Kippie
:: :: :: ::
Hoop: :: :: :**:
Wat spannend weer he, aan het einde van de maand!! Ik duim heel hard voor jullie!!!
Lotje: Heel veel sterkte vandaag! :hug:
@ Kippie: hoe is het nou?
@ Hoop: het is zooo spannend voor je! Hoe voel je je?
hier gaat alles zijn gangetje, heb gisteren 2 fotootjes gemaakt van Boaz. Een met zijn Adidas schoentjes en 1 waarop die zo lief lacht :inlove: Zal ze ff neerzetten hierzo!
Hele leuke foto’s Denise!!
Effe een vraagje, welke maat schoentjes heeft boaz aan ??
maatje 16, heb de schoentjes gekregen als kraamkado
kuzzz
Leuk!! Wij hebben nl ook schoentjes gekregen en vroeg me af wanneer Robin ze aan zou kunnen. haha vandaar
Ik meld me weer voor een update :mrgreen:
Heb vanochtend toch maar een test gedaan, maar die was negatief…
En wat later op de ochtend begon ik wat bloed te verliezen. Het is alleen wel raar, het is heel helder en heel “slijmerig” (ieuw :sick: sorry)
En echt buikkrampen heb ik niet, dat heb ik vandaag maar 1 keer gehad, heel flauwtjes.
Dus dat is ook nog irritant, echt doorzetten wil het niet.
En ik vind het zo vaag dat ik gewoon de hele tijd nergens last van heb gehad, geen bruinverlies, geen slijmverlies, helemaal niks…en dan toch ongi worden. Weet het wel, je moet altijd rekening houden dat je ongi toch wel komt, maar automatisch heb je toch wel hoop als het anders gaat dan normaal…
Ik ga zo m’n banner maar weer aanpassen, ik hou toch maar gewoon 32 dagen aan…
Op naar de volgende maand maar weer!
Wat een schattige schoentjes Denise! :inlove:
Hoi,
Balen Kippie :hug:
Denise, leuke foto’s zeg!
Martje, Robin groeit dus ook lekker!
Jade, doe je voorzichtig!
Sisil, lieve foto van jullie mooie dochter!
Hoop dat alles goed gaat met je.
We zijn vandaag bij het cb geweest.
Jorrit weegt nu 4310 gram ( toen de kraamhulp wegging was het 3710 gram en bij de geboorte 3780 ), hij groeit dus ook lekker door, haha.
Hij is nu 55cm en zijn hoofdomtrek is 37cm en die was iets onder het gemiddelde ( ik zie er niks van hoor, haha ).
15 maart krijgt hij zijn eerste prikje.
Ze wilde het 8 maart doen maar 9 maart gaan we een weekend weg en dat leek me dus geen goed plan i.v.m mogelijk niet lekker zijn.
Ik ga nu naar bed want ik ben weer duizelig en erg moe.
Groetjes Chico.
Ik wil ook even spammen met een lach!
Groetjes Chico.
Ik heb weer heel wat bij te lezen gehad!
Kippie jammer meis… :hug:
Denise, leuke foto’s van Boaz (gave schoentjes hoor).
Chico, prachtig dat fotootje van Jorrit!
Martje, wat goed dat Robin het zo goed doet!
Verder ben ik het even een beetje kwijt!!
Hier gaat alles prima. Ik voel me gewoon :mrgreen: hahaha
Nog niet het idee dat ik ongi wordt en al helemaal niet het idee dat ik zwanger ben! We wachten het nog maar even af!
Keep you posted!!!
Het lijstje is weer up2date! (Ik heb de meiden die al lang niets meer van zich hebben laten horen eraf gehaald, mochten ze nog terug komen plaats ik ze met plezier terug)
Dus nu alleen Kippie en ik nog
Wat een prachtige foto van Jorrit! Cute zo’n lachje :inlove:
Nou Hoop, we blijven proberen he!
Volgens de voorspellingen moet het voor ons ook niet zo lang meer duren!
Heb sinds vanochtend toch behoorlijk wat krampen, soms echt heel heftig :sick:
Ik snap er nog steeds niks van…normaal begint het allemaal met een aantal dagen voor m’n ongi met lichtbruine afscheiding, dan oud bloed en dan helder bloed. Ik volg het gewoon niet waarom zels die afscheiding zo lang is weggebleven…je put daar toch hoop uit.
Het vreemde is dat ik me zelfs zwanger voelde, en m’n hubbie was er ook zo’n beetje van overtuigd door m’n kwaaltjes en hoe het allemaal. Normaal heb ik ook wel onterecht last van kwaaltjes, maar deze maand waren ze heftiger en had ik er ook meer. Ikke snap het niet meer :?
Zou het misschien kunnen dat ik wel zwanger ben geweest maar dat de innesteling niet goed is gegaan?
Weet het, het is vergezocht…maar ik ga het me toch afvragen…
Hey Kippie,
Ik kan me je vragen heel goed voorstellen, maar als de test negatief is zal je waarschijnlijk toch niet zwanger zijn geweest! Vervelend hoor als een ronde anders is dan anders!
En idd, als we de voorspellingen moeten geloven…nog even geduld!
Liefs,
Hoop
Ik heb me toch maar even voorbereid op mijn ongi. In de pauze vanmiddag een voorraadje maandverband gehaald (hopelijk mag ik dat 8/9 maanden in de kast laten liggen, maar mocht het nodig zijn dan heb ik het in huis).
Mijn buik voelt wel wat raar, maar dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ik er op het moment weer zoveel mee bezig ben… :wall:
Of omdat ik morgen toch ongi ga worden!
Liefs,
Hoop
Lotje, hoe is het met jou nu…kondigd je beebje zich al aan???
@ Kippie: balen zeg dat de :evil: toch echt zijn gekomen. Ik heb geen idee of je zwanger bent geweest maar dan had de test wel positief moeten zijn, denk ik vanwege het hcg-hormoon.
@Hoop:
:: :: :: :: :: :: :**:
Ik lees dat er voor jullie gependeld is en dat daar uitkwam dat jullie snel zwanger zouden worden? Hoe werkt dat dan? Ik ken het wel of het een jongen of meisje wordt als je zwanger bent maar dit ken ik niet.
kuzzz
Denise, voor het pendelen kun je hier kijken: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=30659&highlight=voorspellingentopic
Ik denk dat de :twisted: :twisted: :twisted: er toch aan komen, heb al de hele avond het gevoel dat ik ongi wordt!
Liefs,
Hoop
Jaja, het is zover, misschien wel een laatste bib hier. Vannacht om 1 uur zijn Lotjes vliezen gebroken. Het is allemaal wel erg spannend. Lotje is nu de beste positie aan het zoeken om ontspannen de weeen op te kunnen vangen. De weeen worden nu al steeds heftiger (4 uur) en volgen elkaar binnen 2 a 3 minuten op en duren tussen de 30 & 60 seconden. Het grootste dilema blijft wanneer bel je nou de veloskundige op???
Nouja we kijken het in ieder geval nog even aan… denk ik.
We houden jullie op de hoogte.
Groetjes Lotjes hubbie
:dance: :dance: :dance: :dance:
Jaaaah, LOTJE EN HUBBIE SUCCES!!!
Bedankt voor het posten hubbie van Lotje!!
@ Lotje: succes meid! Hopelijk heb je snel jullie beeb in jouw armen! En hubbie: volgens mij kon je allang de vk bellen als de weeen tussen de 2 en 3 minuten komen bij de eerste.
@ Chico: prachtfoto van Jorit :inlove:
@ Hoop: oh nee alsjeblieft niet zeg!
kuzzz
Er is nog niets aan de hand en ook geen ongipijntjes op het moment! We wachten het af!!!