Februari/maart 2006-stoppers (deel 13)

Sisil; wat een moppie!!

Hoop: Zolang er geen ongi is blijf ik voor je duimen!! :pray: :pray: :pray:

He Hoop, wat balen dat de test negatief was :cry: maar…zoals de rest al zegt, het kan nog!!!

Jeeeeeej Lotje gefeli!!! Ben heel nieuwsgierig!

Sisil, wat een schatje :inlove:

Hoi,

@Jade, gaat alles nog goed met je?

Ik merk dat ik dat veel te weinig vraag aan jou :oops:

@Hoop, hoe is het?

@Martje, we doen sinds zaterdag 150cc in Jorrit zijn flesjes ( soms nog 130 ).

We hadden het idee dat hij nog honger had na het eten van 120cc.

Hij kreeg toen nog 7 tot 8 keer eten.

Nu zit er wat langer tussen zijn voedingen, maar hij kwam steeds 2 keer in een nacht ( rond 01.00/ 01.30 en 05.00 en heel soms 06.00 ).

Nu gaan we vandaag uit proberen hoe laat hij vannacht komt want hij zit nu een flesje te drinken bij zijn vader :inlove:.

De bedoeling was dat hij 00.00 zou krijgen maar dat konden we echt niet meer rekken ( hij laat zich heel goed horen namelijk ).

Ik hoop dat we nu even een paar uur door kunnen slapen, want alles bijelkaar ( de gebroken nachten en dan ook nog eens kolven in de nacht breekt me echt op nu ).

Ik heb vandaag met de huisarts overlegd en ik ga mijn borst nu toch niet meer leeg kolven ( nee, stuwing is lekker, haha, als iemand nog tips heeft? ).

Ook heb ik bloedgeprikt ben benieuwd of er iets uitkomt.

Jorrit heeft geen rode pukkeltjes in zijn gezicht dus ik kan je niet helpen.

Hoe is het met je oog trouwens?

Nou ik ga nu even kolven ( de druk eraf en de schijven eruit ) en dan lekker slapen.

Enne, ik weet lekker hoe de baby van Lotje heet, gehoord van de kersverse vader,haha :silenced: :silenced: :silenced:

Groetjes Chico.

Helaas, vanacht ben ik ongi geworden!

Op naar de volgende ronde :cry:

Hoop: Wat jammer!!! :hug: Denk aan je meis!

Chico; Is niet erg hoor, ik weet hoe moeilijk het is om op iedereen te reageren, zeker als je zelf ook het een en ander meemaakt! Ik ben zelf ook niet zo’n held, ik vergeet zelf regelmatig om te vragen :oops: Wanneer krijg je de uitslag van het prikken?

Martje; vervelend van die bultjes bij Robin! Hoop dat het snel beter gaat!

Ik ga straks weer naar de vk. Ben benieuwd wat mijn bloeddruk doet, ben de laatste dagen zo bleek en futloos geweest! Wilde alleen maar slapen!

Hieronder even wat spam, geen beebje maar een 23 weken buik en een kleine glimp van het kamertje. De meubeltjes komen volgende week!

Hoop… Balen meis!!!

Nieuws van Lotje dames…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=33893&start=240

@ Hoop: :evil: :cry: :cry: :cry: . Wat erg voor jou! Ik kan me voorstellen dat je toch nog hoop had omdat je nog niet ongi was geworden. Een :hug: voor jou.

@ Chico: nu weet ik intussen ook dat de dochter van Lotje: Sophie heet :mrgreen:

@ Jade: mooie buik hoor! Misschien is jouw bloeddruk wat aan de lage kant? Had ik n.l ook last van.

kuzzz

Hi meiden, hier ben ik dan even snel, want o o o…wat is het druk, maar heerlijk, hieronder m’n bevallingsverhaal.

Het is enorm goed gegaan en meegevallen en ontzettend snel, dat had ik dus echt niet verwacht!!

bedankt voor alle felicitaties, ook op de site he, Krystle!

Enneh, sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden , ik had hubbie wat instructies gegeven, maar ik zie nu dus pas dat dat niet helemaal bij de nieuwe papa is doorgekomen

Hubbie heeft wel heel veel op onze babysite geschreven, zelf kom ik daar echt nog niet aan toe. Sophie heeft een ontzettende zuigbehoefte en ik heb het idee dat ze heel de dag aan de borst ligt!

Ze doet het hartstikke goed verder en met mij gaat het ook aardig, ik ben wel erg moe en beurs van onderen, ik ben wat ingescheurd doordat Sophie iets gedraaid lag met haar hoofdje en haar handje naast haar hoofdje had liggen (8 hechtingen), maar gelukkig is het allemaal oppervlakkig.

Zaterdagochtend om 06.55 uur is onze kleine Sophie geboren. De bevalling is erg snel gegaan. Vrijdag op zaterdag nacht gingen we om 0.30 uur naar bed en om 1.00 uur braken m’n vliezen in bed. Het eerste halfuur weinig verder gemerkt en wilde ik gewoon weer naar bed om verder te slapen, ik dacht immers, dat kan nog wel even duren… hihihihi dat was een goeie grap.

Na 10 minuutjes ging ik maar even lekker douchen en daar begon de eerste wee. De tweede liet niet lang op zich wachten en de tijd tussen de weeën was al snel tussen de 3 a 4 minuten, wat al snel veranderde naar een tussenposen van 2 minuten. Nog maar even geen verloskundige bellen, want ja, die mag je alleen bellen als er weeën zijn van langer dan een minuutje en het was midden in de nacht. De weeën waren vrij hevig, maar waren goed op te vangen, ik heb eigenlijk heel de tijd op een soort skippybal gezeten (zo’n yogabal) en dat was ideaal want in bed vond ik maar niets. Ik had wel zoiets van als dit pas het begin is… Om 4.30 uur begon ik ook wat bloed te verliezen, dus toch maar besloten om te gaan bellen.

De verloskundige (gelukkig 1 vd 2 fijne) kwam er gelijk aan en of ik ook maar even de kraamverzorging wilde bellen anders was die misschien wel niet op tijd……hmmmmmm (we dachten nog, is dat niet wat vroeg, die komen echt nog voor niets???), ik verwachtte namelijk hooguit 2 a 3 cm te hebben.

5.30 uur was de verloskundige aangekomen en die zei dat er als een randje was. Hubbie & ik keken elkaar aan, wat houdt dat in dan, 2 of 3 cm met een randje?? Nou je hebt bijna volledige ontsluiting, 9 cm en een randje!!! Dat hadden we niet helemaal verwacht, de verloskundige is snel haar spulletjes gaan pakken en alles gaan klaarzetten. Om 6.00 uur was de kraamverzorgster er en mocht ik gelijk gaan beginnen met persen. Het persen lukt in het begin niet helemaal, ik vond het moeilijk om op haar buik te persen. Om 6.50 uur zei de verloskundige dat de baby voor 7 uur geboren moest worden (zonder achterliggende reden of vervolgtraject). Dat nam ik zeer serieus en in de drie volgende weeën is onze Sophie geboren om 6.55 uur.

We noemen haar Sophie Elise, roepnaam Sophie. Ze weegt 3.840 gram en is 52 cm lang.

Voor een foto, zie http://www.beebjevj.kindjeopkomst.nl

wachtwoord humpiedumpie

(want natuurlijk mogen jullie hier lekker meelezen!, ik zal het adres eens onder de www-knop zetten)

Ik hoop dat ik snel weer wat vaker kan schrijven, enneh…ik ga proberen een beetje bij te lezen…voordat Sophie weer honger heeft.

Ik ben helemaal verliefd joh, op ons kleine moppie :inlove:

Liefs Lotje

7 februari uitgerekend

wat een snelle bevalling zeg! En geniet er lekker van en we zien je wel weer verschijnen :mrgreen:

kuzzz

Nou een heel verhaal en weg is het :evil:

Lotje, geniet ervan meid!

Ik ben blij voor je dat je het mee vond vallen allemaal!

We hadden beter een cursus, hoe beval ik in sneltreinvart kunnen volgen volgens mij :mrgreen:

8 hechtingen vind ik wel veel hoor :hug:

Maar het is voor een goed doel geweest, want het is een moppie hoor :inlove:

@Denise, nu weet iedereen het :wink: :mrgreen:

Nog even een blije foto!

Oh wat een leuke foto chico!!!

Lotje nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie mocie dochter Sophie!!! Geniet maar lekker van elkaar… Enne lekkere vlotte bevalling zeg, kan ik nog wat van leren, hihi :wink:

Lotje, gefeliciteerd met Sophie!!! Prachtige naam en een prachitg meisje (heb even op jullie site rondgekeken)!!!

Geniet ervan!

Liefs,

Hoop

wat een schatje, Chico!

Hoop, balen dat je toch nog ongi bent geworden :hug:

He Lotje, GEFELICITEERD!!!

Wat een prachtige meid! :thumbup:

Chico, wat een prachtige foto!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oop:oops: :oops: :oops: :oops:s: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Sorry dat ik jullie zo verwaarloosd heb!! Ik kom gewoon gigantisch tijd te kort. Zit nu ook moeilijk te typen, met Zita aan de borst. Ze slaapt gewoon nog steeds heel weinig overdag…Vraag me af hoe ik er straks ook nog eens 24 uur bij moet werken :mrgreen:

Allereerst Sisel en Lotje: Gefeliciteerd met jullie prachtige dochters :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoop en Kippie: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik gun het jullie zo!

Jade: prachtig buikje en wat een mooie boom

Chico: jammer dat het uiteindelijk toch niet gelukt is met de bv. Maar je ventje lacht tevreden

Lotje: Nog gecondoleerd met de opa van je hubbie en wat bijzonder van die kaarsen

Denise: Gave schoenen :mrgreen: :mrgreen:

Krystle en Martje: Alles goed met jullie kindjes???

Smiley: Ben jij al weer wat opgeknapt

:think: Ben ik nog iemand vergeten…

Hier gaat alles eigenlijk best goed. Zita is vandaag van 9.00 tot 11.00 wezen proefdraaien op het kdv…

Toen ik eenmaal buiten stond heb ik wel een traantje gelaten

Liefs Pinot

He Dames,

Hoe is het met iedereen hier? Ben weinig aanwezig, we hebben het druk met vanalles en nog wat. Ik ben zelf ziek nu, en we hebben vrij veel gehannes gehad met de borstvoeding, nu is dat net lekker op gang, en toen moest ik ivm antibiotica weer stoppen zeiden ze… Heel verhaal, allemaal te lezen via DEZE LINK. Als je mijn laatste paar posts daar leest snap je meteen waarom ik zo weinig kom buurten :shifty:

Hopenlijk ben ik snel weer wat vaker in staat om te posten.

:-* Smiley

Hoi,

Jeetje Smiley, gaat lekker met je :hug:

Veel beterschap!

Ik zelf heb de uitslag binnen van het bloed.

Mijn bezinking was te hoog wat inderdaad duid op een infectie, maar het goede nieuws is dat de witte bloedlichaampjes weer normaal zijn dus de infectie is op zijn retour ( joepie, na 2 ab kuren! ).

Gister dacht ik zelf wat op te knappen maar nu is het weer knudde.

Ik ben echt mezelf niet, koud, moe ( uiteraard ) en ik ben nog steeds net een spook.

Maar goed, mijn lijf heeft even tijd nodig denk ik.

Ik ben allen super blij dat Jorrit al aan de fles zit, want dat zou ik echt niet meer trekken.

Verder naar de vk geweest.

Ik had nog zo last van onderen, en ik dacht al te voelen dat er nog een knoopje van een hechting zat, en dat was dus wel zo, alleen volgens de vk zo klein dat dat niet de oorzaak van de klacht kan zijn :?

Vervolg, het knoopje zit er nog en volgens haar moet ik het nog even 6 weken aankijken omdat de zenuwen beschadigd ofzo kunnen zijn en dat heeft 3 maanden nodig om te herstellen. Als het dan niet over is moet ik naar de huisarts ( ja alweer :roll: ).

Hebben jullie ook zo veel weken last gehad ( ik had maar 2 hechtingen en een scheurtje wat niet gehecht is ).

Af en toe wordt ik echt een beetje simpel van sommige dingen :?

Verder gaat het met mijn kanjer super! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oke dit was weer even een ego berichtje, sorry!

Groetjes Chico.

wat is het hier rustig :roll:

@ Smiley: beterschap!

@ Pinot: ka me voorstellen dat even een traantje moest laten toen je Zita achterliet :cry: Ik breng Boaz maandag voor het eerst een hele dag :shock: Dat word echt brullen. Milou heeft vakantie dus ik heb afleiding maar heb al tegen haar gezegd dat mama wel even moet halen als ze Boaz bij Knorretje brengt.

@ Chico: ook beterschap :hug:

Hoe is het met de anderen?: Hoop,Kippie,Martje,Jade,Sisil,Krystle en Lotje?( nog iemand vergeten :oops: ?)

hier gaat het de laatste week echt but :? Boaz huilt veel, wil niet slapen en is niet vrolijk. Gisteren weer bij de osteopaat geweest en Boaz heeft een afwijking aan zijn hoofd( Latijnse naam dus dat kan ik nu niet noemen) waardoor het hoofdje niet recht groeit. De osteopaat dacht zelf dat Boaz misschien wel zijn sleutelbeentje had gebroken tijdens de bevalling :shock: maar dat ze dat vaak niet zien en dat het vanzelf weer aangroeit. Door de behandelingen zou zijn hoofd weer recht moeten gaan groeien dus dat hopen we maar.

kuzzz

jeetje, echt uitgestorven hier :think: :roll: :eh: Hoe komt dat?

Hier helaas een ziekenboeg, zowel hubbie als Milou ziek :?

Morgen gaat Boaz voor het eerste heel de dag naar het kdv(Knorretje) dat wordt brullen :cry:

kuzzz