Februari/maart 2006-stoppers (deel 14)

Hai meiden!

Ik kom er echt niet toe om achter de pc te gaan zitten…

Maar ik heb alles weer bijgelezen en ik ga mijn leven weer eens beteren :angel: Sophie ligt in een soort coma, want we zijn vanochtend naar babymassage geweest en vorige week na de eerste les sliep ze van 12.15 tot 15.45 uur en dan heb ik haar nog wakker gemaakt ook :shock:

Hoe bedoel je onze Sophie is eigenlijk gewoon een Suffie! :mrgreen:

Gelukkig is de ontlasting weer een beetje op gang, dankzij Kindicol en ook extra water heeft geholpen. Om haar darmflora wat beter te maken zijn we een weekje probiotica aan de fles aan het toevoegen (op advies van mijn homeopatisch therapeut/goede kennis en als dat niet werkt maken we een afspraak met haar collega die osteopaat is). Advies van het cb was om evt naar 4 flessen te gaan omdat ze de 5e fles nauwelijks neemt en evt. al met fruit te gaan beginnen :shock: Daar was ik wel verbaasd over, dit leegt natuurlijk wel haar darmen, maar dat vind ik echt te vroeg hoor, ik wacht nog een maandje, 4 maanden vind ik wel mooi voor bijvoeding.

En inderdaad, bij jullie (Denise, Chico en Martje) zeggen ze weer hele andere dingen, wat tegenstrijdig allemaal he

Vannacht is het voor het eerst goed gegaan met 4 flessen, ze sliep van 21.00 tot 7.30!! Hopelijk houdt ze dat vol. En we doen dit alleen als ze de 4 flessen volledig leegdrinkt, anders bieden we nog een 5e aan.

Daarnaast heb ik effies een weegschaal gehuurd, want met 4 flessen krijgt ze wel iets minder binnen en dat wil ik even in de gaten houden.

Effies wat anders trouwens, ik ben 2 weken geleden met de pil gestart en nou voel ik me helemaal niet lekker joh, door de hormonen.

Ik heb ineens een libido van lik mn vestje en ik ben opgejaagd en sombertjes. Ik baal hier zo ontzettend van! Ik ga denk ik dus maar weer stoppen en dan maar weer rubbers gebruiken en over een paar maandjes de persona. Als dat dan niet bevalt misschien de mirena, maar dat vind ik toch een naar idee als je nog kinderen wil.

Hebben jullie ervaringen met zulke hevige reacties op hormonen?? Ik merkte het vorig jaar al toen ik stopte met de pil, maar ik ben eigenwijs en wilde het toch weer proberen…

Zo, het is weer een behoorlijk ego-verhaal geworden :oops: .

@Hoop, Denise omschreef het helemaal goed, de een ‘neemt’ effies een kind (vreselijk) en dat terwijl jullie het zooooo graag willen en er zo veel moeite voor doen, om pissig van te worden, wat is de wereld oneerlijk :evil:

@Martje, gelukkig zeg, dat het duimpje van je neefje eraf is gevallen, lijkt me wel vreemd hoor… :think:

Liefs Lotje

Wat een mooi mannetje Jade :inlove:

@ Hoop: hoe gaat het met je? Ik zie dat het vandaag je niet ongi-dag is! En hopelijk blijft ie nou ook echt weg :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

kuzzz

Oh spannend hoop!!!

Er zitten nog wel wat hormoontjes in mn lijf,geef ze graag over :

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Helaas, we gaan door naar een nieuwe ronde!

Morgen ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis!

Liefs,

Hoop

:cry: :cry: :cry: :hug: :hug: :hug: voor jou Hoop!

Goed dat je een afspraak gaat maken!

kuzzz

Jade en hubbie: Gefeliciteerd met Bjorn. En die foto :inlove: :inlove: :inlove:

Lisette en Hubbie: Gefeliciteerd met Daan!!

Hoop :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Meiden, ik kom snel weer eens wat schrijven. Heb het momenteel erg druk. Op showforum vh maandbabies staan nog wat foto’s van Zita.

Liefs Pinot

Hoop wat ontzettend balen dat het weer niet zo mag zijn

Hopelijk kunnen jullie snel terecht in het ziekenhuis en lukt het via die weg wel.

Dikke knuf

@Hoop wrote:

Helaas, we gaan door naar een nieuwe ronde!

Morgen ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis!

Liefs,

Hoop

Dikke knuf speciaal voor jou!!! :hug:

Vanmorgen het ziekenhuis proberen te bellen maar ze zijn ivm een collectieve vrije dag niet bereikbaar…maandag dus even bellen om een afspraak te maken.

Verder gaat alles prima hier, gisteren een vlaag van teleurstelling maar al heel snel maakte dat plaats voor opluchting…nu worden we verder verder geholpen!

Sorry voor dit ego-berichtje, kom snel op iedereen reageren!

Liefs,

Hoop

@Hoop wrote:

Vanmorgen het ziekenhuis proberen te bellen maar ze zijn ivm een collectieve vrije dag niet bereikbaar…maandag dus even bellen om een afspraak te maken.

Verder gaat alles prima hier, gisteren een vlaag van teleurstelling maar al heel snel maakte dat plaats voor opluchting…nu worden we verder verder geholpen!

Sorry voor dit ego-berichtje, kom snel op iedereen reageren!

Liefs,

Hoop

He Hoop :hug:

Goed van je dat je zo positief kunt blijven, ik hoop dat de gyn jullie snel kan helpen!

Gisteravond waren we nog ff bij m’n neefje langsgeweest, en m’n hand is misbruikt als bijtring :mrgreen:

Hij groeit zo ongelofelijk hard!!! :inlove:

Hey Kippie,

Ik ben inderdaad redelijk positief, gelukkig! Anders weet ik ook niet hoe ik nog verder zou moeten hihihi

Leuk hè neefjes, wij hebben ons neefje ook weer gezien afgelopen weekend! Lekker manneke is het!!!

Liefs,

Hoop

Kippie & Hoop: :pray: :pray: :: :: :-* :-*

Hallo,

Hier even een kort bericht van mij. Kan het niet bijbenen en ga het ook niet meer beloven. Sinds ik weer werk is het helemaal weer erg met de vermoeidheid. Verder gaat het goed. Hieke doet het geweldig. Ook met mij komt het vast wel weer goed maar het werken valt me zwaar en kost veel energie. Een begrafenis afgelopen zaterdag was de spreekwoordelijke nekslag.

Voor de liefhebbers een fotootje van Hieke op moederdag. :inlove:

Hey Sisil,

Doe rustig aan meis en voel je niet verplicht hier te schrijven! (hoewel we het wel erg leuk vinden om af en toe wat van je te horen).

Mooie foto van Hieke! :inlove:

Liefs,

Hoop :-*

Nou ja niet verplicht, het is toch wel aardig om mee te schrijven. Zo lijkt het soms net alsof het mij niet interesseert maar zo is het zeker niet hoor!

:-*

Afspraak is gemaakt, dinsdag 29 mei a.s. om 08.50 uur moet ik in het ziekenhuis zijn!

Liefs,

Hoop

Oh Hoop dat is gelukkig al vrij snel

Ik ga duimen dat jullie er niet al te lang hoeven te lopen…

Kuss

Goedenavond!

Sisil: niks is verplicht en wat een :inlove: is Hieke!

Hoop: meid; dat is al lekker snel dat je er terecht kunt :thumbup:

Hier een lastige Boaz sinds donderdag, veel huilen en jengelen en als een gek op alles kauwen. We denken een hoektand te zien :inlove: en aan de andere kant ook 1. Hihihi is die straks net dracula maar dan de tanden onder :lol:

kuzzz

Het is inderdaad al snel! Wel fijn, misschien kunnen ze deze cyclus dat al wat doen! En gaat er geen ronde verloren!

Wat vervelend dat Boaz zo “lastig” is, hopelijk zijn het echt de tandjes en is het snel weer over!!

Liefs,

Hoop

hoihoi,

net terug van vakantie, en meteen een berg werk en emails die op me wachten, dus ik hou het kort…

Jade: gefeliciteerd met je zoon Bjorn!

Ik zal later even bijkletsen, het gaat hier allemaal prima (nou ja, wel flink verkouden), vakantie was heerlijk, qua zwanger zijn gaat het ook goed, ik heb eigenlijk geen klachten, al zou ik het niet erg vinden er iets meer van te merken (zie bijvoorbeeld echt nog helemaal niets gebeuren aan mijn buik). Maar ja, dat zal nu wel gauw anders zijn denk ik.

Nu maar naar de berg e-mails en werk…

tot later!

Hoop en Kippie: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: