Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Hoi Meiden

Zo he he daar ben ik ook weer eens, heb het erg druk gehad de laatste tijd… Zo is de opening van mn eigen bedrijfje geweest, heb al 2 klanten en was het druk met verjaardagen ,vaderdag en het werken bij mn werkgever…

Jeetje Hoop wat balen, hoop echt dat het de volgende ronde raak zal zijn, hele dikke knuf :hug:

Chico wij geven Robin 4 flessen, 2 van 200 cc en 2 van 250 cc, en daarbij krijgt ie een fruit of groente hapje. Hij doet het er goed op, maar de vraag is idd voor hoelang. Je kan ook in de laatste fles voor de nacht mss wat rijstebloem doen, of doe je dat al ?

Denise hoe gaat het nu met Boaz ? Wat een super vrolijk mannetje zeg!! Leuke foto!!!

Rijntje wat fijn dat je door betaald krijgt!!! Zeker goed nieuws !!

En gefeliciteerd met julile huis

Liefs

Hoi,

Gefeliciteerd met de opening van je bedrijfje!

Mag ik vragen wat het voor bedrijfje is?

Je hebt trouwens pb van mij.

Groetjes Chico.

Hoe is het met iedereen ???

Hoi hoi,

Wat een stilte hier!

Ik ben er zelf ook niet veel maar goed!

Morgen krijgen we visite dus ik denk niet dat ik hier dan nog kom, maar ik kom zodra ik weer kan een verslag doen van de operatie!

Liefs,

Hoop

suc6 meissie

thx :-*

Zal aan je denken voor je duimen meis !!! :thumbup: :inlove: :hug:

Hoop, succes maandag!!! :hug:

ook namens mij veel succes!

Ook namens mij veel succes!

Groetjes Chico.

Lieve Hoop een dikke :hug: :-* voor jou en heel veel sterkte en succes morgen!

kuzzz

Sterkte Hoop! :hug:

voor wie het leuk vind, in het showforum gedeelte van de jan beebs staat weer wat foto’s van Robin :wink:

Blijft raar dat ik dat tik, jan beebs, omdat ie toch in dec geboren is, hihi

Hoi meiden,

Ik ben er weer en alles gaat goed.

Er is endometriose geconstateerd en dat is weggebrand. Het was maar zo weinig dat vervolgbehandeling niet hoeft.

De rest (eileiders, baarmoeder ed) zag er perfect uit!

Nu wat last van de wondjes maar dat komt vast ook snel weer goed!!

Op mijn weblog een uitgebreider verhaal!!!

Liefs,

Hoop

Fijn dat het goed is gegaan Hoop!!! Mag ik t adres van je weblog???

Hier verder alles goed… Erg moe op t moment…

Fijn dat het verder in orde was Hoop

Heb net gelijk ff je log gelezen

Sterkte verder en doe het rustig aan

Dikke kus

Krys ben je al een tijd zo moe ???

Ja, maar de afgelopen week ist wel heel erg… Ben niet vooruit te branden…(gedeeltelijk omdat ik te laat naar bed ga… I know… Maar dat doe ik altijd…)

hoop voor je dat het snel beter zal gaan met je vermoeidheid… en mss idd maar eens eerder je bedje op zoeken,hihi :wink:

Hee meiden,

Hoop :hug: , fijn dat het goed gegaan is, ik hoop dat je je okee voelt!

Hier alles goed. Bjorn doet het prima, en ik ben mijn studie weer aan het oppakken, zit middenin mijn tentamens weer!

Het is allemaal wel heel druk zo’n uk, maar die eerste glimlach is goud waard! :inlove: Had nooit gedacht dat ik zoveel van iemand zou kunnen houden, ik barst bijna van geluk :inlove: :inlove: :inlove: