Even snel een foto tussendoor :
Mooie foto van het jonge gezinnetje!!!
Hoi Hoi
Zal jullie even bijpraten
We zijn afgelopen vrijdag met Robin naar de huisarts geweest, hij zat namelijk helemaal onder de uitslag. Ze vertelde me wat ik al vermoede, een allergische reactie op oa Zwitsal en Natusan. Daar was ik idd al meegestopt. Hebben nu speciale creme gekregen om de uitslag sneller weg te krijgen en het werkt als een trein! Het is nu al bijna weg!!! Dus hier geen zwitsal of ander geparfumeerde babycremetjes enz meer… ga ik het zelf maar gebruiken, heb nog genoeg in de kast staan, haha :mrgreen:
Ik heb nog een werkweek vrij en dan moet ik weer aan het werk. Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik er heel erg tegenop zie. Ben afgelopen dinsdag nog even langsgeweest op het werk, maar het voelde niet lekker/goed. Iedereen was blij me te zien en was even aardig, maar op een of andere manier voelde ik me er niet thuis zeg maar. Hoop maar dat het snel over gaat… moeten toch centjes binnen komen
Afgelopen dinsdag ben ik ook met Robin naar een mobiele kinderfotostudio geweest in de supermarkt. Nog anderhalve week wachten en dan krijgen we het resultaat te zien. Ben heel erg benieuwd, want hij ging er echt schattig bij liggen :inlove:
Enne verder gaat het gewoon heel erg goed met onze kleine boef, hij brabbelt steeds meer, lacht bijna de hele dag door, behvale als ik te laat ben met zn flesje, haha. Over anderhalve week krijgt ie voor de tweede keer prikjes bij het CB… Ben erg benieuwd hoe zwaar ie nu is trouwens, haha… Hij krijgt nu 180 cc water en 6 schepjes voeding, behalve bij de ene laatste voeding, dan geven we hem 150 cc water en 5 schepjes… zo voeren we het langzaam op naar 5 x per dag 180 cc water… Over een paar weken mag ie ws al aan de fruithapjes enz… hihi kan niet wachten… lijkt me heerlijk om hem te zien reageren op ander voedsel. Slapen doet ie nog steeds erg goed, maakt lekkere nachten maar is overdag, vooral s middags wel meer wakker, maar ja hij is ook al bijna 3 maanden :mrgreen:
Nou dat was het wel weer zo’n beetje denk ik… hoop dat ik het zo een klein beetje goed gemaakt heb met jullie… :oops:
Liefs :-*
Mooie foto Martje! :inlove:
@Martje wrote:
Hey Hey
Nou ik snap er werkelijk niets meer van… ik heb hier van de week nog gekeken en zag geen nieuwe berichten, en nu kom ik weer kijken en moet ik gigantisch veel bij lezen, ook van oudere data… Denk dat ik toch eens naar de pc moet laten kijken hoor, zal wel iets met die cookies te maken hebben ofzo.
Ik zal vanaf nu gewoon iedere dag weer komen kijken en tig keer op refresh drukken
:-*
Ik reageer morgen even, maar ik heb ook geen bericht gehad dat er nieuwe berichten zijn, zie het nu pas omdat ik het zo stil vond hier en ik dus ging kijken :eh: :mrgreen:
Groetjes Chico.
@Chico wrote:
@Martje wrote:Hey Hey
Nou ik snap er werkelijk niets meer van… ik heb hier van de week nog gekeken en zag geen nieuwe berichten, en nu kom ik weer kijken en moet ik gigantisch veel bij lezen, ook van oudere data… Denk dat ik toch eens naar de pc moet laten kijken hoor, zal wel iets met die cookies te maken hebben ofzo.
Ik zal vanaf nu gewoon iedere dag weer komen kijken en tig keer op refresh drukken
:-*
Ik reageer morgen even, maar ik heb ook geen bericht gehad dat er nieuwe berichten zijn, zie het nu pas omdat ik het zo stil vond hier en ik dus ging kijken :eh: :mrgreen:
Groetjes Chico.
Oh dus jij hebt het ook!!??? raar hoor
Nou wel fijn om te horen dat het ws dan niet aan mij ligt, haha
Iemand hier lid van Hyves toevallig ???
Hoi Martje,
Hier gaat het goed! Alleen zoals je gezien hebt toch weer een nieuwe ronde in. Morgen is het precies twee :shock: jaar geleden dat ik mijn laatste pil slikte! Dus hopelijk horen wij niet bij de 10% die er langer dan twee jaar over doen! We zullen het zien half april!
Liefs,
Hoop
ff snel. Ziekenboeg hierzo. Boaz is weer opgeknapt maar nu ben ik en Milou ziek :?
@ Hoop: hopelijk ben je snel zwanger, echt je hebt het zo verdiend :hug:
@ Martje: superfoto zeg :mrgreen: en ik ben lid van hyves maar doe er niet zo heel veel mee. En Robin srinkt al veel zeg! Boaz drinkt 5x 180cc maar laat soms veel staan. Hier is het bijvoeden volgens mij pas met 5 of 6 maanden.
@ Kippie: brrr klinkt eng zo’n cryo behandeling :shifty: maar als het helpt
@ Engeltje: zo’n moeheid is heel gewoon in het begin van de zwangerschap en geef je er maar aan toe als dat mogelijk is. Poeh je moet een behoorlijk eind reizen zeg.
kuzzz
Martje, ik heb ook hyves, maar hetzelfde verhaal eigenlijk, niet veel op te vinden alleen voor het lezen en terugsturen van krabbeltjes!
Denise, beterschap voor jou en Milou, gelukkig is Boaz weer opgeknapt!
Liefs,
Hoop
@Hoop wrote:
Hoi Martje,
Hier gaat het goed! Alleen zoals je gezien hebt toch weer een nieuwe ronde in. Morgen is het precies twee :shock: jaar geleden dat ik mijn laatste pil slikte! Dus hopelijk horen wij niet bij de 10% die er langer dan twee jaar over doen! We zullen het zien half april!
Liefs,
Hoop
Puf meis hoop echt dat het snel zover mag zijn voor jullie. Vind het wel knap van je dat je nog steeds positief bent en overkomt… weet niet of ik dat zou kunnen na zo’n lange tijd.Ik blijf duimen meis
Liefs
Hey Denise
Balen dat het nog steeds een ziekenboeg bij jullie is zeg… het heerst wel volgens mij. Sterkte.
Enne Boaz en Robin drinken inderdaad bijna hetzelfde, maar hij krijgt nog maar net 180 cc hoor Hoor wel over anderhalve week als het CB het er niet mee eens is, maar niet dat ik me daar iets van aan trek hoor, haha ooh erg he?
Liefs
Hoop en Denise zal zo eens kijken of ik jullie kan vinden op hyves
hihi
Liefs
Martje, ik heb je gevonden! :mrgreen:
Graag op de hyves niets over onze kinderwens laten doorschemeren, ik wil het voor vrienden en familie graag “geheim” houden!
Liefs,
Hoop
Ja ik had jou ook gevonden, maar jij was net iets eerder hihi
En natuurlijk zal ik daar niets over zeggen
liefs
Hihihi ja en het was een beetje een moeilijke strat wat Hyves betreft!
Enne dank je wel (dat je er op de hyves niet over zal praten)! :-*
Ja het duurde ff maar het is ons dan toch gelukt, hihi
Enne hoe is het met de rest ??
Denise, beterschap voor jou en Milou!!!
Kippie, klinkt idd niet echt fijn die cryo behandeling!! Is er na die behandeling een grotere kans op een zwangerschap?? Ik hoop het echt voor jullie!!!
Hoop, 2 jaar geleden alweer… Pff…Ik hoop echt dat diegene die voor je gependeld heeft gelijk heeft!!!
Hier gaat alles zijn gangetje… Geniet van het mooie weer…
Ymke is de laatste dagen wat “van de leg”, misschien een “sprongetje”?? Geen idee.
Wel slaapt mevrouw al 2 ochtenden tot 8.30 uur uit… Heeeeerlijk!!!
T kolven wil hier nog steeds niet goed… Maak me echt een btje zorgen over hoe het straks moet als ik weer aan het werk ga… Na ja… Nog 2 weken…(ahhhhhhhhhhhhhhh zo snel al???)
Trusten!!
Liefs
Hey Krystle,
Ik hoop ook dat de pendel klopt (maar eigenlijk geloof ik niet zo in die dingen, hihihi) wie weet ga ik er nog in geloven!
Vervelend dat het kolven niet wil lukken! Hopelijk zit Ymke snel weer in d’r ritme! :hug:
Liefs,
Hoop