Dankjewel Hoop :-* En voor jou wordt moederdag volgend jaar heel speciaal
Voor iedereen verder een fijne moederdag die van mij kan niet meer stuk :inlove:
Ik ben toch zo verwend met moederdag :mrgreen:
Vanochtend kwamen hubbie en Milou en Boaz mij een ontbijtje op bed brengen. Van Milou heb ik een zelfgemaakte theekopje van papier gekregen met daarin een echt theezakje en een superlief gedichtje erop nl:
Zeg Mama; 't is een fijne dag
vooral voor jou: het is moederdag
Jij bent de liefste mama die wij kennen
dus gaan wij jou eens goed verwennen
Je hoeft vandaag haast niets te doen
en je krijgt een heeeeeeeele dikke zoen
Ik heb ook een mooi cadeau voor jou
zelf gemaakt, dus kijk maar gauw!
En op de acherkant van het kopje staat:
Ik vind mama lief omdat zij mij een broertje heeft gegeven :inlove:
Daarbij heeft Boaz zijn eerste tekening gemaakt en heb ik een mooie kaart, boek van Heleen van Royen en zilveren oorringen gekregen.
kuzzz
Ow Denise wat lief!!! :inlove:
Hee lieve meiden!!
Even een ego berichtje, maar te ongeconcentreerd om alles te lezen!
Vanmiddag ben ik mijn slijmprop verloren en omstreeks 15.30 zijn mijn vliezen gebroken. Om 18.00 is de vk langs geweest en moesten we naar het ziekenhuis omdat ik ten eerste officieel 36 wk 6 dg zwanger ben en omdat ze niet goed kon voelen of het kindje goed lag…
Nu net terug uit het ziekenhuis (ik moest eigenlijk blijven maar heb de gyn heel lief aangekeken en omdat ik geen weeen heb en een grensgeval ben mocht ik naar huis!), dus even goed in de gaten houden (temp, kleur vruchtwater en weeen) en dan morgenochtend om 10.00 uur bellen om een afspraak te maken voor een hartfilmpje en inwendig onderzoekje!!
Hoe dan ook, lijkt het erop dat uk er deze week zeker is!!!
Spannend he!!!
Ik probeer jullie op de hoogte te houden, echter als jullie niets meer horen gaat het los en ben ik in het ziekenhuis!
Oh spannend jade!!!
Ik hou je in de gaten
Sterkte, suc6 en al de rest.hih
Liefs
Jade: zet hem op meid!
kuzzz
Jade ik denk aan je!
Groetjes Chico.
zie het volgende berichtje bij Jade op haar hyves pagina staan. Ik weet dat ik eerder hiermee de fout in ben gegaan, maar nu ze gister gemeld heeft hoe het ervoor staat denk ik wel dat het dit keer klopt
Angelique (7)
vandaag, 09:37
Hoi Jade,
Van harte gefeliciteerd met je kleine!!! Hoorde het via mijn moeder, die was meteen door je ma gebeld!!!
groetjes, Angelique.
Jade gefeliciteerd meid!!!
Geniet er maar lekker van
Kus
Ik las het op hyves ja! Als het allemaal klopt: van harte meid!
Het zal nu toch wel kloppen ??
hihi, zal toch stom zijn als we nu weer de fout in gaan, haha
Hihihi spannend, alvast een felicitatie ook van mij maar ik wacht nog maar even een officieel bericht af van Jade voordat ik het lijstje aan ga passen!!!
Hier wachten we nog geuldig even af!
Liefs,
Hoop
Zo…er is een hoop gebeurd :shock:
Lisette en hubbie: GEFELICITEERD MET DAAN!!!
Denise, wat een lieve cadeautjes voor moederdag zeg :inlove:
Jade, gefeli!!! Ik ben zeer benieuwd naar foto’s! :inlove:
Hier gaat 'ie lekker, m’n bmm is (naar mijn idee) weer helemaal normaal, dus we zijn weer aan de klus :inlove:
Een vriendin van mij is net sinds 2 weken gestopt met de pil, dus we gaan er samen voor :mrgreen:
Hoop, hoe gaat 'ie eigenlijk zo 2 dagen voor je NOD?
Jade, gefeliciteeeeerd!!!
Ik ben heel benieuwd hoe het met jullie is!!!
Hoop :: :: :: ::
Hee lieve meiden!
Heel even de tijd om te loggen, sorrie, niet teruggelezen dus ik hoop dat het met iedereen heel goed gaat!!
Dinsdag 15 mei 2007 om 03.02 uur is onze zoon Bjorn geboren!! Zijn naam is voluit Bjorn Finn van Hofwegen en hij weegt 3440 gram.
Om 00.00 uur kreeg ik om de tien minuten weeen, echter om 00.30 uur is er een weeenstorm (om de 30 sec van 1 minuut lang) losgebroken. Direct naar het ziekenhuis gereden en om 01.45 lag ik al met 5 cm ontsluiting op de verloskamer.
Ik zal de details weglaten (komt wel) maar na een heftige (pfoee!!) bevalling is alles goed met mij en Bjorn. We mochten dezelfde ochtend al naar huis en we hebben de eerste nacht als gezinnetje erop zitten
Ik kom snel weer!!
Jade en Man, gefeliciteerd!!!
Geniet lekker van jullie prachtige zoon.
Groetjes Chico.
Wauw wat een mooi mannetje!
Jade en man, gefeliciteerd met Bjorn!!!
Liefs,
Hoop
Wauw Jade! Gefeliciteerd! :dance:
(En ik zal binnenkort eens bijlezen en schijven…)
gefeliciteerd met Bjorn!
Jade en hubbie gefeliciteerd met BJORN!!!
Geniet maar lekker van elkaar!
Liefs
WAUWIE, WEER 2 BEEBJES ERBIJ!! :dance: :dance:
@LISETTE, GEFELICITEEEEERD MET DAAN!!!
@JADE, GEFELICITEEEEEERD MET BJORN!!
Geniet er maar lekker van meiden, samen met jullie hubbies!!