@ Martje: dat is even schrikken dan :? ik hoop dat het niet erger wordt. Een :hug: voor jullie.
@ Hoop: dat wordt zeker weer spannend en wat een prachtige foto’s zeg! Ik heb me ook een beetje verdiept in het programma Photobucket, weet jij of je er misschien muziek aan kan toevoegen?
kuzzz
@ Denise, volgens mij kun je er geen muziek bij zetten met Photobucket. Jammer wel eigenlijk. Ik zal eens een ander prog. zoeken hihihi
Mooie foto’s Hoop! :thumbup:
Zeker mooie foto’s Hoop!!
Ik had er helemaal niet meer aangedacht… helaas… wilde er ook foto’s van maken… lekkere doos dat ik ben. haha
Hey Hey ,
Morgen krijgt Robin zn eerste prikjes… Ben heel benieuwd hoe ie daarop zal reageren… en hoe mama het vind :oops: Denise en Pinot, hebben jullie nog tips misschien. Kan ik mss wat op het wondje doen als ie geprikt is zodat ie mss minder last krijgt…???
LIefs :-*
PS het nieuws van vrijdag hebben we een plaatje gegeven en hopen maar gewoon dat het over twee maanden niet erger geworden is zodat Robin niet geholpen hoeft te worden, tnx voor jullie lieve reacties!!
Hoi,
Mooie foto’s Hoop!
@Martje, knuffel voor jullie, en we hopen dat het niet erger wordt :hug:
Voor de prikjes kan je voor jezelf misschien een doos zakdoekjes meenemen voor de
van jezelf
Jorrit moest eigenlijk 8 maart, maar we gaan 9 maart een weekendje weg dus nu mag hij 15 maart ( ik wilde geen zieke baby nl dat weekend ).
Ik neem lekker mijn schoonmoeder mee want ik zie er nu al tegen op.
Met de hielprik ging ik al huilen.
Groetjes Chico.
Haha Chico zakdoekjes zitten in al de tas hoor haha
Enne met de hielprik heb ik me toen groot gehouden, maar vond het ook zo zielig…
Maar dacht en had mss gehoopt dat er iets zou zijn om de pijn te verlichten na afloop of dat ze er later niet zoveel last van krijgen. Zal mn ma zo eens bellen, kijken hoe ze dat vroeger deden. hihi
Liefs
Wauw Hoop, wat een mooie foto’s!!!
Heel veel succes morgen Martje!!! Wij zijn vrijdag aan de beurt… :? Hub gaat gelukkig mee!!
Oh dat is wel fijn Krys, ik mag alleen met Robin…
oeps te laat gezien Martje: ik heb bij Boaz creme van vsm erop gesmeerd en dat hielp goed. Volgens mij heet het Orthiflor dat is voor kneuzingen en spierpijn.
kuzzz
Geeft niet Denise… Voor de volgende keer
We zijn al terug en hij ligt nu heerlijk te slapen. Hij heeft nog geen minuut gehuild toen ie de prikjes kreeg. Hij schrok ervan, maar dat was het dan ook wel. Ik had van te voren zn bovenbeentjes gemasseert en daarna ook.Ben benieuwd hoe ie vanmiddag zal zijn, ze zeggen dat het na 4 uur ineens weer even terug kan komen die pijn of de schrik en dat ze adn heel erg hangerig en huiliger kunnen zijn…We zien het wel… ik troost hem wel hoor, kanjertje!
Liefs :-*
Hoi Meiden,
Even snel… hier is het tot nu toe erg rustig. Robin heeft nog geen enkele kick gegeven na de prikjes. Ze zeiden dat ie na 3 a 4 uur na de prikken wel zo gaan huilen/krijsen… Euhm… nou nog niets gehoord. Hij ligt te lachen en te brabbelen van jewelste… Had m in zn bedje gelegd, sokjes om zn handen gedaan en ik haal m net uit zn bedje en zie dat ie die sokjes van zn handen af gekregen heeft, met als gevolg, weer een gezichtje vol met krassen, ooh ooh ooh, klein boeffie dat ie is. Heb net nog wat foto’s van m gemaakt, ga nu in het foto gedeelte van de jan mama’s zetten
fijn dat hij geen last heeft gehad van de prikjes :dance: en heb ff gespiekt voor de foto’s. Vrolijk mannetje hoor :mrgreen:
kuzzz
Ja het is echt een vrolijke vent, heerlijk gewoon! Als je m uit znbedje haalt ligt ie al naar je te lachen !! Hij heeft gister na de prikken totaal geen last gehad, geen koorts, geen huilbuien helemala niets… Bikkeltje, maar ik hou er wel rekening mee dat het de volgende keer anders kan zijn.
Pufff ben weer ongesteld (de eerste strip van de pil) en men wat heb ik er last van… Onwijze steken en veel bloedverlies… dat ben ik niet gewent… dat was nooit zo… hopelijk is het snel over, bah ben er gewoon niet lekker van.
Hè bah Martje, hoop voor je dat het snel weer over is!
Hier zijn de spannende wachtweken weer in volle gang! Ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen. Inmiddels reken ik maar nergens meer op. En als het raak zou zijn heb ik geen idee hoe lang het gaat duren voordat ik het geloof (ik denk pas wanneer ik echt een kindje, van mezelf natuurlijk , in mijn armen heb)
Hoe is het met de rest? Alles goed met de beebs en de zwangerschappen??
Kippie, hoe is het met jou? Voor jou komt het ook al dichtbij ik duim voor je!!!
Liefs,
Hoop
Oh Hoop en Kippie hoop zo dat julile snel aan de beurt zijn om hier heel erg goed en leuk nieuws te vertellen!! Het is jullie zo gegund, ik :thumbup: nog steeds voor jullie !!
:-*
@Martje wrote:
Oh Hoop en Kippie hoop zo dat julile snel aan de beurt zijn om hier heel erg goed en leuk nieuws te vertellen!! Het is jullie zo gegund, ik :thumbup: nog steeds voor jullie !!
:-
Dank je Martje :-
Wat ontzettend fijn dat Robin zo’n vrolijk ventje is!!! :inlove:
Hoop, ik ga weer ontzettend voor je :thumbup: :thumbup:
Bij mij kan het niet eens, want het klussen was te pijnlijk door de ontsteking, dus ik gok maar gewoon op volgende maand :mrgreen:
@ Kippie: succes bij de gyn vrijdag!
@ Hoop: ik blijf voor je
kuzzz
Veel succes kippie!!!