Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

Denise, beterschap met je hubbie en met Milou en sterkte morgen met het wegbrengen van Boaz :hug:

Hoi Hoi

Ben hier weinig omdt ik momenteel twee ontstoken ogen heb… en dus zeer weinig zie.

(dit is dan ook geschreven door mn mannetje… en ik dicteer, ahah erg he)

Hopelijk tot snel

Liefs

Denise, hoe is Boaz zijn eerste dagje kdv gegaan?? Heb jij t droog gehouden???

Martje, twee ontstoken ogen…auch… Beterschap…

Liefs

Mijn zusje is zaterdag bevallen van een mooie dochter: Britt. Gisteren was ik jarig en vandaag mijn andere zusje. Voortaan 3 op een rij dus!

Denise: hoe is ie???( :cry: )

Liefs Pinot

@ Pinot: nog gefeliciteerd met jouw verjaardag :dance: Ja heerlijk achter elkaar dus bij jullie. Weet er alles van; Milou 2 december,Boaz 3 december, ikke 7 december en mijn vader 8 december :wink:

Het ging super op het kdv. Hij heeft goed geslapen, alleen s’middags wat hazeslaapjes maar was hartstikke lief. Heeft niet gehuild en mama ook niet toen ze Boaz wegbracht :wink:

maar had wel een grote brok in mijn keel

@ Martje: beterschap

kuzzz

Denise, dapper dat je geen traantje hebt gelaten :thumbup:

En beterschap voor Milou en hubbie…

Hier gaat het goed, ben deze maand begonnen met tempen en da’s ff wennen…moet elke dag rond dezelfde tijd m’n wekkertje zetten. Door de weeks is dat niet erg, maar in het weekend is kwart over 5 toch wel vroeg :mrgreen:

Pinot, gefeli met je verjaardag en je kersverse nichtje!

Martje, Chico en Smiley, beterschap!!! Hoop dat jullie je snel weer beter voelen :hug:

Sorry als ik nog iemand vergeten ben :oops:

Hoi Hoi

Even snel, ik kan nog steeds niet zo goed zien, maar het gaat wel de goede kant op. Gister met Robin naar het ziekenhuis geweest, heupjes lijken in orde, als ie 5 maanden is nemen ze nog even een foto voor de zekerheid. Wel is er een hartfilmpje en zijn foto’s gemaakt ivm het hartruisje wat ze laatst al bij het CB gehoord hadden. We krijgen hier eind deze week de uitslag van.

Verder zijn die bultjes/pukkeltjes op zn wangen zo goed als weg, heb lekker gesmeerd, hihi. En zijn we inmiddels overgestapt naar een andere voeding ivm krampjes. Hij krjigt nu Friso comfort. Hij zit nu trouwens al op 5 voedingen per dag van 150 cc.

De voeding lijkt al redelijk aan te slaan, hij heeft niet meer na iedere voeding krampjes, wij blij voor hem !! We zijn er vrijdag mee begonnen als ik me nu niet vergis.

Als mn zich weer wat beter is zal ik proberen alles weer ff bij te lezen… ik vind het zo vervelend dat ik amper wat zie… zelfs het flesje klaar maken geeft problemen… best lastig hoor, maar ja, komt vast wel goed, hihi

Nou tot snel

Doei doei

@ Kippie: succes met tempen!

@ Martje: sterkte met jouw ogen :thumbup:

kuzzz

Hoi,

@Martje, sterkte met jou ogen! lijkt me erg pijnlijk!

Jorrit zit sinds zondag ook op de friso comfort (soms nog gemend met normaal, op advies van de friso ).

@Kippie, succes met tempen!

Ojee babyalarm, ik mail later even op de rest!

Groetjes Chico.

hallooooooooooooooooooooooooooo, is daar iemand :think: :roll: :eh: :shifty:

Wat is het hier toch stil, hoe komt dat? Geen behoefte meer om hier te schrijven of te druk met andere dingen? Jammer hoor :frowning:

Ik zal nog ff een foto van Boaz spammen :inlove: wordt de pagina een beetje gevuld hierzo :wink:

Wat een lekker ventje toch Denise :inlove:

Vooral die actiefoto :mrgreen:

Hier heeft het tempen helaas weinig nut…m’n bmm ontsteking is voor de derde keer terug. Maar nu mag ik naar de gyn, dus ik heb op 9 maart een afspraak…ben benieuwd, het begint nu echt irri te worden!

hoi,hoi,

Leuke foto’s Denise! :inlove:

Hier is het inderdaad druk.

Jorrit slaapt bijna niet en huilt veel ( krampen en ook omdat hij veel in handen wilt zijn, als je hem pakt en gaat lopen dan is het goed, haha plaagboef ).

De momenten die ik heb besteed ik daarom even aan mijn huishouden!

@Succes bij de gyn 9 maart Kippie!

Fijn dat je daar nu heen mag! (of komt dat stom over :eh: ).

Groetjes Chico.

Meiden ik ga proberen om het weer een beetje bij te houden nu mn ogen de goede kant op gaan!

We hebben woensdag een neefje gekregen, mn mannetjes broer is papa geworden van een zoon, Joey heet hij. Hij heeft alleen bij de geboorte zn sleutelbeentje gebroken… zielig he ?

Liefs

PS op de pc kan ik ineens geen foto’s meer op kok zetten… slaat explorer steeds uit of vast… van de week ff via de laptop doen dan, hebben weer een paar leuke foto’s

Hoi Hoi

We zijn vandaag trouwens gebeld door het ziekenhuis, ze hebben niet kunnen achterhalen waar robin’s hartruisje vandaan komt en nu moeten we volgende week vrijdag naar het LUMC in Leiden naar de kindercardioloog voor een echo… en dan zeggen ze nog tegen je dat je je geen zorgen moet maken… dat is makkelijker gezegd

Liefs

Denise, wat een prachtige foto’s van Boaz!!

Kippie, jeetje weer een ontsteking :hug: fijn dat je naar de gyn. mag…ben benieuwd wat hij/zij zegt! Succes 9 maart!!!

Martje, fijn dat je ogen weer de goede kant op gaan. En fijn dat ze weten waar het ruisje bij Robin vandaan komt. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen en is het niet ernstig. Succes en sterkte, je geen zorgen hoeven maken klinkt idd makkelijker dan het in werkelijkheid is!!! :-

Chico, je hebt het er maar druk mee dus met die kleine boef. Jammer dat Jorrit zo moeilijk slaapt! Hopelijk gaat het snel wat beter zodat je ook wat tijd voor jezelf hebt! :-

Liefs,

Hoop

Goedemorgen!

Boaz slaapt s’nachts echt supergoed! Ik moet hem al 3 dagen s’morgens om 8.00 wakker maken voor de voeding :thumbup: Overdag huilt hij de laatste 2 dagen weer veel, krijst soms zo hard dat hij paars aanloopt en trapt dan keihard met zijn benen :? Ik hoop dat het een sprongetje is :pray:

Bedankt dames voor de complimenten van de foto’s van Boaz. Ik ben ook zo verliefd op hem :inlove: Wat kun je een liefde voelen voor je kids zeg, zucht…

@ Kippie: he verdorie! weer een onsteking! Heeft dat misschien ook te maken met het feit dat het zwanger worden niet zo makkelijk gaat? Succes 9 maart :thumbup:

@ Martje: ik ken ook iemand waar het kindje een hartruisje had en dat ze gewoon voor alle zekerheid een echo gemaakt hebben om alles uit te sluiten. Er bleek niks aan de hand te zijn, ik hoop dat het ook voor jullie geldt.

@ Hoop: hoe gaat het nu met jou?

kuzzz

ff een ego berichtje,

Gisteravond om 22.50 is mijn oma overleden. Ze was al een tijdje ziek maar het hakt er zeker in. Vooral omdat ze voor mij erg belangrijk was, ze heeft samen met mijn andere oma( die is al een tijd dood) een groot deel van mijn opvoeding overgenomen.

Rust zacht,lieve oma :cry: Dat heb je zeker verdiend :kaars: :vlinder:

kuzzz

Heel veel sterkte Denise :hug:

Heel veel sterkte Denise, gecondoleerd :kaars: :hug:

Chico.

Gecondoleerd Denise… :hug: