Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

Hee meiden,

even een kort berichtje, ben hier al veel te lang niet geweest! :oops: :oops: :oops: Alles gaat goed hier, groei hard…nog 10 weken pfffffffff

Ik beloof snel bij te komen kletsen!

Jaaaaaaaaaa de buik van Jade!

Gaat zeker ineens hard meis

Nog maar 10 weken… weet nog goed dat je net zwanger was…

oh oh de tijd vliegt voorbij.

Hoop voor je dat je nog niet al te veel klachten hebt…

Suc6 met de laatste weken meis… maar we zien je heir vast nog wel ff verschijnen hoop ik

:-*

@Krystle wrote:

Kippie, klinkt idd niet echt fijn die cryo behandeling!! Is er na die behandeling een grotere kans op een zwangerschap?? Ik hoop het echt voor jullie!!!

Liefs

Ach, ik heb het er wel voor over hoor…en het schijnt allemaal reuze mee te vallen.

Ik hou er gewoon rekening mee dat ik een zware ongi ga krijgen :roll:

Maar volgens de gyn is dat toch de grootste reden dat het zwanger raken niet wil lukken. Dus daarna gaan we weer vol goede moed aan de klus :mrgreen:

Wel minder dat het kolven niet wil lukken :frowning:

Jeetje Hoop…al 2 jaar :shock:

Wat gaat dat hard zeg…

Jade, wat een prachtige buik :inlove:

Ben sinds kort ook lid van Hyves, heb wel 2 vrienden…veel he :mrgreen:

Heb er alleen nog niet zo veel verstand van :think:

Boaz is weer ziek: nu hevige diaree,spugen en erg verkouden. Hij drinkt erg weinig en wat hij drinkt spuit er letterlijk weer uit( uit zijn billetjes). Hij had me vanmorgen helemaal onder(sorry voor de benaming)gescheten :roll: Nu zijn we bezig met ORS maar daar trapt meneertje niet in. Het is echt hopeloos met het mannetje :cry:

Maar goed nieuws: mijn vriendin is vanmiddag voor de 2e keer moeder geworden van een zoon: Deven :dance: Op de uitgerekende datum. Haar 1e zoon is ook op de uitgerekende datum geboren, bijzonder he :mrgreen:

Enne het is vandaag precies 1 jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had, pffff wat gaat dat toch snel.

@ Jade: zo een behoorlijk buik zeg :shock: wel mooi hoor :mrgreen:

@ Kippie: ik heb ook nog maar 6 vrienden, dus troost je :eh: :wink:

@ Hoop: ik geloof wel in pendelen enzo dus wie weet…

@ Krystle: dus Ymke heeft een ei gelegd :eh: :roll: :mrgreen: :lol: hopelijk gaat het kolven snel beter.

kuzzz

Hoi hoi!

Wauw Jade, mooie buik hoor! Gaat echt hard inderdaad. Nog maar 10 weken!

Hier gaat het prima, nog steeds geen misselijkheid, maar wel een enorm vol gevoel na het eten steeds, echt alsof ik 3 porties op heb, terwijl ik gewoon normaal eet. Moet dus maar over op meerdere keren per dag wat kleinere porties ofzo.

@Krystle: wat vervelend dat het kolven niet goed wil lukken. Lijkt me ook maar lastig hoor. Wanneer begin je weer met werken? (ik weet alleen “binnenkort”)

@Denise: beterschap maar weer… je hebt je handen er elke keer maar vol aan geloof ik

@Martje: Leuke foto!

Ik heb ook hyves, maar weet niet zo goed of ik mijn hyves hier (al) neer wil zetten… wacht denk ik nog even een paar weken.

Heb wel even de Hyves van jou en Hoop bekeken :slight_smile:

Ik gebruik het “redelijk” veel (in de zin dat ik er bijna dagelijks op kijk), heb nu 176 vriendjes, zelfs mensen van de lagere school teruggevonden, erg leuk.

Ik ga nu maar s even lekker boekje lezen en dan lekker op tijd naar bedje!

Groetjes!

Kippie ik zou het er ook voor over hebben maar het klinkt idd ff minder… maar goed.als je straks ene mooie beeb in je armen hebt ben je dat allang weer vergeten!!!

Enne wat je hyves naam… ik zal die vna mij wel ff geven, marielle bos, mocht het je leuk vinden

Nou doei doei

Oh Denise wat vervelend dat Boaz zo ziek is… pufff arm mannetje… en jij ook, helemaal onder gepoept,hihi ,sorry :wink:

Sterkte ermee :-*

Hai hai!!

Daar ben ik dan weer een keer!! :oops:

Hier gaat alles oke, Sophie is een heerlijk moppie!

Alleen het drinken is nogsteeds wel een gedoe, een uur per fles is behoorlijk tijdrovend. Ik ben nu aan het experimenteren met andere flessen en dat lijkt iets beter te gaan (ik durf niet te hard te juichen :mrgreen: ).

Vanavond komen mijn collega’s op kraamvisite, heb er wel veel zin in!

Ik ben expres nog niet op mn werk geweest, ik had echt zoiets van…kom eerst maar beschuit met muisjes eten hoor meiden!

@Denise, jemig, beterschap met Boaz! En wat is je mannetje al groot zeg!

@Hoop, Pfff, 2 jaar alweer :hug:

@Kippie, heel veel sterkte met die creobehandeling, hopelijk duurt het erna niet lang meer meid!

@Jade, wat een mooie buik zeg!!! Wat schiet het al op voor jullie

@Chico, nog 2 weekjes tot onze reunie, ik ben wel heel benieuwd naar alle babietjes hoor!!!

Ik zal jullie nou eindelijk eens wat Sophie-spam geven. Ik heb alleen helaas nog geen lachjes op beeld kunnen vangen, ze weigert nog even voor de camera te lachen :wall:

Liefs Lotje

@Martje: Nee, geen Hyves hier… wel een beebiesite (zie www) maar daar doe ik weinig mee. Je kan er maar een paar foto’s op plaatsen. Ja of ik moet gaan betalen… ja daaaag. :snooty:

@Denise: Beterschap voor Boaz. Ik hoop dat hij snel opknapt! :hug:

@Hoop: 2 jaar… jeetje… :hug:

@Jade: Wat een mooie buik!! Gaat hard nu!

@Krystle: Aii weer gaan werken… pfff sterkte :wink:

@Lotje: Een uur per fles is wel lang ja. Is de speen die je gebruikt niet te krap voor haar? En draai je de “dop” niet te strak op de fles? Ik roep maar wat hoor, vermoedelijk heb je het al lang gedaan allemaal…

@Engeltje: Klinkt herkenbaar. Ik viel in de eerste 12 weken nog even 3 kilo af! :dance: Geen zorgen, komt goed! :shifty: :mrgreen:

@Kippie: Ik heb denk ik even gemist wanneer de behandeling is. Al snel toch? :think:

Hier gaat het goed. Hieke begint de smaak van doorslapen te pakken te krijgen. We bespeuren een trend… :pray: Verder lacht ze! :inlove: Met mij gaat het ook beter. Ben nog wel moe, heb een geheugen als een zeef en de een concentratieboog van ongeveer 4 minuten denk ik. :shifty: Anyway, dat zal wel weer beter worden. Nog ff wat spam… ben zo trots op mijn meissie. :inlove:

Hieke is een scheetje :inlove: !!

Ik ben inderdaad met grotere spenen bezig en bezig geweest.

Vanaf 3 weken kreeg ze al speen 2 van Avent (eigenlijk bedoeld voor kinderen van minimaal 4 weken), dit scheelde maar iets. Het vastdraaien van de dop scheelde inderdaad ook wel iets, maar alsnog dus een uur over het flesje doen:wall:

Nu lijkt het iets beter te gaan met speen 2 van difrax (eergisteren voor het eerst geprobeerd), die is eigenlijk vanaf 3 maanden, de ene keer gaat het goed (binnen 20 min fles leeg :dance: ) en de andere keer lijkt het weer te snel voor haar te gaan, zeker als ze wat duffig is.

Gisteren daarom de 123 speen gekocht, maar dat werkte dus zelfs bij stand 3 niet, ze deed er weer een uur over en zoog behoorlijk.

Het is dus nogal vogelen…ik ga toch nog maar even verder met speen 2, misschien moet ze even wennen

Ik heb het idee dat dit komt doordat ze bij mijn Bv totaal geen moeite hoefde te doen, misschien kan ze wel gewoon niet zo hard zuigen???

Liefs Lotje

Lotje het zou best kunnen hoor dat ze moet wennen aan de speen van de fles. Het is toch anders dan borstvoeding. Toen ik na 2 weken bv moest stoppen en op de fles overging, ging dat de eerste dagen ook niet goed. Hebben toen die kromme fles van difrax gekocht en sindsdien geen probs… Maar Robin dronk niet te langzaam, maar te snel ,veelste gulzig…

Oh wat een leuke foto’s van Sophie en Hieke!!

@martje, Sophie zou nu toch na 5 weken fles (waarvan bijna 4 weken volledig aan de fles) aan de fles op zich wel gewend moeten zijn.

Maar, de kromme fles van Difrax is inderdaad wel een uitvinding hoor, die had ik eigenlijk eerder moeten proberen.

Vanmiddag ging het trouwens een stuk beter met die grote speen van Difrax, ze dronk net zelfs zonder probleem 195cc in 15 min :shock:

En alles zit er nog in en geen krampjes :dance:

De oplossing lijkt dus in zich…misschien dus toch gewoon wennen aan de nieuwe speen!

Liefs Lotje

Yeah wist het wel, die fles is echt top!

Gelukkig maar!!

He Denise, wat balen dat je mannetje zo ziek is zeg :cry:

Ik hoop dat hij zich snel beter voelt…

Martje ik PB m’n naam wel ff naar je…wil het hier nog niet zo publiekelijk neerzetten :think:

Wat een scheetige beebs zie ik weer voorbij komen :inlove:

Meer meer meer :mrgreen:

Sisil, 12 april mag ik gelukkig al…

wat een mooie foto’s van Sophie en Hieke! en ook de nieuwe avatar van Martje!

:inlove: :inlove: :inlove:

Ik ben een beetje verdrietig. De hond van mijn ouders is vandaag overleden. Had niet verwacht dat het me nog zoveel zou doen, maar dat doet het dus wel. Het was zo’n lief beestje. Heb haar in december voor het laatst gezien en me nooit gerealiseerd dat dat de laatste keer kon zijn.

Heb nu vandaag lekker een baaldag verder… ga ik van het weekend wel een beetje werken.

Volgende week, met pasen, gaan we een lang weekend weg. Hebben we zomaar bedacht, heb er erg veel zin in, even lekker er tussenuit en een mooie stad bekijken (York).

Sorry dat ik verder niet reageer… heb niet zoveel energie momenteel.

Jeetje wat is er weer veel geschreven!

Heb het niet allemaal onthouden hoor!

Maar mooie foto’s van een buik en beebjes gezien!

Kippie alvast heel veel succes voor 12 april!

Denise arm mannetje! Beterschap maar weer! :hug:

Hier is alles goed! Erg druk met vanalles en nog wat!

Liefs,

Hoop

Engeltje… Gecondoleerd met de hond van je ouders… Zoiets is altijd heel erg naar!!! Sterkte!!!

Enne “binnenkort” is 16 april…

Hier ook de kromme difraxfles… Met speen 1 (small), anders heeft ze de fles binnen 1 minuut leeg…

Lotje… 195 cc :shock: wow… Kom ik aan met 100-120 cc per voeding (na kolven) Is dat niet heel veel?? (sorry als ik fout zit hoor… Kheb geen verstand van fv…)

Wel fijn dat het nu beter gaat!!!

Enne leuke foto’s hoor!! Mooi meiske!

Sis, waarom geen gratis site dan?? Die ik heb is gratis, makkelijk in gebruik en weinig reclame…

Enne scheetige foto’s!!!

Denise, gaat het al wat beter met Boaz?? Arm ventje…

Jade, mooie buik!!!

Hub is het hele weekend weg… Op “voetbalkamp” oftewel… zuipkamp… Hij liever dan ik… Wel raar om 4 dagen helemaal alleen met Ymke te zijn… Morgen lekker uiteten met vriendinnen. Zusje van hub komt dan oppassen…

Liefs

Hallo dames,

Ik heb heel weinig te melden!

Alles gaat goed hier en ik heb het vermoeden dat ik vandaag mijn eisprong heb gevoeld!!! Dus het wachten is weer begonnen!!!

Liefs,

Hoop

Hahahaha Hoop die is leuk!! :mrgreen:

Heb ik er ook vast 1… :roll:

Fijn weekend!