Hahaha gekke meiden!!
Enne vorig jaar met pasen had ik mn eisprong met positief gevolg… dat gaat echt snel…
Hoop dat het voor jullie (hoop en kippie) ook zo is dit jaar!!!
Liefs
Sisil :thumbup: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Martje, hihihi bij Kippie zou het wel toepasselijk zijn :mrgreen:
Sorry ben een beetje melig vandaag
Ja inderdaad!!
Ik blijf duimen meiden!!!
Even tussendoor… heb net weer wat foto’s in het januari 2007 mama show gedeelte gezet…
Fijn weekend allemaal
Kusss
Mooie foto’s Martje!!!
:inlove: :inlove: :inlove:
Dank je wel meissie
Geen dank :mrgreen:
Het is gewoon een kanjer, net als de andere beebs uit dit topic!! :inlove:
En nu wil ik ook een keertje aan de beurt zijn!
Jaaaa dat snap ik dat je ook eens aan de beurt wil zijn…
En dat mag je best met grotere letters schrijven hoor!!!
Hoop idd ook dat je snel foto’s kan posten… eerst van een positieve test, dan van een steeds grotere buik en dan van jullie beeb!!! DUIM
DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Kusss
LIEVERD!!! :-*
hoi meiden,
Hoop: er komt een dag dat je die positieve test in jouw handen hebt en dan ga ik keihard met jou meejuichen! Ik kan me voorstellen dat jij ook een beeb wilt en die dag komt er, geloof mij nou.
Martje: leuke foto’s van Robin weer :inlove:
Krystle: hoe was het uit eten? Het hoe bevalt het zo alleen met jouw meisje?
Engeltje: wat vervelend dat de hond is overleden Hoe is het nu met je?
Kippie: hoe is het met jou?
Hier een Boaz die overdag ineens niet wil slapen maar alleen bij mama of papa wil zijn. Vanochtend was ie om 5.15 al wakker :roll: meneertje had honger. Hij is de schade aan het inhalen w.b. het eten. Vandaag nog geen diarree gehad dus hopelijk blijft het nu weg Ben gebroken maar moet nog nieuwe schoenen kopen en daarna naar de kinderboerderij met de kids.
Een zonnig zondag gewenst 8)
kuzzz
Denise denk je wel een beetje om jezelf???
Enne wel fijn dat je vandaag nog geen diaree gezien hebt…
liefs
Oh Engeltje heb er helemaal over heen gelezen, schaam me rot :oops:
Erg vervelend dat de hond is overleden… gaat het weer een beetje?
Ik ga me verder schamen in een hoekje (wel eentje waar een pc staat,hihi)
Kusss
Denise, fijn dat de diaree tot nu toe weg is voor vandaag! Hoop dat het eindelijk over is. Veel plezier op de kinderboerderij!!! Het weer is er prachtig voor!
Engeltje, ik had het ook even gemist, maar sterkte hoor, het is nooit leuk als een huisdier overlijdt!
Martje, ik ga me met je mee schamen, maar dan achter de strijkplank :?
Liefs,
Hoop
he hoi!
geeft niet hoor, er waren opeens ook zoveel berichtjes weer.
Het gaat wel weer ja, wel jammer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen en haar in december voor het laatst gezien heb, zonder me te realiseren dat het de laatste keer zou kunnen zijn.
Mijn ouders zijn er echt helemaal kapot van, ze waren zo gek met het beestje. Nou ja… binnenkort heb ik leuk nieuws voor ze :mrgreen:
@Martje: Leuke foto’s, echt een leuk kereltje!
Zag er trouwens ook erg mooie foto’s van Krystle en Chico!
@Hoop :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
(misschien toch nog even klussen trouwens, want ik dacht mijn eisprong op de zaterdag te hebben gevoeld en we hebben zondagavond geklust… en daarvoor niet, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek)
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
@Denise: Hoop dat het lekker weer is bij jullie… wel zo leuk als je naar de kinderboerderij gaat. Veel plezier!
Hier gaat het verder wel… gister opeens enorm last van mijn darmen en vandaag een beetje slap, dus zit nog lekker in pyjama (12.45)
Ik ga zo lekker even douchen en dan een eindje wandelen, als het weer een beetje mee blijft zitten… het regent nog niet, maar het waait wel enorm. :**:
@Engeltje wrote:
@Hoop :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
(misschien toch nog even klussen trouwens, want ik dacht mijn eisprong op de zaterdag te hebben gevoeld en we hebben zondagavond geklust… en daarvoor niet, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek)
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Bedankt voor de hormoontjes, ik heb ze gevangen!!!
We hebben een “structuur” voor het klussen hihihi
Vanaf de dag dat ik niet meer menstueer tot drie dagen voor de verwachte eisprong om de dag en dan anderhalve week elke dag en daarna zien wel werl :mrgreen: Had op internet ergens gelezen dat dat goed was, dit was de eerste ronde dat we het zo deden dus wie weet!
Liefs,
Hoop
dan zal het niet aan het juiste moment liggen Hoop!! Goed gedaan, nu weer spannend…ik moet donderdag weer naar de gyn. Zal jullie laten weten hoe of wat ook errug spannend.
Liefs
Ineke
dat berichtje was vast voor de feb/maart 2005 stoppers bedoeld
maar desalniettemin veel succes donderdag
Hoi Hoi
Ik moet vanmiddag voor het eerst weer werken… het is even vreemd hoor.hihi. Ik zie er de hele week al tegen op en nu het zover is eigenlijk niet… zit echt raar in elkaar denk, hihi
Mn mannetje komt zo thuis en dan ga ik door naar mn werk, lekker opgelost al zeg ik het zelf
Liefs
Hai meiden!!
Ik heb net een wandelmarathon gehouden met Sophie…en ik heb nu moeie benen :mrgreen: :mrgreen:
Wat een lekker weer zeg, heerlijk om met de wagen op pad te gaan!
Afgelopen vrijdag ben ik weer ongesteld geworden, ik ben blij dat dat weer op gang is. Precies 2 weken daarvoor moest ik met een kruik naar bed vd buikpijn, dat zal dus mn eisprong zijn geweest (toen we zwanger wilden worden had ik hem nooit gevoeld).
Oh…er wordt er 1 wakker (Hmmm, ze ligt net een kwartiertje :wall: )…ben hopelijk zo terug, wil nog even op jullie reageren
Liefs Lotje
Hmmm, speen doet wonderen, ben benieuwd voor hoelang :mrgreen:
@Engeltje, wat rot van je hond meid, vooral omdat je hem niet meer kunt zien :hug: Hoe was je weekend in York??
Wanneer gaan jullie het je ouders vertellen, zie je ze binnenkort of ga je het via de telefoon doen?
@Krystle, wat een mooie foto van Ymke als avater heb je zeg, lief met dat duimpje :inlove: Hoe was het in je uppie dit weekend, en was het gezellig met je vriendinnen?
Oja, over die voeding, Sophie drinkt heel onregelmatig, de ene keer krap 100cc en de volgende voeding dan bijv 200cc. Zo dronk ze vanochtend bijv 65cc en viel als een blok in slaap :wall: Dat is dus veels te weinig. Daarom houd ik een daghoeveelheid aan. Ze moet ongeveer op de 700-750cc uitkomen. De eerste en de laatste fles gaan erg moeilijk, dus mag ze dan best overdag 200cc per flesje drinken. Maar meer dan 200cc per voeding is inderdaad niet goed voor de niertjes heb ik gehoord.
@Martje, heel veel succes meid met je eerste werkdag :thumbup: Hoe is het gegaan vanmiddag???
@Denise, hoe is het met Boaz, is het nu over, ik hoop het zo voor je, kan me voorstellen dat je behoorlijk gesloopt bent??? Hoe gaat het op je werk, heb je je draai een beetje gevonden?
@Hoop, wij hebben zo’n beetje hetzelfde schema aangehouden in de maand dat ik zwanger werd gingen we dat proberen…dus wie weet meid…
ik hoop het zoooooooo voor jullie
Afgelopen donderdag zijn mn collega’s op kraamvisite geweest, ik heb zo ontzettend met ze gelachen, de tranen liepen echt van onze wangen.
Voordat ze langskwamen dacht ik echt dat ik werken noooooit meer leuk zou vinden (ookal duurt het nog een tijdje), maar nu heb ik daar denk ik straks best wel weer zin in.
Woensdag komt mijn baas langs (zou eigenlijk vandaag komen), ik ga dan gelijk even mn contract met haar regelen enzo.
Nou…ik geloof dat het me toch nog even gegund was :lol: , ze slaapt nogsteeds!!! :dance:
Liefs Lotje