Jaaa suc6 vrijdag Kippie!!! :thumbup:
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor mn ogen. Mn rechteroog gaat zeer goed, maar mn linkeroog blijft een beetje achter. Dus we gaan nog vrolijk door met druppelen… word het wel een beetje zat hoor, maar ja… wil toch weer normaal kunnen zien, hihi. Volgende week donderdag mag ik weer terug komen. Hoop dan maar dat ie zegt dat mn linkeroog ook minder gedruppelt mag worden per dag…
Ga even eten en daarna Robin in badje doen
Kusss :-*
Hallo, Meldt me weer even kort. Heb het alleen een beetje druk nu ik weer aan het werk ben. Moet toch nog even mijn ritme vinden :mrgreen:
Alles verder goed hier.
Liefs Pinot
@Kippie, succes morgen!
@Martje, balen van je linkeroog :hug:
@Pinot, fijn dat alles goed gaat.
@Jade, hoe gaat het met je?
@Sisil, hoe gaat het met jou?
@Smiley, hoe gaat het met jou?
We zijn er even een weekendje niet, want we gaan morgen lekker naar het vennebos :dance:
Dus tot maandag.
Groetjes Chico.
Chico heel veel plezier !!
Geniet er lekker van samen met je mannetjes !!
Hallo!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
@Chico: Fijn weekend!
@Martje: Wat een verhaal van Robin. :hug: Ik heb ook zijn foto’s bekeken en het is een schitterend mannetje! :inlove:
@Hoop
@Kippie: Succes vandaag bij de gyn
@Pinot: Alweer werken… dat is even wennen zeker? Succes!
Maar het gaat goed hier hoor! We zijn keimoe en best druk maar Hieke doet het geweldig! Ze is een heel tevreden en rustig meisje. We hebben natuurlijk wel de gebruikelijke dingetjes (kramp enzo) maar niks om ongerust over te zijn of onverklaarbaars. Ze doet het echt goed. De nachten worden ook al wat langer, ze laat er soms zowaar 5 uur tussen. :dance: De avonden zijn wat lastiger, dan is ze erg onrustig. Met mij gaat het ook steeds een beetje beter. Merk wel dat mijn concentratie heel minimaal is. Mijn uithoudingsvermogen gaat gelukkig wel weer vooruit. Maar na een uurtje visite weet ik soms niet meer wat er aan het begin besproken is. Ach… niet zo erg, soms wel lastig.
Even een paar plaatjes:
Hoi Sis
Oh wat fijn dat het allemaal goed gaat met die kleine Hieke!!!
Wat een leuke foto’s, lekker wijffie zeg
En ik hoop dat het met jou straks ook weer helemaal top zal gaan.
Kus :-*
Hoihoi,
Kippie succes bij de gyn. (misschien ben ik al te laat, maar toch)
Denise, hoe gaat het bij jullie, alles goed met Boaz en de rest?
Sisil, wat een prachtmeid heb je!!! :inlove:
Martje, vervelend van je linkeroog, hoop dat het snel over gaat!
Pinot, fijn dat alles goed is, hoop dat je snel je ritme gevonden hebt!
Chico, je leest het waarschijnlijk maandag pas als je weer terug bent, maar toch heel veel plezier van het weekend.
Jade en Smiley, hopelijk is alles goed met jullie! Komen jullie ons snel weer even bijpraten???
Hier gaat alles goed, we zitten weer in de laatste week van de cyclus!
Dus afwachten geblazen.
Dit weekend gaan we lekker naar Amsterdam (Blue Man Group). Heb er echt zin in!!!
Tot snel weer!
Liefs,
Hoop
Sisil, wat een poepie :inlove:
Nou ben weer terug van de gyn…
Eerst natuurlijk veel vragen aan me gesteld (wanneer was je voor het eerst ongesteld enzo), even de verwijsbrief doorgenomen.
Hij vond het alleen allemaal erg vreemd dat ik 2 keer antibiotica heb gekregen, omdat hij het totale verhaal niet bij een bmm ontsteking vond passen.
Nou dan maar ff kijken…eerst met de eendenbek.
Dat voelde ik wel ff, maar op zich viel het mee.
Hij vond het dus geen ontsteking! Maar heeft wel voor de zekerheid nog wat slijmvlies afgenomen voor een kweekje.
Daarna inwendig onderzoek… hij was niet echt zachtaardig :shock:
Wat deed dat pijn zeg! Ik heb wel vaker een inwendig onderzoek gehad, maar dat deed nooit zo’n pijn eigenlijk :think:
En als laatste nog even een inwendige echo om naar de baarmoeder een eierstokken te kijken.
M’n baarmoeder zag er goed uit, had nu 6mm baarmoederslijmvlies, en zou dus ook over ongeveer 3 tot 5 dagen ongi moeten worden.
M’n eierstokken zagen er ook goed uit, en hij zag ook één follikel die op springen stond :mrgreen:
Maar waar het op neer komt:
Het is hoogst waarschijnlijk geen ontsteking, maar m’n baarmoedermond is heel erg dun bekleed, en daardoor heel erg gevoelig. Je hoeft er maar heel zachtjes aan te zitten, en dan begint het al te bloeden.
Als het dus geen ontsteking blijkt te zijn, gaan ze een gedeelte van m’n baarmoedermond “bevriezen”, om de bekleding dikker te krijgen.
Klinkt creepy :shock:
Uiteraard werd er ook over zwanger raken gepraat :mrgreen:
Omdat ik 3 jr geleden na 1 keer onbeschermde sex zwanger ben geraakt, vond hij het vreemd dat het nu “zo lang” duurde. Dus heb ik gelijk bloed laten prikken voor het hormoongehalte. Ook omdat ik een paar maanden wel m’n ei heb gevoeld en een paar maanden niet, wilde hij weten of ik überhaupt wel elke maand een ei heb.
Over 2 weken moet ik terugkomen, dan bespreken we verder wat te doen.
Dus volgens mij zitten we nu gelijk officiëel in de MMM!!!
Voelt best prettig eigenlijk, ik dacht dat hij me gewoon weer weg zou sturen met het advies “nog een een paar maanden proberen en kom dan maar weer terug” .
Ben blij dat hij het serieus neemt.
M’n hubbie stond achter de gyn bij de onderzoeken, en kon er dus recht in kijken…hij vond het allemaal reuze interessant :mrgreen:
Toen ik bloed had geprikt, ben ik maar ff naar de wc gegaan…
Ik kwam van de wc af, had hubbie heel snel een reep milka choco voor me gekocht…had ik wel verdient zei 'ie :inlove:
Zo, een heel verhaal dus…sorry als het nogal door elkaar getypt staat… :oops:
Kippie, wat fijn dat je serieus genomen wordt.
Inderdaad erg vreemd dat je antibiotica hebt gekregen terwijl de gyn. geen ontsteking kan vinden.
En 3 jr. geleden ben je dus zwanger geweest (is het mis gegaan of heb je het weg laten halen, je hoeft hier geen antwoord op te geven als je dat niet wil hoor).
Fijn dat je nu verder geholpen wordt en ik hoop dat jullie heel snel een kleintje mogen verwachten!
Liefs,
Hoop
hallo allemaal!
@ Kippie: fijn dat ze je nu verder onderzoeken.
@ Sisil: wat een skatje zeg :inlove:
@ Hoop: veel plezier in Amsterdam!
@ Martje: wat vervelend van je oog zeg.
@ Chico: veel plezier in het Vennebos!
Hier alles wel goed hoor. Boaz slaapt nu in een gewone slaapzak i.p.v. de bakerzak en dat gaat erg goed. Verder is hij een volijk mannetje en wil niks missen wat er om hem heen gebeurd. Hij is nog steeds onder behandeling bij de osteopaat omdat de bult op zijn hoofd nog steeds niet weg is. Ben net met hubbie naar het zh geweest, hij is nu gesteriliseerd. Dus hij heeft ne behoorlijk auw aan zijn zaakje :mrgreen:
kuzzz
@Hoop wrote:
Kippie, wat fijn dat je serieus genomen wordt.
Inderdaad erg vreemd dat je antibiotica hebt gekregen terwijl de gyn. geen ontsteking kan vinden.
En 3 jr. geleden ben je dus zwanger geweest (is het mis gegaan of heb je het weg laten halen, je hoeft hier geen antwoord op te geven als je dat niet wil hoor).
Fijn dat je nu verder geholpen wordt en ik hoop dat jullie heel snel een kleintje mogen verwachten!
Liefs,
Hoop
Vind het idd heel vreemd dat de ha een ontsteking zag en de gyn niet…
Maar goed, over 2 weken weten we meer!
3 jr geleden ben ik 1 mnd met de pil gestopt omdat de ha een spiraaltje wilde proberen omdat ik zo last van stemmingswisselingen had van de pil. En in die maand hebben we 1 keer onveilige sex gehad (eigenlijk alleen maar “gedipt”).
Er is toch maar besloten om geen spiraaltje te plaatsen, en ben ik na die ene maand aan een andere pil gegaan.
Na 10 weken verloor ik “ineens” een groot bloedstolsel…ik schrok me rot, want ik wist helemaal niet dat ik zwanger was!
Vandaar :mrgreen:
Denise, arme hubbie :mrgreen:
Denise, fijn dat het zo goed gaat nu met Boaz. Sterkte voor je hubbie!!!
Kippie, oke, bedankt voor je antwoord. Jammer dat het toen mis is gegaan!!! Heel veel succes nu met alle onderzoeken en dergelijke!
Denise arme hubbie zeg!
En fijn dat het zo goed gaat met Boaz!!
Kippie pufff minder dat ie zo hardhandig was bij het onderzoek meis… Lijkt me idd ook geen pretje. Hoop maar dat julile er snel wijzer van worden waarom het niet wil lukken… en dat er wat aan gedaan kan worden. Blijf duimen!!
:-*
ff een ego berichtje want ik ben zooooo moe
Tja met hubbie gaat het niet zo goed :? hij ligt nu dus in het zh :shock: Hij had echt veel pijn van die sterilisatie en vanmiddag had hij een giga bult zo groot als ene tennisbal vanuit zijn lies naar zijn buik. Hij de ha gebeld en die zei: dat hoort erbij die pijn neem maar een paracetamol en leg er ijs op. Hubbie kon niet meer op en neer van de pijn en hij huilde echt heel erg( en dat doet hij echt nooit) Toen hij de uroloog gebeld en we moesten we naar het zh komen. Tja en toen schrok de arts wel erg en hij moest gelijk naar de ok. Hij heeft een ruggeprik gehad en de arts heeft 300 ml bloed uit zijn buik gehaald. Blijkt dus dat ze een slagader hebben geraakt bij die sterilisatie en dus het bloed was in zijn lies/buik gestroomd. Zijn zaakje is nu helemaal zwart :eh: en dat zal 3 tot 6 weken duren voordat dat weer normaal is. Hij heeft nu een infuus met antibiotica en mag morgen waarschijnlijk weer naar huis Echt waar, ik heb nog nooit zoiets gezien en de arts dus ook niet. Alles was zo opgezwollen dat je zijn pielemoosje :mrgreen: helemaal niet meer zag.
Al met al een hectisch dagje. Ga nog ff wat mensen bellen en dan slapen. Voor het eerst zonder hem( we zijn al bijna 12 jaar samen). Maar Milou slaapt lekker bij mij in bed
kuzzz
Jeetje Denise dat is niet zo mooi zeg… Goed dat jullie toch gewoon gebeld hebben omdat jullie het niet vertrouwde. Hoop dat ie snel opknapt en dat ie geen last meer van zn zaakie zal hebben
@Denise wrote:
ff een ego berichtje want ik ben zooooo moe
Tja met hubbie gaat het niet zo goed :? hij ligt nu dus in het zh :shock: Hij had echt veel pijn van die sterilisatie en vanmiddag had hij een giga bult zo groot als ene tennisbal vanuit zijn lies naar zijn buik. Hij de ha gebeld en die zei: dat hoort erbij die pijn neem maar een paracetamol en leg er ijs op. Hubbie kon niet meer op en neer van de pijn en hij huilde echt heel erg( en dat doet hij echt nooit) Toen hij de uroloog gebeld en we moesten we naar het zh komen. Tja en toen schrok de arts wel erg en hij moest gelijk naar de ok. Hij heeft een ruggeprik gehad en de arts heeft 300 ml bloed uit zijn buik gehaald. Blijkt dus dat ze een slagader hebben geraakt bij die sterilisatie en dus het bloed was in zijn lies/buik gestroomd. Zijn zaakje is nu helemaal zwart :eh: en dat zal 3 tot 6 weken duren voordat dat weer normaal is. Hij heeft nu een infuus met antibiotica en mag morgen waarschijnlijk weer naar huisEcht waar, ik heb nog nooit zoiets gezien en de arts dus ook niet. Alles was zo opgezwollen dat je zijn pielemoosje :mrgreen: helemaal niet meer zag.
Al met al een hectisch dagje. Ga nog ff wat mensen bellen en dan slapen. Voor het eerst zonder hem( we zijn al bijna 12 jaar samen). Maar Milou slaapt lekker bij mij in bed
kuzzz
Jeetje Denise, da’s wel schrikken zeg :shock:
Ik hoop dat het snel beter met hem gaat…
Jeetje Denise! Wat schrikken!!! Ik hoop dat het snel goed komt! :hug:
Hoi,
@Denise, sterkte voor je mannetje!
Ik hoop dat het snel goed komt met hem!
Ben weer terug meiden!
Groetjes Chico.
Chico welkom terug, hoe was het ???