Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

@Krystle wrote:

Sis, waarom geen gratis site dan?? Die ik heb is gratis, makkelijk in gebruik en weinig reclame…

Ik wil niet betalen voor een beebiesite omdat wij al een eigen website hebben. Niet gratis maar wel alles in eigen beheer. Heb 'm zelf ingericht en ontworpen van nul af aan. Kanjer is van de tecniek. Dus dan vind ik het een beetje overbodig om ook nog geld uit te geven aan een beebiesite. Met deze beebiesite zoals ik 'm nu heb kan ik toch (redelijk anoniem for what it’s worth) een paar foto’s plaatsen.

Bijschrijven komt later… druk druk druk :shifty:

hoihoi

@lotje: York is pas komend weekend, met pasen, lekker lang weekend dus :slight_smile:

Ik weet nog niet wanneer we het gaan vertellen, we zien ze pas in mei, dan gaan we met z’n allen op vakantie. We wouden in ieder geval de 1e echo even afwachten en dan misschien bellen, of wachten tot we het live kunnen vertellen, maar dat is dan nog weer 1.5 week later, denk niet dat ik het zo lang vol kan houden.

De ouders van mijn vriend zien we pas nog later, is zelfs nog niets voor gepland (wsl ergens in de zomer), dus dat wordt sowieso bellen.

Leuk dat het zo gezellig was met je collega’s trouwens!

@Martje: hoe was je eerste werkdag?

hier gaat het allemaal zijn gangetje… weinig eetlust, maar wel snel weer trek (beetje tegenstrijdig lijkt dat)… geen zin in koken, maar gelukkig heb ik een heel lief vriendje :slight_smile:

Hij komt zo thuis en gaat dan lekker eten voor ons maken :slight_smile: en hij wast vaak ook nog in zijn eentje af, als ik te moe ben :inlove:

Ik ga maar even lekker op de bank hangen, er is vast wel iets simpels op tv om naar te kijken :slight_smile:

Hihi Ineke is inderdaad in de war geweest! hihihi

Lotje, ik hoop echt dat het geholpen heeft het “schema”, ik vind het nu toch echt wel tijd worden hoor! :mrgreen:

Engeltje, jeetje, dat je het zo lang geheim kunt houden. Ik zou het liever persoonlijk vertellen dan door de telefoon! Dus dan toch maar langer geheim houden!

Martje, hoe was het op je werk?

Liefs,

Hoop

Ik heb even op het showforum vd jan-mama’s gegluurd, meiden, Chico, Krystle en Martje, wat een moppies zeg!!! :inlove: :inlove:

@ Chico, jemig wat is Jorrit gegroeid, ik ben wel benieuwd hoor naar alle babietjes de 14e, heb er echt veel zin in!!

hmmm…het typt wat lastig zo, Sophie zit met haar beentjes op het toetsenbord te rammen… :mrgreen: :lol:

@Denise wrote:

hoi meiden,

Hoop: er komt een dag dat je die positieve test in jouw handen hebt en dan ga ik keihard met jou meejuichen! Ik kan me voorstellen dat jij ook een beeb wilt en die dag komt er, geloof mij nou.

Martje: leuke foto’s van Robin weer :inlove:

Krystle: hoe was het uit eten? Het hoe bevalt het zo alleen met jouw meisje?

Engeltje: wat vervelend dat de hond is overleden :cry: Hoe is het nu met je?

Kippie: hoe is het met jou?

Hier een Boaz die overdag ineens niet wil slapen maar alleen bij mama of papa wil zijn. Vanochtend was ie om 5.15 al wakker :roll: meneertje had honger. Hij is de schade aan het inhalen w.b. het eten. Vandaag nog geen diarree gehad dus hopelijk blijft het nu weg :pray: Ben gebroken maar moet nog nieuwe schoenen kopen en daarna naar de kinderboerderij met de kids.

Een zonnig zondag gewenst 8)

kuzzz

Mwah het kan beter…sinds m’n ongie verlies ik oud bloed, maar dat schijnt erbij te horen. Maar nu ben ik sinds zaterdag eigenlijk gewoon voor de 2e keer deze maand ongi.

Heel licht, maar wel met normale krampen.

Heb vanochten de gyn maar ff gebeld, om te vragen of dat er soms ook bij hoort…dus niet, maar het kan zijn dat m’n lijf gewoon helemaal van slag is.

En of ik me niet te druk maakte over volgende week…uh :shifty:

Toch stiekum wel een beetje. En ik heb het de laatste maanden echt zo druk op m’n werk, ik kan het ff niet bijbenen. Merk ook dat als ik me eens ontspan, dat het bloed en oud bloedverlies gelijk minder wordt.

Dus heb ik maar besloten dat ik volgende week gewoon maar helemaal vrij neem :mrgreen:

Tsjee Denise, je hebt het er maar druk mee meid!

Hoe was het bij de kinderboerderij?

Engeltje, gecondoleerd met de hond…altijd vervelend, dat soort dingen :hug:

Hoop, ik duim me weer een ongeluk hier hoor!

Onze tijd komt nog wel :mrgreen:

Martje, hoe was je eerste werkdag?

Viel het mee?

Lotje, je had zeker heerlijk weer om lekker te wandelen…lekker hoor :thumbup:

Fijn dat je ongi weer op gang komt!

Hoi Hoi ,

Ik heb mn eerste werkdag erop zitten

Ik heb Robin wel gemist hoor, maar dat is denk niet zo raar…

Chef wilde wel ineens mn werktijden aanpassen wat hem beter uitkwam maar daar heb ik een stokje voor gestoken, afspraak = afspraak hoor!!!

Ik werk nu op maandag en dinsdag van 13.00 tot 19.00 uur en op donderdag van 08.00 tot 18.00 uur. Wel wat meer dan 20 uur, maar dat geeft niet. Morgen weer even 6 uurtje en dan woensdag weer lekker de hele dag bij mn kleine man

We moeten morgenochtend trouwens eerst nog even naar het CB. Ga toch eens vragen of ze even willen kijken of ie nu een tandje krijgt of niet… Hij zat net op mn vinger te “bijten” toen ik die in zn mondje deed en hij kwijlt nu nog meer en stopt erg vaak zn handjes in zn mondje…

Zo ga even mailtjes lezen en hier bij lezen hoor, hihi

Liefs

Het weekend zonder hub heb ik overleefd (tuurlijk). Zaterdag heerlijk uiteten geweest met de meiden, heb me prima vermaakt.

Ymke had het ook goed gedaan. Was 1 keer wakker geweest, hadden ze een flesje bv opgewarmd (die ik voor nood had neergezet) en die wilde ze dus niet…Kon ik dus weggooien :wall: Pff daar baalde ik wel enorm van, zij begrepen het natuurlijk niet… Nou ja…

Gister was ze wel uit haar doen… Ze wilde eigenlijk alleen maar slapen en weigerde te drinken vanaf 15.00 uur…

Ik was er behoorlijk van over mijn toeren, en op dat moment miste ik hub wel heel erg!!

Gelukkig heeft ze om 23.00 uur (heb ik haar wakker gemaakt) wel weer gedronken…

Vandaag kwam ze minder dan normaal, dus misschien een (vreemde??) regeldag… Van 6 naar 5 voedingen…

Kippie, een weekje vrij… Heerlijk!! Genieten en ontspannen meis!!

Engeltje… Jeetje dat is wel lang wachten zeg!!

Misschien een id om een dagje op en neer te gaan naar Nederland??? Wel een dubbele verrassing…

Lotje, goed vooruitzicht dat je niet meer tegen het werken op ziety… Hier nog wel… Meer en meer nu het toch wel heel dichtbij komt…

Denise, hoe is het nu met Boaz??

Liefs

Hai hai!

@Kippie, groot gelijk dat je vrij neemt volgende week, ik kan me voorstellen dat het hartstikke spannend is die afspraak van volgende week en als je het dan ook nog zo druk hebt op je werk…

@Krystle, tja, als de 1e werkdag voor mij dichterbij zal komen, zal ik er ook enorm tegenop zien…(want zin in…is ook een groot woord hoor :mrgreen: :mrgreen: ). Fijn dat je het zo gezelig hebt gehad met je vriendinnen. En, is Ymke nu de dagen erna ook over naar 5 voedingen, of was dat 1-malig??? Wel vervelend dat ze nou net zo’n gekke regeldag heeft als je in je uppie zit…

@Martje, da’s lekker uitgekookt zeg van je chef, nog effies je tijden aan willen passen, sjonge jonge :wall:

Ik ben gisteren begonnen met ‘Sonja Bakker’, ben benieuwd of ik het een beetje ga volhouden, het ging op zich goed gisteren, maar om een uur of 16.00 voelde ik me wel even een beetje licht in mn hoofd :mrgreen:

Donderdag krijgt Sophie haar eerste prikjes :shifty: en ga ik op nacontrole naar de vk

Liefs Lotje

Hee meiden,

weer veel te lang geleden. Ik krijg het gewoon niet bijgeschreven. Even een buikfoto om te laten zien hoe het gaat!

Oeps, sorry meiden, ben inderdaad alweer een jaar verder…

@Ineke wrote:

Oeps, sorry meiden, ben inderdaad alweer een jaar verder…
:mrgreen: :mrgreen: geeft toch niets :-*

Goedemorgen dames,

Wat is het stil hier! Iedereen druk met de beebjes???

Hier gaat alles prima, ben er op het moment wel weer erg veel mee bezig, maar goed. Dat heb ik meestal in de wachtewe(e)k(en). Komt goed!

Denise, bedankt voor je lieve woorden bij de december mama’s. Ik hoop echt dat ik me aan kan sluiten daar over een week of twee!!!

Na twee jaar wachten vind ik dat mijn geduld lang genoeg op de proef is gesteld en ik moet toegeven dat mijn geduld een beetje op begint te raken!!! :mrgreen:

Nog een maandje en dan mogen we terug naar de gyn. ben benieuwd wat de volgende stappen dan zijn…maar hoop wel dat er vaart in komt als we eenmaal weer terug zijn geweest!

Kippie, hoe is het daar nog een weekje toch?!

Hopelijk gaat alles goed met jullie en jullie beebjes! Ik wil wel weer wat foto’s zien hooor!!!

Ik ga even een nieuw deeltje aanmaken! Deeltje 14!!! Aangezien 14 mijn geluksgetal is moet het wel goedkomen hihihihi

Liefs,

Hoop

Hier is het nieuwe deeltje: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=37053