Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

Jemig, ik ben even een paar dagen niet online geweest (beetje gedoe met de pc :wall: ) enneh ik mis gelijk vanalles :lol: :lol:



@Smiley en mannetje GEFELICITEEERD MET ANOUK!!!

@Krystle en mannetje jullie ook GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER YMKE!!!



:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Wat een snelle bevallingen meiden, ongelooflijk…dat wil ik ook!!!

Geniet maar lekker van jullie meisjes en de kraamtijd!!



Liefs Lotje

Hier dan m’n allereerste BIB melding, haha, vanaf vandaag mag ik thuis bevallen :dance: :dance: :dance:

Ik ben vanmiddag ook weer helemaal door de keuring gekomen en ukkepuk is ingedaald en ligt zo goed als vast!!

Nu komt het mooie, deze vk zei erachteraan; je hoeft dus niet meer te gaan liggen als je vliezen breken!!!

Terwijl haar fijne…ahum…collega vorige week dus nog verkondigde dat dat de grootste onzin is :wall: :wall: :wall:

De kleine werd nu geschat op 3500-3600 gram bij 40 weken en ik heb een flinke plons vruchtwater.

Wat was deze vk toch een verademing tov die van vorige week!



@Chico, wat is Jorrit een schatje zeg :inlove: :inlove: , ik bel je vd week nog eventjes om af te spreken!!!

@Martje, jammer dat het niet wilde lukken met de bv, maarre, klinkt inderdaad als een goed besluit!! Wat een leuk kaartje joh! Enneh…jemig, kraamvisite tot half 1 :shock: da’s laat :shock:

@Denise, jemig, heftig hoor wat de osteopaat heeft gevonden, maar aan de andere kant kan hij nu wel gericht gaan behandelen, nu maar hopen dat het snel werk meis :pray: :pray:

@Jade, veel plezier vrijdag met de echo, ga je het geslacht aan ons verklappen???

@Pinot, wat lekker dat Zita zo is gegroeid, kan me voorstellen dat zo’n prikje bij je meisje bij jou door merg en been gaat, zo zielig bij die kleintjes!



Ik had in het kraampakket 2 netbroekjes zitten, maar die zijn te klein, ze snijden bij m’n benen. Nu ben ik op jacht geweest naar grotere, maar dat valt nog niet mee, de apotheek dacht in 1e intantie dat ze ze niet konden bestellen en nu heb ik dus grotere, maar dat zijn net tenten :wall:

De apotheek beweert nu dat degene die ik heb uit het pakket (groen randje), maar 1 maat kleiner zijn dan die grotere vd apotheek (oranje randje). Dat geloof ik dus niet zo, dus ga ik morgen hun groene maar eens vergelijken met mijn groene, misschien ligt het aan het merk ofzo??



Wat is jullie ervaring (bevallen dames), die broekjes lijken me wel handig voor het kraamverband, maar wat is jullie ervaring??



Liefs Lotje

Smiley, gefeliciteerd met Anouk!!!



Krystle, gefeliciteerd met Ymke!!



Geniet van jullie kraamtijd!



Liefs,

Hoop :-*

Smiley en hubbie: Gefeliciteerd met jullie dochter Anouk

Hoop dat je lichaam het nu wat minder zwaar heeft



Krystle en hubbie: Gefeliciteerd met jullie dochter YmkeWat een snelle bevalling zeg. Je zat ook al lekker snel weer achter je pc :mrgreen: . Enne, nog last van naweeen gehad?



Lotje: Ik had vanuit het zkh een netbroekje wat redelijk paste. Die uit het kraampakket moest ik aan de bovenkant flink omslaan en dan verzoop ik er nog in. Ik heb op een gegeven moment onderbroeken met pijpjes van mijn moeder geleend. Als je geen passende netbroekjes kunt vinden zou ik gewoon bij de zeeman of de wibra een paar ‘tenten’ kopen. Werkt ook prima.



Ik ga eens even wat eten en drinken. Zita heeft vanaf ongeveer 17.00 óf gehuild óf gedronken. Ik ben op :zzz:



Liefs Pinot

Hoi meiden!



@Krystle, eindelijk zeg! gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam trouwens!



@Smiley, gefeliciteerd met jullie dochter, ook al zo,n mooie naam!

Fijn dat alles goed gegaan is!



@Lotje, ik hoor je snel!



@Martje, leuk kaartje zeg!



Verder las ik iets over een echo, jade??? :mrgreen:



@Denise, hopen dat de osteopaat aanslaat!

Vervelend is het wel voor jullie en je mannetje.



Verder heb ik weinig energie om te computeren.

Jorrit doet het allemaal heel goed, maar toch vergt de borstvoeding een hoop energie.

Verder is de kraamhulp maandag voor het laatst geweest ( was ik wel aan toe, we hadden een super leuk mens maar ik wilde wel weer mijn eigen boeltje hebben ).

Mijn mannetje is nog thuis gelukkig.



Dus meiden als ik niet veel reageer, dan weten jullie waarom!



Groetjes Chico.

Pfff wat een hectiek zo’n ukkie!!!



Hier alles goed. Ymke is echt een heerlijk moppie, kan niet van dr afblijven!!

Ze is helemaal gerimpeld en heeft een hele droge huid door het weinige vruchtwater en omdat ik overtijd was. Dus veel smeren!!



De bevalling duizelt me nog wat, moet het echt een plaatsje geven.

Heb weinig hechtingen en was direct na de bevalling alweer op de been.

Nu ongelooflijk moe, maar dat hoort erbij…



Nog wel redelijk last van naweeen gehad gister, maar was goed te doen met paracetemol…



Hier een foto van ons meissie van vandaag…



Liefs



hmm Sorry Martje, zie net dat ik dezelfde ticker heb aangemaakt… Nou ja…Verander ik later wel!!

Krys leuke foto!!!



vervelend die na weeen zeg… enne neem de tijd om de bevalling een plekje te geven hoor…



enne wat maakt het uit dat we dezelfde tikker hebben…!!! Niets toch ?? We hebben gewoon beide iets met giraffe’s :mrgreen:

Wat een schatje!!! :inlove: Geniet er lekker van!!!



Jippie!! Morgen de echo! Ik heb er zo’n zin in!!!

Krijg net een berichtje van Smiley. Anouk ligt ter observatie op de kinderafdeling op verdenking van besmetting met een bacterie. Met Smiley gaat het langzaam beter, ze heeft wel veel last van d’r bekken.



Dat is wat ik weet…



Krystle: WAT EEN MOPPIE!!! :inlove:

Krystle, wat een plaatje is Ymke!!! Geniet ervan hoor, ik kan me voorstellen dat je er niet vanaf kunt blijven!!! :inlove:

Doe rustig aan en kom maar lekker even bij van de bevalling!



Sisil, bedankt voor je mededeling over Smiley!



Smiley, heel veel sterkte. Hopelijk valt het allemaal mee en is Anouk snel weer beter en mag ze snel weer mee naar huis!! :hug:



Hier gaat alles goed, nou ja…ik geloof van wel…ik heb net een berichtje geplaatst bij zwanger worden http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32966 dat is het enige dat wat minder goed gaat met mij! Voor de rest is alles top. Het minder bezig zijn met het zwanger worden bevalt me prima en geeft me enorm veel rust! En nu is het weer vrijdag en kan ik weer lekker even mijn ei kwijt hier op het forum!!!



Liefs,

Hoop

Hai hai!!!



@Krystle, wat een moppie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:, wat lekker trouwens dat je toch thuis bent bevallen!!

Het is wel een stormachtige bevalling geweest en dan ook nog vlak voor de storm van gisteren :mrgreen: :mrgreen:

@Smiley, sterkte meis, hopelijk valt het allemaal mee met Anouk en mag ze snel naar huis!! :thumbup: :thumbup:

@Sisil, fijn dat je ons op de hoogte houdt over Smiley!!

Ben je zelf al wat wijzer geworden over die kraamzorg?

@Pinot, thanx voor de tip over die broekjes!

Ik heb gisteren m’n zus eens zo’n broekje laten passen, we hebben een beetje hetzelfde postuur (als ik niet zwanger ben tenminste :wink: ) en dan kon ik eens kijken hoe het zit zonder buik en dat ging best goed met die grote netbroekjes. Dus die ga ik dan maar proberen…

@Hoop, gezellig dat je op vrijdag toch een beetje blijft meekletsen!!! :thumbup:

Ik heb je berichtje gelezen en even gereageerd…



Ik heb wat fotootjes geplaatst op het showforum van de febr-mama’s



Liefs Lotje

Smiley sterkte meis!!

Hoop meissie, ik heb je stukje gelezen en daar ook ff gereageerd. Ik zou gewoon ff de telefoon pakken hoor.



We blijven duimen voor je



Dikke kus :-*

het gaat hier niet zo lekker :cry: Boaz huilt overdag weer veel( eigenlijk sinds hij bij de osteopaat is geweest) en wil ineens zijn fopspeen niet meer :? Dus we kunnen hem niet zo goed troosten. Ik ben doodmoe maar kan overdag geen dutje doen omdat Boaz vertikt om te gaan slapen.



kuzzz

Oh Denise wat zeilig voor die keine man dat ie zoveel verdriet heeft, en vervelend voor jou dat je hem niet kan troosten. Lijkt me erg frustrerend. Hoop voor je dat het snel over zal zijn… Sterkte



Liefs :-*

Denise, wat naar dat Boaz zoveel huilt! :hug:



Martje, bedankt!!!



Liefs,

Hoop

Denise, heel veel sterkte…wat moet dit zwaar zijn meissie…:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Liefs Lotje

@Krystle, wat een moppie zeg :inlove: :inlove: :inlove:



@Smiley, sterkte!



@Hoop, ik heb nog niet gelezen, maar ik denk dat je wel een knuffel kunt gebruiken, dus bij deze :hug:



@Jade, hoe was de echo?



@Denise, sterkte ermee, ik hoop dat er snel een oplossing is.



Even een vraagje aan de meiden die bevallen zijn.

Hebben jullie ook lang last gehad van de onderkant? echt zo’n zwaar gevoel waarbij je niet kan zitten en staan?



En voor degene die borstvoeding geven, wordt het nog minder zwaar?

Ik blijf maar duizelig en dizzy en ik vind het borstvoeding geven echt zwaar, terwijl hij het heel goed doet.



Jorrit heeft de gehoortest gehad en is geslaagd :inlove:

Verder genieten we met volle teugen van hem.



Tot later!



Groetjes Chico.

Hij spuugt alleen wel regelmatig, en heeft vaak de hik, hadden/hebben jullie dat ook?

Hee meiden



Wij krijgen een zoon!!! Nu geloof ik het echt, duidelijk zijn plasser gezien :inlove:

Mijn mannetje is trots! Hij heeft heel de middag zijn nieuwe kreet geroepen :

Echte mannen maken mannen :mrgreen:


Alles was goed, we mogen woensdag terugkomen, want ze zag het hoofdje niet goed. Meneer was verstoppertje aan het spelen!

Ik ben verliefd!