Datum kijkoperatie is inmiddels ook bekend: maandag 25 juni a.s. om 07.45 uur moet ik me melden in het ziekenhuis!!!
@ Chico: wat vervelend dat je misschien een hernia hebt. Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het niet zo is. Ik heb het verhaal gelezen in Wij: ben jij dat dan?
@ Hoop: wat een super nieuws zeg dat alles nu in eens stroomversnelling gaat. Hopelijk geeft die kijkoperatie meer duidelijkheid. En gefeliciteerd met jouw beste vriendin! Zal jou wel een dubbel gevoel geven, denk ik?
Hier nog steeds drama met Boaz: het lijkt wel of hij 3 of 4 tanden tegelijkertijd krijgt. Overdag is hij chaggie en vannacht heeft hij liggen spoken van 3.00-4.30 :hug: Dus rottanden: kom dan!!!
kuzzz
@ Denise, inderdaad een dubbel gevoel, maar ik vind het zo geweldig voor ze!!!
Enne dat van de Wij, daar was ik ook benieuwd naar. Ik krijg het blad niet dus als Chico erin staat wil ik hem wel even gaan lezen!!!
Liefs,
Hoop
He Hoop, wat fijn dat er nu zo snel al actie ondernomen wordt!!!
Je kunt al lekker snel terecht :thumbup:
Gefeli met je vriendin!
Jeetje Chico, wat vervelend…ik hoop niet dat het een hernia is :hug:
Denis, wel vervelend voor je mannetje (en jou natuurlijk) dat Boaz er zo’n last van heeft :hug:
Hier gaat 'ie wel redelijk. Geen bruin of bloedverlies meer.
Alleen doen m’n (.)(.) echt ontzettend zeer al sinds ik bruinverlies had.
Ze doen nog meer pijn dan als ik ongi moet worden/ben…je hoeft er maar naar te kijken en ze doen al pijn :sick:
Verder gaat het bouwen van ons nieuwe huis heel snel ineens…een maand geleden werden de palen geslagen, en nu ligt de begane grond al, en hebben ze het frame voor de blokken al geplaatst. De kozijnen en (tijdelijke) deuren zitten ook al!!!
Wauw…het wordt nu echt spannend!!! :dance:
Jeetje wat een stilte hier…waar zijn jullie toch allemaal???
Hier afgelopen woensdag een enorme dip gehad.
Al die maanden (jaren) heb ik nog niet één keer gehuild om het nog steeds niet zwanger zijn. Ik heb wel dagen gehad dat ik er erg stil van was en me wel verdrietig voelde maar echt een huilbui nog nooit.
Maar woensdagavond kwam het er allemaal uit. Het zal de spanning wel zijn. Het komt goed dat weet ik wel, maar het is echt even vechten en doorbijten.
Ik zie erg tegen de operatie op, maar heb het er dubbel en dwars voor over!
Hoe is het met jullie beebjes en beebjes op komst???
Kippie hoe gaat het nu met jou???
Liefs,
Hoop
Nou jaaaaaaaaaaaaa heb ik weer geen mailtjes gekregen dat er reacties waren hier… vandaar dat ik er ook ff een paar dagen niet was.
Chico hebben elkaar ff via hyves gesproken en heb je stukje idd gelezen, grappig verhaaltje!!
Denise balen dat Boaz nog steeds zoveel last heeft zeg, hoop ook dat ze snel doorkomen die tandjes. Arme jongen
Hoop oh wat spannend die kijkoperatie… en logisch dat je ff een dipdagje had hoor, vind het toch al zo knap hoe je er al die tijd mee om gaat :thumbup:
Engeltje fijn dat alles oke was bij de vk! Gewoon lekker genieten meis
Hier gaat alles goed, Robin is nog steeds het zonnetje in huis en geniet zo ontzettend van hem. Met het werken vanuit huis gaat het ook goed, ben bijna alles geregeld en heb al 1 klant,hihi het begin is er.
Nou tot snel
Kussss
@Hoop wrote:
Jeetje wat een stilte hier…waar zijn jullie toch allemaal???
Hier afgelopen woensdag een enorme dip gehad.
Al die maanden (jaren) heb ik nog niet één keer gehuild om het nog steeds niet zwanger zijn. Ik heb wel dagen gehad dat ik er erg stil van was en me wel verdrietig voelde maar echt een huilbui nog nooit.
Maar woensdagavond kwam het er allemaal uit. Het zal de spanning wel zijn. Het komt goed dat weet ik wel, maar het is echt even vechten en doorbijten.
Ik zie erg tegen de operatie op, maar heb het er dubbel en dwars voor over!
Hoe is het met jullie beebjes en beebjes op komst???
Kippie hoe gaat het nu met jou???
Liefs,
Hoop
Het is inderdaad stil hier… :shock:
Hoop, logisch dat je een dipdag had…na zo’n tijd komt het er een keer uit. Zoals Martje al zegt, je gaat er al onwijs goed mee om…als je in al die tijd 1 dipdagje hebt gehad, vindt ik dat echt bewonderenswaardig!
Martje, lekker dat Robin zo’n lekker vrolijk mannetje is!
En je eerste klant!!! :dance:
Met moi gaat het goed, we gaan vanavond lekker uit eten…Tapas!!! :drool:
Heb alleen nog steeds onwijs pijnlijke borsten…hubbie vind het niet zo grappig, hij mag er niet aanzitten…arme jongen :mrgreen:
Zoals elke maand voel ik van alles, wat er waarschijnlijk niet eens is.
Alleen die pijnlijke borsten, dat heb ik normaal een paar dagen voor ik ongi moet worden, en dan nog niet zo erg :think:
@Kippie wrote:
Heb alleen nog steeds onwijs pijnlijke borsten…hubbie vind het niet zo grappig, hij mag er niet aanzitten…arme jongen :mrgreen:
Zoals elke maand voel ik van alles, wat er waarschijnlijk niet eens is.
Alleen die pijnlijke borsten, dat heb ik normaal een paar dagen voor ik ongi moet worden, en dan nog niet zo erg :think:
Oeh, spannend, zou het dan nu eindelijk… :silenced:
Ben heel erg voor je aan het duimen!!!
Hoop; Spannend zeg die kijkoperatie!! Denk aan je! En hoop dat er eens wat duidelijkheid komt!! :hug:
Ik hoop het Jade, maar ik zal ze toch wel weer “zien vliegen” zoals elke maand :mrgreen:
Heb alleen sinds vanochtend wel weer het gevoel alsof ik een blaasontsteking krijg…en gisteravond had ik weer een heel klein beetje lichtbruinverlies. Tsja, afwachten dan maar weer!
Hoe gaat 'ie met jou en Bjorn?
Helaas…kreeg een uurtje geleden krampen, en 5 minuten geleden ineens hele heftige kramp. Dus ga naar de wc en plons, een kledder bloed.
Misschien dat m’n cyclus zich nu begint te herstellen…eerst 17 dagen, nu 27 dagen (niet te hopen dat 'ie dan doorschiet naar 37 dagen hihihi).
Wel ships natuurlijk, maar ach…zo duren de wachtweken niet lang.
Heb er toch weer een week vanaf gesnoept :mrgreen:
Tapas eten was trouwens errug lekker :drool:
M’n schoonzus had nog een goeie tip voor me.
Zij en haar hubbie hebben er 3 jaar over gedaan, waren in de mm beland, en is volledig onverwachts natuurlijk zwanger geraakt.
Zij heeft het de laatste 2 “klusmaanden” als volgt gedaan:
Maand 1, om de dag klussen vb dag 10, dag 12, dag 14
Maand 2, op de andere dagen klussen vb dag 11, dag 13, dag 15
Zo heb je alle dagen een keer gehad! Helpt volgens mij alleen als je cyclus regelmatig is :think: maar wel een goeie om eens te proberen :mrgreen:
Oh balen meis… grrr
En idd een goede tip !!
@ Kippie: balen van die :evil: en hopelikj werkt die tip van jou schoonzus
@ Hoop: het is juist hartsikke goed dat je emoties er eindelijk uitkomen! Je kunt je werkelijke gevoelens lang onderdrukken maar niet voor altijd, eens komen ze er uit(zegt de ervaringsdeskundige). Een potje huilen lucht op en ik heb diep respect voor je :hug:
@ Martje: jeeeeeh je 1e klant :dance:
Hier gaat het minder, ik zit echt in een mega dip. Boaz blijft huilen maar nog geen tandje te zien. Voel me soms echt een waardeloze moeder maar zal jullie er verder niet mee lastig vallen. hij is vandaag wel een half jaar geworden :dance:
kuzzz
Kippie, meis wat rot dat je ongi toch is gekomen…:hug:
Denise :hug: hoop echt dat Boaz snel wat minder gaat huilen…:-*
En gefeliciteerd…een half jaar alweer!!! :dance:
Hier gaat het wel weer wat beter. Ik zie ontzettend tegen de operatie op en soms stomen de tranen over mijn wangen, maar het gaat. Ik moet vooruit en in de toekomst zit een klein baby’tje op ons te wachten…
Het gaat ons lukken!
Op mijn weblog over het zwanger worden heb ik het één en ander beschreven wat er allemaal gaat gebeuren, dus als je het graag wil lezen kun je via een PB-tje de link vragen!
Liefs,
Hoop
Kippie, balen meis!! :hug:
Hoi allemaal!
even een teken van leven van mij. Ben hier een tijdje niet geweest, ik was zo druk met werk, dat ik echt even geen zin had thuis ook nog te computeren enzo.
Mijn nick is inmiddels veranderd naar Rijntje zoals jullie zien
Voor mensen geinteresseerd in mijn niet zo interessante hyves-profiel (:P), dat is te vinden op ikbenrijntje.hyves.nl
Ik ben inmiddels ook een jaartje ouder (was afgelopen zondag jarig) en verder gaat alles prima hier nog steeds en met beebje ook geloof ik.
Heb het inmiddels op mijn werk verteld en iedereen is heel enthousiast.
Hoop: voor het lijstje: Mijn naam is nu dus Rijntje, ik ben nu 28 en de datum is 14 november
Ik zal later vandaag wel even goed bijlezen en bijkletsen!
Hoop: veel succes met de operatie
en
Kippie: balen van de ongi. Ik hoop dat je cyclus gauw weer helemaal normaal is (of dat je gewoon zwanger bent natuurlijk!!)
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Hoi Rijntje…WELCOME :mrgreen:
Ik ga het lijstje aanpassen!
Fijn dat alles goed met je gaat! Enne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad??? Veel cadeautjes gehad??? hihihi
Leuk de reacties op je werk!!
Liefs,
Hoop
He Hoop, kan me voorstellen dat je tegen de ingreep opziet…het is toch niet niks! :hug:
He Rijntje, leuke nieuwe nick!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop echt dat m’n cyclus weer een beetje normaal gaat worden…gister en eergister veel bloedverlies met veel krampen, en vandaag nog wat krampen en bruinverlies…op zich wel lekker natuurlijk zo kort ongi zijn :mrgreen: maar heb toch het gevoel dat het te kort is.
Hoe lang zijn jullie gemiddeld ongi?
Ik ben normaal de eerste dag best heftig ongi, de tweede en derde dag wat minder en de vierde dag vaak bruinverlies. Daarna meestal 1 of twee dagen niets en dan weer ineens een dag of twee bruinverlies. Heel raar dus…Maar geloof dat dat toch ook wel weer bij meerdere mensen zo is.
Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is!!
Liefs,
Hoop
hoihoi,
ja mijn verjaardag was erg leuk, we zijn naar Warwick Castle geweest en het weer deed erg goed zijn best (alleen dan weer jammer van de hooikoorts… maar je kan niet alles hebben).
Eerder hadden we het alvast met de familie van mijn vriend gevierd, zodat we een mooie smoes hadden het hele gezin bij elkaar te krijgen, zodat we konden vertellen dat we papa en mama gingen worden, toen hebben we een digitale videocamera gekregen
Afgelopen zondag hebben we het gewoon met zijn tweetjes gevierd dus, nieuwe CD gekregen, een gave spaarpot (die zelf sorteert, erg “gimmicky”), een dagjes uit in Engeland boek, en Toblerone (jummie!).
@Kippie: vroeger, voor ik aan de pil ging, was ik vaak 10 dagen ongi, vandaar ook dat ik aan de pil ging. Maar afgelopen jaar zeg maar was ik meestal iets van 4 a 5 dagen ongi, waarvan 2 dagen echt flink, de 3e dag gewoon en dan nog 1 of 2 dagen vrij weinig. Maar soms kon het ook wat langer duren, meestal niet korter. Maar ja, kan me goed voorstellen dat je baarmoeder wat in de war is nog.
Ben me druk aan het orienteren op de kinderwagen, vindt het erg lastig. Is natuurlijk erg persoonlijk ook. Ik heb nu eentje gezien die ik erg mooi vindt, maar die heeft kleine wielen en ik had begrepen dat die grotere wielen toch wel fijner zijn, maar ja, ik moet maar gewoon s wat uitproberen ofzo.
Maar nu eerst maar s heerlijk slapen…
Groetjes!
O en mijn echte naam is Marijn, vandaar Rijntje
Weten jullie dat ook weer
Nu echt doei!
@ Kippie: ik ben altijd 7 dagen ongi :? De eerste 2 dagen is het zeer heftig en moet om het uur de tampon verwisselen en nog lek ik vaak door. Daarna 3 dagen normaal zeg maar en de laatste 2 dagen een beetje bruinverlies.
@ Hoop: voor als ik je niet meer “spreek”, veel sterkte en succes morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: En wil je me de link naar je weblog pben?
Boaz heeft een infectie in zijj mond waardoor hij allemaal blaren en blaasjes in zijn mond heeft. Nu hebben we een soort gel gekregen die we er met een kwastje op moeten smeren.
Nog ff een foto van mijn 2 kanjers :inlove: Van die foto heb ik voor de opa’s een muismat laten maken voor vaderdag :mrgreen: