Denise, gecondoleerd met je oma… Ik wens je veel sterkte met dit verlies!!! :hug:
Enne… Wat een heerlijke foto’s van Boaz!!
Hier gaat alles zijn gangetje… Ymke slaapt alweer een paar nachten goed, ze drinkt goed, het kolven gaat redelijk. Wel hier en daar wat onzekerheden, maar dat hoort erbij he??
Kippie, weer een bmm ontsteking… Balen… Succes bij de gyn!!
Chico, vervelend van de krampjes van Jorrit…Weet je waarvan ze komen??
Liefs
Hoi Krystle,
Ze komen van het wisselen van eten denk ik, ik gebruikte nan1 maar daar bleven de krampen ook bij en hij stonk verschikkelijk, nu gebruik ik friso comfort, en op de krampjes na doet hij het veel beter daar op.
Als het goed is moeten d ekrampjes minder zijn over een weekje.
Fijn dat alles goed gaat bij jullie!
@Lotje, echt een droppie heb je hoor :inlove: :inlove: :inlove:
Ondanks dat Jorrit zich goed heeft laten horen hoop ik dat jullie het gezellig vonden!
De foto’s zijn mooi geworden!
Groetjes Chico.
Even de zwart wit foto showen die er gemaakt is :inlove:
Denise, gecondoleerd :kaars:
Chico, mooie foto van jou en je mannetje!!!
Hier gaat alles prima. Niets te melden eigenlijk! hihi
Druk gehad afgelopen weekend met de tuin!
Liefs,
Hoop
Chico wat een mooie foto meis!!
Echt gaaf!
Enne wij gebruiken hier sinds anderhalve week ofzo ook Friso comfort omdat Robin last had van krampjes enz en het gaat al een heel stuk beter. Hij heeft bjina geen krampjes meer en poept nu al een paar dagen achter elkaar elke dag. Dat is ook wel eens anders geweest. We zijn er enorm blij mee dat we overgestapt zijn.
:-*
denise gecondoleerd met je oma
Liefs Pinot
Denise, gecondoleerd meid… :hug:
Bedankt voor alle succeswensen voor 9 maart, helaas moet ik toch echt nog 2 weken wachten :shock:
Het hoeft niet persé, maar het kan een oorzaak zijn dat het zwanger worden niet wil lukken. Er zitten toch ontstekingscellen bij en op m’n bmm. En dat is niet echt bevorderlijk.
Dus dat ga ik ook ff aankaarten bij de gyn, ben er dan toch :mrgreen:
In ieder geval zal ik me rond die tijd niet vervelen…8 maart heb ik een etentje met m’n werk. En vrijdagavond 9 maart hebben we een bruiloft…ook altijd leuk :dance:
Dus mocht een rotuitslag zijn, dan kan ik het lekker van me affeesten 'savonds 8)
Jeetje wat is het stil hier!!! Waar zitten jullie???
Kippie: je hebt een goed vooruitzicht met die uitjes allemaal!! Veel plezier!
Hoi Hoi
Hoe gaat het met jullie ??
Hier gaat het goed, behalve dan dat we morgen dus met Robin naar het zkh moeten , naar de kindercardioloog… Nu het dichterbij komt maak ik me er best een beetje zorgen over… Ook al hebben ze gezegd dat dat niet nodig is… stom he ???
Op het showforum van de jannuari mama’s heb ik weer wat foto’s van onze boef geplaatst…
Denise hoe gaat het nu met je meis… hou je goed :hug:
Hoop mooi versje meis…
Haai,
Ben ik nog evnetjes…
weten jullie vanaf welke leeftijd je een slaapzakje mag gaan gebruiken of is daar geen leeftijd aan verbonden?? Robin trappelt zichzelf namelijk steeds vaker boven de dekens en word dan wakker omdat ie het koud krijgt. Dus dacht ik mss moet ik hem in een slaapzakje doen… dan kan ie en moeilijker zichzelf naar boven trappelen en als het hem dan toch lukt krijgt ie het minder snel koud…
Liefs
Hoi,
@Hoop, wat een mooi versje, ik krijg gewoon kippevel ervan!
@Martje, kan me voorstellen dat je nerveus bent voor morgen hoor, dat zou ik ook zijn!
Het gaat toch om je kindje.
Ik gebruik al een aantal weken een slaapzak voor Jorrit om dat hij al schuin ging liggen.
Sinds vannacht begint hij aan het voeteind en eindigt hij al halverwege zijn ledikantje :think:
Ik heb 2 slaapzakjes van de hema maat 56/62, dit i.v.m het arm gat, deze mag niet te wijd zijn.
De meeste slaapzakken gaan vanaf maat 70.
Ik ga even foto’s kijken :inlove:
Oh ja, Jorrit heeft 2 nachten doorgeslapen :dance: , alleen vannacht kwam hij weer om 4.30, maar hij had ook weer een beetje kramp.
Ik gebruik nu de druppels van vsm om zijn ontlasting makkelijker te maken ( ben even de naam kwijt, niet de cinababy in ieder geval ), en het werkt goed!
Groetjes Chico.
Chico ik weet welke druppeltjes je bedoelt… om de ontlasting dunner te maken is dat… heb ik ook wel eens in mn handen gehad… Maar nog niet gekocht… We hebben ff cinababy gebruikt, maar nu met friso comfort niet meer… Hij heeft bijna geen last meer van krampjes… maar hij moet soms nog wel eens flink persen om zn broekkie vol te krijgen. maar dat gaat ook al beter… en als ie dat gaat doen lig ik meestal helemaal in een deuk omdat ie dan helemaal rood word, zn tong tussen zn lippen doet en lekker hard kreunt. haha… lekker ongegeneerd dus… En dan hoor je na een paar keer persen een flinke wind, en dan zie je hem van oor tot oor smilen… zo van… zooooo ook weer voor elkaar, haha
Enne zal morgen eens bij de hema kijken voor zo#n slaapzakje, heb hier wel een slaapzakje, maar dat is een 70 cm…
Doei doei
Hallo meiden,
Dat versje kreeg ik gisteren toegestuurd, vond het zo lief dat ik het hier wilde delen!!!
Martje, succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat het allemaal meevalt!
Liefs,
Hoop
Hai meiden!!!
Nou, daar ben ik dan weer eens… :oops: :oops:
Ik vind het zo ontzettend jammer dat ik jullie niet heb kunnen volgen de laatste tijd. Ik hoop dat ik binnenkort een beetje kan teruglezen, of in iedergeval weer af en toe online kan zijn!!
Ons nieuwe leventje begint nu geloof ik weer wat ritme te krijgen, voor zover je daar van kan spreken dan…
Jemig wat is het druk, maar heeeeeeerlijk!!! Ons meisje is zooooo lief :inlove: Ze is nu al niet meer weg te denken uit ons leventje, wat een enorme impact heeft de komst van zo’n kleintje.
En natuurlijk is ze de mooiste, liefste enzo maar dat zegt iedere mama natuurlijk :mrgreen:
Ik ben vreselijk aan het tobben geweest met de bv, ik heb veels te veel melk Dat lijkt een luxe-probleem, maar het was echt niet meer te doen.
Ik ben mezelf echt heel de dag aan het verschonen, lek continu dwars door dubbele zoogcompressen, bh-s en t-shirts heen en onze kleine meid verslikt zich steeds en ik spuit haar steeds in haar gezichtje. M’n borsten deden enorm zeer en 's nachts moet hubbie haar steeds aangeven, omdat ik met handoeken aan het worstelen ben en het door alle nattigheid behoorlijk koud heb. Als ik de druk iets van mijn borsten afkolfde, had ik met gemak 150cc in 4 min En dan ook nog alle verschillende adviezen van de zogenaamde deskundigen…om gek van te worden
Kortom, ik voelde me diep ongelukkig door die bv en we hebben besloten om te gaan afbouwen, inmiddels zit ik op 2xbv en 4xfv. Ik vond het wel een heel moeilijk besluit hoor…maar voel me nu wel zelf een stuk beter!
Ik heb het gevoel nu pas echt te kunnen genieten, ik was alleen maar met voeden bezig.
Ondanks het afbouwen gaat het lekken nog door, misschien moet ik op den duur toch wat tabletjes gaan gebruiken om te stoppen, maar even afwachten!!
@Chico, ik vond het enorm gezellig zondag!!! Enneh…joh, dat huilen viel best mee, jorrit is een heerlijk ventje!!! Hij is wel enorm gegroeid zeg, sinds de laatste keer. Wat een gave foto van Dany! Ik heb de andere foto’s nog niet gezien, hoorde net van Jeroen dat Dany ze had opgestuurd, zal zo eens even kijken…
@Denise, gecondoleerd met het verlies van je oma
Heel veel sterkte meid :hug: :hug: :kaars: :kaars:
@Martje, jemig, 2 ontstoken ogen :shock: , dat is behoorlijk irritant denk ik…Heel veel sterkte morgen bij de echo van Robin, wat moeten jullie geschrokken zijn zeg, hopelijk is het vals alarm meid
@Kippie, jemig, het zit je ook echt niet mee zeg, weer een bm-ontsteking, even een dikke knuffel voor je :hug: :-*
@Pinot, gefeliciteerd tante-Pinot!!! En ook nog met je verjaardag!
@Hoop, wat een mooi gedichtje meid…
Ik geloof dat ik wat wateroverlast heb momenteel…ik ga even een schoon shirt en een schone bh aantrekken :mrgreen: :wall:
En een klein meisje in de box vindt het geloof ik ook weer mama-tijd
Liefs Lotje
Hallo, Ben ik ook weer een keer…
Ik neem me iedere keer voor om KOK echt bij te gaan houden, maar het is me nog niet gelukt.
Vorige weer zijn we een keer de hele dag weg geweest, Zita slaapt nog steeds weinig overdag en ik ben sinds dinsdag weer aan het werk:
Niet echt veel tijd dus.
Met ZIta gaat alles goed. We zijn eindelijk van de spruw af, ze groeit goed en is eigenlijk een hele vrolijke baby die veel lacht.’
's Nachts slaapt ze vaak zo’n uur of 12 (soms nog met een nachtvoeding) en overdag dus heel weinig. Deze week is ze weer 2 dg naar het kdv geweest en toen moest ze er dus om 6.20 uit…Vond ze echt helemaal niets. Mw draaide wat me haar hoofd, en deed demonstratief haar oogjes weer dicht :inlove: :inlove: Maar helaas voor haar: het moest toch echt. :mrgreen:
Op het kdv doet ze het ook niet slecht. Ze slaapt er vrij aardig en het eten gaat ook goed. Ook daar zeggen ze dat het een vrolijk ding is.
Als ze zo vroeg eruit moet slaapt ze overdag wel beter hoor. Waarschijnlijk heeft ze na een lange nacht slaap dus niet veel meer nodig overdag. Vannavond hadden we trouwens een nieuw record. Ze lag om 19.30 al in bed
En ik ben dus weer aan het werk. Ik moet zeggen dat het me reuze meevalt. Ik werk di t/m vr ochtend en de vr middag en om de week de za en zo ochtend. Wel vaak vroeg op, maar ook weer lekker rond een uur of 12.30/13.00 thuis. Het kolven gaat ook redelijk al merk ik dat ik op een drukke ochtend wel wat moeite heb om me te onspannen. En dat is toch wel nodig als je produktief wil kolven.
Mijn geheugen begint zelfs weer een beetje te werken… :mrgreen: :mrgreen:
Ik ga vlug verder op KOK. Loop elders ook nog achter…
Liefs Pinot
hoi meiden,
Hier een paar zeer emotionele dagen achter de rug crematie was een mooi afscheid ben alleen erg geschrokken van mijn oma. Ze zag er echt verschrikkelijk uit en ik zie dat beeld nog zo voor me.
Ben sinds deze week ook weer aan het werk en het bevalt me best ondanks dat ik er echt tegenop zag. Met Boaz gaat het erg goed op het kdv, hij slaapt daar bijna heel de dag :shock: Wou dat ie dat thuis deed :mrgreen: Vandaag heeft ie zijn 2e prikjes gehad, hij heeft een half uur lopen krijsen. Tja het is er 1 hoor! Als hij boos is dan trapt hij keihard met zijn benen en loopt paars aan. Een driftig en actief mannetje.
@ Hoop: wat een prachtig gedichtje zeg! En oh zo toepasselijk voor jou.
@ Martje: succes morgen bij de kindercardioloog en ik dat het niets is.
@ Pinot: fijn dat het zo goed gaat met Zita! Boaz slaapt s’nachts ook prima maar overdag slaapt hij amper( ja op het kdv dan wel)
@ lotje: wat vervelend van de bv maar je hebt het nu toch goed opgelost? Als jij je daar gelukkiger mee voelt, is dat ok toch? Wat fijn dat het zo goed gaat met jouw meisje :thumbup:
@ Chico: wat dat het met de krampjes van Jorrit beter gaat en heerlijk he dat doorslapen :dance:
kuzzz
Martje, hoe was het bij de cardioloog???
Hoi Meiden,
Het was een erg lange middag in het ziekenhuis… Heb net op Robin’s site het verhaal verteld. Ik zal het wel even knippen en plakken…
Lieve allemaal, vanmiddag ben ik samen met papa en mama naar het LUMC in Leiden geweest. We hadden een afspraak met de kindercardioloog om er achter te komen waar m'n hartruisje nu vandaan komt. Eerst hebben ze me gewogen en gemeten, ik ben weer goed gegroeid, ik weeg nu 4540 gram en ben ongeveer 57 centimeter lang. Daarna hebben ze weer een hartfilmpje gemaakt. Ik kreeg weer allemaal plakkertjes op m'n lichaam geplakt, maar wel veel meer dan de vorige keer in het andere ziekenhuis. Papa moest m'n beentjes vast houden en mama m'n armen. Dit was zo klaar, ik was erg relaxed en vond het allemaal wel prima. Omdat ik de vorige keer heel vaak aan en uitgekleed moest worden besloten papa en mama me lekker in de badcape te houden dicht tegen hen aan. Na een paar minuten gewacht te hebben gingen we naar de dokter. Die ging eerst met papa en mama praten, over m'n geboorte en over hoe ik ben. De dokter lag me op een hele grote tafel en ging naar me kijken en naar m'n hartje luisteren en ondertussen hield ie goed in de gaten wat ik deed en hoe ik reageerde op bepaalde dingen... ik heb op het laatst maar even naar hem gelachen ,want hij was best aardig ;-) De dokter wilde toch dat er een echo gemaakt werd omdat hij zeker wilde weten of ik een gaatje in m'n hartkamer had of niet. Het was inmiddels allang flesjestijd geweest en begon het steeds minder naar m'n zin te krijgen.Tijdens de echo was ik dan ook zo verdrietig... ik moest erg hard snikken. Gelukkig had mama een flesje mee genomen en mocht ze deze bij de zusters in de kantine opwarmen. Na de echo heb ik heerlijk bij papa in z'n armen een flesje gedronken. Na een paar minuten werden we weer bij de dokter geroepen en kregen papa en mama te horen wat er precies met m'n hartje aan de hand is. Ze hebben op de echo gezien dat ik een vernauwing in m'n longslagaderklepje in m'n rechterhartkamertje heb. Gelukkig is het nu nog niet zo ernstig dat er iets aan gedaan moet worden, maar we moeten het wel goed in de gaten blijven houden. Ik moet nu over een kleine twee maanden samen met papa en mama weer terug komen bij de dokter en dan gaan ze kijken of het nog steeds hetzelfde met me gaat of dat het erger geworden is. Het hoeft lang niet altijd erger te worden zei dokter tegen papa en mama en ze hoeven zich niet al te veel zorgen te maken om mij.Wel moeten ze me goed in de gaten blijven houden en als ze denken dat het niet goed gaat mogen ze altijd bellen. Als het erger geworden is, kunnen ze me wel helpen om via m'n lies een soort ballonnetje naar binnen te doen en door het ballonetje op te blazen het klepje verder open te doen. Maar dat is nog lang niet aan de orde en nog helemaal niet nodig, gelukkig!! We kregen trouwens ook nog een pasje mee, voor als ik ooit in de toekomst een operatie moet ondergaan, bijvoorbeeld als m'n amandeltjes verwijdert moeten worden, dat die mensen het weten wat ik aan m'n hartje heb en dat ze daar dan rekening mee kunnen houden door me een uur voor de operatie penecilline te geven zodat eventuele infecties of wat dan ook geen kans maken. Het is een heel verhaal en ben ook heel erg moe van deze lange middag in het ziekenhuis. Ik had m'n flesje niet eens leeg gedronken, ik was zo moe dat ik in slaap gevallen ben. Kusje van Robin
Martje, wat een lange middag moet dat geweest zijn. Fijn dat het nog erg meevalt en dat er nog niets aan gedaan hoeft te worden! Hopelijk blijft het stabiel en hoeft er niets aan gedaan te worden…
Fijn dat ze hem in de gaten gaan houden!
Liefs,
Hoop
Hallo,
Vrijdagavond en zaterdag ben ik wat grieperig geweest maar gelukkig is dat nu weer helemaal over.
Klusweek is ook weer voorbij dus we zitten weer in de spannende wachtweken!!!
Gisteren heb ik wat foto’s gemaakt van de maansverduistering, erg mooi geworden al zeg ik het zelf.
http://s96.photobucket.com/albums/l195/inge8205/Maansverduistering/?action=view¤t=1173003443.pbw
http://s96.photobucket.com/albums/l195/inge8205/Maansverduistering/?action=view¤t=1173003615.pbw