Even snel doei zeggen hier
tas is gepakt, morgen staat om 7 uur de taxi voor de deur… dus ik ga lekker vroeg naar bedje.
Tot over 1.5 week!
Lotje, jeetje meis, wat een “ramp” dat ze nu dus ook nog echt zwanger is…heel veel sterkte en succes!!!
Engeltje, Veel plezier!!!
Hieronder even een stukje dat ik kopieer van mijn logje dat ik vandaag geschreven heb, dat geeft een beetje weer hoe het met mij gaat!
Het is een moeilijke opgave…hoop blijven houden.
Ik heb hoop, dat is één ding dat zeker is. Maar vertrouwen dat heb ik niet.
Ik kan er gewoon niet inkomen dat het na twee jaar “mislukken” nu ineens, die laatste ronde, wel zou lukken.
Op medisch gebied zijn ze inmiddels al ontzettend ver ontwikkeld hier in Nederland dus er is toch wel veel kans dat het een keer lukt. De vraag is en blijft; wanneer?!
Ik hoop, ik hoop dat het nu toch gelukt is dat we niet dat medische circuit in hoeven. Maar ik schat de kans niet zo hoog. Natuurlijk is er een kans, elke ronde is weer een kans. Maar weer denk ik dan, waarom nu wél en al die andere keren niet???
De tijd zal het uitwijzen, we moeten nog even geduld hebben.
Het zou natuurlijk geweldig zijn wanneer het toch op de natuurlijke manier gebeurt, maar helaas kun je een zwangerschap niet dwingen!
Een kind neem je niet, een kind wordt je gegeven!
Liefs,
Hoop
@ Hoop: :hug: wat heb je dat prachtig omschreven! Ik gun jullie van harte dat je niet de mm in hoeft en dat het “spontaan” gebeurd. Maar ja wat is spontaan want jullie zijn er al zolang mee bezig. En ik heb makkelijk praten want ik ben 2x probleemloos snel zwanger geraakt :oops: En soms is het ook zo oneerlijk dat besef ik me maar al te goed. Dan lees ik het verhaal van het schoonzusje van Lotje die “zomaar” even zwanger raakt terwijl de situatie echt zacht uitgedrukt helemaal niet ideaal is. En dan hebben jullie alles voor elkaar en is het zo welkom en dan moeten jullie zo lang wachten
Meid, ik heb het al vaak gezegd ik gun jou het zo en weet verder even niet wat ik moet zeggen. Maar blijf je gevoelens en ervaringen met ons delen en op een dag komt die langverwachte wens van jullie uit :**:
kuzzz
@ Engeltje: veel plezier en succes met het vertellen
@ Lotje: wat een rot situatie zeg :evil: ik hoop dat ze er toch uitkomen want er is nu tenslotte wel een kindje op komst(wat toepasselijk) en als je broer twijfelt of hij de vader wel is zou ik zeker een dna test vragen. Sterkte ermee :hug:
@ Chico: wat is er met jouw broer dan? Ben wel nieuwsgierig maar het gaat me waarschijnlijk niets aan anders had je Lotje geen pb gestuurd, denk ik :oops: :mrgreen:
kuzzz
Hee meiden!
Even snel wat laten horen van mezelf! Veel te lang geleden :oops: . Beetje raar tijdtip maar ik ben enorm aan het spoken 's nachts :?
Maagzuur, krampen, vandaag heel de dag om de twintig minuten een flinke oefenwee (die naar mijn rug trok pfoeeeee auwie!) maar nu is het over op af en toe een flinke harde buik na, :oops: bot wat echt zeer doet…er wordt hier volop geoefend door mijn lijf…
:silenced: dat dan weer wel maar ik ben er helemaal klaar mee! :silenced:
Ben helemaal gebroken en mijn mannetje zit er ook al redelijk doorheen. Nou ja, even proberen bij te tanken en langer dan nog 5 weken en 3 dagen gaat het hopelijk niet duren
Denise :-*
Jade, fijn weer even wat van je te horen. Het begint je een beetje op te breken zo te zien. Je moet nog even volhouden…en dan hebben jullie je zoon in de armen!!! Kan me voorstellen dat je hoopt dat je niet al te ver overtijd gaat lopen!! Succes nog even hoor en klaag maar lekker hier…daar is het forum (ook) voor!!!
Liefs,
Hoop
@Lisette30 wrote:
Woensdag 9 mei is om 23.13 onze zoon Daan geboren.
Om 4 uur 's middags werd ik wakker en leek het alsof ik in mijn broek aan het plassen was. Dus ik snel naar de wc en toen bleek dat mijn vliezen gebroken waren. De vk was langs geweest (vriendin van de neef van mijn vriend) en ja het waren gebroken vliezen. Mijn bloeddruk was wat te hoog, van de spanning, en ivm mijn hellp vorige zwangerschap moest ik meteen even naar het ziekenhuis voor controle. Daar bleek alles goed maar aangezien mijn harde buiken pijnlijker begonnen te worden kwam mijn vk en mocht ik blijven. Om een uur of 7 begon het en om 10 uur had ik 4 cm ontsluiting. Toen heb ik ontzettend pijnlijke weeen gehad en ben ik in ongeveer 1 uur van 4 naar 10 cm gegaan en net toen ik het niet meer trok kreeg ik persweeen en binnen 7 min. was Daan geboren. Hij was erg klein 2580 gram maar helemaal gezond.
Lisette, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lisette en hubby gefeliciteerd met de geboorte van DAAN!!!
Lisette gefeliciteerd meis, leuk!
Mn neefje is de 30ste geboren en heet ook daan
Liefs
Hoi hoi
Hier even snel een ego berichtje. moet zo Robin weer voeden… vandaar.
Is het normaal dat hij ineens anders brabbelt ? Hij kletste vorige week nog de oren van je hoofd zoals op het filmpje op zn site. en nu maakt ie alleen maar hoge geluiden, soort gilletjes… dat al een paar dagen , vroeg me af of dat normaal is…
liefs
Hey Martje,
Volgens mij is dat wel normaal hoor. Ze gaan dan proberen wat ze allemaal kunnen met hun stem, ons neefje Tycho deed dat ook!!!
Liefs,
Hoop
gefeliciteerd Jorien. Weet alleen echt niet meer wie je bent :oops: :think:
@ Martje: is normaal hoor. Boaz heeft dagen dat ie ontzettend veel kletst( tatatatata, dadadadada) en dagen dat ie alleen maar hoge geluiden maakt; lees gilt :mrgreen:
@ Jade: :hug: de laatste loodjes wegen het zwaarst, ik weet wat je doormaakt. Maar geloof me dat ben je straks allemaal weer vergeten als je de kleine man in jouw armen hebt :-*
@ Hoop: graag gedaan.
kuzzz
nog ff een foto van mijn 2 schatjes :inlove:
@Denise wrote:
gefeliciteerd Jorien. Weet alleen echt niet meer wie je bent
Ik denk dat je Lisette bedoeld

Prachtige foto van je kanjers!!! :inlove: :inlove:
Liefs,
Hoop
Geweldige foto Denise!!
oh ja :oops: maar Lisette ken ik ook niet(meer)
Fijne moederdag meiden!!!
Geniet ervan…(volgend jaar doe ik ook mee, als het aan mij ligt)
Dank je wel lieverd!
En idd, volgend jaar hoop ik het tegen je te kunnen zeggen
Dikke kus
Kippie, hoe gaat het met jou???