Dat heb je mooi geschreven Denise, moest er effies van slikken…
Wij zijn er inderdaad ook van overtuigd dat opa over de kleine zal waken… :vlinder:
En wie weet…je hoort weleens dat je onbewust de bevalling wat kan uitstellen…dat hoop ik dus maar.
Ik begin me wel een beetje te vervelen zo overdag, vorige week heeft mn mannetje veel thuis gewerkt (ook ivm de vele bezoekjes aan het vp-huis), maar dat is wel een stuk gezelliger dan in je uppie…ben dus echt wel toe aan de kleine…zucht
Liefs Lotje
dat uitstellen van de bevalling daar ben ik wel van overtuigd! Milou is 2 december jarig en ik was de zwangerschap zo zat dat ik op haar verjaardag dacht; vandaag moet je nog blijven zitten maar morgen mag je van mij komen. En tadaaaaaaaaa, Boaz kwam de volgende dag :mrgreen:
En nog ffies geduld en dan verveel je je niet meer hoor
kuzzz
Hoop, ach ja dat is wel weer typisch wat voor mij hoor :mrgreen:
Lotje, gecondoleerd…lijkt me heel moeilijk zo’n dubbel gevoel. Sterkte meis :hug:
Nou morgen is de dag…ik krijg nu (ws onterecht) de kriebels…ik heb nog helemaal geen last van bruin slijm, oud bloed of helder bloed. Heb wel echt mega pijnlijke (.)(.) auwie!
En verder natuurlijk de standaard symptomen, maar dat is echt elke maand zo…maar toch krijg ik een kriebeltje van “zou het misschien dan toch???”
Heb nl altijd een aantal dagen van te voren wat bruin slijmverlies, al is het maar een speldenknopje…
Als er morgenavond nog niks is, ga ik toch maar eens een testje doen…
Ik hou jullie op de hoogte!!!
@ Kippie: wat spannend ik hoop dat je snel een positieve test in jouw handen hebt :**: Laat het zo snel mogelijk weten!
kuzzz
Bedankt voor de felicitaties!
Ik heb een heel gezellig feest gehad zaterdag en vandaag was ook een geweldige dag!
Lotje, gecondoleerd met Opa…“mooi” dat die kaars uit ging zeg!!!
En beebje van Lotje, nog even geduld!!! Maar na de crematie mag je toch ook wel heeeeel snel komen!
Kippie, maakt niet uit hoor, je bent het tenminste niet vergeten :mrgreen:
Spannend voor je…ik duim voor je!!!
Liefs,
Het jarige jobje!!!
Dank je jarig jobje en kippie :-*
Spannend hoor kippie, het zo nu wel extra extra bijzonder zijn als je tegelijk met je zus zwanger zou zijn, ik ga heeeeeel hard voor je duimen
Liefs Lotje
Hoi,
@Lotje, gecondoleerd voor jou en je man :hug:
Dit is wel extra zwaar voor jullie!
@Denise, fijn dat Boaz nu doorslaapt!
@Kippie, spannend! hoe is het nu?
@Hoop, je hebt dus lekker gefeest? :dance: :dance: :dance:
@Martje, hoe is het met je oog?
Hier is het nog steeds druk, haha.
Ik ben over gegaan op flesvoeding, maar na mijn rechterborst die begon te ontsteken heb ik wederom een kuur voor mijn linkerborst die rode vlekken kreeg en begon te ontsteken ( was toen al aan het afbouwen van borst naar fles ).
Ik baal dus ontzettend omdat ik nu weer steeds mijn linkerborst moet leegkolven.
Verder is Jorrit een heel wakker mannetje, haha ( was zijn vader vroeger ook ).
Hij wil gewoon de hele dag kijken en in handen zijn, en vecht dus tegen de slaap.
Maar hij is wel rustig en lief!
S’nachts zitten er nu wel eens 5,5 tot 6 uur tussen de voedingen wat fijne nachten oplevert!
Verder blijf ik weinig tijd overhouden voor de pc, ik weet nog steeds niet hoe jullie dat doen :think:
Groetjes Chico.
Hee lieve meiden!
Sisil en mannetje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Hieke!!! Wat een prachtig kindje!!!
Lotje: Gecondoleerd met het overlijden van opa. Heel erg veel sterkte donderdag! :hug: :kaars:
Kippie; Wat is het spannend!!! Laat je snel wat weten?! Ben heel hard aan het duimen voor je! :thumbup: En even extra :: :: :: ::
Hoop: sorrie, veel te laat, maar nog van harte met je verjaardag… Ik ben het even kwijt, was er nu wel of niet geklust deze maand? Want ik zie dat DD alweer nadert. Voor de zekerheid :: :: :: :: :: ::
Hier gaat alles goed. Ben me gisteren rot geschrokken. Ik gleed zo de trap af van boven naar beneden! :shock: En echt heel hard. Resultaat; kapotte ellebogen (heb direct mijn buik omarmd waardoor mijn ellebogen onderweg alles raakte en een huge blauwe bil… Maar gelukkig bewoog uk zich bjna direct, en geen last of pijn aan mijn buik. Alleen als je al last van je bekken hebt is het geen aanrader…
's Avonds toch nog even de verloskundige gebeld (mijn moeder ging ballistic toen ik zei dat ik dat nog niet had gedaan) en ze zei dat als de beeb lekker druk was en het goed voelde ik me geen zorgen hoefde te maken.
22 Februari komt het kamertje Jippiee!!!
Kippie, wat spannend!!! Ik ben heel hard voor je aan het duimen!!! :: :: :**:
Lotje, gecondoleerd meis… Kan me voorstellen dat dit een hele lastige periode voor jullie is… Ukkie van Lotje… Gewoon nog heel even blijven zitten ok?? Sterkte meis!!
Jade, dat was even schrikken!! Goed in de gaten houden en als je ook maar iets twijfelt, gewoon bellen hoor!!!
Liefs
Kheb eindelijk een site voor Ymke gemaakt… Zie mijn www-knopje!!!
Daar ben ik weer ff voor een update…nog geen duivels of iets in die richting te zien. Heb al wel een test gedaan, maar die was negatief
Dus er zit gewoon niks anders op dan afwachten…het kan natuurlijk ook zo zijn dat het hele boeltje in de war is van die bmm ontsteking. Alleen heb ik daar voor de 1e antbibioticakuur geen last van gehad…kijk en zo maak je jezelf gek!! :wall:
Wel bedankt voor alle hormoontjes!!!
Krystle, leuke site voor Ymke!! :thumbup:
Ik blijf voor je duimen kippie en hopelijk heb je snel een posi-test!!!
Krystle, mooie site hoor!
@ Kippie: hou er moed in! Hoe is het vandaag?
@ Krystle: leuke site ik heb dezelfde alleen met Boaz dan, he :mrgreen:
@ Jade: dat is ff schrikken! gelukkig is er niks ernstigs gebeurd behalve jouw blauwe bil Leuk dat het kamertje 22 febr komt, maak je er nog Foto’s van voor ons?
kuzzz
Kippie
Kippie :: :: :: :: ::
Hoop… Voor jou ook weer bijna nod tijd… in stilte duim ik lekker ook heel hard voor jou!!! :: :: :: :: ::
Ik had al een hele tijd geen mailtjes gekregen dat er weer nieuwe berichten waren in dit onderwerp, dacht ga toch eens kijken en nu zijn er wel gewoon nieuwe berichten??? Dus ik moet even het eea bijlezen hoor meiden…
Kippie en Hoop mijn duimen draaien hier ook nog steeds overuren voor jullie hoor !! :thumbup: :thumbup:
Hey Chico ,
Ik lees dus ook net pas je PM, sorry, denk dat er iets mis gegaan is met mn mail ofzo, geen idee. Maar jammer dat je ook bent gestopt met de borst meis, weet wat het is, al had ik dan geen ontsteking, maar je baalt er wel gigantisch van omdat je je kleine graag borstvoeding wil geven. Is de overgang naar het flesje wel goed gegaan, geen (extra) last van krampjes bij de kleine??
Het gaat niet zo goed met mn oog, het erger geworden. Ik moest maandag terug komen bij de oogarts en had voor mezelf wel het idee dat het redelijk ging, maar hij vertelde me dus dat het juist erger geworden was… Dat is echt ff balen, morgen weer terug voor controle. Puffff… Word vervolgd dus…
Enne ik probeer overdag even een momentje voor mezelf nemen en ff achter de pc te gaan zitten en s avonds ook eventjes… Maar soms lukt dat ook weer niet, want we krijgen nog steeds geregeld visite… word het nu wel een beetje zat trouwens, en dan kan ik niet gaan internetten he… hihi :mrgreen:
Liefs :-*
Hoi Hoi,
Nou dan moet ik hier ook nog even bijkletsen… Robin is gister naar het CB geweest en hij weegt op 15 gram na 8 pond! Hij doet het dus prima! We hebben hem niet gemeten, want dat mag nog niet ivm de stuitligging bij de geboorte. Alles was in orde zei de arts bij het CB alleen heeft ie een hart ruisje. Dat moeten we dus even aangeven bij de kinderarts waar we sowiezo al een afspraak bij hadden ivm de stuitligging en keizersnee.
Hij is meer wakker overdag en begint al leuke geluidjes te maken en het lijkt er op dat de lachstuipjes plaats hebben gemaakt voor echte lachjes. Heerlijk om te zien gewoon. Ik geniet zo van het mannetje, Niet normaal meer. Z’n krampjes zijn er nog wel maar een stuk minder dan eerst, gelukkig maar want ik vond het zo ontzettend zielig voor 'm.
Verder gaat het met mezelf ook de goede kant op (buiten die iris ontsteking dan.hihi), mn litteken van de keizersnee ziet er mooi uit al zeg ik het zelf. Ik merk wel dat ik er nu het kouder is meer last van heb,maar dat schijnt vrij normaal te zijn… gelukkig dan maar. hihi
Liefs :-*
Daar ben ik weer ff…
De hele dag niks te zien, tot ik net naar de wc ging zat er een heel klein streepje heel lichtbruin slijm aan m’n wc-papiertje…dus ik denk dat de :evil: :evil: er toch aankomen.
Balen dus
Hoop, hoe gaat 'ie met jou? Je NOD is er ook al bijna!!!