Smiley wat een lieffie!!!
Hoi Hoi
We zjin vanmorgen weer voor de gehoortest op pad geweest ondanks dat Robin nog steeds verkouden is. Hij scoorde vandaag veel beter dan de vorige keer, maar het laatste gedeelte kon niet afgemaakt worden vanwege zn verkoudheid. Nu krijg ik van de week een telefoontje en dan komen ze een keer hier heen om die test te doen, met een ander apparaat, wat niet zo gevoelig is voor een verkoudheid. Ben iig wel blij dat ie al beter scoorde dan de vorige keer!!!
Liefs :-*
Hey meiden,
Ik weet niet meer of het hier was of bij de jan mama’s, maar er was iemand die een bakerzak aangeschaft had voor die kleine. Ik zit er aan te denken om er ook eentje te kopen maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of ik dat nu al kan doen of beter nog even kan wachten omdat ze in verschillende maatjes te koop zijn. Het is niet zo dat Robin slecht slaapt,. maar hij houdt zich zelf nog wel eens wakker met zn armpjes en hij krabt zich soms in zn gezichtje…
Liefs
Hoi meiden,
Ontzettend gefeliciteerd met de geboortes van jullie mooie dochters en zonen!!! Wat een moppies :inlove:
Even een snel berichtje, met mij gaat het redelijk…ik heb morgenochtend weer een nieuwe afspraak bij de huisarts want ik heb weer last van bloedverlies. En het klussen is ontzettend pijnlijk en ik heb dan ook behoorlijk wat bloedverlies (niet elke keer). De laatste keer dat we geklust hebben, was dan wel weer op een mooie tijd…netjes de dag voor m’n ei.
't zal wel weer een bmm-ontsteking zijn denk ik…
Sorry voor het ego berichtje!
:oops: :oops:
Smiley, wat een verhaal zeg. Kom eerst maar eens even bij en geniet maar lekker van je prachtige meid. Hopenlijk gaat het met je hart ook snel de goede kant op.
Martje, ik zou niet meteen aan een bakerzak beginnen. Sokjes over z’n handjes heen tegen het krabben en lekker strak onder de dekens wil ook wel eens helpen
Kippie het zit ook allemaal niet mee ook he?
Hedde laat er nu steeds vaker 4 uur tussen een voeding zitten. Ik helemaal blij, lekker wat meer tijd voor mezelf en voor AEde. Ben wel eenzaam op het moment hoor, maar een beetje kokken helpt wel.
Kippie, goed weer wat van je te horen, alleen hoopte we op een wat beter bericht! Sterkte meis!!
Liefs,
Hoop
@ Martje: ik was degene met de bakerzak en ben er erg blij mee. Hij heeft genoeg ruimte om toch zijn armen te bewegen maar heeft wel een “cocon” om zich heen. Ik heb maatje s en daar kan hij nog zeker een tijd in hoor!
@ Karika: lekker hoor 4 uur tussen de voedingen :thumbup: Boaz slaapt s’nachts goed, de ene keer komt hij om 5.00 en de andere keer om 7.30 :mrgreen: Overdag wil hij nog om de 2,5/3 uur eten :shock: Hij is een echte hongerlap en hij heeft al voeding voor hongerige baby’s.
@ Kippie: heee hallo! wat balen van dat bloedverlies zeg! Succes bij de ha vandaag.
Ik ga vanavond met Boaz naar mijn werk. Een aantal cliënten hadden te kennen gegeven dat ze Boaz wel wilden zien. Aangezien ik ze niet thuis wil hebben, ga ik maar naar het kantoor/trainingscentrum. Hun weer blij en heb ik dat ook weer gehad
kuzzz
Wat leuk Denise dat de cliënte jullie mannetje willen zien! Veel plezier daar vanavond!
Liefs,
Hoop
nog even wat Boaz spam :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: Wat een lief mannetje!!
Wat is het stil hier???!!! Dat ben ik niet gewent meiden!!!
Waar zitten jullie???
Ik ben er wel, ben alleen hier ff niet zo actief. (what’s new… :oops:)
Gaat niet zo heel erg lekker de laatste week. Suikerwaardes vieren hun eigen feestje en ik heb nu dagelijks CTG. Ook in het weekend. Voel me uitgeput, en vandaag ook misselijk en hoofdpijn.
Kortom ik zit een beetje stuk… komt wel weer…
:-*
Sterkte Sis, hoop dat de waardes snel weer normaal zullen zijn. Hou je goed. :hug:
@Hoop wrote:
Wat is het stil hier???!!! Dat ben ik niet gewent meiden!!!
Waar zitten jullie???
Hoi Hoop,
Ja hebben nog steeds veel visite, maar als het goed is loopt het nu echt een beetje af. Er belden gister ook nog mensen die langs willen komen, heb het lekker in een weekend gepland, over twee weken. We hebben nu dan wel een paar zondagmiddagen achter elkaar visite, maar ja… Hebben we doordeweeks ons eigen leventje…
En verder heb ik sinds donderdagavond erg veel last van mn litteken van de keizersnee. Weet niet of dat normaal is of niet… kijk het nog even aan en anders bel ik morgen ff naar het de dokter.
Hoe is het met jou nu dan Hoop?
Liefs :-*
Hoi,
@Hoop, het is druk druk druk!!!
Ik weet gewoon niet hoe ik regelmatig moet mailen!
Hoe doen de andere moeders dat??? :mrgreen:
Hoe is het met je?
@Sisil, veel sterkte meiss! :hug:
@Lotje, hoe is het met je hubbie zijn opa?
Er is weer een beeb geboren he?
We zijn allemaal redelijk op tijd, dus als het bij jou ook zo gaat :inlove: :inlove: :inlove:
Verder gaat met jorrit alles goed, alleen merken we dat hij s,nachts in zijn slaap een hoop verwerkt, dan is hij erg druk met geluid en bewegingen, is dat bij jullie baby’s ook zo?
Groetjes Chico.
@ Sisil, jeetje meis, dat is niet zo mooi! Sterkte en hopelijk trekken de waardes snel bij!
@ Martje, kan me voorstellen dat je door de drukte geen tijd hebt op te KOK-en. Geniet van je gezinnetje!!
@ Chico, voor jou geld hetzelfde, doe rustig aan en geniet lekker van je gezinnetje!
Hier gaat alles prima. Ik heb mijn banner weer teruggezet. Ik kan het nu heel goed van me afzetten allemaal. Dus de banner mag er weer staan. We hebben de afgelopen tijd echt de tijd voor elkaar genomen en dat maakt het voor allebei veel relexter. Ik was gewoon te erg gefocust op het zwanger worden en niet meer op onze relatie. Hierdoor was de sex echt een moetje (wel goed hoor, dat is het niet) maar nu gaat het gewoon als we zin hebben en we zien wel waar het schip strand. De gynaecoloog is voor ons bezig en ik heb er alle vertrouwen in dat die ons kan helpen. Ik moet in mei weer terug als ik tegen die tijd nog niet zwanger ben.
Ik heb de rust gevonden en dat doet me echt goed!!!
Liefs,
Hoop
@ Hoop: fijn dat jullie het van je af kunnen zetten. Ik vind dat erg knap want jullie grootste wens is toch een kleintje. Hopelijk voor jullie een jaar dat je met trots kan zeggen dat je zwanger bent. En ik blijf voor je duimen :thumbup: :**:
Het is hier inderdaad erg stil, ik denk dat iedereen bezig is met zijn draai te vinden. Ik heb er al 1 en moet zeggen dat ik mijn draai snel weer heb gevonden. Over 4 weekjes moet ik al weer werken, bah! Nog even niet aan denken.
kuzzz
Hai meiden
Hier ben ik dan eventjes kort…ik reageer morgen overdag misschien iets meer op iedereen
@Chico, het gaat nu erg slecht met hubbies opa. We werden gistermiddag gebeld dat drinken nu ook helemaal niet meer ging (eten ging al niet meer) en vanochtend belde m’n schoonmoeder dat hij vanacht hevig aan de diarree was, dat zijn ademhaling nu af en toe stopt en weer op gang komt en hij een hele zwakke pols heeft, het gaat nu dus wel heel hard .
We zijn vandaag en gisteren dus in het verpleeghuis geweest, het is erg hard om hem zo te zien…Vannacht blijven oma en m’n schoonmoeder daar ‘slapen’.
Ik hoop nu wel dat onze kleine hummel nog even minimaal een week blijft zitten…ik heb haar al toegesproken…maar of het zal helpen :think:
Enneh…Jorrit is wel een scheetje hoor, een heerlijk mannetje, geniet er maar lekker van met je hubbie :inlove:
Heb je nog veel last van de borstontsteking??
Ik ga m’n mandje opzoeken, we zijn aardig gesloopt
Liefs Lotje
Hallo hier ben ik ook weer eens :oops: . Ik lees wel steeds mee, maar kom niet altijd toe aan reageren.
Smiley: Wat een schatje :inlove: :inlove: :inlove: . Zwaar he, als je steeds moet ‘oefenen aan de borst’, bijvoeden en vervolgens nog kolven. Zorg wel dat je voldoende rust probeert te nemen, want dat schoot er bij mij veel te veel bij in. Bij Zita heeft drinken mbv een tepelhoedje trouwens erg goed geholpen. ZIj was ook haar zuigreflex kwijt en een tepelhoedje maakte dat ze wel weer begon te zuigen. Succes in ieder geval.
Lotje: Het gaat idd hard met je hubbies opa. Sterkte. Kan me voorstellen dat je wil dat beeb nog even blijft zitten.
Smiley: NOg even volhouden!!!
Karika: LIjkt me niet eenvoudig, zo zonder hubbie met twee van die jonge kids!! Ik vroeg me ook af of AEde nog steeds aan de borst dronk…of alleen Hedde.
Martje: Ik heb voor Zita een bakerzak gekocht omdat ze zo met haar armpjes ligt te ‘maaien’ maar het is hier geen succes. De eerste keer werd ze na een half uurtje slapen helemaal in de stress wakker. Verder ben ik er achter gekomen dat ze steeds meer op haar vuistjes zuigt, vooral bij het in slaap komen en dat gaat natuurlijk niet in zo’n bakerzak. Het is niet overal een succes.
Onze kraamhulp gaf trouwens de tip om vaseline op het gezichtje te smeren. Dan hebben de nageltjes niet zo’n grip.
Chico: Heb je borstonsteking??. Lijkt me erg naar. Ik probeer harde plekken altijd mbv de kolf weg te krijgen. Of ik ga na een voeding onder de douche staan en wrijf de harde plek richting tepel en kolf dan met de hand de melk eruit. Werkt goed.
Denise: Ik moet ook over 4 wk weer werken…
Hier nog steeds een wakker kind overdag. Ze is verder niet oververmoeid en slaapt wel steeds beter in haar wiegje (En dat zonder dat ik haar heb moeten laten huilen, want dat vertik ik… Ben heel eigenwijs en volg dat advies van het cb niet op ) Verder nog steeds spruw. ZIta pakt de tepel niet goed en maakt een klakkend geluid. Gevolg: zere tepels, veel lucht en veel boeren. En ze is ook nog steeds verkouden, dus ze spuugt ook nog steeds een lekkere lading slijm uit…
Verder gaat alles goed :mrgreen:
Liefs Pinot
hoi meiden…
Sisil, ik duim voor je dat je waarden snel weer goed zijn hoor!
Hoop, goed van je dat je het een beetje van je af kunt zetten…lijkt me heel erg moeilijk.
Hier weer een bmm-ontsteking. De ha heeft weer een uitstrijkje gedaan en een beetje slijm afgenomen voor een kweekje. Ik hoop dat ik dan de juiste antibiotica krijg en dat ik er dan eindelijk vanaf ben!
Nog wel een beetje goed nieuws: m’n zus is weer zwanger :mrgreen:
Ze is nu 9 weken en net zo ziek als de vorige keer, maar het voelt heel anders…heel goed.
Dus goeie hoop op een neefje of nichtje in september!!!