Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)





Hoi hoi!



Hoop ik heb alle begrip voor je besluit wat minder actief te zijn. Lijkt me zo onwijs moeilijk die situatie waar julle inzitten. En dan wij hier maar praten over zwangerschapskwaaltjes, ongeduld en beebies. Ik hoop dat de afstand je rust geeft en goed zal doen. Blijf aan je denken hoor! :hug:



Hier gaat het redelijk. Donderdag voor een CTG en extra echo in het ziekenhuis geweest want ik had onze kleine Muppet al de hele dag niet gevoeld. Gelukkig was alles goed maar ik voelde mij doodongerust en heb uiteindelijk huilend de poli gebeld en mocht meteen komen. Toen ze Uk eenmaal gevonden hadden met de CTG, wat natuurlijk ook niet meteen lukte heb ik van dat ziekenhuisbed ook nog even een waterbed gemaakt. WÃ t een opluchting. Sinds donderdag is het gelukkig regelmatig erg druk. Soms pijnlijk maar liever pijn dan die eindeloze stilte in mijn buik.



Verder begint het nu echt bikkelen te worden. Nog 6 weken maximaal… ik verlang wel naar het einde nu, ben nieuwschierig en voel me steeds meer gevangen in mijn gigantische lijf. Maar ik klaag niet, ik ben er ook apetrots op.



Tot gauw weer meiden. :-*

Martje, bedankt voor de tip! Ik zal het eens proberen!

bib en alles rustig…

Nou, krystle, ik hoop dat er eens even wat gaat gebeuren!! Hang in there! :hug:

Hoi meiden!



Even een ego berichtje, want ik zit niet zoveel achter de pc!



Maar ik zal even wat Jorrit spam neerzetten!



@Krystle, waardeloos meid dat het nog steeds bib is, ik hoop dat het snel bub wordt :hug:



Groetjes Chico.

@ Krystle: voor jou :hug:

@ Chico: wat een heerlijk mannetje zeg :inlove:



Hier is Milou ziek, veel overgeven en hoofdpijn sinds gisteravond. Heeft bij papa in bed gelegen en ik ben in haar bed gaan liggen. Geen succes want er stonden 2 katten onder het raam te miauwen van de buren, die er niet waren :evil: Hebben zitten miauwen van 5.00 tot 8.00 :? en daarnaast viel in bijna uit haar bed. Ga ff een was draaien en bij Milou zitten/liggen. Hubbie is met Boaz aan het wandelen.



kuzzz

Hoooi



Had dit nieuwe deeltje helemaal nog niet gezien… dus zie nu ook pas de foto’s chico!!! Wat lieffffffffffffffffff, we hebben met de jan mama’s ook een showtopic he :wink: hint hint, haha



LIefs :-*

Hoi Meiden,



We hebben het de laatste dagen errug druk gehad met kraamvisite’s enz. Gisteravond was het echt het toppunt, ze gingen pas om half 1!!! weg, ik was gesloopt, vooral omdat Robin door de overgang van de borst naar de fles niet helemaal tevreden was, hij moet er ff aan wennen. Het was dus een erg korte nacht, puffff



We hebben Robin vanavond voor zn badje nog even laten wegen en hij is weer aangekomen, hij weeg nu al 30 gram meer dan bij zn geboorte!!! We weten nu zeker dat we er goed aan gedaan hebben om over te stappen van de borst naar de fles, het gaat erom dat hij goed eet/drinkt en groeit, en dat doet ie nu dus gelukkig weer!



Ga nu lekker mn bedje in, tot morgen meiden. Morgen gaan mn mannetje trouwens weer naar zn werk. Ben gister bijna ook de hele adg alleen met Robin thuis geweest en dat ging best goed al zeg ik het zelf…hihi…



Liefs :-*

Denise hoop dat je mooie meissie snel weer beter zal zijn!!!

Je hoort veel mensen die ziek zijn op het moment, er heerst weer wat

Sterkte

Zal ook hier even melden dat ik vanmiddag een sms van Smiley kreeg dat ze opgenomen is omdat haar vliezen gebroken zijn. Meer weet ik niet, maar zodra ik wat hoor dan zal ik het met jullie delen.



:-*

Wil ik reageren op iedereen, zit ik in het nieuwe deeltje te kijken met erg weinig info om op te reageren :doh: Ga even het oude lezen en dan reageer ik ws weer.

Ben ik weer



We zitten nu wel te wachten op de beebs.

Krystle, kom op meis, idd nog maar een week, dat weet je al zeker. Enne bij begon het met de eerste ook pas op dag 9. Dus het kan allemaal nog

Smiley succes, hopenlijk zet alles door en heb je je beeb snel in je handen

Martje,vervelend dat het met de borst niet lukte. Het zal wel een dubbel gevoel zijn.

Denise, minder dat Milou ziek is, hopenlijk is ze snel beter

Sisil, fijn dat alles goed is. Nog maar een paar weekjes.



Hoop, heel begrijpelijk om even met z’n tweeen te zijn. Even een hoopvol verhaal voor je. Vrienden van ons zijn 2,5 jaar bezig geweest, waarbij geen medische oorzaak gevonden is en zij is nu 27 weken zwanger! Het kan dus echt. En voor nog meer moed, een kennis was gestopt met proberen na een aantal ivf behandelingen. Ze ging voor de evalutie naar de gyn en toen was ze dus spontaan zwanger. Wat ik wil zeggen het kan, en voor jullie zit het er echt wel in. Iig :thumbup: :thumbup: omhoog van deze kant



Hier gaat alles goed, behalve de voedingen zijn een klein drama. Er wordt gedronken en dan ruimte gemaakt en dan weer gedronken en ruimte gemaakt dmv spugen. Ben erg lang bezig met voeden. Maar voor de rest is het een tevreden mannetje die lekker slaapt en steeds meer wakker wordt. Hij is nu al 2x per dag wat langer wakker (= 10 minuten) waarin hij niet drinkt of huilt van de krampjes. En och die krampjes, praat me er niet van. Doordat hij prematuur is heeft hij er meer last van en zal er ook langer last van hebben. Van mij mag het daardoor al weer 2 maanden verder zijn.

Voor iedereen waar ik niet op gereageerd heb succes.

Hoi meiden,



Ja ik ben vandaag vrij en kon het dus niet laten. Ik wilde eerst alleen maar kijken wat er geschreven was maar toch even reacties op een paar dingen:



Tantekaatje: bedankt voor je lieve woorden! Ik hoor meer succesverhalen en daar hou ik me dan ook maar aan vast!



Smiley: heel veel succes, hopelijk gaat alles goed!!! Ik denk aan je!! :-*

Sisil: bedankt voor het melden!!!



Kryslte: meis, ik denk ook aan jou, :hug: hopelijk is je beebje er snel!



Liefs,

Hoop

Karika, leuk om weer wat van je te horen!! Fijn dat het best lekker gaat met jullie mannetje!!



Denise, beterschap met Milou…



Martje, hey… Ik heb het geloof ik gemist waarom je gestopt bent met de borstvoeding!!! Hopen dat Robin de fles snel goed accepteert!!

Bezoek pas om half 1 weg?? Pfff… Denk je wel om jezelf meis???



Smiley, succes meis!!!



Chico, wat een heeerlijk mannetje zeg!! :inlove:



Uk zit nog steeds in mijn buik… Alles rustig al begin ik nu wat zenuwen te krijgen… Zo naar de vk en die gaat kijken of ik “stripbaar” ben… Ik hoop er maar niet teveel op…



Tot later!!



Liefs



Oja… Zijn de gordijnen van de babykamer eindelijk binnen, hang ik ze op, hebben die s*kkels de banan verkeerd aan elkaar gemaakt!!! Precies op de plooi in plaats van ernaast… Is echt geen gezicht!!! Zucht…

Net terug van de verloskundige…ennnnnn…Ik was heel goed te strippen!!! Uk heeft dus goed voorwerk gedaan!!

De vk vond het er gunstig uit zien, zij had goede hoop…Pfff… Begin nu btje zenuwachtig te worden!!!



Duimen jullie mee meiden??

@ Sisil: spannend!

@ Krystle: hopelijk heb je nu echt snel je beeb in jouw armen :pray: hou ons op de hoogte!

@ tantekaatje: erg he die krampjes, bah :evil: je zegt dat hij vaker wakker is(10 minuten) geef dat ff door aan Boaz :wink: die is soms wel 3 uur wakker :shock: en dan is hij 10 minuten zelf bezig en daarna wil hij vermaakt worden of hij jengelt.



Morgen met Boaz naar de osteopaat om 13.45. Schoonmoeder past dan s’middags ff op Milou want we willen wel graag met z’n tweeën erheen.



kuzzz

Bericht van Smiley: Nog geen weeën. Het is nu afwachten of het vanzelf op gang komt, anders inleiden. Ligt nog in ziekenhuis.

Krystle; Spannend!!! Hier even een hele dikke :thumbup: !!



Sisil; Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt over smiley!



Chico; Wat een lekker mannetje!! :inlove:



Denise; Hoop dat die kleine meid snel beter is!



Martje; Denk je wel om jezelf? :naughty:



Hier alles goed! Geen spannende dingen zoals de rest, maar gewoon zijn gangetje. Voel de beeb op het moment niet zo veel als afgelopen week, zal wel moe zijn van al dat gedans en gegroei! :smiley:

Morgen mag ik naar de VK en vrijdag de ECHO!! Ik droom de laatste dagen alleen nog maar dat het een meisje wordt, in tegenstelling tot wat de mevrouw van de echo heeft geroepen… Ben benieuwd!

nou de nacht rustig doorgekomen helaas…

Wel heb ik een zeurderig gevoel in mijn buik.



Verlies ook veel slijm sinds gisteravond, geen afscheiding… Tis veel tsja… Stugger, slijmeriger… Maar ook dat zegt niets…



Ik ga rustig opstarten en dan naar het ziekenhuis voor de standaard 41w3d controle (ctg en echo) en dan zien we wel weer…



Liefs