@Denise wrote:
hoi meiden,
Hoop: er komt een dag dat je die positieve test in jouw handen hebt en dan ga ik keihard met jou meejuichen! Ik kan me voorstellen dat jij ook een beeb wilt en die dag komt er, geloof mij nou.
Martje: leuke foto’s van Robin weer :inlove:
Krystle: hoe was het uit eten? Het hoe bevalt het zo alleen met jouw meisje?
Engeltje: wat vervelend dat de hond is overleden
Hoe is het nu met je?
Kippie: hoe is het met jou?
Hier een Boaz die overdag ineens niet wil slapen maar alleen bij mama of papa wil zijn. Vanochtend was ie om 5.15 al wakker :roll: meneertje had honger. Hij is de schade aan het inhalen w.b. het eten. Vandaag nog geen diarree gehad dus hopelijk blijft het nu weg
Ben gebroken maar moet nog nieuwe schoenen kopen en daarna naar de kinderboerderij met de kids.
Een zonnig zondag gewenst 8)
kuzzz
Mwah het kan beter…sinds m’n ongie verlies ik oud bloed, maar dat schijnt erbij te horen. Maar nu ben ik sinds zaterdag eigenlijk gewoon voor de 2e keer deze maand ongi.
Heel licht, maar wel met normale krampen.
Heb vanochten de gyn maar ff gebeld, om te vragen of dat er soms ook bij hoort…dus niet, maar het kan zijn dat m’n lijf gewoon helemaal van slag is.
En of ik me niet te druk maakte over volgende week…uh :shifty:
Toch stiekum wel een beetje. En ik heb het de laatste maanden echt zo druk op m’n werk, ik kan het ff niet bijbenen. Merk ook dat als ik me eens ontspan, dat het bloed en oud bloedverlies gelijk minder wordt.
Dus heb ik maar besloten dat ik volgende week gewoon maar helemaal vrij neem :mrgreen:
Tsjee Denise, je hebt het er maar druk mee meid!
Hoe was het bij de kinderboerderij?
Engeltje, gecondoleerd met de hond…altijd vervelend, dat soort dingen :hug:
Hoop, ik duim me weer een ongeluk hier hoor!
Onze tijd komt nog wel :mrgreen:
Martje, hoe was je eerste werkdag?
Viel het mee?
Lotje, je had zeker heerlijk weer om lekker te wandelen…lekker hoor :thumbup:
Fijn dat je ongi weer op gang komt!