon, zodat ik op de fiets kan).

En… daarna kunnen we dan leuk gaan babyshoppen :inlove:

He Rijntje, bedankt…we wachten maar weer af!

Babyshoppen!!! Leuk! :dance:

Hier nog geen verandering…zit eraan te denken om morgenochtend er maar een testje er tegenaan te gooien…

Ben alleen zo’n muts, ik durf eigenlijik niet te testen :wall:

Vind ongi worden altijd minder hard dan een negatieve test :shifty:

Maar aan de andere kant…als het wel raak is, dan kan ik gelijk wat dingen aan de gyn vragen.

Dilemma alom…

Ben wel zenuwachtig voor de gyn morgen, ik hoop dat de behandeling goed heeft geholpen, en dat het niet nog een keer moet :sick:

Vind het alleen nog steeds vreemd van m’n ticker…als ik zelf ga rekenen en ook volgens Fertility Friend is morgen toch echt dag 34, dus m’n uiterste NOD…

Verder is m’n zus weer opgenomen in het ziekenhuis, ze had gisteren ontzettend harde buiken, maar ze is “nog maar” 32 weken…

Dus ze krijgt nu weeremmers en dan maar hopen dat het nog even blijft zitten. De gyn zei wel dat het kindje zowieso te vroeg geboren gaat worden…

Jeetje Kippie, spannend voor jou en je zus! Hoop dat de kleine nog even blijft zitten!!! Sterkte!

En wie weet ben je nog even tegelijk met je zus zwanger!

Ik duim voor je en ik zou gewoon testen morgen, dan weet je waar je aan toe bent!

Liefs,

Hoop

He Hoop, bedankt! :hug:

Heb snel nog ff getest, maar helaas…negatief.

Dus ik zal vandaag of morgen wel ongi worden.

(hopen dat het niet tijdens het inwendig onderzoek gebeurt :sick: )

Jammer Kippie :frowning:

al heb ik eerst ook nog negatief getest en 2 dagen later positief…

veel succes bij de gyn!

Jammer Kippie, maar zolang je niet ongi bent blijven we duimen!

Succes bij de gyn.

Liefs,

Hoop

Zo ben ik weer…bij de gyn was het goed.

Het zag er helemaal goed uit! :dance:

Hoi,

Super Kippie dat alles er goed uit zag :dance: :dance:

@Rijntje, leuk hoor babyshoppen!

Ik vind het nog steeds leuk om te doen :mrgreen:

Weet iemand hoe het met Lotje gaat?

Ik heb al naar haar gemaild en een pb gestuurd, maar ik krijg geen reactie.

De mail was wel gelezen zag ik :?

Gister bij het cb geweest, ben ik daar zeg dat mens dat ze afgebeld heeft omdat de arts in de file stond, lekker zeg bel dan wat eerder :wall: :evil:

Jorrit is wel gewogen, hij weegt nu 6760gram en is 66,5cm klein :mrgreen:

Hij is dus niet heel veel aangekomen in 8 weken ( 10-5 was hij 6150 gram even uit mijn hoofd ).

Volgende week de uitslag van de scan.

Ergens hoop ik nog dat het een hernia is, dan kan er iets aan gedaan worden, want ik heb echt last. Gister moest mijn man eerder van zijn werk komen want ik kon Jorrit niet meer dragen, zo’n pijn had ik :frowning:

Nou ja afwachten maar weer :roll:

Groetjes Chico.

@Chico wrote:

Weet iemand hoe het met Lotje gaat?

Lotje heeft onlangs gepost bij de feb07 mama’s. Gaat wat beter weer met haar. Veel last gehad van de pil die ze dan ook weer aan de kant gegooid heeft. Verder druk, ze moet binnenkort weer werken.

Chico: Sterkte met je rug

Hoop: :: :: :: Voor jou! :pray:

Kippie: Fijn dat het er allemaal goed uitziet nu. Ook voor jou :
: :: :: & :pray:

Rijntje: Ruim 21 weken alweer, je gaat hard! Leuk he babyshoppen? :silenced: Veel plezier in Nederland.

Martje: Een eigen bedrijf… wauw! Hoop voor je dat het goed gaat lopen. Wat voor bedrijf is het?

Denise: Zonde van de sollicitatie, volgende keer beter. Wat is Boaz een stoere vent in de kinderstoel zeg. Heerlijke glimlach!

Jade: Fijn dat alles goed gaat!

Hier gaat het ook goed. Druk. Wel erg moe. (what’s new?) Het werken valt niet mee. Ik zou graag minder gaan werken maar daar denken we nog over na hoe en wat. Met Hieke gaat het erg goed. Ze is alweer 5 maanden. :shock: Ze heeft haar eerste kinderziekte te pakken. De vijfde ziekte. Weinig last van gehad gelukkig. Verder is het een grote kletsmajoor en ze hangt nogal eens de clown uit.

Kippie, fijn dat alles er goed uit ziet!!!

En nu duimen we nog even voor je verder!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Chico, wat naar dat je zo’n last hebt. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen wanneer ze weten wat er aan scheelt! Sterkte! :hug:

Sisil, wat een mooie meid heb je toch! Geweldig! :inlove:

Liefs,

Hoop

Hallo meisjes,

Hoe is het met jullie?

Ik ben hier al heel lang niet meer geweest :oops: :oops: Ook bij de dec mama’s heb ik een tijd niet meer meegeschreven, maar daar ben ik inmiddels weer een beetje ingeburgerd. Als jullie me nog willen, wil ik ook weer een poging doen!!!

Ik werk veel (te veel :naughty: ) en heb mijn vrije tijd vooral aan hubbie en Zita besteed. Begon KOK op een gegeven moment toch wel weer te missen, vandaar…

Met Zita gaat alles goed. Ze wordt lang, maar blijft aan de dunne kant. Verder geef ik nog steeds bv en zijn we sinds twee maanden bezig met Rapley. Brood eten gaat geweldig, fruit steeds beter, groente is vooral nog kijken, voelen, proeven. Zita blijft bijna zelf zitten. Kruipen wil ze wel maar dat lukt (tot haar frustratie) nog niet. Eigenlijk heb ik op dat gebied dus niets te klagen :inlove:

Kippie en Hoop :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier nog wat foto’s

Liefs Pinot

kom even snel langswaaien om dag te zeggen. Ik vertrek zo naar Nederland, 2 weken vakantie. Daarna verhuizen, weet niet wanneer we weer internet hebben (nou ja op het werk natuurlijk wel).

Doei!