Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Engeltje wat fijn dat de vakantie lekker was!!

En dat je je nog steeds goed voeld, op je verkoudheid na dan.

Sis niets is inderdaad verplicht, maar wel zo gezellig,hihi

Ik kan ook niet iedere dag kijken en of schrijven, maar zo en nu en dan kom ik toch nog effe gezellig kletsen hier.

Denise wat vervelend dat Boaz zoveel last heeft. Robin heeft het ook, en hebben gister voor het eerst druppeltjes van VSM gebruikt voor doorkomende tandjes en kiezen en het sloeg gelijk aan. GEWELDIG!! Hij was gelijk weer super vrolijk en gezellig en hebben m niet meer gehoord, qua jammeren van de pijn. Wel met kletsen en gilletjes van enthousiastme.hii

Hoop het zou inderdaad wel lekker en fijn zijn als er mss deze ronde nog wat gedaan zou kunnen worden…

Kusss

Sisil, wat een schattige foto van Hieke :inlove:

Voel je zeker niet verplicht om te schrijven hoor! (ben zelf ook veeeeeeeeeel te weinig hier :oops: )

Hoop, wat spannend 29 mei al!!!

Ik duim me een ongeluk voor je dat ze jullie snel gaan helpen!

Denise, een tandje op komst…wat gaat het toch hard zeg :shock:

Engeltje, wat lekker dat je een goeie vakantie hebt gehad!

En bedankt voor de hormoontjes :wink:

Martje, lekker dat de VSM zo goed helpt!

Volgens mij heb ik vandaag m’n ei…of ik heb hem gisteren al gehad :eh:

Heb sinds gisteren wat “steviger” slijm…en ik zit weer rond m’n eitjestijd…eergisteravond hebben we geklust en vanavond dus weer…zou het qua timing dan goed zijn?

Heb het gevoel dat de cryo ook voor m’n slijmbeoordeling :sick: een stuk makkelijker is. Voorheen had ik eigenlijk de hele maand zo’n beetje dezelfde afscheiding. En nu merk ik echt goed verschil!

Hoi Kippie,

Je zou zeggen dat je dan idd goed klust qua tijd!!! Duim voor jullie!

Voor allemaal :hug:

Liefs,

Hoop

ff een egoberichtje hoor :oops:

Snap er nou helemaal niks meer van :wall:

Eergisteren na het klussen verloor ik wat bloed, en sindsdien verlies ik bruinig slijm/oud bloed.

Het lijkt erop dat ik ongi ga worden, of de cryo heeft niet geholpen (ben ik dus wel bang voor).

Maar volgens m’n oude cyclus (niet die van 17 dagen) had ik gisteren ongi moeten worden…dus ben ff helemaal de kluts kwijt. M’n (.)(.) doen pijn, dus het is echt net alsof ik ongi moet worden. Maar…ik was 2 weken geleden toch echt wel ongi…

Ik probeer er niet al te veel op te focussen…maar ja da’s makkelijker gezegd dan gedaan :mrgreen:

In ieder geval heb ik een feestelijk weekend, morgen is m’n paps jarig en zondag ben ik zelf jarig…dus da’s wel gezelli!

Oh meis ik snap je verwarring…

Het zou een innestelings bloeding kunnen zijn, maar kan me voorstellen dat je daar nog niet van uit wil gaan… lastig he ??

Leef met je mee

Dikke kus :-*

@Martje wrote:

Oh meis ik snap je verwarring…

Het zou een innestelings bloeding kunnen zijn, maar kan me voorstellen dat je daar nog niet van uit wil gaan… lastig he ??

Leef met je mee

Dikke kus :-*

:think: zou het?

Hoeveel dagen is dat normaal na je ei dan?

Maar dan zou ik het toch niet krijgen direct na het klussen…I’m confused! :eh:

Tja dat is ook wel weer zo, dat het niet gelijk na het klussen is…

Puffff jeetje… lastig zeg…

Hoi meiden, even snel.

Ben van de trap gevallen precies op mijn rug :evil:

@Kippie, een innestelbloeding is een week na je ei, als er al 1 komt.

Ik snap je verwarring hoor! ik duim in ieder geval wel voor je :pray: :pray: :pray:

@Hoop, fijn dat je zo snel naar de gyn kan! :hug:

Tot later.

Groetjes Chico.

Jeetje Chico, van de trap gevallen…precies op je rug auwie!!! :hug:

Het bruinverlies is weer opgehouden, we wachten gewoon geduldig af!

Meer kunnen we niet doen…bedankt voor het duimen, hoop dat het helpt! :-*

Chico, jeetje meis, kijk je uit! Hoe gaat het nu??? :hug:

Kippie, wat vreemd, ik wacht met je mee en duim voor je!

Liefs,

Hoop

@Kippie wrote:

Jeetje Chico, van de trap gevallen…precies op je rug auwie!!! :hug:

Het bruinverlies is weer opgehouden, we wachten gewoon geduldig af!

Meer kunnen we niet doen…bedankt voor het duimen, hoop dat het helpt! :-*

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Ik duim met je mee!!!

Hoop, ook even speciaal voor jou:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Hier gaat alles goed. Bjorn doet het super, ik begin zelf een beetje te beseffen wat er allemaal is gebeurd…ben emotioneel een beetje een wrakje, maar komt goed!!

Tot snel!

Chico hoe gaat het nu met je meis ?

Kippie ben echt benieuwd wat het bruin verlies in zal gaan houden… SPANNEND zeg… Duim nog steeds

Hoop hoe is het met jou meis ?

Jade neem er de tijd voor meis en geniet gewoon lekker van jullie mooie mannetje!

Hier gaat alles goed, Robin is zo gezellig en vrolijk. Hij kletst de hele dag door en speelt lekker in de box , op zn playground of in het wippertje enz. Ben zoooooooooooo verliefd op ons mannetje, het word met de dag erger :wink: We zitten inmiddels op de 4 flessen per dag, de laatste fles geven we rond 21 uur en dan moeten we hem de andere ochtend rond half 9 wakker maken, slaapkoppie is het.

Liefs

Jade bedankt voor de hormoontjes, ik hoop dat het helpt 8)

Martje, wat een schattige foto van Robin :inlove:

Hoop, ben je al zenuwachtig voor morgen?

Jullie duimen draaien overuren :lol:

Hier gaat verder alles goed, lekker een dagje relaxen vandaag…

Het is toch takkeweer, dus dan maar ff lekker achter de laptop :mrgreen:

Martje, mooie foto van Robin! :inlove:

Hier gaat alles goed, we hebben een heerlijk weekend achter de rug.

Mijn neef is afgelopen vrijdag getrouwd en omdat dat in Rijswijk was hebben wij daar een hotel geboekt voor twee nachten.

Zaterdag lekker even Den Haag in geweest en zondag naar Delft geweest!

@ Kippie, ben niet echt zenuwachtig voor morgen, ben wel heel benieuwd wat ze gaan vertellen en wat er gaat gebeuren!

Liefs,

Hoop

Hallo,

ff en teken van leven van mij :wink:

@ Hoop: veel succes morgen en hopelijk komen er nu snel antwoorden(en een beebje natuurlijk)

@ Kippie: wat vervelend dat je bruinverlies hebt ik hoop dat die cryo in iedere geval geholpen heeft :pray:

@ Jade: geniet er lekker van!

@ Martje: wat een leuke foto :mrgreen: en laat Robin even tegen Boaz zeggen dat Boaz ook wat vrolijker gaat doen.

Tis hier even drama hoor :? We waren bij mijn ouders in Zutphen en Milou heeft daar zaterdagnacht alles ondergespuugd :sick: Ze heeft die nacht 8x overgegeven en had diarree. Dus met zijn allen s’nachts haar verzorgd en 8x alles verschoond :shock: Gisteren maar naar huis gegaan want ze kan beter in haar eigen bed liggen. Het gaat nu gelukkig weer wat beter. En Boaz :silenced: nou die is echt niet te genieten :x heel de dag bijna huilen en slaapt overdag maar maximaal 1 uurtje :shock: Ik denk toch echt dat hij verschrikkelijk last heeft van de tandjes die maar niet willen doorkomen. Chamodent en Dentitox helpen echt helemaal niets :thumbdown: Gelukkig slaapt hij s’avonds en s’nachts wel goed. Hij krijgt om 19.00 de laatste fles en slaapt dan lekker tot de volgende ochtend 7.30 door :thumbup:

kuzzz

Goedemorgen meiden,

Denise, wat vervelend dat Boaz zo uit z’n hum is. Hoop echt dat het door de tandjes komt en dat hij snel weer een vrolijk manneke is!! :-*

Chico, hoe gaat het met je rug???

Kippie, hoe voel jij je? Hoop echt dat de cryo geholpen heeft en dat het gewoon een innesteling was :pray: :pray: :pray:

Krystle, Sisil, Martje, Jade, Lisette, Jorien, Engeltje, Pinot, Karika, Smiley en Lotje hoe gaat het met jullie???

Ik kom straks nog even terug met een update over het bezoek aan het ziekenhuis. (Vanaf mijn werk)!

Liefs,

Hoop

Hoi allemaal,

even een weekje (ofzo) niet op het forum geweest… niet zo’n zin in, ook een beetje ziek geweest (buikgriepje?) en had het druk op t werk (nog steeds maar ja).

Ben net terug van de VK en alles was goed. Ik was me natuurlijk al weer zorgen aan het maken omdat ik nog steeds niets aangekomen ben en niet het idee heb dat mijn buik al wat groeit ofzo. Ik had mijn vriendin die voor VK studeert gevraagd waar ik mijn baarmoeder zo ongeveer zou moeten kunnen voelen en toen dacht ik wel iets hards te voelen. Vandaag bij de VK waren alle zorgen weer weg hoor. Ze zei dat de baarmoeder goed groeide, een mooie harde bal zei ze.

We hebben naar het hartje geluisterd, was even zoeken, maar toen gaf het kindje een enorm harde schop haha. Ze zei dat ze dat zelden meemaakte, zo’n harde schop bij deze termijn en daarna dus het hartje gehoord :inlove:

Bloedonderzoeken waren ook allemaal goed en mijn bloeddruk was een stuk gedaald, nu 110/70 (was 130/84).

Ik hou dus maar op mijzelf te vergelijken met anderen die al van alles voelen en weet ik allemaal niet, iedereen is toch anders en ik hoef me helemaal geen zorgen te maken :slight_smile:

Sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer verder, dat komt later wel weer.

Voor Hoop en Kippie nog even wat hormoontjes :slight_smile:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

O en Hoop, hoe was jouw afspraak bij de gyn vandaag??

Nog even een edit…

Ik heb besloten ook maar wat uit de anonimiteit te stappen, vandaar een linkje naar mijn weblogje en binnenkort een verandering van mijn gebruikersnaam hier als t goed is.

Engeltje, wat goed dat het zo goed gaat! Mooie echo!!!

Ik sta op de wachtlijst voor een kijkoperatie (LTT). Op 8 juni a.s. heb ik hiervoor een intake en het zal ongeveer 4 weken duren voordat ik daar terecht kan (valt me reuze mee). Ze kijken dan of er misschien verklevingen zijn en ze spuiten de eileiders nog eens goed door.

Daarna moet ik hormonen gaan spuiten en gaan we door met IUI.

Een grote stap vooruit dus…

Hoi meiden!

@Hoop, wat fijn dat er zo snel nu aktie ondernomen wordt!

Dat zal vast een stukje rust geven?

Hier gaat het iets beter, ik moet alleen van de fysio terug naar de huisarts omdat ik weer klachten heb die weer op een hernia kunnen duiden.

Zij wilt zijn mening hebben en heeft dus ook de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt en een brief opgesteld.

Ben ik lekker mee als het zo is.

Ik blijf in ieder geval ervan uitgaan dat het niet zo is ( wie valt er dan ook van de trap :wall: ).

Verder even een vraagje, hebben jullie de wij jonge ouders gehad?

En hebben jullie het verhaal voorin gelezen? bakerpraatje staat er boven, haha :wink:

Zo niet, lees dan maar goed, het verhaal kennen jullie misschien wel ( een beetje ) :mrgreen:

Jorrit heeft trouwens ook last van zijn tandjes, het zijn inmiddels glazige bultjes geworden.

Tot later ( dan reageer ik weer meer ).

Groetjes Chico.

Hey Chico, wat naar dat je terug naar de ha bent gestuurd. Wanneer moet je? Ik hoop dat het geen hernia is en dat het snel beter is!

Enne, je kan er toch niets aan doen dat je van de trap valt!

Hier nog een leuk nieuwtje:

Mijn beste vriendin is zwanger van hun tweede, 9 weken nu! Echt geweldig :dance:

Liefs,

Hoop