Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Jade wat fijn dat het zo goed gaat met jullie, en idd, deze liefde is zo sterk, word er soms gewoon emo van… rare muts ben ik he ? haha

Suc6 met het leren meis

Liefs

Hoi hoi

even gauw een berichtje van mij. Moet eigenlijk heeeel hard werken, maar ja :slight_smile:

@Jade: succes met je tentamens! Mooi dat het zo goed gaat. Ik kan me goed voorstellen dat je helemaal overloopt van liefde :slight_smile:

@Krystle: succes met je moeheid en met het op tijd naar bed gaan :mrgreen:

@Hoop: fijn dat alles goed gaat. Mag ik ook het adres van je weblog? Ben wel benieuwd.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

@Martje: leuke foto’s zeg, vooral die superman vliegfoto’s, echt schattig!

@Kippie: Hoe gaat ie daar?

:: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Nou, hier gaat het prima, ben druk druk druk, dus ik moet nu echt maar aan t werk.

Morgen mijn 20 weken echo, zal daarna wel even verslag uit komen brengen hier :slight_smile:

Groetjes!

@ Hoop: heb een berichtje voor je achtergelaten op jouw weblog :hug:

@ Jade: super dat het zo goed gaat met moeder en kind :thumbup:

@ Martje: leuke foto’s!

@ Rijntje: succes vandaag met de 20 weken echo!

En over de liefde die je voelt voor je kind: dat heet nou moederliefde :wink: en is met geen enkel gevoel te vergelijken. Ik heb 2 kids en voel zo’n intense liefde voor ze dat is met geen pen te bschrijven. Tis maar goed dat we die gevoelens hebben anders waren we van die ijskonijnen he :lol:

Ik heb vrijdag een sollicitatiegesprek, ik hoop dat het wat wordt :pray: Mijn huidige werk is echt :sick: hoe er met mensen om wordt gegaan is gewoon onmenselijk.

En vrijdagmiddag lekker een weekendje naar Center Parcs, even helemaal niks na alle hectiek van verbouwingen en klussen hierzo.

kuzzz

Nouja denise, wij gaan vrijdag ok naar center parcs, naar welk park gaan julile ?

Enne balen dat het bij jou op het werk ook 3x niets is… ken het probleem.hihi.Hier i ook een sollicitatie de deur uitgegaan van de week… we wachten eht wel af… het is nog niet zo dat ik gelijk van mn eigen bedrijfje kan leven… hihi (zet nog maar neits op hyves oer mn solli trouwens hihi)

LIefs

Bedankt voor je berichtje Denise!

En succes met je sollicitatie!

Martje, jij ook succes! Hoop dat je snel een reactie krijgt!

Liefs,

Hoop

hoihoi

foto van de echo staat op het november showforum maandtopic ding, of even op mijn weblog kijken, dat kan ook natuurlijk (www knop) o en hij staat natuurlijk ook in mijn mooie bewegende avatar, maar dat is erg klein :mrgreen:

het was allemaal goed, maar ging erg snel. Heb nu net een 3d echo geboekt voor in augustus, maar heb dat online gedaan en dan nemen zij conact met je op, dus nog even afwachten of er nog plek is.

Nu maar s eten en dan lekker aan t werk.

@Denise: veel succes met je sollicitatie! En veel plezier van t weekend

@Martje: ook jij veel plezier in center parks en ook succes met solliciteren

Hey Rijn, mooie duidelijke echo. Jammer dat het zo snel ging. Ik hoop dat je in augustus nog terecht kan!

Denise en Martje, ik vergat het straks helemaal…veel plezier alvast bij Center Parks!

Liefs,

Hoop

dankjewel meiden :-* Enne Martje: ik ga naar park Loohorst en jij?

Mooie echo Rijntje :thumbup: weet je al wat het gaat worden :mrgreen:

Enne Hoop ik heb diep respect voor je :-*

Een vriendin van mij is nu 10 weken zwanger! Ze was 1,5 jaar bezig en onder behandeling bij de gyneacoloog maar er bleek “niks” mis met hen te zijn dus moesten ze wachten totdat ze het 2 jaar geprobeerd hadden. gelukkig wel spontaan zwanger geraakt :dance:

kuzzz

Denise we gaan naar de eemhof.

Jammer dat we niet naar hetzelfde park gaan :wink:

Mooie echo Rijntje !!!

Ga weer ff verder, het is bjina flesjes tijd en ik moet nog even snel plassne, haha

Leuk Loohorst!!

Gaat vast een geweldig weekend worden, zou leuk zijn als Martje naar hetzelfde park gaat! Kunnen jullie meeten!!!

En hier komt het ook goed hoor, wie weet deze ronde wel spontaan nog! Alles kan nu de endo is weggehaald!

Liefs,

Hoop

Hihihi Martje, tegelijk gepost!

Niet naar hetzelfde park dus!

Hoi,

@Hoop, fijn dat de endo is weggehaald, alle kansen liggen nu weer open dus :smiley: :pray:

@Denise, succes met het sollicitatiegesprek en alvast een fijn weekend!

@Jade, fijn dat alles zo goed gaat!

Waar zijn de foto’s :mrgreen:

Ik mag dinsdag weer door de mri scan, dan een weekje wachten en dan hopen dat ze zien waar de klachten vandaan komen.

Groetjes Chico.

@Hoop wrote:

Hoi meiden,

Ik ben er weer en alles gaat goed.

Er is endometriose geconstateerd en dat is weggebrand. Het was maar zo weinig dat vervolgbehandeling niet hoeft.

De rest (eileiders, baarmoeder ed) zag er perfect uit!

Nu wat last van de wondjes maar dat komt vast ook snel weer goed!!

Op mijn weblog een uitgebreider verhaal!!!

Liefs,

Hoop

He Hoop, heb net ff op je log gelezen…hoop dat je je gauw weer helemaal top voelt! :hug:

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie???

Hier gaat alles prima (naar omstandigheden). Ik ben wel te snel weer aan het werk gegaan (woensdag al), maar morgen blijf ik toch maar thuis. Ook op advies van mijn baas.

Verder kan ik geen spijkerbroek aan dus heb vandaag in de stad (tijdens mijn werk even op en neer) een jogingsbroek gekocht! Had te enthousiast vanmorgen een spijkerbroek aangedaan!

De wondjes voel ik nog goed en de hechtingen zitten er nog in (geen idee hoe lang die blijven zitten). Maar het ziet er netjes uit allemaal!

Liefs,

Hoop

Ja doe je wel ff rustig aan dame!!

Goed van je baas dat hij je ook thuis laat morgen

Hou je goed

Liefs

Thx, vandaag had ik gewoon wat belangrijke dingen op de agenda staan. Maar morgen ga ik echt een rustdag inlassen!!!

Liefs,

Hoop :-*

Geniet maar lekker van je rustdag meissie!!!

Kusss

Doe ik!!!

:-*

He Hoop, hoe gaat ie met je?

Hier zijn de spannende dagen weer aangebroken!

Tussen afgelopen zaterdag en aankomende vrijdag moet ik weer ongi worden. Nou heb ik vrijdag controle bij de gyn, dus ik hoop niet dat precies die dag ongi wordt…

Heb sinds zaterdag af en toe ongikramp, maar er gebeurt verder helemaal niks, zelfs geen bruinverlies. We zullen zien :shifty:

Heb deze maand m’n temp bijgehouden, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van…maar dat kan ik in ieder geval meenemen naar de gyn!

Hoe gaat het met de rest?

Hoi Hoi

We zijn weer thuis na een heerlijk weekendje weg!!

We hebben het enorm getroffen met het weer, YEAH !!!

Robin heeft het erg goed gedaan, hebben zo van hem , en elkaar, genoten!!

Liefs