Een fijne verjaardag vandaag en je wordt pas 25( voel me nu echt een oude tang met mijn 32 jaar ) Zal jemaandag echt feliciteren hoor )
Dank je wel, maar ik vier het morgen pas (al) hihi
goed van je dat je het van je afschrijft maar praat je er ook over met mensen in je omgeving?
Ik heb een paar vriendinnen die ervan op de hoogte zijn en af en toe lucht dat idd best op. Maar ik wil ze er ook weer niet teveel mee lastig vallen. Maar als het moet kan ik er zeker over praten!
Ik kan me wel indenken dat je pijn hebt maar hoe dat voelt daar kan ik niet over meepraten.
Gelukkig maar, ik gun het niemand dat het zoveel moeite kost om DE wens te verwezenlijken.
Ik hoop zo dat 2007 jullie jaar wordt
Ik hoop het ook en het komt vast wel goed. Dank je wel :-*
Weet je Hoop… Ik weet niet of je iets hebt aan dit verhaaltje, maar vrienden van ons zijn al jaren bezig zwanger te raken. Zij heeft pco en een gen afwijking. Ze hebben tot nu toe een stuk of 8/9 IUI behandelingen gehad, 3 miskramen in de 5e/6e week en dus nog steeds niets. Zij was er (vons ik althans) heel obsessief mee bezig. Ze heeft mij zelfs gemeden tijdens mijn zwangerschap, heeft me echt pijn gedaan!!!
Ze waren nu zover dat ze in maart/april hun eerste IVF poging zouden krijgen…
Haar vader is 2 maand geleden overleden, hoofd stond er niet naar en wat denk je??
Juist, het onmogelijke is gebeurd… Ze is spontaan zwanger geraakt en is nu zo’n 8 weken!!!
De artsen snappen er niets van, de kans dat ze de loterij zou winnen zou groter zijn…
Ik hoop echt dat het bij jullie ook zo gaat Hoop, het lijkt me zo lastig… :hug:
Maak een groot feest van je verjaardag, je wordt maar 1 keer een “kwartje”!!!
Ik kom me afmelden.....
Mijn vliezen zijn gebroken.
Voel verder nog niks.
Moet me straks melden in het ziekenhuis. Dus de radiostilte van hieruit kan even duren........
Duimen jullie voor me?
Liefs Sisil (die het letterlijk en figuurlijk in haar broek doet nu....... )
He, daar ben ik weer eventjes, wederom op verzoek van Sisil en haar Kanjer(s). Zoals het hoort bij echte fotofielen is het eerste fotootje van Hieke al in omloop, en op hun verzoek plaats ik het ook even hier.
Wat een droppie he :inlove: Goed gebakken hoor Sis!! :-
Hier ben ik dan weer…nogsteeds BIB-overigens :mrgreen:
We hebben vreselijke drukke en emotionele dagen achter de rug.
Vanaf vorige week zaterdag zijn we dus iedere dag naar het vp-huis geweest naar opa. Woensdag op donderdagnacht zijn we 's nachts om 4 uur erbij geroepen, dit bleek achteraf loos alarm. Opa heeft vreselijk geknokt en artsen en verpleging waren eigenlijk heel verbaasd dat hij er nog was.
Met mij ging het eigenlijk op een gegeven moment ook niet zo goed meer, ik was vreselijk gesloopt, kreeg steeds dikkere handen en voeten en harde buiken. We moesten dus ook donderdagochtend beslissen dat we dat heen en weer rijden niet meer konden opbrengen en hebben afgesproken dat ze pas zouden bellen als hij overleden was, want op deze manier zou ik een bevalling ook niet echt meer volhouden…vrijdagmiddag is hij uiteindelijk overleden
Het is goed zo, we hebben er allemaal vrede mee, maar wel dubbel hoor als je op het punt van bevallen staat…
Eigenlijk wilden we allemaal dat de crematie woensdag zou zijn (m’n uitgerekende dag en zo snel mogelijk), maar dit ging niet meer.
Donderdag is de crematie, we hopen zo dat ik er bij kan zijn en ons kleintje nog heeeel even wacht… na donderdag mag je komen kleintje!!!
Wat ik nog eventjes kwijt wil (anders wordt het zo’n ellenlang verhaal), we hadden al dagen 2 kaarsen branden in de tuin (in windlichten), eentje voor de kleine en eentje voor opa. Vrijdagochtend brandden ze allebei nog, 's middags om 14.30 (moment van overlijden), was alleen de kaars van opa uit, dat vonden we wel heel bijzonder…
@Kippie, nu heb ik nog zwangerschapshormoontjes…dat kan snel veranderen Dus ik stuur ze snel naar je voor morgen :: :: :: :: :: :: :**:
Hoe is het met je zus??
@Martje, jemig wat balen van die iris-ontsteking, maar net wat je al zei, gelukkig niet tijdens je zwangerschap of BV! Sterkte meid :hug:, hopelijk slaan de medicijnen snel aan, was je er snel bij dit keer?
@ Hoop: van harte gefelicteerd meid :dance: en nu maar hopen dat je op jouw volgende verjaardag of je kleintje je in je armen hebt of dat je zwanger bent
@ Lotje: gecondoleerd wat een emotionele dagen heb jij achter de rug zeg. Hopelijk blijft jouw beeb nog even warm bij mama en heel bijzonder van de kaars zeg. Ik geloof zeker dat jouw opa dit gedaan heeft en dat hij straks over jullie kleintje zal waken :kaars: :**: