Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

@ Jade: spannend wat het geslacht is van jullie beeb! Laat je het wel ff weten :wink:

@ Krystle: succes in het zh en hopelijk komt beebie nou echt :pray:



Milou is weer beter dus gaat morgen weer naar school :dance: Ze is nu zoooooo druk en verveeld zich :roll: Vanmiddag om 13.45 naar de osteopaat met Boaz. Hij heeft vannacht doorgeslapen van 23.00 tot 6.15 :dance: gaat de goede kant op :mrgreen:



kuzzz

Krys hoe is het nu meis ??

SPANNEND!!!

Denk je aan je

Heb het geboortekaartje van Robin hier nog niet laten zien… heb er net even foto’s van gemaakt, vandaar ook het kleurverschil, kwam net weer een donkere wolk aan en flitsen was even geen optie :wink:







Liefs :-*



PS weet niet meer of hier iemand het vroeg, maar je spreekt zijn naam uit als Rob-bin, niet als ro- bin;-)

Krys ik dacht dat ik het hier verteld had waarom ik met de borstvoeding gestopt ben… maar denk dat de hormonen me in de steek laten,hihi :mrgreen:



Maar goed, ik ben sinds vrijdag gestopt met de borst omdat er uit mn rechterborst vanaf het begin bijna niets kwam. Ik heb anderhalve week lang na iedere voeding ook nog extra gekolft, in de hoop dat die rechterborst ook op gang zou komen. maar helaas, deze bleef achter in productie. Mn linkerborst deed het goed, maar omdat Robin niets uit die rechter kreeg viel hij echt aan op mn linkerborst, met als gevolg, open tepel, zere borst en soms meer dan een uur zitten om te voeden. En daarnaast dus oko nog eens kolven… het ging me te veel energie kosten en mn mannetje wilde al veel eerder dat ik zou stoppen omdat we niet wisten hoeveel ie dronk, en af bleef vallen…Hij is inmiddels weer aangekomen , en weegt nu zelfs al wat meer dan bij zn geboorte. We zijn blij dat we deze keuze gemaakt hebben. Het gevolg is nu wel dat ie meer last heeft van krampjes, maar dat nemen we voor lief, dan maar wat meer ons bed uit om hem te troosten en te knuffelen…



dat was even het verhaal in het kort…hihi



Liefs

Leuk kaartje Martje!!! Ik kreeg van de week toevallig hetzelfde kaartje van een van de meiden van zwangerschapsgym…



Balen dat het niet wilde lukken met de borstvoeding, maar wel heerlijk dat hij nu aankomt!! Kan me voorstellen dat het heel wat stress minder is voor jou nu!!

(t kan best dat je het wel gezegd hebt hoor, maar dat het langs mij heen is gegaan… :oops: )



Net naar t ziekenhuis geweest. CTG was prima, al vond ik in vergelijking met de andere ctg’s dat uk erg veel dalen had. De dienstdoende verloskundige vond dat niet dramatisch. Tis beter als ze er niet zijn, maar hij herstelde zichzelf steeds heel snel.

Op de ctg was elke 8-10 minuten een flinke harde buik te zien. Overigens doen ze me flink pijn nu. Meet ze (nog) niet omdat ik me er dan teveel op concentreer.



Daarna echo gehad. Was op zich prima. Vruchtwater wordt nu wel heel erg weinig. Placenta zag je allemaal witte stippen op.

Gyn heeft voorgesteld nu elke dag een ctg te maken om eea in de gaten te houden.

Morgen willen ze ook nog een poging wagen om me te strippen als dat nodig is.



Ook vroeg ze of ik nog thuis wilde bevallen. Heb aangegeven dat zolang het verantwoord is, ik dat graag wil. Zij was daarna zoooo vaag… T mag van mij wel zei ze, maar dan moeten ze uk goed in de gaten houden. Ik heb het daarna nog 2x gevraagd, maar ze blijft gewoon vaag… Terwijl ze dan zeggen a. het is veilig of b. je bent hier veiliger… Zucht…

Grote kans nu dat ik besluit in het ziekenhuis te bevallen als alles een btje op gang komt… Vind het toch wel wat eng nu…

Balen is wel dat de auto morgen naar de apk-keuring moet…



We wachten dus nog steeds af met flinke krampen die komen en gaan…T zijn overigens flink harde buiken die vooral aan de onderkant van mijn buik behoorlijk pijnlijk zijn. Ik hoop echt dat dat het begin is en niet “gewoon” krampen van het strippen!!!



Denise, fijn dat Milou weer beter is!! Heel veel succes bij de osteopaat, hoop echt dat hij wat voor jullie kan betekenen!!!



Liefs

Oh Krystle wat irritant dat ze zo vaag zijn in het ziekenhuis! Daar heb je precies niks aan. Ik hoop echt voor je dat het doorzet, dit wachten lijkt me slopen. :hug:



Denise: Fijn dat Milou weer beter is. Hoe was het met Boaz bij de osteopaat?



Martje: Leuk kaartje!!! Succes met de krampjes van Robin, hoop voor je (en voor hem…) dat het snel minder is. Lijkt me een moeilijke beslissing van de BV, maar wel een goede als ik het zo lees.



Jade: Fijn dat het gewoon zijn gangetje gaat. Is ook belangrijk. Succes bij de VK en veel plezier bij de echo vrijdag!!



Hier gaat het ook z’n gangetje. Morgen de inspectie van de kraamzorg. Zal mij benieuwen. Gisteren weer op controle geweest en alles goed. Uk :inlove: ligt een week voor qua groei. Verder blijf ik pijn houden aan de ribben, erg lastig. Nog een paar weken…



Verder vandaag niks meer gehoord van Smiley trouwens… goed teken denk ik. :pray:

Krystle: Ik verloor ook veel slijm en had pijn aan de onderkant van mijn buik na het strippen. Klinkt dus hoopvol.



Martje: leuk kaartje en jammer zeg dat de bv niet lukt. Zo te horen heb je de juiste keuze gemaakt.



Jade: En, weet je al wat het wordt.



Denise: Voelt lekker he, als je weer een tot 6.00 kunt slapen!!! :dance: :dance: :dance: Zita kwam vanmorgen rond 5.45.



Karika: Zita spuugde in het begin ook zo. Die moest ik na de voeding ook min een half uur rechtop houden. Is overdag niet zo erg, maar 's nachts…Het hielp wel als ik haar na een paar minuten van de borst haalde, even liet boeren, en vervolgens door liet drinken. Misschien een tip?



Zita heeft vandaag haar eerste prikjes gehad…Ze heeft echt hardverscheurend zielig liggen huilen. Ik heb me goed kunnen houden, maar later in de auto kwamen toch ook de tranen… :shifty: Ik heb haar lekker de hele middag geknuffeld en nu ligt ze lekker in haar bedje te slapen.

Ze was trouwens weer goed aankomen: 300 gr in anderhalve week. Ze weegt nu 4155 gram en ze is 54 cm (Das zo’n anderhalve kilo en 7,5 cm sinds de geboorte :shock: )



Ga even eten. Moeten wrs nog naar het zkh vanavond. Schoonzus is opgenomen met galstenen.



Liefs Pinot

Hee meiden,



Even een korte update! Bij de VK was alles goed. Ik groei goed, Uk nog beter! Bloeddruk 110/55, is dus wat aan het dalen maar schijnt normaal te zijn! Uk bleef maar bwegen haha!

Vrijdag lekker de echo!

Zit me net te bedenken dat er dan waarschijnlijk weer een beebje is!!

(Go krystle, go krystle!! :clap: )

hoi!



Met Boaz naar de osteopaat geweest en we werden niet echt vrolijk wat de osteopaat heeft gevonden. Omdat hij een heftige voorkeurshouding naar rechts heeft, is zijn schedel al wat vergroeid :? Hij heeft nu een a-symetrisch hoofdje. Hij was verder gespannen in zijn lichaam maar zijn spierspanning was weer aan de lage kant waardoor zijn algehele ontwikkeling vertraging kan oplopen. Tja en toen moesten we wel even slikken. In zijn nekje zit 1 nekwervel helemaal vast waardoor hij dus niet naar links kan kijken. Hij is gelijk met de behandeling begonnen van zijn nekwervel om dat iets los te maken. Nu moet ik maandag weer terug voor een 2e behandeling. Eigenlijk zat die man vol tot 20 februari maar komt speciaal terug voor ons op zijn vrije dag. Erg fijn dus. Een enerverend dagje voor ons want laten we wel wezen: iedereen wil dat zijn kindje zonder al teveel problemen opgroeid zonder mankementen. Met Milou hebben we ook al veel meegemaakt op gezondheidsgebied dus dat wil je je kind besparen( en jezelf natuurlijk).



@ Jade: fijn dat alles goed was bij de vk!

@ Pinot: gaat goed met Zita he? super :thumbup: wel zielig van die prikjes, weet er alles van :wink: Gelukkig kunnen de beebs zich niets van de pijn herinneren later.

@ Sisil: fijn dat de beeb zo goed groeit :mrgreen:

@ Krystle: het wordt nu echt spannend, hoe voel je je nu?

@ Martje: superleuk kaartje zeg :lol:



kuzzz

Nou meiden, het lijkt hier wat serieuzer te worden… Heb zo ongeveer elke 7 minuten een behoorlijk pijnlijke wee die zon 1-1,5 minuut aanhoudt.

Ik ga maar even onder de douche staan, misschien dat dat wat werkt tegen de pijn…Pfff ik hoop dat dit het echte werk is en geen voorweeen!!!

Ohhhhhhhhhhhhhhhh Krys spannend!!

Suc6 vannacht meis!

Denk aan je



:-*

Krystle…zet 'm op meid!!! Je zal je beebje snel in je armen hebben!!!



Liefs,

Hoop

breekt even in





Bericht van mr. Smiley bij de feb. mama´s schrijvers:



@Smiley wrote:

BUB :smiley:



Om 13.54 is onze mooie duchter ANOUK geboren. We zijn zo trots!

Heftige bevalling: tussen plaatson infuus en BUB zaten 3 uur en 3 kwartier.



Smiley + Anouk blijven nachtje in het ziekenhuis. Later meer.



Gr. Mr. Smiley






Need I say more? :dance: :clap: :inlove: :dance: :clap: :inlove: :dance: :clap: :inlove: :dance:

Het is toch helemaal geweldig!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Krystle you go girl!!! :pray: :pray: :pray:

BUB!!!



Vanmorgen om 00.11 uur is onze prachtige dochter Ymke geboren!!! Ymke is 50 cm groot en weegt 3010 gram. Tis een prachtig meisje!!!



T was echt een turbobevalling…

Om 23.15 uur voor het eerst de vk gebeld, was er om half 12. Had 5cm ontsluiting. Toen ben ik in 25 minuten van 5 cm ontsluiting naar baby geboren gegaan…Pffff…

Kleerscheuren vallen mee… Ik ga genieten van ons meissie!!!



Liefs ennneeee zet hem op meiden, ik gun jullie net zo’n bevalling!!!

@ Smiley: gefeliciteerd met jullie dochter: Anouk!

@ Krystle: gefeliciteerd met jullie dochter: Ymke!



Geniet ervan dames!



kuzzz

Yes!! Gefeliciteerd Krystle… eindelijk! En wat een prachtige naam ook weer. De schoonheden vliegen je om de oren deze dagen. Wat heerlijk!! :inlove: :inlove: :inlove:

Krystle gefeliciteerd met jullie dochter meis!!

Dat is nogal snel gegaan ineens.

Heerlijk!

Geniet ervan en we zien vast snel jullie mooie dochter hier langs komen!



Liefs :-*

Smiley gefeliciteerd!!!

Geniet lekker van jullie kleine meid



liefs :-*

Jipppie!!! Geweldig die BUB meldingen!



Smiley gefeliciteerd met jullie dochter Anouk!! ::



Krystle; Gefeliciteerd met jullie dochter Ymke!! :
:



Op naar de volgende dames!!!