Hoop wil je mij de link ook nog even PB-en, had m wel maar kan m nergens meer vinden
Denise zal Boaz daarom zo hangerig geweest zijn de laatste tjid? hoop maar dat het middeltje snel werkt. Leuke foto trouwens
Hoop suc6 morgen meis. ik heb vandaag een bruiloft dus zal straks niet meer online zijn
Rijntje wat leuk dat je jen aam verandert hebt
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, maar volgens mij had ik dat ook al op hyves gedaan,m aar dat weeti k niet meer zeker.
Jade hoe gaat het bij jullie ???
NOu ga even wat eten en dan onze kleding strijken voor de bruiloft, nog wat spullen van Robin bij elkaar zoeken en hem naar mn ouders brengen, de scooter ophalen en dan naar de bruiloftā¦
Doei doei
Bedankt voor de succeswensen (het is alleen vrijdagmiddag pas )
En het gaat nu (gelukkig) alleen nog maar om een intakegesprek!
Ik ga jullie nu even pb-en!
Liefs,
Hoop
Oh sorry ben ik een dag in de warā¦
nou dan wens ik je morgen gewoon nog een keer suc6
ga even naar mn pb
@Martje wrote:
Rijntje wat leuk dat je jen aam verandert hebt
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, maar volgens mij had ik dat ook al op hyves gedaan,m aar dat weeti k niet meer zeker.
hm, denk t niet, want tot nu toe heb ik van het forum hier alleen Hoop in mijn vriendenlijstje :)
Ik moest vandaag een kies laten trekken bij de tandarts, een heel karwei, heb er nu ook best last van nog :( (de iets langere versie staat bij de novembermama's)
Dus ga verder even niet reageren enzo, maar weer terug naar de bank en wachten tot mijn mannetje heerlijk (zacht) eten voor me gemaakt heeft :)
Sorry Hoop :oops: nou nu dus alvast: veel succes morgen :thumbup:
@Hoop wrote:
Bedankt voor de succeswensen (het is alleen vrijdagmiddag pas)
En het gaat nu (gelukkig) alleen nog maar om een intakegesprek!
Ik ga jullie nu even pb-en!
Liefs,
Hoop
Hoop, succes met het intakegesprek vanmiddag!
(als je een keer tijd hebt, kun je dan de link van je weblog PBen?)
Rijntje, dat klink als een geslaagde verjaardag! :thumbup: (behalve de hooikoorts dan he)
Enne een kies laten trekken brrr :sick:
Denise, :hug: voor Boazā¦lastig zoān infectie.
Wat een schattige foto zeg!
Martje, hoe was de bruiloft?
Als ik het allemaal zo lees van jullie, is mān ongi gelukkig niet zo heel erg raar⦠:shifty:
Is het bij jullie ook zo ontzettend mooi weer?
Ben heel dapper geweest, en ik heb 2 rokjes gekochtā¦heb eigenlijk altijd een broek aan.
Maar het zit eigenlijk verdraaide lekker zoān rokje met dit weer :mrgreen:
Hoi meiden,
@Hoop hoe was het?
@Rijntje, nog gefeliciteerd :mrgreen:
@Denise, leuke foto van je kinderen! Zielig voor Boaz zoān infectie.
@Kippie, ik ben 1 keer normaal ongesteld geweest voor ik zwanger was ( daarvoor 15 jaar de pil geslikt ) en die keer stelde niks voor, en ik ben pas geleden eindelijk ongesteld geworden naruim 4 maanden en dat voelde ik niet aankomen en was een paar dagen, ook niet heftig ofzo.
Nu moet ik weer wachten wanneer ik ongesteld wordt.
Hier gaat het met Jorrit super, het is echt een heerlijke kanjer.
Ik ben nu officieel thuisblijfmoeder en mijn man wilde de auto toch liever na laten kijken en houden dus die blijft uiteindelijk ook ( mannen!, haha).
Verder ben ik bij de huisarts geweest en nu mag ik 21 juni weer terug naar velp waar ik geopereerd ben, om mijn rug na te laten kijken.
Of het nu wel of geen hernia is, mijn voet tintelt en mijn been doet zeer en mijn rug is ook weer gewoon rot. Het ging al minder, ik kreeg al moeite met sānachts omdraaien enzo maar dat kwam ook door het bekken, maar nu heb ik weer pijnstillers nodig.
Kortom, val nooit van de trap en hou je goed vast ( ben echt super blij dat ik Jorrit niet vast had ).
Lotje, Krystle, Smiley, Pinot en Jade, hoe gaat het met jullie?
Nou dit was het even.
Ik ben jullie niet vergeten hoor en ik lees ook zeker altijd even bij, maar ik computer nu niet zoveel.
Groetjes Chico.
Wat is het hier stil⦠:shock:
Hoop, hoe was het?
Chico, lekker zeg thuisblijfmoeder :dance:
Balen dat je zoān last van je rug hebt :hug:
Goedemorgen,
:oops: :oops: :oops:
Wat een tijd geleden dat ik hier gepost heb!!!
Het gesprek afgelopen vrijdag ging goed. Ik weet precie waar ik aan toe ben nu. Ze hebben stap voor stap uitgelegd wat er gaat gebeuren. Ik zie er al een stuk minder tegenop dan voor het gesprekā¦
Verder ben ik nog steeds met de verzekering aan het stoeien.
De aanvullende verzekering is aangevraagd maar gaat pas in op 1 januari 2008. Nu zijn er dus een aantal opties.
Ik heb in het ziekenhuis het ĆĀ©ĆĀ©n en ander nagevraagd. Clomid gaan ze niet mee beginnen, als ik wat ouder was hadden ze dat misschien wel willen proberen, maar er schijnen nogal wat nadelen aan te zitten volgens mijn gyn. (bijwerkingen maar ook schijnt het de innesteling te vermoeilijken). Dus die optie (om het goedkoper te maken) valt af.
Wel weet ik dat het maximaal 4x IUI zal worden en daaarna wordt het IVF. Dus het maximale dat we zelf moeten betalen is 4 behandelingen.
Als we dit niet willen/kunnen moeten we het een half jaar uitstellenā¦dan moet dus de operatie en de IUI uitgesteld worden.
De laatste optie is dat ik bij de verzekeraar in termijnen mag betalenā¦hier heb ik navraag naar gedaan, maar nog geen antwoord op gehad!
En de allerlaatste optie, maar die is in handen van de natuur is dat ik nu op dit moment zwanger ben
Hoe is het met jullie allemaal???
Liefs,
Hoop
He Hoop, wat fijn dat het gesprek zo goed ging en je nu weet waar je aan toe bentā¦toch hoop ik dat moeder natuur het heft in handen neemt!!!
Irritant he, die verzekeringenā¦
Hier gaat 'ie lekker hoor, ben sinds deze maand weer begonnen met temperaturen. Mān temperatuur is veel stabieler dan voor de behandelingā¦ik krijg steeds meer het idee dat ik er veeeeel eerder mee naar de gyn had moeten gaanā¦wat voelt het allemaal goed zeg :mrgreen:
Hey Kippie,
Heb inmiddels met de verzekering wat kunnen regelen.
We krijgen uitstel van betaling. In plaats van dat het binnen een maand betaald moet worden mogen we het binnen 3 maanden betalen.
Dus dat is opgelost!!
Liefs,
Hoop
He wat goed om te horen zeg! :thumbup:
Hoi hoi,
hier ben ik ook weer eens
heb gister dubbel goed nieuws gehad, dus ben erg vrolijk. We hebben een huis gevonden vlakbij mijn werk (5 km, ipv 105) en ik heb ook te horen gekregen dat ik gewoon 4 maanden doorbetaald krijg tijdens mijn verlof. Dat was nog niet helemaal zeker, omdat ik een belastingvrije beurs heb en geen salaris en dan verschilt de regeling nogal per universiteit. Van sommigen krijg je gewoon helemaal niets, van sommigen krijg je een gedeelte doorbetaald en van sommigen, zoals de mijne gelukkig, krijg je gewoon volledig doorbetaald.
Ben er erg blij mee, want ik was eigenlijk al een beetje van t minste uitgegaan
Straks naar het ziekenhuis voor controle, ben beniewd of het gewoon hetzelfde is als bij de VK, ik denk het wel, misschien wel wat gehaaster. Hoop wel dat we iig even hartje gaan horen, want mijn vriend gaat ook weer mee en die was er niet bij de vorige keer, toen de VK naar het hartje ging luisteren.
En nog 2 weekjes en dan heb ik de 20 weken echo alweer! Zin in!
@Kippie: klinkt goed dat je temp nu stabieler is! Ik hoop dat het voor jullie nu ook gauw raak mag zijn! :: :: :: :: :: :: :: :: ::
@Hoop: Klinkt spannend allemaal, fijn dat je wat met de verzekering hebt kunnen regelen. Ik hoop zo dat het ook voor jullie gauw raak zal zijn! :: :: :: :: :: :: :: :**:
@Chico: Sterkte met je rug!
@Denise: Hoe gaat het nu met Boaz? Leuke foto trouwens!
@de rest: hoe gaat het met jullie allemaal?
@ Kippie: fijn dat het temperaturen goed gaat, hopelijk is er snel resultaat :mrgreen:
@ Rijntje: super dat jullie een huis dicht bij je werk hebt gevonden :thumbup: en helemaal fijn dat je het geld doorbetaald krijgt :thumbup: Hoe was de controle in het zh?
@ Hoop: super dat je de betaling hebt kunne regelen, hopelijk is het niet nodig
Met Boaz gaat het wat minder Nog steeds aften in zijn mond en daar is weinig aan te doen. Sinds vandaag heeft hij koorts en heeft ergens pijn maar waar daar zijn we nog niet over uit :think: Verder zit hij sinds deze week in zijn kinderstoel te eten en hij vind het geweldig :inlove: Alleen eten doet hij niet zo snel, is veels te druk met om zich heen te kijken
Vandaag op het CB geweest en hij is nu 67,8 cm en 7600 gram. Ze vond hem erg energiek :lol: Ja, hij is druk en aanwezig maar er moet een beetje pit inzitten, vind ik :eh: :mrgreen:
Oooh, Denise, wat een mooi mannetje! Hij ziet er vrolijk uit! :inlove:
Denise, wat een onwijs schattige fotoā¦zo vrolijk! :inlove:
Hoi,
@Denise, hoe is het nu met Boaz zijn mondje?
Super leuke foto zeg!
@Hoop, fijn dat het geregeld kon worden met de verzekering.
@Rijntje, hoe was de controle?
En gefeliciteerd met jullie huis.
@Martje, Pinot en Jade hoe is het?
Jorrit wordt echt groot vind ik zelf.
Hij rolt van zijn buik naar zijn rug, houdt zelf zijn flesje vast en maakt allerlei nieuwe geluidjes. Ook ligt hij eerst verticaal in bed en dan ineens horizontaal, haha.
Tevens drinkt hij uit de sproeier van de douche, erg grappig om te zien.
We zijn ook toch maar begonnen met fruithapjes ( zelf gemaakte dan ) want hij red het gewoon niet meer met zijn flessen.
Hij zit bijna elke dag op de 1020 cc, wat erg veel is maar alles gat tot de laatste druppel op.
Sānachts wordt hij ook steeds een soort van wakker ( we twijfelen of hij niet heel erg droomt, want hij huilt wel maar doet zijn ogen niet open :think: :mrgreen:
Overdag is het 1 en al vrolijkheid.
Zijn tandjes zijn 2 mooie glazige bultjes gebleven dus ze zetten niet door.
In ieder geval geniet ik met volle teugen van ons kereltje :inlove:
Zo dit was weer even een update van Jorrit.
Groetjes Chico.
Hoi meiden,
Hier weer een nieuwe ronde inā¦aftellen naar maandag!!!
Liefs,
Hoop
He Hoop, wel balenā¦maar er komt binnenkort verandering in!
Ik weet het zeker! :hug:
:twisted: ik had al een berichtje actergelaten op je weblog. Hopelijk snel duidelijkheid.
kuzzz