Kippie, wat vervelend weer een bmm-ontsteking. Hopelijk wordt je er snel en voorgoed vanaf geholpen! Succes!
En natuurlijk gefeliciteerd met je neefje/nichtje in spe!!!
Liefs,
Hoop
Hier gaat het iets beter. Veel, heel veel meten en bijsturen. De CTG’s zijn nu niet meer dagelijks maar om de dag. Vrijdag ook een goeiecho en maandag kijken hoe het er van binnen voor staat. (toucheren) Mocht het kindje groot zijn (wat goed kan met diabetes) en de bmm verstreken en de CTG er aanleiding toe geeft dan zou inleiden best eens dichtbij kunnen komen.
Van mij mag het, zwanger zijn is mooi en geweldig dat het mij gegeven is maar ik ben het nu ook wel een beetje zat aan het worden. :shifty:
:-*
Pff… Hier ook weinig reactie van deze kant. T wil allemaal niet zo lekker met mij en met Ymke. Ik blijf last van buikpijn en pijn bij het plassen houden, langs elkaar gepraat van de ha en de vk. Nu eindelijk urine afgenomen met een katheter. Urine is schoon, toch weer een antibioticakuur. We wachten maar weer af…
Ymke is niet in haar hum de afgelopen dagen. Ze blijft heel veel huilen, ik weet echt niet meer wat er met haar aan de hand is. Ze hoest wel veel en ze klinkt ook wat verstopt. Ik heb maar een ui bij ons op de kamer gezet in de hoop dat dat een btje werkt.
Ze lijkt ook minder te drinken, wel komt ze vaker voor een voeding. Het hoesten levert hier en daar een flinke spuugaanval op. Arm meissie, alle melk komt dan met een grote straal via haar mondje en haar neusje naar buiten…
Ik moet zeggen dat ik er af en toe behoorlijk doorheen zit door haar gegil, vind het zo naar dat ik niet weet wat ze wil!!
Ook schreeuwt ze tijdens haar slaap, ze ligt dan echt nog in een diepe slaap en gilt dan een paar keer…slaap…gil…slaap… echt heel raar… Herkenbaar???
Sis, fijn dat het beter gaat!! Kan me voorstellen dat het welletjes is geweest het zwanger zijn!!!
Kippie, wat balen!! t wil niet echt weggaan he?? beterschap!!
Hoop… Ik blijf het knap vinden hoe positief jij hierin staat!! petje af meis!!
Liefs
Kippie wat balen zeg
Sterkte
Pinot tnx voor de tip van de vaseline… zal het morgen gelijk eens gaan testen! Enne we hebben nog geen bakerzak gekocht hoor, en als het aan mn man ligt komt die er ook niet…
Jeetje Krys wat balen dat het allemaal even wat minder gaat. Hoop voor je dat je je snel weer wat beter gaat voelen en ik kan me goed voorstellen dat je soms even niet meer weet wat je moet doen als ze zoveel huilt. Sterkte en hopelijk is het snel voorbij!!
:hug: :-*
@ Krystle, meis ik hoop dat je meisje zich snel wat “beter” voelt en dat het weer rustig is daar!!!
Hoop.. Ik blijf het knap vinden hoe positief jij hierin staat!! petje af meis!!
:oops: Dankje, volgens mij kom ik sterker over dan ik ben hoor! Maar hier wegblijven kan ik gewoon niet. Dan ga ik jullie gewoon missen!!!
@ Sisil, meis ik hoop dat de laatste loodjes voorbij vliegen en dat je je beebje snel en gezond in je armen kan houden!
@ Martje, hoe gaat het daar???
Liefs,
Hoop
Hoi Hoop
Ja het gaat hier goed, die kleine is echt een scheet en vind tot nu toe vrijwel alles ok. Heerlijk gewoon. Met mij gaat het opzich ook goed, behalve dan dat ik ineens een onwijs ontstoken oog (althans dat denk ik dat het is) heb. Ik heb net naar de HA gebeld en ga vanmiddag ff langs. Normaal ga ik niet zo snel voor iets naar de HA, maar in dit geval wel. Want een paar jaar geleden had ik een ontstoken oog (links) en daar ben ik toen bijna een jaar mee zoet geweest. Dat ivm de reuma. Ik was bijna blind geweest aan dat oog, heb toen injecties in mn oog enz gekregen, moest dagelijks naar de oogarts etc etc… Dat wil ik nu een beetje voor zijn en zo snel mogelijk met druppelen beginnen. Ben benieuwd wat ze vanmiddag te vertellen hebben bij de HA.
Liefs
Jeetje Martje, das niet niks! Succes ermee!!!
Fijn dat met de kleine alles goed gaat!!!
Ai, dat is niet zo mooi Martje!! Hoop dat je direct kan gaan druppelen!!!
Ik heb ons geboortekaartje in het januari showtopic gezet…
ziehier
Hoi meiden
Ben geweest en mag morgen gelijk door naar het ziekenhuis. Ik was er al bang voor… het is weer hetzelfde geintje als een paar jaar geleden. Ik heb nu nog niets gekregen van de HA, ze wilde dat de oogarts me zag zoals zij me vandaag zag. Ik hoop maar dat het nu niet zo’n lang verhaal gaat worden als de vorige keer. We zijn wel blij dat het nu de kop op steekt en niet een paar weken geleden toen Robin nog in m’n buik zat… want dan hadden we verder van huis geweest.
Word vervolgd dus…
Liefs :-*
Leuk kaartje Krys!!
Hadden hier ook eerst een giraffe kaartje (verrassend he…hihi) maar toen hebben toch maar voor het supermannetje gekozen omdat dat meer van ons samen is dan een giraffe… .want dat is mijn liefhebberij zeg maar en niet van mn man… En iedereen had ook een kaartje met een giraffe verwacht. haha… nenenenenenen, waren we ze ff te slim af LOL
:-*
Hai meiden!
Nogsteeds BIB-hierzo :mrgreen:
Gelukkig maar, want het is behoorlijk pittig zo met opa.
We hobbelen nu dagelijks naar het verpleeghuis (45 min rijden), de arme man is zo ontzettend aan het knokken en wil het leven echt nog niet loslaten…het is zo hard om hem zo te zien Hij heeft nu een fikse dosis morfine en dormicum (slaapmiddel/spierverslapper). Eigenlijk had niemand verwacht (ook de verpleging en de artsen) dat hij er nog zou zijn…
We slapen ook behoorlijk slecht nu, je ligt toch min of meer op een telefoontje te wachten.
Dus dames…duim maar voor me dat uk nog niet komt… :shifty:
@Denise en Pinot, wat gaat dat enorm hard meiden, ik las dat jullie alweer over 4 weken moeten werken
@Pinot, wat is die spruw hartnekkig zeg, lijkt me wel lastig hoor, heeft ze jou nog niet aangestoken?
@Krystle, wat een ontzettend leuk kaartje zeg en wat een mooie 2e en 3e naam, die had ik nog niet van je gehoord!! En effies een dikke :hug:
Het lijkt me behoorlijk moeilijk als je er niet achter komt waarom de kleine huilt.
@Hoop, wat goed dat jullie een beetje rust hebben kunnen vinden :thumbup:
@Kippie, het zit je echt niet mee met die ontstekingen, sterkte meid
Wat geweldig dat je zus weer zwanger is!! :dance:
@Denise, hoe is het met Boaz?
@Martje, wat een leuke foto van je man en Robin op het showforum
Ik zal niet zo veel online zijn, maarre, mocht het BUB-worden…dan horen jullie het natuurlijk snel
Net even bij vk geweest, die is verder tevreden, ik heb wel meer harde buiken, maar dat mag wel zo op het eind, en kan ook spanning zijn.
M’n onderdruk was wel van 65 naar 75 gestegen, maargoed, ook nog niet zo schokkend…
Liefs LOtje
Hee meiden,
Lotje; Wat erg van opa! Ik duim met je mee en een hele dikke :hug: . Ik kan me voorstellen dat er nu wel heel veel speelt in je hoofdje!
Sis; Ik hoop dat het snel goed komt met die waardes!
Denise en Pinot; Bah, alweer bijna werken! Of hebben jullie er wel zin in?
Krystle; Sterkte met die kleine meid!
Martje; Wanneer mag je naar de oogarts?
Kippie; Wat naar een BMM!! Pffff… En wat leuk dat je weer tante wordt!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik groei nog steeds goed, gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Was wel even lekker.
De tentamens weer achter de rug en ik ben nu een plannetje aan het bedenken om dit jaar eerder af te ronden, aangezien ik de laatste twee tentamens niet op het normale tijdstip kan maken waarschijnlijk.
We hebben de vakantie geboekt (17 juli met de caravan van mijn schoonvader (hahaaha lekker burgelijk) naar Frankrijk).
Uk is lekker druk! :inlove:
hoi hoi!
Weer ff een teken van leven :mrgreen:
@ Martje: wat vervelend van je oog! Succes vandaag in het zkh!
@ Krystle: leuk kaartje! Niet zo leuk dat Ymke veel huilt. Ik weet precies wat je voelt, die machteloosheid. Ze lijkt me erg onrustig, heb je het cb al om raad gevraagd?
@ Jade: fijn dat je zo goed groeit en lekker op vakantie naar Frankrijk! Hoe oud is de kleine dan als jullie gaan?
@ Sisil: fijn dat het iets beter gaat.
@ Kippie: wat balen zeg die ontsteking en gefeliciteerd met jouw zus!
@ Hoop: hoe is het met jou? Ik begrijp dat je je groter houdt dan dat je je werkelijk voelt. Is ook logisch, is natuurlijk pure zelfbescherming. Maar blijf a.j.b. erover praten dat is zo belangrijk.
Hier gaat het wel redelijk goed moet ik zeggen. Boaz slaapt nu 1 week door, alleen heeft hij de laatste 2 ochtenden( tussen 5.00 en 6.00) een poepbroek dus alsnog eruit om hem te verschonen. Gelukkig gaat hij daarna wel weer slapen :mrgreen: Overdag slaapt hij de ene keer meer dan de andere. Hij maakt nu heerlijke geluidjes :inlove: en lacht steeds meer. Hij is een echte charmeur. Helaas nog wel steeds een duidelijke voorkeurshouding naar rechts dus ik maak dat straks ook even bespreekbaar op het cb. Hij krijgt daar n.l om 10.45 zijn eerste prikjes Ik moet 26 februari weer werken, bah! Helemaal geen zin in maar als ik eenmaal werk zal het wel leuker worden, denk ik. Ik ben dan bijna 5,5 maand thuis geweest :shock:
Ben nu bezig met een babysite voor Boaz, staat onder mijn knop w w w . Kunnen jullie gelijk wat foto’s zien.
kuzzz
Hoi Meiden
Even snel hoor…
Vanmorgen hebben we voor de 3e keer de gehoortest bij Robin laten doen en dit keer ging het als een speer. Hij was zo klaar en heeft een dikke vette voldoende. Het is duidelijk te merken dat zn verkoudheid dus minder aan het worden is!
Martje; Super dat de gehoortest goed ging!!
Denise; Als het goed is is onze uk dan…anderhalve maand oud. Over dat voorkeurskantje van Boaz: goed dat je het zo in de gaten houdt. Laat je niet afschepen, als jij het gevoel hebt dat het misschien niet okee is laat je dan doorverwijzen. Mijn zus had het gevoel dat het niet helemaal okee was met mijn neefje, die heeft er lang mee doorgelopen, maar het bleek toch door de snelle bevalling etc. te komen (kiss) maar dat is nu m.b.v. manueel therapie en fysio bijna helemaal in orde. Ik wil je niet bang maken, maar…gewoon je gevoel volgen…
Hoi Hoi
Nou ik ben in het ziekenhuis geweest, bij de oogarts, en het is helaas weer hetzelfde als een paar jaar geleden. Door mn reuma heb ik dus weer een fikse iris ontsteking te pakken. Ik moet 8 keer per dag druppelen met prednison druppels en 3 keer per dag met nog andere druppels en als ik ga slapen moet ik zalf in mn oog smeren. Aanstaande maandag moet ik weer terug komen om te kijken of dit al aanslaat… hopen er maar het beste van. Het ziet er vast maf uit, ik zit hier nu nl met een zonnebril op achter de pc. Door die druppels is mn pupil erg vergroot en is erg lichtgevoelig… hihi
Martje, jeetje een Irisontsteking…sterkte!!!
Lotje, spannend, het komt dichtbij nu…heel veel succes met de laatste loodjes. Hoe is het met hubbie’s opa???
@ Denise, je hebt helemaal gelijk. Ik moet erover blijven schrijven. Dat doet me ook goed en dat doe ik ook zoveel mogelijk. Op zich gaat het wel allemaal prima en voel ik me goed, maar de pijn bij iedere teleurstelling wordt gewoon steeds erger! Maar we slaan ons er wel doorheen!!!
Ik heb geen idee wat deze ronde ons gaat brengen, maar ik blijf er maar vanuit gaan dat het NIET raak is. Puur zelfbescherming. Ik voel nu nog niets bijzonders (alleen dat ik snotverkouden ben en erg moe daardoor).
Morgen vier ik mijn verjaardag (maandag word ik 25!!!)
Liefs,
Hoop
@ Martje: he wat vervelend, hopelijk slaan die druppels en zalf aan
@ Lotje: spannend hoor die laatste loodjes, ben benieuwd!
@ Hoop: goed van je dat je het van je afschrijft maar praat je er ook over met mensen in je omgeving? Want praten is ook zo fijn en belangrijk. Ik kan me wel indenken dat je pijn hebt maar hoe dat voelt daar kan ik niet over meepraten. Ik hoop zo dat 2007 jullie jaar wordt :**: :kaars:
Een fijne verjaardag vandaag en je wordt pas 25( voel me nu echt een oude tang met mijn 32 jaar :? ) Zal jemaandag echt feliciteren hoor )
Op het cb vonden ze het wel meevallen met zijn voorkeurshouding, we moeten hem zoveel mogelijk stimuleren om naar links te kijken( tja dat deden we natuurlijk allang!) Maar hij is onder behandeling bij een osteopaat en het gaat al wel iets beter. Hij groeit in iedere geval goed! Hij weegt nu 5240gram( was vorige maand 4120) en is 59 cm lang( was 52,5cm). Ga ff stofzuigen.
kuzzz